'PSV moet transferrecord breken om gewilde aanvaller naar Eindhoven te halen'

    'PSV moet transferrecord breken om gewilde aanvaller naar Eindhoven te halen'

    dinsdag 12 juni 2018 om 19:47

    PSV wordt wederom in verband gebracht met Moise Kean. De Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport schrijft dinsdag dat de Eindhovenaren opnieuw hebben aangeklopt in Italië om over een transfer te praten.

    De beroemde roze Italiaanse sportkrant schrijft ook dat Kean allesbehalve goedkoop is. Volgens La Gazzetta verlangt Juventus vijftien tot twintig miljoen euro voor het supertalent. Kean werd het afgelopen halfjaar door De Oude Dame verhuurd aan Hellas Verona, zodat hij minuten kon maken. In negentien duels maakte hij vier goals. De vraag is of de jonge buitenspeler ooit door gaat breken in het eerste elftal van de Juventus.

    Juventus lijkt dus bereid te zijn om Kean definitief van de hand te doen, maar alleen tegen een miljoenenbedrag. Vraag is ook of PSV bereid is om diep in de buidel te tasten voor Kean. De Eindhovenaren moeten het clubrecord breken om de talentvolle aanvaller naar Nederland te halen. PSV heeft nog nooit zoveel geld betaald voor een speler.

    Het is niet voor het eerst dat PSV en Kean aan elkaar gelinkt worden. Eind mei schreef ook de Italiaanse krant Tuttosport al dat de landskampioen belangstelling heeft voor Kean. Er zijn echter meerdere kapers op de kust.

    Plaats een reactie

    Splintair +1629
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:48
    Hoeveel doelpunten heeft hij gemaakt bij Verona?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:51
    Ik denk 4 in 19 duels. :-)
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:15
    Haha, oooh joh dan schiet hij er in de eredivisie er dus lachen 20+ in!!
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2362
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:18
    Gratis advies gozer, lees de tekst is door en reageer dan pas ipv gewoon als eerste een reactie te plaatsen met een vraag die gewoon uit de tekst te halen is.
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:20
    Tja daar had ik even over heen gelezen, kan gebeuren he, iets menselijks is ook mij niet vreemd.
    Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel kopgoals er bij die 4 zaten
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:30
    hooguit een stuk of vier
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:34
    Haha hij wil alleen aandacht en dan krijgt hij dat. Soms zijn we hier net babysitters
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:59
    Ja echt he.. beetje aandacht vragen omdat iemand per ongeluk een artikel niet goed heeft gelezen, het is wat he
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:12
    Relax.
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:14
    Dont do it. When you want to go do it. Relax, dont do it, when you wanna come
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
    Let’s find Frankie And go to Hollywood. Goed ingekopt.
    Trouwens de 1-0 vd dames in 92e minuut gezien? :-)
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:19
    Oeh damesvoetbal...niet echt op mijn radar.
    Maar klinkt goed!
    Vind ik leuk
    Psssttttt +172
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:05
    Splintair

    Waar staat dat, man man man
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    woensdag 13 juni 2018 om 07:30
    In de tekst!!' Ja dankje hoor:)
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2362
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:15
    Zucht...
    Vind ik leuk
    Splintair +1629
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:15
    Blijven ademen jeroen
    Vind ik leuk
    PRICE +26072
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:13
    Zou er toch een sjeik met PSV verbonden zijn???
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +722
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:50
    Beter laten ze die romero en de jong lekker spelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:50
    Dit is een komkommertijd bericht.
    Geen enkele reden noch mogelijkheid voor PSV om dit te doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:57
    Vooral geen mogelijkheid, voor het geld wat psv heeft komt hij alleen maar een wedstrijd kijken
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:59
    Ziet hij wel de kampioen spelen, is Verona zeker niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:01
    Verona was een vriendendienst! Hij ziet misschien de kampioen spelen, maar wel met tranen in zijn ogen van het slechte spel
    Vind ik leuk
    Pipita +33
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:01
    zijn gedegradeerd vorig seizoen;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:03
    Dus weer direkt terug met Verona, vraag maar aan NEC... :-(
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12468
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:25
    Weet niet of hij daar nou zo gelukkig van wordt...
    Schrikt alleen maar af denk ik.

    Vind ik leuk
    PSVFU +4335
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:10
    😴😴😴
    Vind ik leuk
    Timmio :D +15244
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:51
    Nou dan niet eh!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:51
    Dus Lozano en/of Bergwijn zijn op een haar na weg?!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5024
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:51
    Mijn mening is dat PSV hier niet aan moet beginnen, Ik weet niet hoe goed hij is en je maakt er sowieso geen euro winst op.
    Vind ik leuk
    bombaste +358
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:52
    Waarom zou je 20 miljoen betalen voor iemand die 4 goals maakt in 19 duels?
    Vind ik leuk
    Arvin +2425
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:53
    Kean is een buitenspeler. Bij voorkeur rechts. Zou een hele goede speler zijn voor psv. Met lozano - de jong - romero - kean heb je een voorhoede waarmee je echt CL potentieel hebt. Ik zou heel blij zijn met deze aankoop.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:54
    En bergwijn dan ????
    Vind ik leuk
    bombaste +358
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:10
    Inderdaad, iedereen heeft het alsmaar over Romero maar er is werkelijk niemand die weet of die jongen uberhaupt gaat presteren
    Vind ik leuk
    Arvin +2425
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:55
    Als bank/wissel. Met Europees voetbal erbij mag je wel dubbele bezetting hebben hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:04
    Er staat volgend jaar gewoon weer een elftal dat met twee vingers in de neus kampioen gaat worden.
    En daar hoeven ze niet eens zo heel goede selectie voor te hebben. Zolang ze maar wat aankloten in Amsterdam.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    Arvin +2425
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:53
    Met dit soort transfers laat PSV juist zien verder te kijken dan de eredivisie. Dat is ook waarom ik er zo'n voorstander van ben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:05
    Haha PSV met 4 aanvallers..... Dat gaat nooit gebeuren....
    Vind ik leuk
    John M. +4461
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:05
    Denk jij dan dat PSV 4-2-4 of 2-4-4 gaat spelen?
    Vind ik leuk
    Arvin +2425
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:51
    Gewoon 4 - 4- 2 met aanvallend ingestelde vleugels met backs erachter die de gaten kunnen opvullen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +26780
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:53
    Haha. Dat wordt een dure lening...
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4691
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:58
    ...
    Vind ik leuk
    Vak-T +324
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:58
    Lenen is altijd duur, dat zouden jullie toch moeten weten......maar gelukkig stromen dalijk de CL miljoenen binnen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:04
    Hoezo? Spelen jullie al CL? Vorig seizoen voorronde vergeten?
    Vind ik leuk
    Romario9 +10734
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:54
    Nog een centrumspits hebben we niet nodig. Een vervanger voor Van Ginkel lijkt me balangrijker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:00
    Is er al iets bekend over van Ginkel?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:04
    Niet zover ik weet, zal wel wachten worden tot chelsea klaar is met hun voorbereidingen
    Vind ik leuk
    Foebele +51634
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:55
    Grote clubs kopen talenten alleen maar, omdat het een verdienmodel is. Een talent neemt gelijk in waarde toe als hij naar een grotere club verhuisd, puur door de status van de club.

    Ajax doet min of meer hetzelfde, je ziet ook dat bij ons er meer geboden wordt voor onze talenten, heeft met de status van de club te maken. Vinden sommige niet leuk om te horen maar zo is het nu eenmaal.

    Zo'n jongen zal dus nooit doorbreken en altijd verkocht worden, daar worden door dit soort clubs goed knaken mee verdient, omdat ze ze vaak gratis oppikken.

    PSV kan dit bedrag natuurlijk nooit betalen en zou dat ook niet moeten doen voor iemand die slechts een talent is, beter dan zoo'n Lozano deal met een speler met al iets meer bagage.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2787
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:58
    Koopje...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:00
    Voor dat geld, kunnen ze beter van Ginkel kopen? Ook al hoop ik als Ajacied van niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:00
    Broodje aap
    Vind ik leuk
    Foebele +51634
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:09
    Lijkt me nogal logisch, zoveel geld heeft PSV helemaal niet! ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:11
    Moet je ook niet willen uitgeven voor een relatieve nobody
    Vind ik leuk
    Foebele +51634
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:24
    Precies, zoals ik hierboven ook al schreef.
    Vind ik leuk
    Iggy +3210
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:20
    Ow ja joh, nobody pur sang?!
    Vind ik leuk
    stratumseind +147657
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:21
    Zo een paar woordjes erbij geleerd?
    Vind ik leuk
    baboushka +1174
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:33
    Broodje? Hele mik met aap.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1207
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:01
    Hoeven er niet om heen te draaien.. dat geld gaan ze never nooit niet betalen... dan zal het waarschijnlijk weer een gedeeltelijke eigendomsrechten worden of een huurcontructie. Toch snap ik werkelijk waar niet als je zoveel spitsen nog hebt lopen dat er nu al 1 bij moet... Dan gaat men er toch maar van uit dat Lozano en of Bergwijn als nog vertrekken, anders kan ik het niet verklaren
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12468
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:06
    Lozano en Bergwijn zijn toch geen spitsten?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1207
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:08
    gaat mij om aanvallers, met de Jong, Romero, Piroe en zelfs Malen ben je ook op die posities best goed bezet
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12468
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:32
    Denk dat De Jong langzaamaan minder gaat worden, maar ben wel benieuwd naar die Romero. Blijkt wel een leuk spelertje te zijn. Die laatste 2 ken ik niet, maar neem aan dat dat jongen uit de jeugd zijn?
    Maar ik geloof sowieso niet dat PSV bereid is om 20 miljoen te betalen voor deze speler. Los van dat ik denk dat ze het niet eens kunnen betalen, vind ik het ook een veel te hoog bedrag voor deze speler en kun je er financieel alleen maar door in de problemen raken. PSV heeft echt wel geleerd van een aantal jaren geleden en zijn slim genoeg om dit niet te doen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:59
    Ken je Malen niet? Was groot talent in Ajax jeugd tot hij naar Arsenal ging en is zit nu 1 jaar bij PSV.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12468
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:03
    Oow ik weet al wie het is, hij heeft vorig seizoen ook veel met Jong PSV gespeeld. Maar heb hem in zn Ajax tijd eerlijk gezegd niet gezien of gevolgd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:02
    Heeft volgens mij altijd veels te veel druk op die jongen gestaan. Weer zo'n gehypte als Freddy Adu heb ik zo'n gevoel bij
    Vind ik leuk
    Mari +6787
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:02
    Niet bang zijn PSV. Investeer als je er vertrouwen in hebt. Misschien kan met zijn inbreng de CL worden gehaald en .. en..
    Je verdient je investering terug.
    Bij verkoop van een middenvelder of spits heb je al een basis
    Vind ik leuk
    San Marco +343
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:03
    PSV heeft toch geld zat, is de enige (top) club waar de jeugd gewoon contributie moet betalen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:06
    Zelfde verhaal als vorig jaar, alle Italiaanse kranten linken deze jongen aan Nederlandse clubs. Geen Nederlandse club gaat het bedrag op tafel leggen voor deze jongen en ik geloof niet dat een Nederlandse club hem echt op de radar heeft om te halen omdat hij onhaalbaar is gewoon nu.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:09
    Zou belacheliijk wezen. Geef Lammers een kans, die heeft het echt in zich
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:09
    Prima aankoop voor PSV, zijn ze gelijk failliet. Ik zeg doen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:47
    Hey fopneus,volgens mij zit je neus nog in de envelop
    Vind ik leuk
    Pvm9 +737
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:24
    Ik denk dat ze bedoelen dat de esporter van psv deze speler wil kopen. Net zoals lafont is hij alleen op dat vlak haalbaar.
    Vind ik leuk
    loterius +53
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:24
    geld zat in eindhoven, dalijk weer aankloppen bij de gemeente.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:29
    Volgend jaar gaan de gemeentebelastingen omhoog.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:32
    Supertalent en die laten ze gaan al is het dan voor ruim 10 miljoen, Italianen kennende zit hier een enorme adder onder het gras.
    Vind ik leuk
    loterius +53
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:57
    Dat kun je ook zeggen met maximiliano romero hoe ze die uiteindelijk binnengehaalt hebben kun je ook grote vraagtekens zetten, stuttgart had ook ruim 10 miljoen voor hem over enwaren maanden met hem bezig, zelfde verhaal met lozano die ook min of meer naar celta zou gaan hoe die deal precies tot stand is gekomen weet ook geen hond, je wil niet weten wat voor inventieve vogels daar bij psv aan het werk zijn maar ze krijgen het iedere keer weer voor elkaar gebokst om spelers naar eindhoven te lokken, het begon al met ronaldo die ze voor de neus van ajax hadden weggekaapt waar ze bij ajax zelf nog steeds met vragende ogen zaten. psv is een van de meest inventieve voetbalclubs in het europese voetbal als het gaat om binnenhalen van groot talent. Maar over de werkwijze an sich over psv is nergens ook maar 1 bron beschikbaar. en die bron die af en toe iets lekte (marcel brands) de afgelopen 8 jaar liegde de boel volledig bij elkaar).Hij beweerde tov nos nl dat lozano tussen de 5 a 10 miljoen had gekost jeah right!!.) Het is een grote schimmige criminele aangelegenheid wat daar aangaat bij psv. Als het over psv gaat verbaas ik me nergens over.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 21:21]
    Vind ik leuk
    MN223 +769
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:16
    Dus omdat jij het niet snapt is het crimineel?
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    woensdag 13 juni 2018 om 09:02
    Hahahaha die heeft nooit onderhandeld... die snapt er geen klote van😂
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:03
    Lozano kan ik nog begrijpen die zag PSV als een geweldige tussenstap naar een grotere club binnen Europa maar Italiaan zit al in Europa en zou verhuurd kunnen worden aan een subtopper in Italië.
    Vind ik leuk
    loterius +53
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:07
    hoe je het ook wend of keert lozano is eigenlijk een speler die veelste duur is voor welke nl club dan ook, ik weet ok niet wat voor werelddeal brands daar heeft kunnen sluiten en wie hij hiervoor allemaal heeft moeten aftrekken maar normaliter zijn dit categorie spelers vostrekt onhaalbaar voor welke nl club ook. en zelfs voor middenmoot spaanse clubs al een hele opgave(celta).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    8mei2016 +72
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:12
    Als Juve Arias wilt kunnen ze mooi ruilen.
    Vind ik leuk
    Founder +235
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:43
    Lekker in Italië laten dan. Absurd bedrag voor een jochie.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +713
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:51
    15 - 20 miljoen?! En PSV zou dat kunnen betalen? Waar halen ze dat geld vandaan!!??
    Vind ik leuk
    loterius +53
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:28
    asml,philips,vdl,
    Vind ik leuk
    Spiegel +8941
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:04
    De jongste buitenspeler ooit?

    De jongste van wat?

    Waren er in de jeugd nooit buitenspelers dan?
    Vind ik leuk
    pinkelman +4035
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:19
    Elk seizoen het zelfde met PSV: ze willen zoveel, er komen zoveel namen voorbij maar dan komen er vaak onbekende talenten aan zoals Pereiro, Romero wat afwachten is wat het brengt.
    Vind ik leuk
    Gerro +5806
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:39
    Zie dat ook niet gebeuren dan zullen ze toch echt eerst iets moeten gaan verkopen.
    Vind ik leuk
    Stevie +0
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:42
    Ruilen met arias + 5 miljoen??
    Vind ik leuk
    Boyette +53
    woensdag 13 juni 2018 om 00:07
    pff daar gaat PSV nooit nog niet de helft voor betalen.
    oftewel..
    dit gerucht is gewoon uit de lucht gegrepen.
    Vind ik leuk
    Caniggia +813
    woensdag 13 juni 2018 om 06:04
    Er is nu geen Brands meer,voor allemaal schimmige constructies. Psv heeft echt geen 20 miljoen liggen.Ik zou zeggen gooi Sam Lammers in het diepe en laat hem spelen.Kost niets en weet hoe er gevoetbald word. Alleen moet je je strategie omgooien.Maar dat zal Kean ook moeten.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +389
    woensdag 13 juni 2018 om 08:59
    Wel een hele investering wordt dat dan voor 4 goals... je betaald 20 miljoen voor een speler die moet doorbreken in nl. Voor dat geld kan je beter een echte middenvelder halen die je sterker maakt. Buitenspelers heb je genoeg..
    Vind ik leuk
    pewi52 +11
    woensdag 13 juni 2018 om 17:53
    Wil PSV echt in de Champignons League meedoen dan zullen ze toch echte aankopen moeten doen. "Wil je succes hebben dan zal er eerst geinversteerd moeten worden, en voor een dubbeltje kan je niet scooren !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSV moet transferrecord breken om gewilde aanvaller naar Eindhoven te halen'