Beelden uit Italië: Kluivert arriveert onder grote belangstelling voor keuring

    Beelden uit Italië: Kluivert arriveert onder grote belangstelling voor keuring

    dinsdag 12 juni 2018 om 12:20

    Justin Kluivert is dinsdagmiddag bij het trainingscomplex van AS Roma gearriveerd voor zijn medische keuring. Dat blijkt uit beelden van het Italiaanse Calciomercato. De bevestiging van de miljoenentransfer van de aanvaller naar de Serie A volgt mogelijk al later op de dag. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 12 juni 2018 om 12:24
    Ik hoop dat hij heel is gebleven. Anders komt hij weer terug.
    Vind ik leuk
    2cents +53799
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:24
    Mooi man. We willen meer van dit...
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20177
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:29
    Over een maandje kan je Ziyech de zelfde route zien bewandelen, je wordt op je wenken bediend
    Vind ik leuk
    Florian87 +10655
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:30
    Wie had dat verwacht, Justin Kluivert een kijkcijfer kanon, die krijgt meer aandacht de laatste weken dan Ronaldo in het hele seizoen :D
    Vind ik leuk
    Foebele +54032
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:39
    Je voorspelde het al goed, topic over de keuring! Haha.
    Vind ik leuk
    Foebele +54032
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:53
    Haha en de eerste kus op het logo is ook al gesignaleerd toen hij aankwam op het vliegveld kuste hij het logo op een sjaal...

    HAHAHAHAHAHA, wat een figuur joh, die neemt zichzelf echt veel te serieus!
    Vind ik leuk
    2cents +53799
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:58
    Entertainment, niet voor niets verliep het mediagedeelte bij deze transfer via RTL Boulevard.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 12:59]
    Vind ik leuk
    Foebele +54032
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:59
    Ik vind het vooral slap gedoe van iemand die zieltjes wil winnen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54032
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:22
    Ja, oke, op die manier, zijn transfer op zich is een heel evenement, soort van moderne tijd geneuzel, jonge topsporter wiens transfer als een soort celeb dingetje verkocht wordt.
    Vind ik leuk
    2cents +53799
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:43
    Het is een andere wereld, die van de Kluiverts. De hele familie is beroemd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:49
    Justin de logo-lebber.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7729
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:25
    En nooit meer terugkomen nepperd
    Vind ik leuk
    Itsese +4410
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:25
    Wat een achternaam wel niet met je kan doen he. Maaruh ik denk toch dat elke niet Ajacied toch eigenlijk gewoon blij is dat hij zich nu kan ontwikkelen bij Roma? Beter voor Nederland dit.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:26
    hand op de borst slaan ,wat een vernedering voor je oude club ,straalt veel respect uit ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:27
    Hij gaat zo het logo kussen van AS Roma
    Vind ik leuk
    Mistert +91
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:27
    Ik hoop toch dat deze soap vandaag ten einde komt. Kunnen we misschien nog iemand kopen voor de voorbereiding begint.
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:28
    Eindelijk de beelden, welke beelden zullen er nog volgen? Zou kluifje ook naar de wc gaan daar? Wat een spanning!!!

    Klinkt als een leuke strip trouwens, kluifje in Italië
    Vind ik leuk
    Foebele +54032
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:39
    Beelden keuring? Check!

    Next:
    Beelden teken contract
    Beelden balletje hooghouden
    Beelden interview Raiola
    Beelden van Kluivert die arriveert in zijn hotel
    Interview TD Roma over transfer
    Interview Overmars
    Interview van der Sar
    Interview Ten Hag
    Interview Patrick Kluivert
    Interview Shane Kluivert

    Vind ik leuk
    PSVFU +4860
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:31
    En koken met Shane uiteraard...🤢🤮
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:44
    Rotten op de bank. Nooit meer terug komen bij Ajax. Kent geen clubliefde. Geen afscheid regelen in de JC Arena laat hem lekker weg rotten in Rome
    Vind ik leuk
    R94 +1841
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:54
    Dat afscheid zeker wel doen, lijkt me vermakelijke televisie :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:21
    Juist wel. Hebben wij ook de genoegdoening om hem dat tegen zijn autoritaire kop te flikkeren wat wij van hem denken. Ik kom altijd héél graag vanuit Limburg naar onze JCA. Dan zal ik dubbel gemotiveerd komen. Dat wordt een van mijn mooiste dagen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    Jeroen84 +63
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:53
    De wolven staan al klaar
    Vind ik leuk
    R94 +1841
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:53
    Nu het tekenmoment nog, de eerste stapjes in het stadion, het eerste plasje in de kleedkamer, de eerste aanraking met zijn stoel op de tribune en dan zijn we eindelijk verlost van de Kluivert nieuwtjes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:57
    Veel te vroeg vertrokken bij Ajax.....zal waarschijnlijk op de bank terecht komen.
    Gaat met veel spelers zo die op zo'n jonge leeftijd verkassen.
    Hij denkt dat hij supervoetballer is,maar dat is hij nog lang niet.
    Geld maakt heel het voetbal kapot.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:59
    Alsof er een nieuwe scholier aan komt ....
    Vind ik leuk
    Morris +22358
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:59
    Zag ik dat goed?

    Zat Raiola zich af te trekken op de achterbank?
    Vind ik leuk
    kees ee +547
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:11
    bij zulk plezier denk ik vaak terug aan vriendschappelijke wedstrijden en ook wel in latere jaren kwalificatie-wedstrijden van oranje in nederland, . . je komt zo'n stadion binnen, redelijk gevuld, voor iedereen een vlaggetje, volop sfeer, er wordt geroepen, muziek uit de speakers en er wordt gezongen !!, . . en dan, . . 2 keer vijfenveertig minuten . . . NIETS, en met een kater naar huis !?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:16
    Gelukkig, van die autoritaire en haumaine vieszak is Ajax verlost. Ik hoop dat hij van Ajax, als afscheidscadeau, een zitkussentje krijgt, met het logo van de Godenzonen. Dan weet hij, als hij op de tribune zit, hopelijk komt hij niet verder, wat hij verlochend heeft.
    Vind ik leuk
    guusje +1011
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:21
    En we hebben nooit meer iets van hem gehoord....
    Vind ik leuk
    Yass +105
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:40
    Niks gunner laat die jongen genieten man, al weken alleen maar ongunst, haat richting dat joch, heel negatief. Ik hoop dat hij iedereen z n mond snoert aankomend seizoen.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1018
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:41
    Heeft VP aandelen Kluivert?? “Grote belangstelling” ... er staan 4 man en een paardekop....
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1099
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:15
    Die kleine Kluivert toch.....,hij heeft wel bravoure, dat ventje.Dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    pro +200
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:16
    Dien zie we nooit meer..
    Vind ik leuk
    Gilze +151
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:01
    Die gast gaat t wel maken daar
    Echt jammer dat we m niet konden behouden
    En dat t zo heeft moeten aflopen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:58
    Is toch geen niews dit. Een pubertje die net komt kijken bij Ajax en af en toe mocht invallen en zich opeens belangrijk vindt. Hij gedraagt zich als Suárez neymar terwijl hij amper zijn snot kan afvegen. Nederlandse voetballers zijn helemaal naar de klotte.. dat zie je weer terug bij oranje hoewel Koeman wel zij best doet
    Vind ik leuk
    Hagenees +328
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:00
    Wat een trieste vertoning weer he dit hahaha
    Vind ik leuk
    Smash +3100
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:21
    Waarschijnlijk ook de enige keer dat er zoveel belangstelling voor hem is.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3861
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:37
    Hoeveel is het nu? 20 ofzo?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:50
    Transfer gaat niet door, word afgekeurd om zn karakter
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:16
    Cruyff ging in zijn tijd op z n 26 e naar Barca. En de kleine Kluivert denkt dat ie dat op z n 19 e kan ?! Dat wordt ipv Roti Spaghetti !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Beelden uit Italië: Kluivert arriveert onder grote belangstelling voor keuring