'Mij bekruipt bijna het gevoel dat PEC slechts tien spelers onder contract heeft'

    'Mij bekruipt bijna het gevoel dat PEC slechts tien spelers onder contract heeft'

    dinsdag 12 juni 2018 om 20:05

    PEC Zwolle-voorzitter Adriaan Visser roept op tot geduld. Visser wil graag benadrukken dat de eredivisionist druk bezig is met het binnenhalen van versterkingen. Op de clubsite van PEC schrijft hij een uitgebreid stuk over de transferontwikkelingen van de club.

    'Online krijg ik ondertussen, net zoals onze technisch directeur Gerard Nijkamp overigens, ontzettend veel vragen over potentiele versterkingen', schrijft Visser. 'Daar wil ik graag even het volgende over kwijt. Met Darryl Lachman, Gustavo Hamer, Zian Flemming en Kenneth Paal zijn de eerste vier spelers waar wij hoge verwachtingen van hebben reeds gepresenteerd.'

    Visser roept op tot geduld. 'Natuurlijk komen er nog andere nieuwe spelers bij, maar als ik de reacties online lees, bekruipt mij bijna het gevoel dat er slechts tien spelers bij de club onder contract staan… Daarnaast heeft Gerard in de zes jaar dat hij inmiddels onze hoofdselectie samenstelt, nog geen enkele keer de voorbereiding (laat staan de competitie) gestart met een te smalle groep.'

    PEC is zuinig op de centjes die de club heeft. 'Ons budget kunnen we alleen slechts eenmaal uitgeven, dus maken wij graag de juiste, weloverwogen beslissingen. Liever een week later een daadwerkelijke versterking binnenhalen, dan een week eerder een net-niet voetballer. Heb dus nog eventjes geduld, nieuwe spelers zijn echt wel op komst', aldus Visser.

    Plaats een reactie

    Tim +4084
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:06
    AADRIAAANTJUUUUHH!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:08
    Misschien heeft Veendam, Haarlem of Achilles nog een paar oude vedettes in de aanbieding
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:49
    Ik hoorde dat er bij AGOVV veel talent doorbreekt, dat ligt niet zo gek ver van Zwolle af 😉
    Uiteindelijk zal het bij PEC wel goed komen en staan ze rond de winterstop gewoon in het linkerrijtje
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 06:24
    Misschien net aan. Eerlijk gezegd verwacht ik de nodige problemen voor Zwolle. De dragende spelers vertrekken en we hebben allemaal kunnen zien wat het betekent als er een paar in mindere vorm zijn.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11361
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:10
    Mijn probleem is niet zo zeer dat er nog spelers moeten komen als wel dat de mensen die hier voor moeten zorgen van plan waren om 750000 euro voor Van Duinen te betalen.
    Vind ik leuk
    Tossa +1879
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:16
    Volgens mij zijn er de laatste jaren best veel 'net niet'-spelers gekomen. Dus helaas hecht ik niet al teveel waarde aan deze uitspraak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:17
    Echt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:17
    Ik maak me niet druk in augustus staan ze er wel 💪😉
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:23
    11. Volgend jaar is Kluivert ook 1 van selectiespelers.
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:45
    Net als Bouy een paar jaar terug.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5173
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:28
    Hamer wordt een goede ben ik bang, jammer dat Feyenoord hem zo makkelijk heeft laten gaam
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3844
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:37
    Om positief af te sluiten, volgend jaar om deze tijd heeft PEC weer een selectie van 11 man met Kluivert erbij.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1682
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:39
    Nou, eerlijk gezegd, als ik ga tellen en dan ook nog rekening hou met een eventueel vertrek van Van Polen, Namli en Thomas (allemaal vrij aannemelijk), houden we 16 spelers over. Dat is op zich geen probleem, maar daarvan zijn alleen Partycheck en Ondaan aanvallers. En dan reken ik ook nog Freire mee, die gaat misschien ook weg...
    Vind ik leuk
    zwollie +6926
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:47
    Dit gaat een heel zwaar seizoen voor ons worden. Misschien wil roma kluivertje een jaar verhuren, want die staat daar toch niet in de basis.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:46
    PEC Zwolle uit altijd lastig, wel mooi dat ze destijds weer van FC naar PEC zijn gegaan...komt vast weer goed, van t schip en aanwas weten echt wel weer een mooi team op de been te brengen
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:04
    maar meneer de voorzitter verwacht wel even dat de mensen hun dure euro's uitgeven aan een seizoenkaart, zonder te weten wat voor selectie er is.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5215
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:11
    Is een seizoenskaart kopen selectie afhankelijk dan?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11361
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:27
    Er zijn er al meer dan 10000 verkocht, dus klaarblijkelijk niet.
    Vind ik leuk
    HanV +3755
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:40
    Het stukje waarin de voorzitter aangaf dat het record van vorig jaar met het aantal verkochte seizoenskaarten is gebroken heeft dit VP-bericht niet gehaald.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2785
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:05
    PEC - Provinciale Eenheidsworsten Club...
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5215
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:11
    Wauw! Lang over nagedacht of schud je die zo even uit de broekzak
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2785
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:18
    Daar heb ik over gedacht sinds de Bolle van Zwolle daar wegging. Kun je nagaan...
    Vind ik leuk
    Ramon89 +264
    woensdag 13 juni 2018 om 07:44
    Wat zal jij bij geweest zijn toen we van fc naar pec teruggegaan zijn, anders was al die moeite ook nog eens voor niets!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2785
    woensdag 13 juni 2018 om 09:48
    Kijk, jij begrijpt het nou...
    Vind ik leuk
    El Cazador +5399
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:06
    Begreep dat Piet Keur zich heeft aangeboden als veel scorende spits bij Zwolle.
    Vind ik leuk
    DrJ +945
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:15
    Ja en Martin Drent.
    Vind ik leuk
    Kuip +6434
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:16
    PEC is verstandig. De spelers die vertrekken zijn stuk voor stuk vervangbaar. Zo ‘n Saymak is een zwaar overschatte voetballer. Kende even een sterke periode dit seizoen, maar zakte uiteindelijk weer weg naar z’n gebruikelijke niveau.
    De jongens die tot nu toe zijn gehaald gehaald zijn talentvol en een prima investering. Uiteindelijk zal er best weer een selectie staan voor een plek in het rechterrijtje. Zwolle is geen ploeg voor de (sub)top. Met af en toe een aardig seizoen en verrassende overwinningen en aantrekkelijk voetbal dan moeten de Zwollenaren toch tevreden zijn. Er staat een mooi stadion, er is veel publiek en nu alleen nog echt gras er in.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:10
    Dat echte gras staat al in de planning vanaf 2021.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:23
    PEC heeft kunstgras die vliegen er komend seizoen uit!
    Hier gaat KNVB voor zorgen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +11361
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:29
    Hoe gaat de knvb hier voor zorgen, en hoe laten ze alle clubs met kunstgras degraderen?
    Vind ik leuk
    HanV +3755
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:17
    Als je het aan de KNVB overlaat dan weet je een ding, het mislukt. De voorzitter van het dagelijks bestuur van de KNVB is nu een man die 10 jaar bij een club heeft gezeten met als doel een nieuw stadion te bouwen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:17
    Zet je aluhoedje maar even af, want zo gaat het niet goed met je.
    Vind ik leuk
    Aalstars +130
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:51
    4 aankopen die er al zijn: lachman vervanger sandler, flemming breedte aankoop Saymak/Namli. Hamer bteedte aankoop verdedigend midden en paal vervanger/achtervanger voor van polen/koppers (breedte). Maak me vooral zorgen om creativiteit als Namli echt weggaat na mohktar en Saymak en Thomas ook nog eens weggaat. Aanvallend moeten er dan zeker 4 bij en een basis speler als vervanger Thomas op middenveld. Zomaar wat namen:
    -rienstra voor Thomas
    -muhren voor Saymak
    -veerman als 1e spits. met partysnack als pinchhitter op de bank)
    -dos santos /thigadouini Als vleugelspits voor mohktar
    -Bel hassani als vervanger Namli
    Vind ik leuk
    peinke +1906
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:55
    Nietszeggend interview van de voorzitter aan PEC.nu. Die moeten interviewen overlaten aan professionals. Wat een duffe vragen, louter open deuren en evenzo wenselijke antwoorden. Laat deze onzin maar achterwege.
    De voorzitter kan ,,praten als Brugman'', daar mankeert het niet aan. Net iets teveel macht samen met die incompetente Nijkamp, die louter weer bezig is om een selectie conform zijn kleurentheorie samen te stellen. Als het maar geen geld kost.
    Verder wordt er helemaal niets gezegd over de doelstellingen op de wat langere termijn, niets over het nieuwe spelersfonds, niets over uitbreiding van de businessclub, niets over de miskleun met de kledingsponsor en de kosten die dat met zich meebrengt, niets over het te besteden budget of percentage wat na transfers weer geinvesteerd kan worden, niets over opvolger Broerse, niets over het makkelijk laten weggaan van spelers met nog een contract zonder een transfervergoeding.
    Kortom, typisch zo'n stukje PEC.nu geneuzel waar ze heel trots op zijn om de voorzitter te interviewen, maar met dit niveau.... Laat maar achterwege.... Ik heb helemaal niets interessants gehoord.
    Supporters willen graag ,,sterkhouders'' en niet alleen maar spelers die gratis op te halen zijn voor de breedte. Arrogant om te denken dat PEC het daar mee gaat redden!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 21:57]
    Vind ik leuk
    038power +82