Italiaans medium: 3,2 miljoen per jaar voor Ziyech, Ajax ontvangt nieuw Roma-bod

    Italiaans medium: 3,2 miljoen per jaar voor Ziyech, Ajax ontvangt nieuw Roma-bod

    dinsdag 12 juni 2018 om 16:48

    AS Roma lijkt bereid om de portemonnee te trekken voor Hakim Ziyech, laat het plaatselijke medium Pagine Romaniste weten. Naar verluidt hebben de Giallorossi een bod van dertig à 32 miljoen euro gedaan op de spelmaker van Ajax.

    Ajax zou zelfs nog zes miljoen aan bonussen bovenop deze transfersom tegemoet kunnen zien. Of directeur Marc Overmars genoegen zou nemen met deze transfersom, is vooralsnog onduidelijk. Volgens diverse Italiaanse media ligt de vraagprijs van de Amsterdammers nog hoger: Leggo sprak onlangs van 45 miljoen euro, terwijl Il Romanista het houdt op circa veertig miljoen.

    Volgens het laatstgenoemde medium heeft Ziyech al een persoonlijk akkoord bereikt met AS Roma. Pagine Romaniste meldt dit ook en claimt zelfs op de hoogte te zijn van de contractvoorwaarden: de linkspoot zou voor vijf jaar kunnen tekenen in Rome tegen een jaarsalaris van 3,2 miljoen euro.

    AS Roma is ondertussen druk bezig om de transfer van Justin Kluivert af te ronden. De vleugelaanvaller arriveerde maandagavond in de Italiaanse hoofdstad en begon dinsdagmiddag aan zijn medische keuring. Naar alle waarschijnlijkheid wordt de deal snel beklonken.

    Poll

    Is AS Roma de ideale club voor Ziyech?

    (12467 stemmen)

    Plaats een reactie

    r4vje +162
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:50
    Als Ajax en Overmars slim zijn rekken ze deze onderhandelingen tot na de start van het WK. Als Ziyech en Marokko dan een paar leuke duels hebben gespeeld is hij misschien nog meer waard.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:52
    Of hij valt erg tegen op het WK en is dan minder waard. Dit zijn hoge bedragen. Als dit werkelijk de bedragen zijn die worden geboden zou ajax meteen moeten verkopen. Dan mogen die ajax supporters voortaan een andere gaan irriteren.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:25
    Ajax moet helemaal niet perse iemand verkopen. Merk al dat jij geen goede handelaar bent.
    Vind ik leuk
    cheeks +3565
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:01
    Moeten ze wel. Zyech wil perse weg. Heeft dit 2 jaar geleden al aangegeven. Zo niet wordt het een verstoorde arbeidsrelatie en wrs arbitragezaak waarin ajax weinig kans maakt aangezien de zwaarwegende criteria zijn grotere competitie, hoger salaris en sportieve verbetering. In dit geval dus 3 op 3.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11926
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:30
    En dan moet Ajax het allereerste bod slaafs accepteren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:00
    Maak je niet druk Ziyech zegt na het wk en een jaartje Ajax is ook nog een optie. Maar he wat zeg ik nu jij weet het beter dan Ziyech toch clown?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:42
    Niet de zaken verkeerd voorstellen, de overgrote meerderheid, koos 'm als speler van het jaar......
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:53
    of misschien minder waard
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44708
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:53
    Je bedoelt als hij het balverlies record tijdens het WK verpulvert? :)

    PS ben blij met 32mio, is een mooi bedrag.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 16:54]
    Vind ik leuk
    Adje80 +8365
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:54
    Dat is inderdaad een voordeel voor ajax en daarvoor zal Roma ook graag snel onderhandelen.. 35-40 miljoen excl bonussen moet wel lukken als ze echt al 30-32 miljoen bieden

    Roma is denk ik wel precies zijn niveau, denk niet dat er meer in zit. Met een paar harde werkers om hem heen. Hogerop zal hij niet kunnen..hij kan veel, ook hard werken maar dan wordt zijn spel een stuk minder
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 16:56]
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1368
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:54
    Als Ajax moet je ook niet te hebberig zijn.
    Als je rond de 30/32 miljoen kan vangen voor Ziyech.
    Dan heb je niets te klagen.

    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:52
    Is toch prima. 32 miljoen mag je tevreden mee zijn.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5524
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:53
    3,2 miljoen voor Ziyech, maar Florenzi geen 4 miljoen geven, gekkenwerk haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:58
    3,2 mio? Dat waren de bedragen voor jullie laatste kampioenschap. Haha.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5524
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:26
    Ons laatste kampioenschap was in 16/17, dus je opmerking gaat hier niet op. Nu gauw naar bed!
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:53
    Overmars blijft geen korting geven, vasthouden aan 45 miljoen, is Ziyech meer dan waard.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:56
    Je mag je handen dicht knijpen als je dat krijgt. Iedereen weet dat Ajax met een speler zit die weg wil, dan kan je beter verkopen dan vast houden aan 45 miljoen voor iemand die nog geen prijs gewonnen heeft met Ajax en weg wil
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:58
    Precies.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:15
    Een speler die ook heeft aangegeven dat hij de vraagprijs van Ajax accepteert. Ziyech heeft nog een contract voor 3 jaar. Snap het wel dat andere Nederlandse clubs blij zijn met zo'n aanbieding, echter iedere belangstellende club weet hoeveel er voor Ziyech betaald moet worden. Voor Kluivert heeft Ajax ook voldoende water bij de wijn gedaan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    woensdag 13 juni 2018 om 10:11
    Dus bij 90 miljoen zou hij dat ook accepteren? Denk eens goed na, de vraagprijs die hij en zijn zakenwaarnemer ook goed vinden, bij Ziyech gaan ze ook veel water bij de wijn doen als jij denkt dat 45 miljoen zijn prijs gaat zijn. Is Ziyech het er niet mee eens en houdt Ajax hem aan zijn contract, kan je hem komend jaar vergeten. Het is geen onbetwiste speler zoals die verdediger, ik meen Sanches toen!
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    woensdag 13 juni 2018 om 10:25
    Dat denk ik niet dat er veel water bij de wijn gedaan gaat worden. Roma denkt Ziyech al binnen te hebben maar denk jij dat zij de gok gaan nemen om te wachten? Bij een goed wk zal zijn prijs alleen maar oplopen, Ajax hoeft nl. niet te verkopen, dat wordt nogal eens over het hoofd gezien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    woensdag 13 juni 2018 om 11:34
    Ajax moet wel verkopen. Weet je waarom? Omdat Ziyech weg wil, een dure kracht voor op je bank! Die neemt alleen maar in waarde af. Je hebt wel gelijk dat hij na het WK meer waard kan zijn, maar ook zeker minder! Meteen uitschakeling van Ziyech, wat ik niet onmogelijk acht en hij is minder waard. Ziyech staat nou niet bekend om het dragen van een team, wel om zijn trap techniek, maar daar heb je niks aan als je team niks presteert
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    woensdag 13 juni 2018 om 11:46
    Natuurlijk wil Ziyech weg maar ook hij geeft aan dat hij snapt dat het niet tegen elke prijs gaat gebeuren. En hoe kom jij erbij een dure kracht op de bank, Ziyech is professional genoeg om zijn eigen ego opzij te zetten, weg gaan doet ie toch wel, alleen niet tegen elk aannemelijk bod, want Ajax hoeft niet perse te verkopen, er zit voldoende in kas... Je kan Ajax tegenwoordig niet meer vergelijken met PSV of Feyenoord, bij een uitzonderlijk bod moeten zij persé verkopen...
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    dinsdag 26 juni 2018 om 09:06
    Ik zeg ook nergens tegen elke prijs. Maar vind Ziyech het een mooie prijs zal hij gaan lopen zeuren. En ego op zij zetten? Hebben wij dezelfde Ziyech voor ons?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:59
    Contract, anders banken.
    Vind ik leuk
    erikv78 +110
    woensdag 13 juni 2018 om 00:06
    Met Ziyech is afgesproken dat Ajax een stap hogerop dit jaar niet in de weg zou liggen als hij voor een mooi bod verkocht kan worden. Hij is op de leeftijd dat je weg kunt gaan en heeft al genoeg bewezen. Hij heeft toen ook zijn contract verlengd in de wetenschap dat Ajax niet al te moeilijk zou doen en hem goed verkopen voor een goed bedrag.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    woensdag 13 juni 2018 om 10:13
    Komen ze die afspraak niet na, weet iedereen wat de volgende stap van Ziyech zal zijn
    Vind ik leuk
    Nielsk +1216
    woensdag 13 juni 2018 om 10:12
    Haha, een speler die volgend jaar dan dus minder waard is? 3 jarig contract hé! Niet dat hij volgend jaar dan maar gratis de deur uit kan lopen bij een aflopend contract. 1 jaar banken en hij is niet eens meer 12 miljoen waard, dure bankspeler
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:56
    Gewoon wachten tot na het WK
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:59
    En als hij daar mislukt (wat ik niet denk dat gaat gebeuren) wat is hij dan nog waard? En wilt hij dan wel bij Ajax blijven?
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:01
    Als ie ‘mislukt’ is ie nog steeds minimaal 30 miljoen waard. Maar dan moet hij er wel echt een potje van maken. Dat gaat sowieso niet gebeuren, omdat hij tot nu toe elke wedstrijd voor Marokko één van de besten is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:58
    Hij moet verkocht worden, Ziyech zal woest zijn als hij niet verkocht wordt. Snap ik ook, want als je 3 keer zoveel kan verdienen dan wilde ik ook wel bij mijn baas weggaan.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:19
    Ziyech accepteert de vraagprijs van Ajax, heeft nog een contract voor 3 jaar. Ajax hoeft niet te verkopen en worden echt niet zenuwachtig van de bedragen die geboden worden in tegenstelling van de andere Nederlandse clubs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:59
    Veelste weinig als waar is
    Vind ik leuk
    Bals +400
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:00
    Veels te laag bod. Heeft nog langlopend contract en het is geen opruiming....
    Vind ik leuk
    Blac-ca +379
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:01
    Als,Als,Als,als brrrrrr
    Vind ik leuk
    martinho +871
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:03
    Maak er 42 miljoen van, mooie bedrag mooie club.
    Het is hem gegund!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7010
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:04
    He gelukkig.....VP heeft weer een nieuwtje weten te vinden over Zyech.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:02
    Hè, gelukkig wordt er weer volop gereageerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:05
    Ja, ja, volgens een Italiaans medium. Sylvia Millecam geloofde Jomanda, maar dat liep niet goed af.
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:08
    Ziyech krijgt daar 2x zoveel salaris dan dat Kluivertje krijgt. Kluivert kost een kleine 20 miljoen zonder bonussen. Ziyech heeft een meerderjarig contract bij Ajax, Kluivertje nog 1 jaar. Dan mag Ajax zelfs wel ruim 50 miljoen vragen.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1343
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:08
    Mooi bedrag, voor een mooie speler, van een mooie club!
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1882
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:11
    Roma is als de dood dat Ziyech op het WK opvallend goed speelt en de nodige goals en assists produceert.... dan komen er zeker meer kapers op de kust... Ik denk dat Overmars nu wel degelijk deze info meeneemt in zijn minimaal bedrag dat hij voor Hakim wil ontvangen.... Minimaal 40 plus 5 miljoen aan bonussen en daarbij 10 % doorverkoop.... Ziyech levert uiteindelijk dan toch minimaal 50 miljoen op... samen met Kluivert die ook al snel uiteindelijk 27 a 28 miljoen oplevert (incl doorverkoop en solidariteitsbijdrage) levert dit Ajax uiteindelijk beide spelers samen meer dan 75 miljoen op... petje af voor Overmars ... en dat voor een speler die door sommige van onze supporters wordt uitgefloten en een jonkie die nog 1 jaartje contract had.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:14
    Dus Ziyech krijgt bij Roma wel ruim het dubbelle salaris van broekie Kluivert, maar ze gaan niet mee met Ajax om voor hun sterspeler ook het dubbelle te betalen?
    Ajax moet gewoon de poot stijf houden.
    Vind ik leuk
    Toon N +119
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:19
    Zal Kluivert wel meteen boos zijn. Hij maar 1.500.000 en Ziyech het dubbele.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:35
    Kluivert heeft al gevraagd om een transfer omdat hij nu al klaar is met Roma
    Vind ik leuk
    erikv78 +110
    woensdag 13 juni 2018 om 00:08
    Dat wilt raiola ook, Dan kan hij hem snel ergens anders verkopen en 20% van de transfersom opstrijken!
    Vind ik leuk
    Foebele +54908
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:25
    Nog even wachten tot hij op het WK actief is geweest, dan kan zijn waarde eigenlijk alleen maar stijgen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20766
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:31
    40 + 8 bonus
    Vind ik leuk
    Dorzon +4372
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:38
    Iedereen weet dat het huwelijk tussen ziyech een ajax kapot is. Dus rond de 35 miljoen is prima
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +296
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:54
    Als ie voor één van de andere Nederlandse clubs had gespeeld waarschijnlijk wel. Daar dromen zij over zulke bedragen. Ajax hoeft niet te verkopen en wordt ook niet meer zenuwachtig als zulke bedragen voorbij komen..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1479
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:52
    Je praat als zijn zaakwaarnemer dorzon....
    Vind ik leuk
    Downvalley +244
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:49
    Vind het nog wat magertjes wat Roma bied.
    Hij heeft nog een 3 jarig contract bij Ajax.
    En hij is op dit moment toch de betere speler in de eredivisie.
    En als men vorig jaar een behoorlijk bedrag over had voor Sanchez.
    Dan vindt ik Ziyech toch wel wat meer waard.
    Dus Marc Overmars haal het goede boven van je.
    Trouwens Marc hoe zit het met het aankoop beleid?
    Denk dat je daar ook nog wel wat werk in hebt.
    Er zal toch een waardig elftal moeten Staan voor de voorrondes van de Champions League.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:21
    Interessante inteptratatie van NL taal heb je:)

    Als club moet je ieder jaar zoveel mogelijk kapitaal creëren en verkopen. Deze zomer; Kluivert, Ziyech, de Ligt en volgende zomer vd Beek, Taciacilnno? en Frenkie...etc.

    Het overleven van 3 CL voorrondes is utopie.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1869
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:54
    Er bestaat geen ideale club voor ziyech want ziyech is overal strontvervelend
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:03
    Ziyech moet wel heel goed WK spelen voor hogere transfersom. Gewoon deze deal pakken... Anderzijds kan ook een andere middenvelder onverwachts schitteren en dan ipv Ziyech worden gehaald door Roma
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:00
    eerst het WK en dan aan de hoogste bieder!!
    Vind ik leuk
    Yass +106
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:08
    Ziyech vinden ze niks in Amsterdam maar willen wel een grote bod op hem hahah
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:59
    we gaan PSV op kopen verkopen allen spelers en we laten jong Ajax in het Philips stadion spelen!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:05
    Oh, ja joh?
    Vind ik leuk
    Kevinho +568
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:08
    Ze hebben Kluivert al voor een appel en een ei gehad. Nu mogen ze de hoofdprijs betalen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:14
    En voor Frenkie de Jong betalen ze meer, terwijl Ziyech toch een van de betere spelers was bij Ajax en vooral bij Marokko
    Vind ik leuk
    Edwin1970 +15
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:15
    Zou Twente hier wat aan overhouden ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:56
    helemaal niets hoop ik!
    Vind ik leuk
    klaas +175
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:43
    nou daar gaan we weer ,ajax wil ongeveer 40 ,bod gehad van 32,plus bonussen,ajax houdze poot stijf ,en over 2 weken gaat ie weg voor 25 ,weer typisch ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:55
    jij denk dat voor25.000.000. ik denk meer dan 60.000.000
    Vind ik leuk
    alaaf +979
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:53
    Die gaat tegenvallen op het wk en mag dan bij roma de bank warmhouden. Overgewaarde arrogante speler die nooit kampioen werd
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:04
    Overgewaardeerd?? Mag ik dat zelf bepalen?:)
    Vind ik leuk
    alaaf +979
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:20
    Nee dat is een algemeen bekend feit
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:23
    Ja wat is het nu? Algemeen bekend of een feit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:07
    Overgewaard?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:53
    Ajax zou wel gek zijn om hem nu te verkopen na het WK is die 60 of 70 .000.000 waard 100%
    Vind ik leuk
    erikv78 +110
    woensdag 13 juni 2018 om 00:11
    Dan zal hij dat matige team van Marocco in zijn eentje naar de finale moeten loodsen.. Ja dan is hij zoveel wel waard, want dat lukt zelfs een Messi niet :)
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3229
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:57
    Veel geld voor een speler die de supporters niet lusten...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:48
    Hoe verzin jee het?
    Afgunst?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:56
    dat valt wel mee hoor wij supporters houden van hem!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:08
    Ach gossie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:09
    Niks nu verkopen wachten tot na de wk en dan verkopen voor de hoofdprijs en zeer zeker geen bonussen maar cash geld en vooral bij die Italianen want bonussen kan je onderuit konen !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:42
    hij wil weg en geef hem de kans en neem die 32 miljoen en ga voor spelers die wel bij ajax willen spelen
    Vind ik leuk
    5by5 +1284
    woensdag 13 juni 2018 om 12:41
    Volgens mij moet een voetbalploeg uit ministens 11 personen bestaan als Ajax voor spelers gaat die bij Ajax wil speler staan er 3 op het veld.
    Vind ik leuk
    5by5 +1284
    woensdag 13 juni 2018 om 12:40
    Elke euro die je voor Ziyech betaalt is er al 1 teveel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Italiaans medium: 3,2 miljoen per jaar voor Ziyech, Ajax ontvangt nieuw Roma-bod