Smeets vindt nieuwe club en wordt met ludieke 'Tinder-video' gepresenteerd

Smeets vindt nieuwe club en wordt met ludieke 'Tinder-video' gepresenteerd

Gepubliceerd: zondag 10 juni 2018 om 21:28zo 10-06-2018 om 21:28

FC Oss, dat over drie weken weer door het leven gaat als TOP Oss, heeft een verrassende slag geslagen op de transfermarkt. Bryan Smeets komt transfervrij naar de Jupiler League-club.

De laatste club van Smeets was SC Cambuur, waar zijn contract in januari werd ontbonden. De middenvelder heeft voor een jaar getekend, met een optie voor een extra seizoen. Oss maakt de komst van Smeets zondagavond bekend met een ludieke 'Tinder-video' op Twitter.

Ferdi Kadioglu (NEC) bleek onhaalbaar, Sander Calabro (35) was 'te oud', Regilio Jacobs is volgens de makers van het filmpje 'te druk met randzaken', Niek Vossebelt valt af omdat hij 'een Bosschenaar is' en Joel Thomas is 'ondertussen verliefd geraakt op een andere club'.

Smeets bleek wel een goede match. "Ik ben ontzettend blij om speler te zijn van TOP Oss. Ik heb zin om komend seizoen met jullie te gaan knallen", laat de middenvelder weten. Smeets verwierf landelijke bekendheid met zijn doelpunt op de laatste speeldag van het seizoen 2015/2016, waarmee hij Ajax van de landstitel afhield.

Plaats een reactie

bombaste +438
zondag 10 juni 2018 om 21:29
Groetjes
Vind ik leuk
Counterattack +11282
zondag 10 juni 2018 om 21:48
Laatste eredivisiegoal en wedstrijd blijft legendarisch.
Vind ik leuk
jari_ +890
zondag 10 juni 2018 om 23:30
Hahaha ik zag de titel van dit artikel en wist zeker dat iemand hierover zou beginnen. Haha! En terecht!
Vind ik leuk
Counterattack +11282
maandag 11 juni 2018 om 22:04
Was een inkoppertje.
Vind ik leuk
FCKip +692
maandag 11 juni 2018 om 00:08
Haha wat een droog filmpje. Straalt echt het enthousiasme vanaf.

Ik heb het vaag vermoeden dat Oss ook echt zijn enige optie was, haha.
Vind ik leuk
Rood&wit +4098
zondag 10 juni 2018 om 21:29
Mooiste doelpunt uit zijn carrière !
Vind ik leuk
Sil95 +11673
zondag 10 juni 2018 om 21:30
😂😂
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zondag 10 juni 2018 om 21:30
Ik zal hem maar vast maken, wat een held is die Smeets, ene echte superboer!
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 21:32
Groot voetballer is die Smeets. Hij heeft echt geschiedenis geschreven.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +2808
zondag 10 juni 2018 om 21:32
Sneets is toch echt afkomstig van Cambuur waar zijn contract is ontbonden!
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 21:33
Held.
Vind ik leuk
voorstopper +1085
zondag 10 juni 2018 om 21:34
Wat kinderachtig zeg...
Vind ik leuk
Quaresma +5890
zondag 10 juni 2018 om 21:36
One night stand?
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
zondag 10 juni 2018 om 21:39
Leuk filmpje. Ben blij dat hij komend seizoen niet in de eredivisie speelt ;)
Vind ik leuk
Counterattack +11282
zondag 10 juni 2018 om 21:46
Opluchting voor Swart
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 21:52
Smeets’ laatste club was SC Cambuur hoor VP..
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 22:00
(Speelde) afgelopen seizoen bij cambuur. Graafschap is al langer geleden. Check your facts VP!
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 22:02
Gelukkig speelt FC Oss niet in de eredivisie 😂
Vind ik leuk
Shelbourne +5426
zondag 10 juni 2018 om 22:05
Sjaak zegt “Ik hoop dat TOP Oss degradeert”
Vind ik leuk
zondag 10 juni 2018 om 22:26
Veel succes Bryan! Prima speler voor Oss, mist snelheid maar kan prima mee bij de meeste jupiler ploegen.
Vind ik leuk
Roodbergen +9329
zondag 10 juni 2018 om 22:29
Bryan is onze held......
Vind ik leuk
Pur Sang +470
zondag 10 juni 2018 om 22:37
Mooi dat FC Oss weer Tot Ons Plezier Oss gaat heten. Dan gaat het simpele logo van FC Oss weg, want dat vond ik een verschrikking!
Vind ik leuk
stratumseind +187382
zondag 10 juni 2018 om 23:15
Kijk onze held komt stapje voor stapje dichterbij ons lempke, hij zit al in brabant.

Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 11 juni 2018 om 12:59
Bij Cambuur duurde het 10 weken voor hij op conditie was.
Toen hadden de trainers hem al 'geschoten'.
Hij speelde prima, maar dan heb je de steun van medespelers en trainers al lang verloren. Maar misschien heeft hij er echt zin in bij Oss. Het is een all-round midvelder ik mag dat type wel, hij kan ook een prima pass geven en buffelen ook.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws