'Raiola wrijft zich in de handen met Kluivert-transfer; Ajax profiteert dubbel'

'Raiola wrijft zich in de handen met Kluivert-transfer; Ajax profiteert dubbel'

Gepubliceerd: dinsdag 12 juni 2018 om 20:21di 12-06-2018 om 20:21

Wat eerder al door de Italiaanse krant Corriere dello Sport is gemeld, wordt nu ook door La Gazzetta dello Sport geschreven: Mino Raiola heeft financieel een grote slag geslagen met de transfer van Justin Kluivert naar AS Roma.

Als Roma Kluivert in de toekomst doorverkoopt, incasseert Raiola twintig procent van het bedrag dat de Italianen krijgen. De Telegraaf weet dat Roma ongeveer 17,5 miljoen euro gaat betalen aan Ajax voor de aanvaller. Dat bedrag kan door bonussen oplopen tot 22 miljoen euro. 

Niet alleen Raiola verdient bij een toekomstige transfer van Kluivert, want ook Ajax profiteert mee. De Amsterdammers krijgen naar verluidt negen procent van het bedrag dat Roma krijgt voor de negentienjarige aanvaller. 

De transfer is zo goed als rond, maar door beide clubs nog niet bevestigd. Roma heeft op de clubsite echter wél bevestigd dat Kluivert de medische keuring heeft doorstaan. Over het transferbedrag zijn de clubs akkoord, maar de laatste puntjes moeten nog wel op de i worden gezet. Het gaat dan om zaken als portretrechten etcetera, waar ook een financiële component aan verbonden is.

Plaats een reactie

dinsdag 12 juni 2018 om 20:23
Geld hebben ze toch wel voldoende in Amsterdam, Ajax heeft de Gemeente niet nodig!!
Vind ik leuk
stratumseind +187382
dinsdag 12 juni 2018 om 20:34
Hebben de basisscholen nu al zomervakantie?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6604
dinsdag 12 juni 2018 om 20:36
Jullie betaling geen belasting. Zo hebben we allemaal wat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:36
Grote stumper over de gemeente praten en zelf de belasting bedonderen en fraude plegen grote domoor
Vind ik leuk
Always PSV +14334
dinsdag 12 juni 2018 om 20:44
Nu nog de juiste staf en spelers in Amsterdam jochie!
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:52
Philips subsidie vereniging ,niet nodig nee maar de beurs bengels wel
Vind ik leuk
Stranger +5851
dinsdag 12 juni 2018 om 21:50
Nu niet meer , alleen is dat anders geweest;-)
En de gemeente Eindhoven verdient aan het feit dat ze PSV steunde . De gemeente Amsterdam legde er geld op toe ;-)
Vind ik leuk
wattenstaafje +22747
woensdag 13 juni 2018 om 05:44
Dat is dus niet waar, maar goed. Ieder huis heeft zijn kruis.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 05:44]
Vind ik leuk
Stranger +5851
woensdag 13 juni 2018 om 08:04
Vertel dan hoe het wel zat met de afkoop vd erfpacht en die 9 miljoen die Ajax van de gemeente kreeg
Vind ik leuk
wattenstaafje +22747
woensdag 13 juni 2018 om 08:51

Ajax/Arena 31,8 mln van de gemeente en 2,3 mln Rijksoverheid

totaal 34,1 miljoen

De gemeente Amsterdam participeerde voor 31,8 miljoen euro in de bouw van de
Amsterdam Arena. In ruil hiervoor kreeg de gemeente certificaten van
aandelen. (31,8 miljoen) Er wordt geen dividend uitgekeerd. Wel
krijgen certificaathouders bepaalde privileges, denk aan business seats of
een skybox.

In totaal kostte de bouw van de Amsterdam Arena midden jaren negentig 127
miljoen euro. Ajax betaalde hiervan 20 miljoen gulden (9,1 miljoen euro).
Dit geld had de club van de gemeente gekregen ter compensatie van afgekochte
erfpacht op de grond waar De Meer op stond. De resterende bouwsom werd
opgebracht door de gemeente, private partijen, bedrijven en een hypotheek.
Ook kwam er 2,3 miljoen euro subsidie van het Rijk
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 08:52]
Vind ik leuk
Stranger +5851
woensdag 13 juni 2018 om 09:50
Een heel verhaal. Alleen de gemeente had 50 miljoen gulden tegoed van de erfpacht . Omdat Ajax naar een groter stadion wilde moest dat afgekocht worden. Ajax betaalde hiervoor 9 miljoen die ze daarna weer terug kregen van de gemeente. Amsterdam heeft Ajax dus gewoon gematst met 50 miljoen gulden niet meer en niet minder.
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
dinsdag 12 juni 2018 om 20:24
Slimme vent hoor die Raiola...
Vind ik leuk
Romario9 +12672
dinsdag 12 juni 2018 om 20:24
Had ik maar de vlotte babbel die Raiola ongetwijfeld heeft..
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:37
Ik heb altijd het gevoel dat die raiola zo een dikke blaffer onder z'n jas vandaan tovert. Eng mannetje.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:43
Kijk een keer een documentaire over hem, hij is lang niet zo eng als men hem doet voorkomen, gewoon een gewiekst zakenman.
Vind ik leuk
Jozef +40983
dinsdag 12 juni 2018 om 20:52
Dat moet wel. Geen idee hoe het anders mogelijk is dat ie niet gewoon door meneer Kluivert wordt betaald voor de diensten die hij voor meneer Kluivert verricht.

Erg Nederlandse gedachte, maar het zou goed zijn dat er internationaal regels komen die de praktijken van dergelijke figuren reguleren en aan banden leggen.
Vind ik leuk
2cents +57669
woensdag 13 juni 2018 om 00:29
Moet je als club ook niet willen, zo’n groot percentage. Nu werk je indirect in de hand dat Raiola met hem zal blijven leuren. Verkopen is namelijk cashen.

Tenzij Roma hem voor de verkoop heeft gehaald, dan is winst gewoon winst.
Vind ik leuk
HanV +4888
woensdag 13 juni 2018 om 07:19
Misschien slaat Raiola een jaartje over en speelt Kluivert wel 2 jaar bij Roma.Wel handig, een piramide-spel met telkens een andere piramide (speler).
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 02:03
Ken 'm van vroeger. Gewoon een leuke gast.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
dinsdag 12 juni 2018 om 20:24
Zeer verrassend...
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1597
dinsdag 12 juni 2018 om 20:25
Echt bizarre wereld
Vind ik leuk
Foebele +53738
dinsdag 12 juni 2018 om 20:27
Goh wat een ontdekking, Raiola verdient ook weer als Kluivert een transfer zou maken en Roma zou verlaten....

Zaakwaarnemers krijgen iedere transfer zo ongeveer een deel van de totale som, daarom gaat het voetbal ook zo kapot, die gasten staan niet op de loonlijst bij hun client, nee, ze worden betaald door de clubs die ze steeds uitknijpen en onder druk zetten, dat is zo fout als maar kan zijn!
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:31
Precies, die zaakwaarnemers maken de toch al belachelijke transfersmarkt alleen maar verder kapot.
Vind ik leuk
Counterattack +11282
dinsdag 12 juni 2018 om 20:28
Ajax weet wat ze doet, gewoon goede deal.
Vind ik leuk
Thilo +2747
dinsdag 12 juni 2018 om 20:29
Water is wet
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:30
Bah... dit maakt de toch al belachelijke bedragen op de transfermarkt alleen nog maar hoger.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:30
Diezelfde Raiola die een paar weken geleden nog schreef dat Ajax en niet hij de grote geldwolf is
Vind ik leuk
stratumseind +187382
dinsdag 12 juni 2018 om 20:31
Zelden was de zomerstop zo leuk.....
Vind ik leuk
Morris +23322
dinsdag 12 juni 2018 om 20:36
Leukste moet nog komen hoor
Vind ik leuk
stratumseind +187382
dinsdag 12 juni 2018 om 20:37
Joh echt? Tipje van de sluier?
Vind ik leuk
Morris +23322
dinsdag 12 juni 2018 om 20:50
Nee.. De klapper komt nog.. Tipje maakt het minder leuk
Vind ik leuk
stratumseind +187382
dinsdag 12 juni 2018 om 20:52
Ik ben ook benieuwd waar van peppen terecht gaat komen
Vind ik leuk
Zultkop +5983
dinsdag 12 juni 2018 om 20:59
Of Platje, zou hij werkelijk op Bali gaan ballen?
Vind ik leuk
Morris +23322
dinsdag 12 juni 2018 om 21:01
Nee joh..
Vind ik leuk
DrDeef +2360
dinsdag 12 juni 2018 om 20:32
Uitbetalen in stuivers en allemaal z'n dikke reet in schuiven.
Vind ik leuk
Old Star +7707
dinsdag 12 juni 2018 om 20:37
En dan door laten duwen door Goordon!
Vind ik leuk
schfan1920 +5988
dinsdag 12 juni 2018 om 20:33
Bah echt een hekel aan die Kluivert(s) gekregen..
Vind ik leuk
satesaus +1179
dinsdag 12 juni 2018 om 20:34
Hoeveel bericht moeten er nog over over paard getild mannetje met zijn schijtwaarnemer komen?
Vind ik leuk
Romario9 +12672
dinsdag 12 juni 2018 om 20:42
Straks is dit circus voorbij en begint het gezeik rondom De Ligt. Want ook daar heeft Raiola een (worst)vinger in de pap.
Vind ik leuk
zwollie +8673
dinsdag 12 juni 2018 om 20:43
Nog heeeeeeel veel
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1032
dinsdag 12 juni 2018 om 20:35
Voor een 1 jarig contract superdeal !
Vind ik leuk
stollie38 +17378
dinsdag 12 juni 2018 om 20:37
Nu nog een puntmuts en een baard en hij kan door naar Plopsaland. ;-)

Maar evengoed tegenwoordig doordat er verandering in de wet kwam en Bosman arrest (dat was ook toen) kunnen alle clubs kopen wat ze willen. De Europa Cup 1 was toen leuker met 3 buitenlanders en als je een 4de er bij zette was je gediskwalificeerd.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:46
Dat was de mooiste tijd vind ik. 3 buitenlandse spelers, meer niet. Deden Nederlands clubs ook nog mee.

Helaas gaat dat niet meer terugkomen.
Vind ik leuk
stollie38 +17378
dinsdag 12 juni 2018 om 20:49
Absoluut en vooral de wedstrijd Leeds tegen Stuttgart. Stuttgart die tijdens een wissel opeens 4 buitenlanders hadden. Helaas komt dat niet meer.
Vind ik leuk
Mari +10853
dinsdag 12 juni 2018 om 20:39
Was bekend
Vind ik leuk
zwollie +8673
dinsdag 12 juni 2018 om 20:40
Geen wonder dat die rioolrat kluivertje met zijn babyface zo snel mogelijk weg wil hebben bij Ajax. Kluivertje is zelf amper droog achter zijn oren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:40
Ik snap nooit waarom clubs zaakwaarnemers (moeten) betalen. Ze zijn toch in dienst van de speler, laat die ze lekker betalen. Ben benieuwd of ze dan nog steeds zoveel verdienen als alle clubs zeggen zoek het maar lekker uit.
Vind ik leuk
Basschot +2233
dinsdag 12 juni 2018 om 20:40
4 miljoen voor Mino en 1 voetbalcarierre verknald!

En laat Justin K nooit meer zeggen dat hij een echte ajacied is!
Vind ik leuk
Downvalley +259
dinsdag 12 juni 2018 om 20:41
De mafia zit volgens mij overal....... Niet te geloven.
Ik dacht dat het hier om voetbal ging!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:48
Hopelijk wordt Raiola eens aangepakt. En hard ook!
Vind ik leuk
koosje +926
dinsdag 12 juni 2018 om 20:54
waarom hij verdient net iets meer dan de Balkenende norm.
Vind ik leuk
FRchrisss +115
dinsdag 12 juni 2018 om 20:49
Iedereen kan van raiola zeggen wat ze willen maar hij weet wel hoe die zaken moet doen en als jullie in zijn schoennen uberhaupt mochte staan hadden jullie allemaal het zelfde gedaan
Vind ik leuk
Pinda +79
dinsdag 12 juni 2018 om 20:49
Hoop dat hij flopt in Italie mag hij de bank warm houden. Las wie er terug komen van verhuurperiodes dan komt Kluivert echt niet aan spelen toe. Nee hoor doe het niet voor het geld mijn reet. Als je echt goed bent dan maak je uren in het eerste dan als je 21 bent ga je weg!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:50
Zo ziek is het huidige voetbal, zien we er eindelijk een gezicht bij.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 20:51
Lachen man voor Raiola, Ajax moet er gewoon 20% boven op zijn waarde leggen.
As Roma betaald niet Ajax.

Het is de naam waar As Roma voor betaald, Kluivert kan voetballen, maar er lopen betere jongens rond van dezelfde leeftijd.
Vind ik leuk
Jozef +40983
dinsdag 12 juni 2018 om 21:05
Wie weet zijn ze knettergek.

Maar misschien ook wel niet...
Vind ik leuk
Smithsonian +38216
dinsdag 12 juni 2018 om 20:52
Bah akelig manneke.
Vind ik leuk
Jeroen Water +3564
dinsdag 12 juni 2018 om 20:56
Ik geloof toch op een of andere manier niet dat Ajax akkoord is gegaan met 20 procent naar een jeugdspeler ze zakenwaarnemer.
om die reden kwamen ze ook niet uit de verleng onderhandelingen!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 20:57]
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:00
Dus Ajax houdt uiteindelijk 14 mln. over (een bonus mag natuurlijk worden uitgesloten). Nog veel teveel, maar toch minder dan de helft van wat men ons wilde doen geloven.
Vind ik leuk
Jozef +40983
dinsdag 12 juni 2018 om 21:21
Dat heet knap onderhandelen over een speler die over een jaar zo de deur uitloopt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:00
Iedereen heeft dike haat naar kluivert nou ik kan het wel begrijpen . Ik zou ook liever willen spelen tegen napoli Ac Milan inter en juve dan tegen vvv Exelsior Emmen Fortuna . Die jonge kan daar veel leren en alleen maar beter worden hoop dat die zijn verwachtingen waar maakt
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:01
Als eerste die rat boycotten zidat hij van Ajax geen cent meer krijgt, die rat maakt alleen maar jonge spelers kapot door een wurgcontract, 20 % is een belachelijk bedrag !
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 21:02]
Vind ik leuk
NESAFCA +175
dinsdag 12 juni 2018 om 21:04
Dat Mino een geldwolf is kan je wel uit zn CVtje opmaken.

Het is zeker triest en sneu dat JK nu al vertrek5.
En logisch dat we hem uitkotsen.

Maar stel dat de man slaagt bij Roma.
En die in de nabije toekomst NL na een WK / EK finale schiet.

Hoor je jullie hem alleen nog maar aanbidden.

Hoop dat JK's keuze zn carriere niet negatief zal beinvloeden. En laat hem het beste uit zichzelf halen.

Vind ik leuk
Martinnat +1009
dinsdag 12 juni 2018 om 21:07
Je kan lullen wat je wil , iedereen is die Raiola zat maar toch vult die gewoon zn zakken , is toch knap , hij lacht zn lul uit zn broek
Vind ik leuk
Het Brein +4573
dinsdag 12 juni 2018 om 21:08
22 miljoen is een mooi bedrag voor Kischna 2.0
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:09
Als ik kon ruilen deed ik hetzelfde !!
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:12
Buiten die graai-koning gezien,vind ik Ajax veel krijgen aan transfergeld voor dit jochie.
Vind ik leuk
chuckie88 +2494
dinsdag 12 juni 2018 om 21:14
Wat een vieze rotkop heeft die gozer ook... echt een maffioos
Vind ik leuk
j-roen11 +1851
dinsdag 12 juni 2018 om 21:15
We kunnen wel iedere keer piepen over die vetnek maar hij verstaat zijn vak wel. En waarschijnlijk zouden we allemaal hetzelfde doen als het ons zou lukken...
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:17
Ach ja, zo voelde supporters van de clubs van Hansen, Cerny, Jensen, Neres, sinkgraven, eriksen etc etc zich ook. Gebeurd aan alle kanten. Blijft natuurlijk zonde dat zo’n interessante speler als Kluivert in mijn ogen te vroeg vertrekt.
Raiola geeft de normale sportmarketing/ makelaars een slechte naam. Zijn ook gewoon prima bureau’s die gewoon samen met club en speler aan een toekomst werken. En er zijn al zaakwaarnemers die woorden geweerd, helaas is iedereen vrij om zich te laten begeleiden, door wie dan ook...
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:17
Raiola is een grote boef,dit is niet zaken regelen voor een speler.
Ik noem dit mensenhandel.
Zulke personen moeten gestopt worden.
Een vergoeding en onkosten oke,maar dit zijn woeker vergoedingen.
Vind ik leuk
Schwalbe +14
dinsdag 12 juni 2018 om 21:17
Hoeveel geld zal die Raiola onderhand hebben?
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:19
Als clubs die sommen willen betalen, ben je toch gek als je daar als makelaar niet aan meedoet.
Er wordt gewoon betaald wat er wordt gevraagd. Of je Raiola of Kluivert nou aardig vindt of niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:22
Raiola Vieze smerige blote konten gezicht
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
dinsdag 12 juni 2018 om 21:24
K en rioolrat zouden een verbod voor eeuwig moeten krijgen geen stap meer in de Arena never ever !
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:26
Onbegrijpelijk dat Ajax deze galbak nog toelaat op de Toekomst. Trekt jeugdige spelers weg alleen om zijn eigen portemonnee te spekken. Verschrikkelijk figuur. Kluivert gaat hier het grootste slachtoffer van worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 21:26
Eerst jat hij een speler van je, en als dank mag je ook nog een berg poen inleveren bij die charlatan ? En straks nog een keer ? Haha die man is wel verotte handig, dat moet je die luis in de pels nageven.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 21:27]
Vind ik leuk
Blac-ca +486
dinsdag 12 juni 2018 om 21:29
Hahahhahaha Die Raiola doet gewoon zn werk goed,snap niet dat er toch mensen zijn die mr Raiola n geldwolf noemen.
Snap dat echt niet
Vind ik leuk
MOKUM*** +1766
dinsdag 12 juni 2018 om 21:41
In ieder contract opnemen dat Ajax 20% van de transfersom extra krijgt als opleidings vergoeding.
Vind ik leuk
Mitch Su +59
dinsdag 12 juni 2018 om 21:42
Kan niet kloppen dat Ajax 20% aan Raiola afstaat... ze moeten helemaal niet verkopen en dan zouden ze 20% afstaan? Wat een onzin.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2317
dinsdag 12 juni 2018 om 21:48
Inderdaad totale onzin, laat Roma of Kluivert hem maar betalen.
Vind ik leuk
FFkijken +152
dinsdag 12 juni 2018 om 21:42
dat heeft die pizzabakker dan knap gedaan.wat iedereen ook van raiola vind ,het punt is het volgende 1.spelers kiezen met hun volle verstand voor een zaakwaarnemer ,ze hoeven het niet he ,de keuze is reuze .2 het is natuurlijk gewoon zakendoen ,hij onderhandeld namens de speler en dus ook voor de speler .zeker in financieel opzicht of sportief het ook zo is kunnen meningen over verschillen ,maar de beste stuurlui staan altijd aan wal .3 uiteraard telt hierbij ook het eigen zakelijke belang simpel zat .doet elke ondernemer waar dan ook in welk vakgebied dan ook .de commentaren die hier vaak voorbij komen over "rioola"komt vaak voort uit bepaalde sentimenten ,hetzij een speler die bij je favo clubje word weggekaapt, of hetzij het klakkeloos nablaten van een ander .voetbal is nu eenmaal behalve sportief ook harde zakelijke wereld waar fikse bedragen in omgaan .en de meeste zakenlui zijn niet rijk danwel succesvol geworden door lief te zijn .
Vind ik leuk
WilcoS64 +2317
dinsdag 12 juni 2018 om 21:47
Wat een ongelofelijke rat is die Raiola toch! 20% betalen terwijl hij de club een speler afneemt met z'n stook gedrag. Die gozer verdient een celstraf ipv een paar miljoen!
Vind ik leuk
FFkijken +152
dinsdag 12 juni 2018 om 22:05
oh dus de speler in kwestie is eingelijk maar iemand die zelf totaal hersenloos is ,en bij ajax lopen ook allemaal dombos rond .kom op zeg .als dat al 20prct is dan zijn ze daar toch zelf met hun volle verstand bij of niet dan .
Vind ik leuk
WilcoS64 +2317
dinsdag 12 juni 2018 om 23:31
Ajax moet dat gewoon niet betalen, waarom zou Ajax dat moeten doen. Raiola onderhandelt toch niet namens Ajax? Hij zorgt er voor dat Kluivert wrg gaat. Vreemd wereldje.
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
dinsdag 12 juni 2018 om 21:56
Ja, want alles wat in de Italiaanse kranten wordt geschreven is waar
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
dinsdag 12 juni 2018 om 22:11
Vies volk die kluiverts
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:12
Goede club As Roma voor Justin Kluivert
Hij zal veel aan Kevin Strootman hebben.
Vind ik leuk
Renelas +215
dinsdag 12 juni 2018 om 22:13
Raiola, is een boegbeeld van hebberigheid en eigen belang in de voetbal wereld. Bah.
Vind ik leuk
Lifeliner +17
dinsdag 12 juni 2018 om 22:27
Heertje de Ligt heeft Raiola ook als zaakwaarnemer...wanneer gaan we de Ligt afzeiken??
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:30
In die dikke fastige handen welteverstaan
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
dinsdag 12 juni 2018 om 22:35
Nogmaals, dit bedrag is afgesproken voor het bemiddelen tussen Kluivert en Roma en Ajax betaald daarin geen cent.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93868
dinsdag 12 juni 2018 om 22:36
Netjes gedaan, een echte zakenman.
Vind ik leuk
Joep Oud +19
dinsdag 12 juni 2018 om 22:46
Ben benieuwd wanneer Kluivert met hangende pootjes terug komt
Vind ik leuk
FCshotover +119
dinsdag 12 juni 2018 om 22:53
Boehoe boehoe
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 22:55
Inpakken strik eromheen en verkopen houdoe kluivert tot nooit meer (hoop ik) rotte rotte aasgier
Vind ik leuk
Tampert +71
dinsdag 12 juni 2018 om 22:59
Mooi die is weg. Zaak is dat Ajax weer een trotst voetballend elftal krijgt en daar passen geen types als Justin Kluivert bij.
Vind ik leuk
dinsdag 12 juni 2018 om 23:28
JA Raiola is de enigste die na een jaar blij is..
Vind ik leuk
Johnny Cash +8135
dinsdag 12 juni 2018 om 23:35
9 % van 160 miljoen is 14.4 miljoen. Toch lekker
Vind ik leuk
Guust +5890
dinsdag 12 juni 2018 om 23:50
Ik snap gewoon niet dat die gasten een zaakwaarnemer hebben, je kunt toch zelf onderhandelen, zo dom. Laat ze er met de club uitkomen, zoveel procent voor de speler en zelf onderhandelen over salaris en bonus. Ik zie al dat een persoonlslid met een zaakwaarnemer aankomt, lach hem uit denk ik.
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 00:20
Dat zou zo maar eens het volgende doorverkoop, eeuwige talent zijn. Hopelijk niet zo'n moeilijke jongen als balotelli..
Vind ik leuk