Smeets vindt nieuwe club en wordt met ludieke 'Tinder-video' gepresenteerd

    Smeets vindt nieuwe club en wordt met ludieke 'Tinder-video' gepresenteerd

    zondag 10 juni 2018 om 21:28

    FC Oss, dat over drie weken weer door het leven gaat als TOP Oss, heeft een verrassende slag geslagen op de transfermarkt. Bryan Smeets komt transfervrij naar de Jupiler League-club.

    De laatste club van Smeets was SC Cambuur, waar zijn contract in januari werd ontbonden. De middenvelder heeft voor een jaar getekend, met een optie voor een extra seizoen. Oss maakt de komst van Smeets zondagavond bekend met een ludieke 'Tinder-video' op Twitter.

    Ferdi Kadioglu (NEC) bleek onhaalbaar, Sander Calabro (35) was 'te oud', Regilio Jacobs is volgens de makers van het filmpje 'te druk met randzaken', Niek Vossebelt valt af omdat hij 'een Bosschenaar is' en Joel Thomas is 'ondertussen verliefd geraakt op een andere club'.

    Smeets bleek wel een goede match. "Ik ben ontzettend blij om speler te zijn van TOP Oss. Ik heb zin om komend seizoen met jullie te gaan knallen", laat de middenvelder weten. Smeets verwierf landelijke bekendheid met zijn doelpunt op de laatste speeldag van het seizoen 2015/2016, waarmee hij Ajax van de landstitel afhield.

    Plaats een reactie

    bombaste +358
    zondag 10 juni 2018 om 21:29
    Groetjes
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:34
    Aal staat op grinder
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:48
    Laatste eredivisiegoal en wedstrijd blijft legendarisch.
    Vind ik leuk
    jari_ +748
    zondag 10 juni 2018 om 23:30
    Hahaha ik zag de titel van dit artikel en wist zeker dat iemand hierover zou beginnen. Haha! En terecht!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:04
    Was een inkoppertje.
    Vind ik leuk
    FCKip +510
    maandag 11 juni 2018 om 00:08
    Haha wat een droog filmpje. Straalt echt het enthousiasme vanaf.

    Ik heb het vaag vermoeden dat Oss ook echt zijn enige optie was, haha.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3279
    zondag 10 juni 2018 om 21:29
    Mooiste doelpunt uit zijn carrière !
    Vind ik leuk
    Sil95 +10304
    zondag 10 juni 2018 om 21:30
    😂😂
    Vind ik leuk
    Eendracht +13945
    zondag 10 juni 2018 om 21:30
    Valt me mee dat Ajax hem niet heeft gekocht...
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9147
    zondag 10 juni 2018 om 21:32
    Te duur, dat kan Ajax niet bekostigen!
    Vind ik leuk
    Eendracht +13945
    zondag 10 juni 2018 om 21:34
    Klopt, kampioenschappen kun je niet kopen..;)
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9147
    zondag 10 juni 2018 om 21:35
    Natuurlijk wel, gewoon mobieltjes aanbieden om de tegenstander te stimuleren!
    Vind ik leuk
    Eendracht +13945
    zondag 10 juni 2018 om 21:39
    Da's aanmoedigen..
    Vind ik leuk
    Spiegel +8941
    zondag 10 juni 2018 om 22:08
    Het is niet verboden dus als het je kans ook maar een beetje vergroot, waarom zou je het dan niet doen?
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9147
    zondag 10 juni 2018 om 22:11
    Zeg ik dan ergens dat het verboden is?
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 23:03
    Voor stimuleren kan je beter een dildo geven. Denk dat het daar fout is gegaan toen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 10 juni 2018 om 23:18
    je bedoelt als in "je wedstrijdpremie aan de spelers van willem 2 aanbieden zodat ze het wat rustiger aan zouden doen"?
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9147
    zondag 10 juni 2018 om 21:30
    Ik zal hem maar vast maken, wat een held is die Smeets, ene echte superboer!
    Vind ik leuk
    Eendracht +13945
    zondag 10 juni 2018 om 21:34
    Had van mij op de platte kar gemogen.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9147
    zondag 10 juni 2018 om 21:37
    Zo warm is PSV niet om de speler aan wie ze het kampioenschap te danken hebben gehad uit te nodigen :D
    Vind ik leuk
    Eendracht +13945
    zondag 10 juni 2018 om 21:40
    Hij kon de weg niet vinden..
    Ach ja, is hem vergeven.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:32
    Groot voetballer is die Smeets. Hij heeft echt geschiedenis geschreven.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2613
    zondag 10 juni 2018 om 21:32
    Sneets is toch echt afkomstig van Cambuur waar zijn contract is ontbonden!
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:33
    Held.
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:34
    Wat kinderachtig zeg...
    Vind ik leuk
    Quaresma +5268
    zondag 10 juni 2018 om 21:36
    One night stand?
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2980
    zondag 10 juni 2018 om 21:39
    Leuk filmpje. Ben blij dat hij komend seizoen niet in de eredivisie speelt ;)
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:46
    Opluchting voor Swart
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 21:52
    Smeets’ laatste club was SC Cambuur hoor VP..
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 22:00
    (Speelde) afgelopen seizoen bij cambuur. Graafschap is al langer geleden. Check your facts VP!
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 22:02
    Gelukkig speelt FC Oss niet in de eredivisie 😂
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    zondag 10 juni 2018 om 22:05
    Sjaak zegt “Ik hoop dat TOP Oss degradeert”
    Vind ik leuk
    PRICE +26072
    zondag 10 juni 2018 om 22:20
    Sjaak al ff niet gehoord,accu aan het opladen voor volgend seizoen
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 22:26
    Veel succes Bryan! Prima speler voor Oss, mist snelheid maar kan prima mee bij de meeste jupiler ploegen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    zondag 10 juni 2018 om 22:29
    Bryan is onze held......
    Vind ik leuk
    Pur Sang +296
    zondag 10 juni 2018 om 22:37
    Mooi dat FC Oss weer Tot Ons Plezier Oss gaat heten. Dan gaat het simpele logo van FC Oss weg, want dat vond ik een verschrikking!
    Vind ik leuk
    zondag 10 juni 2018 om 23:01
    Bekerwedstrijd top -ajax zal leuk zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    zondag 10 juni 2018 om 23:15
    Kijk onze held komt stapje voor stapje dichterbij ons lempke, hij zit al in brabant.

    Vind ik leuk
    Cookee +9649
    maandag 11 juni 2018 om 12:59
    Bij Cambuur duurde het 10 weken voor hij op conditie was.
    Toen hadden de trainers hem al 'geschoten'.
    Hij speelde prima, maar dan heb je de steun van medespelers en trainers al lang verloren. Maar misschien heeft hij er echt zin in bij Oss. Het is een all-round midvelder ik mag dat type wel, hij kan ook een prima pass geven en buffelen ook.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Smeets vindt nieuwe club en wordt met ludieke 'Tinder-video' gepresenteerd