De Mos kritisch op 'copy-paste-trainer': 'Kopiëren en zelf geen visie hebben'

    De Mos kritisch op 'copy-paste-trainer': 'Kopiëren en zelf geen visie hebben'

    dinsdag 12 juni 2018 om 19:03

    Aad de Mos verwacht dat België al in de kwartfinale van het WK uitgeschakeld wordt. Bondscoach Roberto Martinez komt er bij de analist niet goed vanaf. De reden? Zijn tactiek.

    De Mos zegt dat België uiteindelijk overlopen wordt op het middenveld door de tactiek van Martinez. In gesprek met Voetbal International vertelt hij waarom de oefenmeester voor zijn huidige tactiek kiest. "Omdat je nu eenmaal trainers hebt die kopiëren en zelf geen visie hebben. Martínez is een copy-paste trainer. Met dit systeem heeft Antonio Conte succes gehad bij Juventus en Chelsea. Daar heeft Martínez het ook weleens over."

    "Maar je moet uitgaan van de kwaliteiten van je eigen spelers. Je kijkt wie voor jou het verschil kunnen maken en met hen ga je om de tafel. Bij België zijn dat Courtois, De Bruyne, Kompany, Hazard en Lukaku. Thierry Henry erbij als assistent en dan moet je er toch uitkomen. Maar dat gebeurt maar niet."

    Plaats een reactie

    Zwitserland +3550
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:04
    AADJUUUUUUUH!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29342
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:05
    Aad.... jij bent een copy-paste nietszeggende eikel.... wat maakte het uit joh!
    Vind ik leuk
    Morris +22018
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:45
    Aad teert op succes uit het verre verleden. Die periode heeft hem God gemaakt. De man heeft enorm last van een grootheidswaan.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3511
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:57
    VP, dat is pas copy paste. ;)
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6436
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:06
    Nee de Mos is een lekkere succesvolle trainer

    Heeft nooit iets gepresteerd die gast
    Vind ik leuk
    Old Star +7205
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:10
    Nou nooit is niet helemaal waar. Vraag maar in Amsterdam.
    Verder haalt ie vaak lichtelijk t bloed onder je nagels vandaan met zijn gezwam!
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:11
    Bijna overal weggestuurd met een afkoopsom.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +29342
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:15
    Finale Europa Cup II.... gewonnen van Ajax, waar ie eerder tegen zijn wil eruit genaaid werd!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:09
    Wanneer zegt Aad is iets dat niet neutraal gesproken is.
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:10
    Als Aadje afkoopsom dit zegt, komt België verder. Aadje heeft er niet zoveel kijk meer op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:11
    Dat komt wel aan als een Control-Alt-Delete-analist als De Mos zoiets roept.
    Vind ik leuk
    Mari +6787
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:27
    Als Belgie snel naar huis wordt gestuurd, heeft hij het voorspeld.
    Als Belgie niet snel naae huis wordt gestuurd is het ( " eigenelijk wil ik het niet zeggen zegt hij dan") dankzij mijn commentaar. De trainer heeft het aangepast.
    Wat zullen Endt en Spaan hiervan vinden?
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:27
    Super sukkel Copie Past Aad hahahahahah
    Vind ik leuk
    haarlemx +420
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:38
    CTRL-C : Aad CTRL-V : Zwam. Hey ging er nu iets mis bij het kopieëren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:38
    Zo,ik heb alle commentaren gelezen en ik zie nauwelijks een inhoudelijke reactie op wat de Mos of van mijn part Prince Polley zegt,het is toch erop of eronder voor België,ze hebben nooit zo'n goede lichting gehad maar het komt er op de grote toernooien niet uit,zou v.Gaal 4 jaar geleden met ( een groot deel van de huidige Belgische selectie die er nu ook bij zijn)dit materiaal geen wereldkampioen geworden zijn? Martinez heeft bij Everton nooit iets gepresteerd en ik geloof ook nu niet in succes,al was het maar omdat hij Radja niet mee neemt, België haalt de laatste 8 zeker niet( met deze coach).
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6939
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:53
    100% mee eens. Ook met wat De Mos hier zegt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:00
    Koeman heeft ook nooit iets gepresteerd bij Everton. Lijkt een aanbeveling voor bondscoachschap.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:04
    Oh zeker wel,in zijn eerste jaar Europees voetbal gehaald,heeft Martinez nooit geflikt daar komt bij dat Koeman in de absolute top gespeeld en getraind heeft door heel Europa,titels heeft gewonnen als speler en trainer,dat telt toch iets zwaarder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:09
    Ja, maar.PSV werd kampioen ondanks, zeker niet dankzij, Koeman.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:37
    Ik zie Vialli zijn hoofd nog verbergen want hij wist wat er zou gebeuren toen Koeman achter die vrije trap ging staan en hij kreeg gelijk, Barcelona eert hem nu nog,Bij alle 3 topclubs in Nederland gewerkt en gespeeld, Europees kampioen in '88,zal ik nog even doorgaan? Alleen al door zijn prestaties als speler kan hij nooit meer stuk,heeft Feyenoord weer op de rit gezet, Southampton Europees voetbal,v.Dijk naar BPL gehaald,onder hem ging Lukaku eindelijk echt los,ik ben fan van Koeman en die titel op de laatste dag?als ie m niet haalt faalt ie,haalt ie hem wel verdient ie het ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:50
    Allemaal niet zo relevant. En een goed paard maakt nog geen goede ruiter. Bij Everton profiteerde Koeman het eerste jaar van het werk van zijn voorganger. En het is een feit dat Everton seizoen 17/18 onder Koeman 18e stond. Sam Alardyce (was een middelmatige voetballer) loodste de club nog heel verdienstelijk naar de 8e plaats. Het Koemaneffect duurt doorgaans biet langer dan een jaar. Misschien nu wat langer, omdat Oranje nergens voor speelt, dus ook niets kan verliezen. Aardige trainer, ongeschikt als coach, niet in staat om een selectie te vormen (zie miskopen en verkeerd gebruiken van spelers bij Everton).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    bombaste +358
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:54
    Als we nu ook al de bondscoaches van buitenlandse teams gaan afkraken wordt het wel heel gezellig hier Aad
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:54
    Tja die Belgen hebben al jaren een kampioensploeg als je naar de individuele kwaliteiten kijkt. Maar het komt er ook al jaren niet veel uit en dat is toch wel een beetje te wijten aan de trainers die ze hebben gehad
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:56
    Wat je wat nog viel triester is dan Aadje? Al die zielige lui die altijd maar staan te springen om iets negatiefs over Aadje te schrijven zonder dat ze eigenlijk ook maar weten wie het is en wat hij zoal zegt over het spelletje. Niets mis met Aadje en zijn voetbalkennis namelijk. Maar is nou eenmaal het pispaaltje van trieste mensen..
    Vind ik leuk
    j-roen11 +872
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:15
    Hebben die Belgen niet de botte pech dat ze in de verkeerde kant van het speelschema vertoeven?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26778
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:03
    Helemaal mee eens aad.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:15
    Voor het eerst hoop ik dat Aadje eens gelijk krijgt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 01:12
    de mos mond dicht jij weet niets over voetbal
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:09
    Die aad blijft maar dom lullen. Sinds ie alleen nog maar voor de tele visie zit denkt ie dat ie verstand heeft van visies. Alsof iedere trainer zijn eigen unieke visie moet bedenken en nog sterker, alsof aad zelf ooit betrapt is op een eigen visie in t verleden. Aad is meer iemand die alles alleen maar af loopt te zeiken om hem heen. Lekker makkelijk.
    Vind ik leuk
    r4vje +157
    woensdag 13 juni 2018 om 08:27
    Ben zeer benieuwd naar de Belgen op het komende WK. Al tijden moeten we horen hoe geweldig de spelers zijn, laat het dan nu ook maar eens zien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Mos kritisch op 'copy-paste-trainer': 'Kopiëren en zelf geen visie hebben'