Neres: Ze boden een bedrag, maar Ajax vroeg veel meer

    Neres: "Ze boden een bedrag, maar Ajax vroeg veel meer"

    Gepubliceerd: maandag 11 juni 2018 om 19:56ma 11-06-2018 om 19:56

    David Neres heeft teruggeblikt op de afgeketste transfer naar Borussia Dortmund. De Duitse grootmacht wilde miljoenen betalen voor de Braziliaanse aanvaller, maar Ajax liet hem niet gaan.

    "Ze boden een bedrag, maar Ajax vroeg veel meer", vertelt Neres aan de Braziliaanse tak van ESPNESPN schrijft dat Dortmund rond de vijftig miljoen euro over had voor Neres. De Telegraaf schreef begin mei dat het om dertig miljoen euro ging. De ochtendkrant pakte groot uit met het nieuws dat de Duitse grootmacht Neres wilde hebben. Het is niet bekend of de Braziliaan nog steeds op het lijstje van Dortmund staat. 

    Neres overweegt niet om Ajax in de zomer te verlaten. "Ik denk nu niet aan een vertrek. Ik denk niet dat ik er klaar voor ben om in een grotere competitie te spelen. Ik wil meer wedstrijden spelen voor Ajax, hier ervaring opdoen, titels winnen. Daarna denk ik pas aan een vertrek, of misschien zelfs nóg later."

    Plaats een reactie

    Morris +23237
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    Slimme jongen ondanks zijn slome blik 😉
    Vind ik leuk
    2cents +57876
    maandag 11 juni 2018 om 20:04
    Zijn voordeel is dat hij op die manier mensen kan blijven verrassen...

    Kluivert daarentegen kijkt juist lekker fris uit z’n ogen...
    Vind ik leuk
    Morris +23237
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Dat heet een euro twinkeling in de ogen 😉
    Vind ik leuk
    Tim +4813
    maandag 11 juni 2018 om 20:00
    Neres is misschien dan toch een verstandige jongen, ook al oogt hij altijd zo stoned als een hollandse garnaal. Hij zal er ook niet rouwig om zijn dat Kluivert weggaat.
    Vind ik leuk
    Old Star +7344
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Haha ja echt.
    Smoke weed every day...
    50 miljoen lijkt me heel sterk. Ik denk dat ie voor dat geld wel naar Dortmund mag vertrekken
    Vind ik leuk
    AfcaJB +217
    maandag 11 juni 2018 om 20:01
    Hehe eindelijk iemend die verstandig praat
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Da wel
    Vind ik leuk
    myrthewit +1662
    maandag 11 juni 2018 om 20:03
    Verstandig gesproken....
    Vind ik leuk
    Thijs76 +312
    maandag 11 juni 2018 om 20:03
    We houden echt niets meer over!
    Vind ik leuk
    harryp +989
    maandag 11 juni 2018 om 20:03
    50 miljoen???? Hoeveel vroeg Ajax dan wel niet?
    Strik erom en weg ermee toch? Alireza halen en je bent klaar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:04
    Hij zal zich van binnen ook wel kapot lachen om Kluivert die ip ramkoers zit om zijn carrière te verneuken
    Vind ik leuk
    2cents +57876
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Neres ging zelf ook best jong naar het buitenland toch? ;)
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    maandag 11 juni 2018 om 20:05
    50 miljoen waar gaat t over :p
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13235
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Ik geloof niet dat Ajax 50 miljoen heeft afgewezen.. Of ze moeten wel erg zeker weten dat Dortmund straks met een hoger bod komt.. Maar dat lijkt mij vrij sterk..
    Vind ik leuk
    GetRekt +1806
    maandag 11 juni 2018 om 20:07
    Die kijkt wel uit wat die zegt, na de hoon die kluivert over zich gehad heeft.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:21
    Vraagje; hoe zou jij als Feyenoord supporter reageren wanneer een feyenoordtalent het logo van Feyenoord kust en aangeeft wat een Feyenoorder hij wel niet is, de Feyenoord supporters geen antwoord kan/wil geven of hij zijn contract gaat verlengen. . En dan na een handjevol goede wedstrijden naar het buitenland gaat?
    Vind ik leuk
    GetRekt +1806
    maandag 11 juni 2018 om 20:23
    Oordeel ik hier over hoe de Ajax supporters reageren? Nope. Next..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:26
    Dacht ik al, bedankt voor bevestiging. Next...
    Vind ik leuk
    GetRekt +1806
    maandag 11 juni 2018 om 20:41
    Jij zal ver komen met je aannames. Ik begrijp de Ajax supporters, en heb dan ook niks verkeerd gezegd.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:00
    Eerste bevestiging was al voldoende, nogmaals bedankt bij deze. Next.....
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19455
    maandag 11 juni 2018 om 20:08
    50 miljoen en dan niet eens praten. Eigenlijk zou ik Overmars moeten aanklagen hiervoor.
    Vind ik leuk
    Thilo +2790
    maandag 11 juni 2018 om 20:08
    50 miljoen is onzin. Zal rond de 30 miljoen geweest zijn
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    maandag 11 juni 2018 om 20:11
    Die foto, o my god. Ik ben lelijk maar hij wint.
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1088
    maandag 11 juni 2018 om 20:20
    Daar hoef je niet veel voor te doen ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:11
    Kijk zo hoort het en Kluivert je kan hier van leren want in Italie ga je af als een gieter doordat je niet naar je vader wil luisteren die het beste met je voor hebt, niet jaren bij Ajax wil voetballen en je carrière een kwaliteitsimpuls wil geven, Neres ik kan je alleen maar gelijk geven om dit te doen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    Dezeun +5164
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Neres ging jonger naar het buitenland
    Vind ik leuk
    mcmodd +24232
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:33
    Je kan ook zeggen: Neres ging al eerder naar het buitenland. Maar goed, hij had er in ieder geval nog wat te zoeken.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5164
    maandag 11 juni 2018 om 20:12
    Net als vorig seizoen dolberg 100 mlj

    Neres komend seizoen ook op de bank en geen interesse meer
    Vind ik leuk
    Mari +10205
    maandag 11 juni 2018 om 20:23
    Nee, groot verschil tussen deze twee. Neres kan een man passeren en scoren.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:40
    Dolberg raakte geblesseerd weet je wel. Hoezo óók op de bank?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1998
    maandag 11 juni 2018 om 20:13
    Slimme gozer
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1776
    maandag 11 juni 2018 om 20:16
    Kijk Kluivert, zo kan het ook! Top Neres
    Vind ik leuk
    Mari +10205
    maandag 11 juni 2018 om 20:22
    Mooi.
    Ik weet niet of ik dan nog leef (volgens mijn berekening niet), maar ik zou over willen weten, wie er meer heeft bereikt over 5 jaar.
    Kluivert heeft voorbeelden (Kishna, El Ghazi)
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:24
    50 mil is natuurlijk onzin, die 30 mil kan wel kloppen. Waar er laatst nog een aantal aangaven dat Neres weg wil. Nu al het tweede interview waaruit blijkt dat hij het reuze naar zijn zin heeft en nog veel bij Ajax wil leren.
    Ik ben hier heel blij mee, want let op mijn woorden dit jaar gaat Neres helemaal los
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31509
    maandag 11 juni 2018 om 20:31
    Poehpoeh.... 50 miljoen voor stonede Harry...

    Geloof er geen aars van.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:35
    Neres is verstandige jongen denk ik en maakt samen met zijn familie tzt een beslissing hoe of wat heeft nog hele carriere voor zich tijd zat
    [Reactie gewijzigd op maandag 11 juni 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173976
    maandag 11 juni 2018 om 20:36
    hij zal nog lang blijven......
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    maandag 11 juni 2018 om 22:31
    Dat denk ik ook als hij eerst titels wil winnen..........Neres blijft dus tot z'n pensioen in Amsterdam 🤣
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    maandag 11 juni 2018 om 20:39
    Fake news.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +730
    maandag 11 juni 2018 om 20:44
    Dit is broodje aap verhaal
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +20002
    maandag 11 juni 2018 om 20:49
    Helemaal kierewiet
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1599
    maandag 11 juni 2018 om 21:03
    Geen enkele speler in NL is 30mln+ waard. Dus altijd doen
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:28
    Lozano wel
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:10
    Goedzo.zijn zaakwaarnemer heet dus geen raiola!!!
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:12
    Jezus, Neres ...een nieuw geluid !! Kijk zo kan t ook!! Dankbaar wat je hebt en nederig in zelfreflectie. Kanjer dat je bent. Die komt er wel!!
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    maandag 11 juni 2018 om 21:14
    Kijk dat zijn uitspraken.
    Vind ik leuk
    CityBarca +23
    maandag 11 juni 2018 om 21:15
    50 miljoen voor neres... nog niet zolang geleden kon je kaka kopen voor minder
    Vind ik leuk
    Dorzon +4445
    maandag 11 juni 2018 om 21:16
    Titels winnen en Ajax. .... deze eeuw geen veel voorkomende combi
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:42
    De eeuw is nog lang... Gaap.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4445
    maandag 11 juni 2018 om 22:12
    👍
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6533
    maandag 11 juni 2018 om 21:23
    Zelfs voor 50 niet verkopen. Dat je kluivert moet vervangen ok maar allebei je vleugelspelers zou ik niet doen. De transfer gekte word elk jaar gekker en gekker dus wie weet ik hij volgend jaar wel 80 waard. Draait hij een ramp seizoen verkoop je hem heus nog wel voor 30 of zo.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3879
    maandag 11 juni 2018 om 21:26
    Vervanger voor Kluivert is er al.
    De naam is Johnsen.....
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1599
    maandag 11 juni 2018 om 22:57
    Nou, Johnsen startte sterk maar laatste helft competitie zeer matig. Zeker niet geschikt voor komend seizoen
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    maandag 11 juni 2018 om 21:23
    Bullshit, wie zit nou op hem te wachten?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1998
    maandag 11 juni 2018 om 22:20
    BOERTJE
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:46
    En kampioen
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1998
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:05
    Van de armoede
    Vind ik leuk
    alaaf +1641
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:19
    Kun je nagaan hoe slecht alles dat erachter zit is 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:31
    50 ???
    Ik vind dat alles af hangt van wat je bij elkaar kan houden .
    We hebben geld genoeg om nee te kunnen zeggen .
    Als je het kan redden om alleen Kluifje en Ziyech te verkopen dan zie ik wel kansen voor volgend jaar .
    Wat al over een paar weken begint .
    De Ligt ? De Jong ? 100 milj per stuk , anders blijven zij hier .
    FUCK DE zgn ELITE ,

    En ik weet al wat iedereen gaat zeggen , verbetering via CAS , maar dat valt uiteindelijk wel tegen .
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:32
    Verstandig kerel en toch nog volwassen spelers(naar leedtijd)
    Vind ik leuk
    plein19 +2472
    maandag 11 juni 2018 om 21:47
    Verstandig. Maar 15 mln is net kostendekkend. Dat is een lachwekkende aanbieding
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34228
    maandag 11 juni 2018 om 21:51
    Haha sukkels.

    Strik erom...
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:59
    Komt die Argentijn nog of hoe zit het?
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:32
    Die zal 2x goed nadenken als Ajax zijn contract wil open breken
    Vind ik leuk
    Muradona +366
    maandag 11 juni 2018 om 22:37
    Ik denk niet dat ik er klaar voor ben om in een grotere competitie te spelen. Ik wil meer wedstrijden spelen voor Ajax, hier ervaring opdoen, titels winnen. Daarna denk ik pas aan een vertrek, of misschien zelfs nóg later."

    Mocht dit waar zijn dan geeft het wel aan dat zijn instelling goed en realistisch is. Itt sommige jongens die denken na 1 jaar Eredivisie al klaar te zijn voor het grote werk. Hoop dat we nog veel plezier aan hem kunnen beleven in de Eredivisie en hopelijk ooit op het internationale podium.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 22:39
    Neres komt door zijn blik een beetje dom over, maar heeft toch veel meer verstand dan alle Kluiverts bij elkaar.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3343
    maandag 11 juni 2018 om 22:53
    Titels winnen?......hij heeft humor!
    Vind ik leuk
    Jorchie +331
    maandag 11 juni 2018 om 23:09
    Als ie met zulke teksten komt dan verwacht ik dat ie nog maximaal 2 maanden onder contract staat bij Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 23:15
    Nou titels winnen gaat niet lukken
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 23:26
    daar hebben we wat aan, een speler met verstand.
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +289
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:46
    Was ie maar een nederlander...die neemt nog eens verstandige keuze 😉
    Vind ik leuk
    HupHolland +2853
    dinsdag 12 juni 2018 om 01:58
    Het begint er meer en meer op te lijken dat Kluivert een domme stap heeft gezet door voor een 'ajax' salaris naar Roma te gaan. Het blijft leuk voor Raiola.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2566
    dinsdag 12 juni 2018 om 03:01
    Het lijkt er niet op, het is gewoon zo. Die jongen heeft zijn carriere verneukt, maar bajesmama is blij.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 03:02]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2566
    dinsdag 12 juni 2018 om 03:00
    Dat is pas verstandige taal. Dat had Kluivert zeker moeten doen, maar doorgesnoven Kieft zag dat anders kennelijk bij Kluivert. Die had niets meer te leren met zijn 30 competitiewedstrijden in de Eredivisie.

    Ach Neres komt er wel. 50 miljoen is wat overdreven, maar hij is toch zeker het bedrag van kluivertje waard. Iets stabieler en efficiënter met passes en goals.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2853
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:31
    Het schijnt dat Younes voor 2 miljoen per jaar in Portugal aan de slag kan (als dat VP bericht inderdaad klopt). Younes is welliswaar transfervrij, maar was ook zo'n beetje een half jaar non-actief.

    Als dat dat leest, mag je je toch afvragen of Kluivert met 1.4 miljoen per jaar inderdaad een goede 5-jarige deal met AS Roma (bijna) heeft afgesloten.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2566
    woensdag 13 juni 2018 om 00:19
    Als dat waar is dan vraag ik me dat ook af. Younes 2 miljoen per jaar????

    Kluivertje heeft sportief uiteraard geen goede deal gesloten. Leuk voor Ajax al dat geld, maar dat ventje komt er echt niet in bij Roma met 30 en 13 optredens tegen onze topverdedigers en als hij mag spelen dan denk ik niet echt dat hij enige kans maakt tegen de Italiaanse topverdedigers. Dat ziet toch iedereen? Kom op man.


    Snel geld verdienen, carriere naar de kloten.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:31
    geef wat aan die wijsheid aan je teammates, Neres!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:22
    david heel slim want jouw tijd komt er zeker aan eerst maar lekker door groeien
    Vind ik leuk
    Leozao +5600
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:53
    Daivd: fica aqui no Amsterda!
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 10:45
    David Neres met Manchester United tegen Goliath Manchester City.David Neres trekt de WC door en maakt het schoon met AJAX WC eend.Mij worden premier league kampioen met een aankoop als David Neres.

    Mourinhio moet 55/70 miljoen bieden.Laat Gareth Bale maar niet komen.We hebben Davis Neres🤔
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws