Swart vernedert Drenthe met panna: 'Niet eerste Feyenoorder die er eentje krijgt'

    Swart vernedert Drenthe met panna: 'Niet eerste Feyenoorder die er eentje krijgt'

    Haha, mooie video van Sjaak Swart en Royston Drenthe. De twee nemen het tegen elkaar op en Swart (79) slaagt erin om 'Roya2Faces' een klassieke panna te geven. Bijschrift van Mister Ajax: 'Je bent niet de eerste Feyenoord-speler die er eentje krijgt'

    Plaats een reactie

    Foebele +55273
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:43
    Mooi man, twee excentrieke zeer uitgesproken types van de twee grote rivalen die ook nog eens van twee totaal verschillende generaties zijn en achtergronden hebben en toch hebben die twee hier samen lol!

    Ik zeg mooi!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21083
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:44
    Zoals het hoort gewoon lekker Foebele :)
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:48
    Mooi voorbeeld hoe het hier op de site zou moeten zijn i.p.v. al die trollen. Je kan het een keer niet met elkaar eens zijn, maar als iedereen daar normaal over communiceert zou een hoop verbeteren op vp.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1840
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:00
    Ach, af en toe ene grappige opmerking moet kunnen, trolls krijgen veel te veel aandacht en de meesten die die stempel krijgen zeggen gewoon iets op een grappige manier iets wat wel serieus is.

    Al die zeikerds zijn een veel groter probleem.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:26
    Natuurlijk moet een grap af en toe kunnen, elkaar een beetje stangen hoort erbij. Het moet alleen wel leuk blijven. Ik werd een paar dagen geleden aangevallen, omdat ik zou spugen naar ajax. Dan reageer je door te vragen hoe hij dat bedoelde en vervolgens reageert zo iemand niet meer. Dan weet ik genoeg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:29
    O.K. Jur, helemaal gelijk.......
    Vind ik leuk
    RtdDub +13241
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:25
    Helaas doet de site redactie er zelf hard aan mee.
    Zie Smolov topic maar weer.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21083
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:44
    'Je bent niet de eerste Feyenoord-speler die er eentje krijgt'

    Heerlijke uitspraak :)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21389
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:46
    En ook zeker niet de laatste
    Vind ik leuk
    Deck010 +7323
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:38
    Ik hoop dat Sjaak degradeert !!!
    Vind ik leuk
    aartstyle +1141
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:46
    Nog zo'n speler die zonder te presteren financieel onafhankelijk is. Wat krijgen die jongens van tegenwoordig het toch makkelijk voor elkaar. Overigens lijkt Royston mij een jongen met een gouden hart en vind ik dit filmpje geweldig. Maar de voetbalwereld is kapot. Veel talenten zullen nooit echte sterren worden omdat ze al financieel onafhankelijk zijn voordat ze gepresteerd hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:27
    Begrijp wel wat je zegt, maar ik denk soms echt dat we hier in NL niet altijd beseffen dat voetbal, en eigenlijk alle sport, gewoon een vorm van entertainment is. Prestatie hoort er ook bij natuurlijk, maar de meeste fans blijken te kunnen lachen om/genieten van hun favoriete mensen als die naast achter een bal aanrennen ook nog eens een beetje gek doen. De meeste fans vinden het allemaal wel best zo, of vinden het nog veel leuker op die manier. Daar kunnen we als "puristen" allemaal wel over gaan klagen (bv Memphis met maffe hoed), maar dat is ondertussen naast onbegonnen werk geworden, ook een voorwaarde om de voetbalsport verder te helpen. Binnen deze nieuwe realiteit moet NL namelijk een manier vinden om weer te kunnen gaan uitblinken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:47
    Drenthe door een bejaarde man nog wel haha
    Vind ik leuk
    Budazonen +378
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:50
    Klasse ouwe
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:53
    Hand in hand blijft epic versie van Sjakie
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 11:53]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:54
    Leuk dat de zonnebloem dit organiseert
    Vind ik leuk
    JustH +15585
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:55
    De Kerkhofjes waren niet uitgenodigd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:00
    Die hebben een boottripje
    Vind ik leuk
    JustH +15585
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:01
    Weer langs de Rijn
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:03
    Yep en ze mochten de schaal meebrengen ... om de advocaatjes op te zetten ...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:58
    Rofl. Hoe scherp was je eigenlijk voor je het op een zúúpe hebt gezet?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    woensdag 13 juni 2018 om 14:00
    Zo scherp als een mes ... en nog steeds
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:05
    het is een sluipmoordenaar...
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    woensdag 13 juni 2018 om 14:07
    Bende gek , kwestie van veul trainen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:12
    Tenzij je overtraint ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    woensdag 13 juni 2018 om 14:14
    Dat zal mij als op en top prof niet overkomen....ik pak regelmatig mijn rust
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:24
    De Ronaldo van het pilskes doseren
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    woensdag 13 juni 2018 om 14:32
    Juistem , ook ik heb maar 1 kans nodig...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:43
    Eh, van pilskes naar de 175 winnende doelpunten van Ronaldo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166710
    woensdag 13 juni 2018 om 14:43
    Bij mij is ieder fleske een winnaar
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14268
    dinsdag 12 juni 2018 om 11:55
    We weten toch al langer dat Drenthe de oude man is van die twee. :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12959
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:41
    Hahah wat een held, heerlijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:44
    Drenthe, die dacht nog wel ff mee te kunnen in JL.... gepoort door een bejaarde.
    Vind ik leuk
    Muscles +750
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:01
    Sjaak en Royston, ogenschijnlijk twee werelden maar door deze panna en vooral door de omgang een voorbeeld voor Nederland. Chapeau voor beiden🎩
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:08
    Heerlijk dat Royston gewoon het echte woord "poortje" gebruikt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:10
    Lekker man!
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1736
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:11
    Mooi man, aardig op leeftijd en nog zo fanatiek.
    Vind ik leuk
    Padason +946
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:14
    welk grappig als zoiets gebeurt, praat iedereen over dat het zo ook op dit forum moet gaan, gewoon lol met elkaar. Dit wordt onder ander gezegt door mensen die zelf andere vaak uitdagen.

    Volgende post zal dat waarschijnlijk gewoon weer gebeuren, #hypocriet
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:15
    gewoon goud!!!
    Vind ik leuk
    Mari +8653
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:06
    lache
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4859
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:41
    Om Drenthe een panna te geven is niet veel voor nodig.
    Vind ik leuk
    De Haan +273
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:59
    "Een poortje van meneer swart"
    Prachtig
    Vind ik leuk
    Vak-T +632
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:27
    Ha ha, ergens mag ik die Sjaak toch wel..... mooie vent.
    Vind ik leuk
    Glazenbol +125
    woensdag 13 juni 2018 om 22:03
    Sjaak is gewoon een goeie vent, niks mis mee.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws