Sky Sports: Everton en Brands laten hun oog vallen op Duitse WK-ganger

Sky Sports: Everton en Brands laten hun oog vallen op Duitse WK-ganger

Gepubliceerd: dinsdag 12 juni 2018 om 17:32di 12-06-2018 om 17:32

Everton heeft ingezet op Duitse versterking, meldt het doorgaans goed ingevoerde Sky Sports. De club van director of football Marcel Brands wil Hertha BSC-verdediger Marvin Plattenhardt naar Goodison Park halen.

De 26-jarige linksback heeft een uitstekend seizoen achter de rug: Plattenhardt debuteerde afgelopen zomer voor het Duitse nationale team, speelde 38 officiële wedstrijden namens Hertha BSC en dwong een plek in de definitieve WK-selectie van Die Mannschaft af. Brands kan waarschijnlijk zijn borst natmaken voor de onderhandelingen: Plattenhardt heeft in Berlijn nog een contract tot de zomer van 2023 en Hertha kan de hoofdprijs vragen voor de verdediger.

Everton lijkt echter niet voor binnenlandse concurrentie te vrezen. Watford zou Plattenhardt eveneens op het oog hebben, maar heeft zijn vizier inmiddels gericht op Adam Masina. De Italiaan is nu nog een concurrent van Mitchell Dijks bij Bologna, maar is naar verluidt volop in onderhandeling met The Hornets.

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19119
dinsdag 12 juni 2018 om 17:36
Schwaab is te duur?
Vind ik leuk
Excelsior +1422
dinsdag 12 juni 2018 om 17:40
Zeer goede links achter weet alleen niet of hij de snelheid en de kracht heeft voor de PL. Maar dat zullen we zien als Brands door pakt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 17:43
Zou een goede linksback zijn voor everton.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 17:56
Ahhh brands en zn linksback syndroom haha
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 18:31
M. Brands is al een paar dagen in onderhandeling met de zaakwaarnemer van Magdalan. Daarbij komt M. Brands N. Viergever ophalen bij PSV voor het bedrag van € 12 miljoen. Dat heb ik tenminste gehoord.
Vind ik leuk
Bizzy +22475
dinsdag 12 juni 2018 om 18:46
Ik hoop Dumfries en Luckassen ook
Vind ik leuk
Cookee +11835
dinsdag 12 juni 2018 om 18:52
Brands is niet dol op Nederlanders, haalt meestal buitenlanders.
Een back mag best uit Colombia komen of zo.
Maar nu zit ie in Engeland en nu vind hij Engelsen ook ondermaats.
Best raar dat ze in Engeland niemand hebben die een bal kan afpakken.
Zoek iemand in Liverpool met een blauw shirt en je bent klaar, die loopt zich het snot voor ogen voor The Toffees.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 18:54]
Vind ik leuk
Romario9 +12672
dinsdag 12 juni 2018 om 20:22
Engelse voetballers zijn standaard te duur, puur omdat het Engelsen zijn .
Vind ik leuk
Cookee +11835
woensdag 13 juni 2018 om 12:49
Daar heb je een punt. Dus hun spelers zijn zo duur dat ze liever uit 3e wereld voetballanden halen. Voor de bondscoach een lastig parket om nog 11 Engelsen te vinden.
Maar ook in ons land spelen bij twee topclubs ook al buitenlandse backs, gaan wij ook die kant op dat de back van Oranje van Willenm II is?
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
dinsdag 12 juni 2018 om 18:56
Genau! Der Marvin!
Vind ik leuk
Romario9 +12672
dinsdag 12 juni 2018 om 20:21
Goh, dus Mari van de Ven heeft een voetballende tweelingbroer. Je leert iedere dag wat hier op voetbalprimeur...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws