Neres: Ze boden een bedrag, maar Ajax vroeg veel meer

    Neres: "Ze boden een bedrag, maar Ajax vroeg veel meer"

    maandag 11 juni 2018 om 19:56

    David Neres heeft teruggeblikt op de afgeketste transfer naar Borussia Dortmund. De Duitse grootmacht wilde miljoenen betalen voor de Braziliaanse aanvaller, maar Ajax liet hem niet gaan.

    "Ze boden een bedrag, maar Ajax vroeg veel meer", vertelt Neres aan de Braziliaanse tak van ESPNESPN schrijft dat Dortmund rond de vijftig miljoen euro over had voor Neres. De Telegraaf schreef begin mei dat het om dertig miljoen euro ging. De ochtendkrant pakte groot uit met het nieuws dat de Duitse grootmacht Neres wilde hebben. Het is niet bekend of de Braziliaan nog steeds op het lijstje van Dortmund staat. 

    Neres overweegt niet om Ajax in de zomer te verlaten. "Ik denk nu niet aan een vertrek. Ik denk niet dat ik er klaar voor ben om in een grotere competitie te spelen. Ik wil meer wedstrijden spelen voor Ajax, hier ervaring opdoen, titels winnen. Daarna denk ik pas aan een vertrek, of misschien zelfs nóg later."

    Plaats een reactie

    maandag 11 juni 2018 om 19:59
    Heel verstandig om nog niet te vertrekken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +13293
    maandag 11 juni 2018 om 20:04
    Ik had die 50.000.000 gepakt en jahaanbaksch gehaald. Win Win
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:06
    Welke 50 miljoen?
    Vind ik leuk
    The Iceman +4774
    maandag 11 juni 2018 om 20:06
    Als Dortmund 50 miljoen had geboden zou Neres nu al in Duitsland zitten.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:10
    Dat geloof ik ook. Al die geruchten zijn niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2941
    maandag 11 juni 2018 om 20:33
    En dan nog, met een zak geld kan je niet voetballen zei Cruyff ooit.
    Vind ik leuk
    MG MG +59
    maandag 11 juni 2018 om 20:36
    Schijnt dat hij er wel iets kijk op had.
    Vind ik leuk
    Adje80 +4735
    maandag 11 juni 2018 om 21:38
    Cruyff zou in deze tijd ook voor de centen spelen hoor..misschien alleen voor Barcelona net als messi maar die had ook niet meer bij Barcelona gespeeld als daar een salaris plafond van 10 miljoen was oid
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:39
    Die uitspraak heeft cruyff ook van iemand nagepraat:)
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2941
    maandag 11 juni 2018 om 22:43
    Vertel.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +1643
    dinsdag 12 juni 2018 om 00:56
    Cruijff zei 5 jaar geleden: "Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien maken"
    Dat is niet nagepraat voor zover ik weet.
    Vind ik leuk
    Gerro +5428
    maandag 11 juni 2018 om 20:54
    Als psv zijn club was wel ja.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2500
    maandag 11 juni 2018 om 20:58
    Als ze echt 30 geboden zouden hebben ook. Meer is ie namelijk niet waard
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11025
    maandag 11 juni 2018 om 21:11
    Dortmund is zo ie zo niet een club die enorme bedragen uitgeeft om een speler te halen zoals bijv City en PSG

    50 miljoen is bijna net zoveel als alle spelers bij elkaar die ze afgelopen zomer (2017) gehaald hebben
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:17
    Dortmund haalde afgelopen seizoen voor ruim 110 miljoen aan nieuwe spelers.

    Ze verkochten ook veel, maar gaven ruim het dubbele uit dan wat jij aangeeft.
    Vind ik leuk
    slechtekont +3459
    maandag 11 juni 2018 om 21:26
    Maar niet per speler.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:30
    Daar ging het ook niet over, Ruud beweerd dat Dortmund ongeveer 50 miljoen uit heeft gegeven.
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11025
    maandag 11 juni 2018 om 22:22
    En er staat toch echt afgelopen zomer, waar jij seizoen van maakt.
    En er staat niet ongeveer 50 maar "bijna net zoveel als"

    En was niet ruim het dubbele maar 73,6 miljoen
    http://www.goal.com/nl/nieuws/man-city-224m-milan-173m-de-top-20-grootste-spendeerders/dm24pxxbqjcq1e4vlry6ttlcq
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 22:57
    Wat een onzin kan jij verkopen, zeg!
    Vind ik leuk
    Tfoe +553
    maandag 11 juni 2018 om 21:22
    wie wel?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 23:16
    en dat zeg een psv er!
    Vind ik leuk
    chicken +9288
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Geen jahanbaks...vraag me serieus af of hij beter kan dan hij nu doet, en bovendien iedere week 2 keer presteren is wat anders dan bij az spelen.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +616
    maandag 11 juni 2018 om 20:16
    Vraag ik mij ook af maar ik vind het wel een erg goede voetballer. Links en rechtsbenig zijn er niet zo heel veel overigens!
    Maar dat hij het hogerop wil proberen snap ik wel en of hij het aan kan zal de tijd leren.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 20:25
    Bij AZ zijn ze heel goed, maar na hun transfer een stuk minder.
    Hoe dat kan weet ik niet
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:08
    Omdat AZ spelers veelal goed zijn met veel ruimte. Ook Jahanbaksh, hij is echt geweldig als er zeeën aan ruimte liggen maar bijvoorbeeld in de bekerfinale toen die ruimte er niet was viel hij al weer tegen. Tegenstanders van Ajax spelen altijd heel verdedigend en behoudend tegen ons dus liever geen Jahanbaksh.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:19
    Moet hij nog beter dan????????
    Vind ik leuk
    Jorchie +291
    maandag 11 juni 2018 om 23:07
    Verwacht jij dat Ajax ver komt in de KNVB beker dan?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21610
    maandag 11 juni 2018 om 20:09
    Jahanbahksh kijkt een deurtje verder buiten de Eredivisie..
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    maandag 11 juni 2018 om 20:10
    50 miljoen accuut doen,top bedrag
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    maandag 11 juni 2018 om 20:19
    Als die 50 miljoen echt geboden is wel ja, en dan voor 10 miljoen Jahanbakhsh dokken, zo moeilijk hoeft het niet te zijn toch? ;-)
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 20:24
    Nee, Jahanbaks zit op z'n top (denk ik).
    Neres is aan het begin van zijn carriere
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +223
    maandag 11 juni 2018 om 20:37
    Beetje dubbel allemaal, nu moet Ajax ineens het geld pakken. Als ze dat idd zouden doen dan worden ze gezien als geldwolven....
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    maandag 11 juni 2018 om 21:04
    Totaal niet belangrijk wat anderen over Ajax zeggen, gewoon lekker laten lullen.. ;-)
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 22:58
    Maat als die Neres niet aan de wiet zit dan weet ik het ook niet meer.

    Die is 24/7 zo stoned als n garnaal!
    Vind ik leuk
    companen +344
    maandag 11 juni 2018 om 21:11
    Snappen die neuzen nou nog steeds niet dat een jongen uit Iranië niet voor Ajax kan voetballen.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    maandag 11 juni 2018 om 21:22
    Snap jij nou nog steeds niet dat als je poep praat, je beter je mond kunt houden?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:33
    Iranië? Oké.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:23
    Kan idd niet want dat land bestaat helemaal niet:)
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +845
    maandag 11 juni 2018 om 22:47
    Sinds wanneer hebben we een land dat Iranië heet.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:21
    Iemand die denkt dat Iranië een land is kan je toch niet serieus nemen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:18
    Ja idd. Hij weg voor dat geld en dat zelfde geld rechtstreeks naar AZ. Kom ik hem brengen;)
    Vind ik leuk
    Youri99 +7422
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:26
    AZ vraagt meer dan 40 miljoen voor Jahanbaksch , eens kijken of dat na het WK meer of minder is.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +13293
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:30
    Waar haal je dat nou weer vandaan ?
    Vind ik leuk
    Youri99 +7422
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:33
    Uit eerste hand ipv van een roddel/voetbalsite
    Vind ik leuk
    Luiehond +1186
    maandag 11 juni 2018 om 20:09
    Verstandig? Ajax hield het tegen anders had ik het nog moeten zien!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:12
    Wanneer Neres echt weg had gewild had Neres wel problemen gaan maken!
    Vind ik leuk
    mcmodd +19850
    maandag 11 juni 2018 om 20:20
    Dus dat moet je bij Ajax doen om daadwerkelijk weg te komen? Wacht even...
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:29
    Zeg ik dat dan dan dat je dat bij Ajax moet doen om daadwerkelijk weg te komen, nee! Ik zeg alleen wanneer Neres echt weg zou willen had Neres wel trammelant gaan maken, dat is een groot verschil!
    Vind ik leuk
    mcmodd +19850
    maandag 11 juni 2018 om 20:32
    Waarom in hemelsnaam zou Neres trammelant moeten maken? Op grond van wat? Hij heeft toch een contract? Dan hoor je geen trammelant te maken en dat doet hij dus ook niet.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:35
    Spelers die echt weg willen die maken vaak trammelant. In het voetbal is het op en neer hobbelen van club naar club. Neres had absoluut meer geld kunnen krijgen bij Dortmund, het siert hem dan ook dat hij zijn contract respecteert, maar er zijn genoeg voetballers die dat niet zouden doen en herrie gaan schoppen.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    maandag 11 juni 2018 om 20:20
    Niet elke speler is zo..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:29
    Gelukkig maar.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:29
    Zo kan het dus ook! Ze zijn er nog wel, mensen die verstandige beslissingen nemen
    Vind ik leuk
    MG MG +59
    maandag 11 juni 2018 om 20:35
    Precies. Kunnen er meer voorbeeld aan nemen.
    Sowieso dat constant verkopen en elk jaar halve vernieuwde elftallen schiet ook niet op.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:16
    Als ze het gevraagde transfer geld betaald hadden was ie weg hoor. Hij wil wel naar dortmund want daar betalen ze meer. Maar hij weet ook ik heb nog een contract dus moet blijven. Niks met verstandig te maken. Als hij net als dat misselijke joch Kluivertje nog een jaar had dan was de tekst van deze meneer heel anders. Snap jij ook nog wel.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    maandag 11 juni 2018 om 22:56
    Klopt, verstandige woorden van Neres maar maat als die niet aan de wiet zit dan weet ik het ook niet meer.

    Die is 24/7 zo stoned als n garnaal!
    Vind ik leuk
    Morris +20216
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    Slimme jongen ondanks zijn slome blik 😉
    Vind ik leuk
    2cents +47583
    maandag 11 juni 2018 om 20:04
    Zijn voordeel is dat hij op die manier mensen kan blijven verrassen...

    Kluivert daarentegen kijkt juist lekker fris uit z’n ogen...
    Vind ik leuk
    Morris +20216
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Dat heet een euro twinkeling in de ogen 😉
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17538
    maandag 11 juni 2018 om 20:09
    Toch zou ik liever Kluivert hebben. Niet dat ik Neres niet goed vind, maar Kluivert verwacht ik veel meer van. Kluivert gaf echt iets extra's aan Ajax.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11662
    maandag 11 juni 2018 om 20:12
    Zoals een mes in de rug en een trap na.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17538
    maandag 11 juni 2018 om 20:18
    Tsja....maar qua voetballer vind ik Kluivert meer (potentie) hebben.
    Vind ik leuk
    2cents +47583
    maandag 11 juni 2018 om 20:17
    Die jongen gaat ook steeds beter worden hier op VP als hij straks getekend heeft in Rome...

    Laten we realist blijven Neres speelde vorig seizoen 2800 minuten voor Ajax met 14 goals en 14 assists. Kluivert 2700 minuten met 11 goals en 5 assists.

    Op termijn heb je best kans dat Kluivert een hoger rendement gaat halen, maar voorlopig niet. En we hoeven ons gelukkig niet het hoofd te breken wie we liever voor onze club zien spelen op hun 27e of 28e jaar...
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17538
    maandag 11 juni 2018 om 20:23
    Dat klopt, maar ik vond hem vorig seizoen ook al een aanwinst. Nederlands elftal kwam alleen te vroeg. En hij had beter bij Ajax kunnen blijven.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19850
    maandag 11 juni 2018 om 20:25
    Neres is gewoon een betere voetballer in mijn ogen, maar steekt mentaal al ver boven Justin uit. Neres is meer volwassen en heeft net iets meer oog voor zijn teamgenoten. Maar inderdaad, het lijkt wel alsof hij altijd net wakker aan het worden is. Dat heet misleiding en dat is een extra wapen omdat het tevens suggereert dat hij elk moment in slaap kan vallen.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:42
    Neres een betere speler dan kluivert .... dan moet je echt niet over voetbal praten meer ...
    Vind ik leuk
    mcmodd +19850
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:27
    Dat maak ik gelukkig nog zelf uit vlaaienpoepert ;-)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1339
    maandag 11 juni 2018 om 20:30
    Heerlijk, gefundamenteerde reacties! Daar hou ik van!
    Vind ik leuk
    Freddy M. +616
    maandag 11 juni 2018 om 20:18
    Maar dan zal hij zeker meer moeten laten zien over den heel seizoen. Dit is nog erg magertjes!
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17538
    maandag 11 juni 2018 om 20:24
    Is ook zo.
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 20:27
    Nee, Neres is veel beter
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17538
    maandag 11 juni 2018 om 20:41
    Meningsverschil ;)
    Vind ik leuk
    chicken +9288
    maandag 11 juni 2018 om 20:58
    Ik denk dat neres nog veel beter kan. Als hij de hele wedstrijd aanwezig is ipv momenten. Assist koning dit seizoen, wat wil je nog meer?
    Vind ik leuk
    Tfoe +553
    maandag 11 juni 2018 om 21:24
    ja 5 wedstrijden......
    Vind ik leuk
    Tim +3451
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    Neres is misschien dan toch een verstandige jongen, ook al oogt hij altijd zo stoned als een hollandse garnaal. Hij zal er ook niet rouwig om zijn dat Kluivert weggaat.
    Vind ik leuk
    Old Star +6749
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Haha ja echt.
    Smoke weed every day...
    50 miljoen lijkt me heel sterk. Ik denk dat ie voor dat geld wel naar Dortmund mag vertrekken
    Vind ik leuk
    AfcaJB +181
    maandag 11 juni 2018 om 20:01
    Hehe eindelijk iemend die verstandig praat
    Vind ik leuk
    Butsbal +11662
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Da wel
    Vind ik leuk
    myrthewit +1533
    maandag 11 juni 2018 om 20:03
    Verstandig gesproken....
    Vind ik leuk
    Thijs76 +265
    maandag 11 juni 2018 om 20:03
    We houden echt niets meer over!
    Vind ik leuk
    harryp +983
    maandag 11 juni 2018 om 20:03
    50 miljoen???? Hoeveel vroeg Ajax dan wel niet?
    Strik erom en weg ermee toch? Alireza halen en je bent klaar.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:04
    Hij zal zich van binnen ook wel kapot lachen om Kluivert die ip ramkoers zit om zijn carrière te verneuken
    Vind ik leuk
    2cents +47583
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Neres ging zelf ook best jong naar het buitenland toch? ;)
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5002
    maandag 11 juni 2018 om 20:05
    50 miljoen waar gaat t over :p
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9255
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Ik geloof niet dat Ajax 50 miljoen heeft afgewezen.. Of ze moeten wel erg zeker weten dat Dortmund straks met een hoger bod komt.. Maar dat lijkt mij vrij sterk..
    Vind ik leuk
    GetRekt +1491
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Die kijkt wel uit wat die zegt, na de hoon die kluivert over zich gehad heeft.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:21
    Vraagje; hoe zou jij als Feyenoord supporter reageren wanneer een feyenoordtalent het logo van Feyenoord kust en aangeeft wat een Feyenoorder hij wel niet is, de Feyenoord supporters geen antwoord kan/wil geven of hij zijn contract gaat verlengen. . En dan na een handjevol goede wedstrijden naar het buitenland gaat?
    Vind ik leuk
    GetRekt +1491
    maandag 11 juni 2018 om 20:23
    Oordeel ik hier over hoe de Ajax supporters reageren? Nope. Next..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:26
    Dacht ik al, bedankt voor bevestiging. Next...
    Vind ik leuk
    GetRekt +1491
    maandag 11 juni 2018 om 20:41
    Jij zal ver komen met je aannames. Ik begrijp de Ajax supporters, en heb dan ook niks verkeerd gezegd.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:00
    Eerste bevestiging was al voldoende, nogmaals bedankt bij deze. Next.....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8907
    maandag 11 juni 2018 om 20:08
    50 miljoen en dan niet eens praten. Eigenlijk zou ik Overmars moeten aanklagen hiervoor.
    Vind ik leuk
    Thilo +2839
    maandag 11 juni 2018 om 20:08
    50 miljoen is onzin. Zal rond de 30 miljoen geweest zijn
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Butsbal +11662
    maandag 11 juni 2018 om 20:11
    Die foto, o my god. Ik ben lelijk maar hij wint.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Freddy M. +616
    maandag 11 juni 2018 om 20:20
    Daar hoef je niet veel voor te doen ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:11
    Kijk zo hoort het en Kluivert je kan hier van leren want in Italie ga je af als een gieter doordat je niet naar je vader wil luisteren die het beste met je voor hebt, niet jaren bij Ajax wil voetballen en je carrière een kwaliteitsimpuls wil geven, Neres ik kan je alleen maar gelijk geven om dit te doen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dezeun +2503
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Neres ging jonger naar het buitenland
    Vind ik leuk
    mcmodd +19850
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:33
    Je kan ook zeggen: Neres ging al eerder naar het buitenland. Maar goed, hij had er in ieder geval nog wat te zoeken.
    Vind ik leuk
    Dezeun +2503
    maandag 11 juni 2018 om 20:12
    Net als vorig seizoen dolberg 100 mlj

    Neres komend seizoen ook op de bank en geen interesse meer
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 20:23
    Nee, groot verschil tussen deze twee. Neres kan een man passeren en scoren.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:40
    Dolberg raakte geblesseerd weet je wel. Hoezo óók op de bank?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Slimme gozer
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1339
    maandag 11 juni 2018 om 20:16
    Kijk Kluivert, zo kan het ook! Top Neres
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    maandag 11 juni 2018 om 20:22
    Mooi.
    Ik weet niet of ik dan nog leef (volgens mijn berekening niet), maar ik zou over willen weten, wie er meer heeft bereikt over 5 jaar.
    Kluivert heeft voorbeelden (Kishna, El Ghazi)
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:24
    50 mil is natuurlijk onzin, die 30 mil kan wel kloppen. Waar er laatst nog een aantal aangaven dat Neres weg wil. Nu al het tweede interview waaruit blijkt dat hij het reuze naar zijn zin heeft en nog veel bij Ajax wil leren.
    Ik ben hier heel blij mee, want let op mijn woorden dit jaar gaat Neres helemaal los
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    maandag 11 juni 2018 om 20:31
    Poehpoeh.... 50 miljoen voor stonede Harry...

    Geloof er geen aars van.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:35
    Neres is verstandige jongen denk ik en maakt samen met zijn familie tzt een beslissing hoe of wat heeft nog hele carriere voor zich tijd zat
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +135772
    maandag 11 juni 2018 om 20:36
    hij zal nog lang blijven......
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5357
    maandag 11 juni 2018 om 22:31
    Dat denk ik ook als hij eerst titels wil winnen..........Neres blijft dus tot z'n pensioen in Amsterdam 🤣
    Vind ik leuk
    Teamgeest +552
    maandag 11 juni 2018 om 20:39
    Fake news.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +360
    maandag 11 juni 2018 om 20:44
    Dit is broodje aap verhaal
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17035
    maandag 11 juni 2018 om 20:49
    Helemaal kierewiet
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1104
    maandag 11 juni 2018 om 21:03
    Geen enkele speler in NL is 30mln+ waard. Dus altijd doen
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:28
    Lozano wel
    Vind ik leuk
    wil40 +195
    maandag 11 juni 2018 om 21:04
    Jemig wat is Lozano dan wel niet waard? 70 miljoen moet wel lukken dan.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:22
    Lozano is helemaal niet zo goed als Neres en voor een Mexicaan die alleen maar kan janken en hard rennen betalen ze nooit geen 70 mil voor 20 mag je blij mee zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:10
    Goedzo.zijn zaakwaarnemer heet dus geen raiola!!!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:12
    Jezus, Neres ...een nieuw geluid !! Kijk zo kan t ook!! Dankbaar wat je hebt en nederig in zelfreflectie. Kanjer dat je bent. Die komt er wel!!
    Vind ik leuk
    Budazonen +198
    maandag 11 juni 2018 om 21:14
    Kijk dat zijn uitspraken.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:15
    50 miljoen voor neres... nog niet zolang geleden kon je kaka kopen voor minder
    Vind ik leuk
    Dorzon +3927
    maandag 11 juni 2018 om 21:16
    Titels winnen en Ajax. .... deze eeuw geen veel voorkomende combi
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:42
    De eeuw is nog lang... Gaap.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3927
    maandag 11 juni 2018 om 22:12
    👍
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1154
    maandag 11 juni 2018 om 21:23
    Zelfs voor 50 niet verkopen. Dat je kluivert moet vervangen ok maar allebei je vleugelspelers zou ik niet doen. De transfer gekte word elk jaar gekker en gekker dus wie weet ik hij volgend jaar wel 80 waard. Draait hij een ramp seizoen verkoop je hem heus nog wel voor 30 of zo.
    Vind ik leuk
    Tfoe +553
    maandag 11 juni 2018 om 21:26
    Vervanger voor Kluivert is er al.
    De naam is Johnsen.....
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1104
    maandag 11 juni 2018 om 22:57
    Nou, Johnsen startte sterk maar laatste helft competitie zeer matig. Zeker niet geschikt voor komend seizoen
    Vind ik leuk
    alaaf +256
    maandag 11 juni 2018 om 21:23
    Bullshit, wie zit nou op hem te wachten?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:20
    BOERTJE
    Vind ik leuk
    alaaf +256
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:46
    En kampioen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:05
    Van de armoede
    Vind ik leuk
    alaaf +256
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:19
    Kun je nagaan hoe slecht alles dat erachter zit is 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:31
    50 ???
    Ik vind dat alles af hangt van wat je bij elkaar kan houden .
    We hebben geld genoeg om nee te kunnen zeggen .
    Als je het kan redden om alleen Kluifje en Ziyech te verkopen dan zie ik wel kansen voor volgend jaar .
    Wat al over een paar weken begint .
    De Ligt ? De Jong ? 100 milj per stuk , anders blijven zij hier .
    FUCK DE zgn ELITE ,

    En ik weet al wat iedereen gaat zeggen , verbetering via CAS , maar dat valt uiteindelijk wel tegen .
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:32
    Verstandig kerel en toch nog volwassen spelers(naar leedtijd)
    Vind ik leuk
    plein19 +1239
    maandag 11 juni 2018 om 21:47
    Verstandig. Maar 15 mln is net kostendekkend. Dat is een lachwekkende aanbieding
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21645
    maandag 11 juni 2018 om 21:51
    Haha sukkels.

    Strik erom...
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:59
    Komt die Argentijn nog of hoe zit het?
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2488
    maandag 11 juni 2018 om 22:32
    Die zal 2x goed nadenken als Ajax zijn contract wil open breken
    Vind ik leuk
    Muradona +113
    maandag 11 juni 2018 om 22:37
    Ik denk niet dat ik er klaar voor ben om in een grotere competitie te spelen. Ik wil meer wedstrijden spelen voor Ajax, hier ervaring opdoen, titels winnen. Daarna denk ik pas aan een vertrek, of misschien zelfs nóg later."

    Mocht dit waar zijn dan geeft het wel aan dat zijn instelling goed en realistisch is. Itt sommige jongens die denken na 1 jaar Eredivisie al klaar te zijn voor het grote werk. Hoop dat we nog veel plezier aan hem kunnen beleven in de Eredivisie en hopelijk ooit op het internationale podium.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:39
    Neres komt door zijn blik een beetje dom over, maar heeft toch veel meer verstand dan alle Kluiverts bij elkaar.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1928
    maandag 11 juni 2018 om 22:53
    Titels winnen?......hij heeft humor!
    Vind ik leuk
    Jorchie +291
    maandag 11 juni 2018 om 23:09
    Als ie met zulke teksten komt dan verwacht ik dat ie nog maximaal 2 maanden onder contract staat bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 23:15
    Nou titels winnen gaat niet lukken
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +378
    maandag 11 juni 2018 om 23:22
    Wat een lul verhaal als ze dat bod hadden gekregen was hij allang weggeweest je kent Marc Duck toch wel.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 23:26
    daar hebben we wat aan, een speler met verstand.
    Vind ik leuk
    Blademarc +635
    maandag 11 juni 2018 om 23:38
    Topper!
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +159
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:46
    Was ie maar een nederlander...die neemt nog eens verstandige keuze 😉
    Vind ik leuk
    HupHolland +826
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:58
    Het begint er meer en meer op te lijken dat Kluivert een domme stap heeft gezet door voor een 'ajax' salaris naar Roma te gaan. Het blijft leuk voor Raiola.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2041
    dinsdag 12 juni 2018 om 03:01
    Het lijkt er niet op, het is gewoon zo. Die jongen heeft zijn carriere verneukt, maar bajesmama is blij.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2041
    dinsdag 12 juni 2018 om 03:00
    Dat is pas verstandige taal. Dat had Kluivert zeker moeten doen, maar doorgesnoven Kieft zag dat anders kennelijk bij Kluivert. Die had niets meer te leren met zijn 30 competitiewedstrijden in de Eredivisie.

    Ach Neres komt er wel. 50 miljoen is wat overdreven, maar hij is toch zeker het bedrag van kluivertje waard. Iets stabieler en efficiënter met passes en goals.
    Vind ik leuk
    HupHolland +826
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:31
    Het schijnt dat Younes voor 2 miljoen per jaar in Portugal aan de slag kan (als dat VP bericht inderdaad klopt). Younes is welliswaar transfervrij, maar was ook zo'n beetje een half jaar non-actief.

    Als dat dat leest, mag je je toch afvragen of Kluivert met 1.4 miljoen per jaar inderdaad een goede 5-jarige deal met AS Roma (bijna) heeft afgesloten.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2041
    woensdag 13 juni 2018 om 00:19
    Als dat waar is dan vraag ik me dat ook af. Younes 2 miljoen per jaar????

    Kluivertje heeft sportief uiteraard geen goede deal gesloten. Leuk voor Ajax al dat geld, maar dat ventje komt er echt niet in bij Roma met 30 en 13 optredens tegen onze topverdedigers en als hij mag spelen dan denk ik niet echt dat hij enige kans maakt tegen de Italiaanse topverdedigers. Dat ziet toch iedereen? Kom op man.


    Snel geld verdienen, carriere naar de kloten.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:31
    geef wat aan die wijsheid aan je teammates, Neres!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:22
    david heel slim want jouw tijd komt er zeker aan eerst maar lekker door groeien
    Vind ik leuk
    Leozao +147
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:53
    Daivd: fica aqui no Amsterda!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Neres: "Ze boden een bedrag, maar Ajax vroeg veel meer"