'NEC kan miljoenen bijschrijven door megatransfers van drie oud-spelers'

    'NEC kan miljoenen bijschrijven door megatransfers van drie oud-spelers'

    De penningmeester van NEC lijkt deze zomer aan het werk te kunnen. Drie oud-spelers van de Nijmegenaren worden nadrukkelijk gelinkt aan een miljoenendeal en zouden hun oude club een extra zakcentje op kunnen leveren.

    Alireza Jahanbakhsh kroonde zich namens AZ tot Eredivisie-topscorer en kan zichzelf bovendien in de kijker spelen tijdens het WK in Rusland. Volgens Omroep Gelderland heeft NEC een doorverkooppercentage bedongen toen het de Iraniër in 2015 aan AZ verkocht en heeft het recht op een opleidingsvergoeding, omdat Jahanbakhsh destijds nog geen 23 was. Wanneer de rechtsbuiten voor vijftien miljoen euro getransfereerd wordt, gaat er een miljoen euro naar NEC.

    Ook Anthony Limbombe lijkt deze zomer te gaan verhuizen. De Belgische vleugelaanvaller heeft zich bij Club Brugge verder ontwikkeld en zou gevolgd worden door Olympique Lyon en Huddersfield Town. De Jupiler Pro League-kampioen lijkt 12 tot 15 miljoen te kunnen incasseren voor Limbombe: NEC kan rekenen op circa een half miljoen euro. De Belgen hebben overigens al een vervanger voor Limbombe gehaald: Arnaut Groenveld komt over van de Nijmegenaren.

    Jasper Cillessen tenslotte heeft acht jaar lang in De Goffert rondgelopen en wordt in verband gebracht met Liverpool en Napoli. FC Barcelona is alleen bereid om zijn reservekeeper te laten gaan wanneer een club wil voldoen aan de afkoopsom van zestig miljoen euro. In dat geval kan NEC twee miljoen euro bijschrijven.

    Plaats een reactie

    robertus +1930
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:14
    Zie, zo somber is het allemaal nog niet in Nijmegen!!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23830
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:27
    Die miljonair gooit er al jaren miljoenen in ....en t blijft alsnog niks !!
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:29
    Stijgende lijn is ingezet. No worries, alles komt goed!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zaterdag 9 juni 2018 om 14:39
    Die is zelfs miljardair en geeft dus enkel wat kleingeld naar het bestuur
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 14:38
    Ze zijn nu al aan het schatten wat spelers opbrengen.
    Dan heb je echt geld nodig.
    Voorlopig zijn het maar geruchten en is niks zeker.
    Vind ik leuk
    Aal +21851
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:14
    Zo zo eindelijk eens goed nieuws voor NEC! Benieuwd waar die euro's in geinvesteerd gaan worden......
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21083
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:16
    Waarschijnlijk de nieuwe Owusu Abeiyi ...
    Vind ik leuk
    Aal +21851
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:17
    Tis niet te hopen... ik hoorde wel dat de pandahokken vernieuwd moeten worden in Ouwehand....
    Vind ik leuk
    gladiator +119
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:18
    beter een pandahok vernieuwen dan een kut aal in je reet
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:21
    Hoe subtiel
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:48
    ;-)
    Vind ik leuk
    3puntertje +1403
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:22
    Wat een dwaze opmerking weer.
    Misschien zou jij je eens bezig moeten houden met je eigen malafide clubje, FC Roebels.
    NEC is een veel mooiere club dan die identiteitsloze bende bij jullie;) de meest neppe club van Nederland.... ohja en Rusland.
    En dat zeg ik als niet NEC supporter.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14353
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:35
    Jij vindt NEC mooier, ik Vitesse. Het is geen feit dat NEC een mooiere club is.
    Vind ik leuk
    3puntertje +1403
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:48
    Is het ook niet.
    Ik vind gewoon dat die Aal eens een keer onder zijn NEC dekbedje weg moet komen en er voor uit moet komen dat hij eigenlijk voor die club uit Nijmegen is.
    Hij is drukker met NEC dan met Fc Roebels uit Arnhem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:48
    Helemaal met je eens.
    Vind ik leuk
    3puntertje +1403
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:49
    Haha dat dacht ik al;)
    Vind ik leuk
    NvC +4014
    zaterdag 9 juni 2018 om 19:46
    Weer aan het provoceren zie ik. Straks zeker weer de schuld geven aan iedereen en alles NEC dat je gestalk of beledigd wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:16
    Gat dichten waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    gladiator +119
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:18
    oversier kan naar het WK om te gaan shoppen met zijn grote zak met geld whahahhahaha
    Vind ik leuk
    Hupfean +4086
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:24
    T moet dus allemaal nog. Maar wel lekker als het daadwerkelijk doorgaat.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5490
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:25
    Ik weet niet of er grote gaten te dicht en zijn in Nijmegen.. maar wanneer dat niet het geval is, en je investeert dit goed, dan kun je een ijzersterke selectie voor JL begrippen neerzetten.
    Vind ik leuk
    NvC +4014
    zaterdag 9 juni 2018 om 19:50
    Eindelijk een normale reactie ipv Arnhemse trollen die leugens verspreiden voor hun eigen misselijke plezier!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18910
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:26
    Dat is dan weer mooi meegenomen voor nec. Mooi gebruiken om gaten te dichten.
    Geen goede spelers voor halen want wij willen volgend jaar weer promoveren:p
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:34
    Er zijn meer wegen die leiden naar de ED!
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:28
    Tsja, ook zo kun je als provincieclub aan je centjes komen , its all in the game
    Vind ik leuk
    harrie v. +688
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:30
    60milj voor Cillesen?? Yeah right!? Dat gelooft toch niemand.
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:30
    Zo dat is wel een lekker bedrag voor nec daarmee kunnen ze een kampioenswaardig team neer zetten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:32
    Deze constructie pakt een aantal malen goed uit. Met in de pijpleiding naar de toekomst Groeneveld en zometeen Kadioglu krijgt de opleidingsclub NEC tenminste terecht een deel betaald. Zonder opleidingsclubs geen toevoer naar de grotere clubs. Mooie mix van jeugd en ervaring zou mooi zijn. tijd van vreemdelingenlegioen is bovendien niet meer van toepassing dus dat was ook al een goede beleidskeuze. Koers houden, prima!
    Vind ik leuk
    slaski +2266
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:46
    Reken jezelf maar vast rijk. 60.000.000 zie ik NIET neergelegd Worden voor een (reserve) ballenvanger. Volstrekt onrealistisch bedrag.
    Vind ik leuk
    robertus +1930
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:50
    Er is ook niemand die dat zegt. Het is alleen een "als" rekensommetje. Is het de helft, zijn we nog enorm geholpen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:51
    Al is het 30 toch een miljoen ;-)
    Vind ik leuk
    El Cazador +6152
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:48
    Hoeveel euro's rollen er nou in Nijmegen binnen?? Transfers en doorverkopen??
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19206
    zaterdag 9 juni 2018 om 14:10
    Lekker voor NEC
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2980
    zaterdag 9 juni 2018 om 14:28
    Limbombe kon er volgens Derksen helemaal niks van...
    Vind ik leuk
    De Goffert +433
    zaterdag 9 juni 2018 om 14:31
    Al het geld is meegenomen natuurlijk. Alleen worden wij supporters gek gemaakt of tevreden gehouden bij een verkoop van een speler die een doorverkoopclausule afgedwongen heeft, maar als je dan ziet hoe laag dat percentage dan is is dat ook wel weer zuinig!
    Nogmaals, al het geld is welkom hoor had alleen meer gehoopt! Wat ze met het geld gaan doen? Hoop een keer iets goeds!
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 14:39
    Dat zijn flinke bedragen voor een jupiler ploeg. Hopen dat ze niet door wanbeleid het geld weg gooien.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25690
    zaterdag 9 juni 2018 om 14:41
    60 miljoen voor Cillessen. Dat zouden ze nog niet eens voor m betalen als ie penalties kon stoppen, laat staan nu
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:47
    Koop er een hal voor en maak er een kooiconstructie in met een ballenmachine. Zo verbeteren de Duitsers hun prestaties met wendbaarheid en instinct. Neem geen oude trainers meer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws