'Ajax wil stop op leegloop, maar moet vertrek van nog twee spelers vrezen'

    'Ajax wil stop op leegloop, maar moet vertrek van nog twee spelers vrezen'

    woensdag 13 juni 2018 om 07:40

    Ajax wil na de transfers van Justin Kluivert en Hakim Ziyech een stop op de leegloop. Het is echter de vraag hoever de macht van de club reikt, schrijft Voetbal International.

    De wil van de speler kan wel eens de doorslag geven, denkt het weekblad. Zo staat Matthijs de Ligt zelf open voor een stap hogerop. De verdediger staat in de belangstelling van diverse Europese topclubs. Vooral bij Manchester City duikt zijn naam steeds vaker op.

    Ook Frenkie de Jong weet de schijnwerpers op zich gericht. De 21-jarige middenvelder moest de laatste maanden van het seizoen missen door een enkelblessure, maar dat maakt de interesse er niet minder om. FC Barcelona heeft zijn zinnen gezet op De Jong en zal zich niet zomaar de deur laten wijzen, wetende dat ook Bayern München, Paris Saint-Germain, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund hem nadrukkelijk volgen.

    Kluivert rondt naar verwachting spoedig zijn transfer naar AS Roma af. Ook Ziyech kan de overstap maken naar de Italiaanse topclub.

    Lees ook'Ajax houdt Barça op afstand: Kluivert en twee inkomende transfers prioriteit'

    Poll

    Stelling: Ajax moet De Jong verkopen als er 40 miljoen euro wordt geboden

    (9532 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 07:50
    Achja, die leegloop komt er toch wel
    Vind ik leuk
    Srbija +213
    woensdag 13 juni 2018 om 07:58
    ach man leegloop ze hebben alleen nog kluivert verkocht wat juist positief is.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:14
    Is die al verkocht dan?
    Vind ik leuk
    Srbija +213
    woensdag 13 juni 2018 om 08:48
    Jazeker, is aangekomen in Rome klopte zich op zijn borst en kuste het logo.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:56
    das waarschijnlijk ook de eerste en laatste keer dat ie dat shirt aan had
    de rest van het jaar zit Kluivert ergens op de tribune te luisteren naar een van de mooiste clubliederen van europa
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:56
    Ik heb het gezien haha, Ik dacht dat die nog niet getekend had. opgeruimd staat netjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:44
    Echte club liefde he
    Vind ik leuk
    Psssttttt +139
    woensdag 13 juni 2018 om 10:15
    Positief??? 1 van de beste spelers van Ajax na Ziyech
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:36
    ....Zo jammer dat VP niet bericht over Justin Kluivert

    Vind ik leuk
    jari4ever +977
    woensdag 13 juni 2018 om 08:12
    De Jong is zo'n goede middenvelder volgens velen dat die onder al zn trainers niet op het middenveld word gezet....apart
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    woensdag 13 juni 2018 om 08:51
    Niet tegen te houden
    Vind ik leuk
    Korm +28782
    woensdag 13 juni 2018 om 07:50
    Zo'n de ligt snap ik wel maar frenkie de jong heeft werkelijk nog niks laten zien...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +320
    woensdag 13 juni 2018 om 07:55
    Allebei nog niet, oké DeLigt heeft in het NL elftal gespeeld maar meer ook niet ,en daar was hij ook niet echt een toppertje,maar ze komen er wel.
    Vind ik leuk
    Korm +28782
    woensdag 13 juni 2018 om 08:24
    Bij de ligt zie je wel dat hij echt stappen heeft gemaakt. Frenkie twijfel ik echt nog wel over of hij het haalt..
    Vind ik leuk
    Bizzy +16041
    woensdag 13 juni 2018 om 08:45
    Beleid van Barca is talenten waar dan ook te kopen. Deze mogen onderling strijden. De Jong wordt echt niet gehaald voor Barca 1. Doodzonde toch
    Vind ik leuk
    Galacticos +1625
    woensdag 13 juni 2018 om 11:18
    Haha onzin. Je betaald namelijk niet 60 mil. Voor iemand die bij barca b aansluit.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16041
    woensdag 13 juni 2018 om 11:26
    En daarmee sla je de plank mis. Barcelona gaat geen 60 mil betalen voor de Jong en dat weet jij ook wel. Zelfs de Ligt vonden ze te duur.
    Vind ik leuk
    Galacticos +1625
    woensdag 13 juni 2018 om 12:36
    Hahaha nee zou ik ook nooit doen als ik barca was. Maar Ajax staat hierin sterk. En kan vragen wat het wil. Maar laat Frenkie nog maar even 2 seizoenen bij Ajax de spelmaker zijn. Samen met Donny vd Beek, De Ligt, Neres, Dolberg, Onana. Heb je een goede basis elftal en dan links en rechts bij vullen. Denk dat je als club zijnde dan kunt groeien. Heeft namelijk totssl geen zin om elk jaar een compleet nieuw elftal te maken.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2866
    woensdag 13 juni 2018 om 09:17
    Dat komt denk ik omdat hij bij Ajax de leider is van de verdediging en bij oranje niet.
    Vanuit een leider positie is het heel anders voetballen, nu word hij neergezet door de "leider" van de defensie.
    Vind ik leuk
    Ale +3522
    woensdag 13 juni 2018 om 09:25
    1 foutje de rest foutloos gespeeld bij oranje. Pfff
    Vind ik leuk
    Koen Blom +64
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:57
    1 foutje per wedstrijd minimaal alleen laatste wedstrijd foutloos gespeeld als ik het me goed herinner! Waren meerdere keren ook gelijk fatale fouten waaruit goals kwamen! Verder moet ik eerlijk toegeven als Feyenoorder dat die wel de toekomst heeft en dat die alleen nog maar beter word en het een echte topper gaat worden
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:38
    de ligt kun je toch echt wel zien dat het een topper word , die jongen is 18 , en heeft zich vorig jaar al laten zien in de EL
    de jong is ook een goede voetballer maar die moet het eerst maar eens hier laten zien , misschien moet overmars eens proberen om zijn talenten langer als 1 jaar te houden
    anders gaat het nog wel ff duren voordat er weer een prijs gepakt word bij Ajax , dat vind ik als PSV supporter niet zo erg
    het is wel belangrijk dat Nederlandse clubs weer punten gaan pakken in europa maar dat valt niet mee als elk jaar je grootste talenten vertrekken
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10353
    woensdag 13 juni 2018 om 12:01
    De Ligt heeft in het NL elftal gespeeld, maar meer ook niet.

    Wat is er nog meer dan?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +320
    woensdag 13 juni 2018 om 17:30
    Een WK of een EK.is hoogst haalbare.
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    woensdag 13 juni 2018 om 08:02
    Top scouts zien het potentieel er vanaf spatten, is toch ook duidelijk?! Maargoed niet iedereen ziet dat...
    Vind ik leuk
    Korm +28782
    woensdag 13 juni 2018 om 08:26
    zoals ik aan geef zie ik het zeker bij de ligt, frenkie zie je het ook wel maar is ook een lange tijd geblesseerd geweest en dan vind ik een hoog transferbedrag een gigantische gok terwijl je niet eens weet of hij het niveau aan kan...
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 08:03
    “Niks” is natuurlijk overdreven. Een beetje scout heeft het ook bij De Jong allang gezien in die maanden dat hij wel speelde. Daarbij hadden de meeste clubs al een aardig beeld van die jongen als via de jeugd en Jong Ajax. Het is meer voor het grotere publiek dat hem nog maar kort heeft gezien.

    Dat er nog een hoop te ontwikkelen valt beseft De Jong ook, aangezien hij nog minimaal een jaar wil blijven.

    Probleem daarbij is wel dat het in zijn geval om absolute topclubs gaat. Hoe makkelijk zeg je daar nee tegen en blijf je dat doen?

    Zelfde geldt feitelijk ook voor De Ligt, die echt nog kan groeien, zelfs moet groeien, bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7214
    woensdag 13 juni 2018 om 08:08
    Ik denk dat De Ligt vooral heeft gezien hoe snel je groeit net een topper naast je. Zoals Davinson of bij Oranje met Virgil. Denk dat hem dat beperkt.
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 08:13
    Dat werkt van twee kanten. Zonder die topper krijg je dus meer verantwoordelijkheid om zelf de boel in de hand te houden. Daarbij moest hij naast Sanchez de opbouw al verzorgen en is juist verdedigend leunen niet gewenst voor zijn ontwikkeling.

    Van Dijk was bij Oranje vooral fysiek groot. Want op het moment dat ze samen speelden was De Ligt al niet de mindere. Nu hebben ze bij de voor hem genoemde clubs ook wel een betere staan dan Van Dijk dus dan kan hij daar meer op leunen bij zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Korm +28782
    woensdag 13 juni 2018 om 08:27
    De jong speelde bij jong willem2 inderdaad goed, Bij ajax vind ik hem er nog niet uit springen een zijn lang durige blessure helpt dan ook niet mee..
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 08:49
    Bij Jong Willem II? Je bent gaan kijken?

    Jong Ajax heb je dan weer overgeslagen...

    De potentie bij hem is simpel te zien. Vooral ook dat hij iets heeft wat de meeste spelers in een meer opbouwende rol niet hebben. Het passeren, zijn uitgestelde passing waar nodig. Dat zie je niet veel. Ook niet internationaal.

    Maar goed, daarom heb je scouts natuurlijk. Om dat op waarde te schatten.

    Vind ik leuk
    Korm +28782
    woensdag 13 juni 2018 om 10:34
    Ja ik ken hem van jong willem2 inderdaad, niks mis mee neem ik aan?? Op de toekomst kom ik niet vaak nee, alleen met de future cup. Ik vind ook dat hij veel kwaliteiten heeft maar 50 miljoen voor iemand die nog niks heeft laten zien is erg veel. Of vind jij van niet (in vergelijking met bijvoorbeeld klaassen)
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 10:44
    Due 50 miljoen is een “niet te koop”-bedrag. Dat zie he zelf toch ook wel in?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:47
    Heb jij wel door waar jij het over heb , De jong is pas sinds 2015 bij Ajax en heeft daarvoor bij Willem II gespeeld , ik denk dat de eredivisie spelers beetje te groot gemaakt worden , tuurlijk zitten er leuke spelers bij maar even serieus 9 van de 10 (talenten) zullen het nooit halen in halen in de grote competities ...
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 09:52
    Je zegt dus eigenlijk dat de jeugd Willem II en Jong Ajax geen potentiële topspelers kunnen leveren?
    Vind ik leuk
    Korm +28782
    woensdag 13 juni 2018 om 10:36
    Dat zeg hij niet, hij zegt dat er maar een paar de top halen en de rest wordt onterecht opgehemeld
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    woensdag 13 juni 2018 om 10:45
    Onterecht door de scouts van die grote clubs, want daar gaat het hier over.

    Er is concrete belangstelling, dat gaat dus niet over ophemelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 01:24
    Dat “potentiële” gelul ken ik nou wel , eerst een van de grootste worden in de eredivisie dan praten wij verder , denk jij nou echt dat Zij een speler als de jong niet bij barca in de jeugd hebben lopen ? De Jong heeft tot nu nog vrij weinig laten zien , behalve dat als hij de ruimte krijgt leuk kan voetballen ...
    Vind ik leuk
    2cents +47339
    donderdag 14 juni 2018 om 07:24
    Ok, dus dat Barcelona achter hem aanzit is allemaal onzin en verzinnen wij Ajacieden om hem groter te maken dan hij is?
    Vind ik leuk
    Dani82 +123
    woensdag 13 juni 2018 om 08:26
    De jong was een half seizoen geblesseerd en toen hij fit was, stond hij in de verdediging.
    De jong is veel beter dan de ligt.
    Tijd dat ziyech weg gaat, dan kunnen ze de jong op het middenveld zetten
    Vind ik leuk
    Korm +28782
    woensdag 13 juni 2018 om 08:28
    dat zou inderdaad de volgende stap moeten zijn. is frenkie alweer fit?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:01
    Frenkie heeft laten zien dat hij heel goed het spel kan verdelen... hij brengt iedere bal en raakt de bal minstens 15 x aan haha
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2866
    woensdag 13 juni 2018 om 09:15
    Dat vind ik nou ook.
    Ik vind eigenlijk dat vd beek verder is in zijn ontwikkeling dan de jong.
    Maar het zijn natuurlijk wel 2 verschillende spelers, de jong is wel een beetje uniek als je naar zijn kwaliteiten kijkt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 07:53
    Frenkie de Jong weg is wel heel sneu voor iedereen. Nauwelijks aan het werk gezien en op de verkeerde plaats.
    Vind ik leuk
    JanNL +68
    woensdag 13 juni 2018 om 08:04
    Inderdaad jammer dat hij heel het jaar op de verkeerde positie heeft gestaan. Volgend seizoen op huurbasis nog voor Ajax op de plaats van Ziyach. Dan gaat Ajax er zeker niet op achteruit..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:02
    Frenkie is een postbode... daar gaat ajax zeker wel op achteruit
    Vind ik leuk
    420 +192
    woensdag 13 juni 2018 om 07:55
    De interesse in beide spelers is niks nieuws onder de zon nu meer toch?

    Ik denk dat de Jong nog wel blijft maar met Mino in het spel kun je er vanuit gaan dat de Ligt binnen nu en 2 maand weg is.
    Vind ik leuk
    JanNL +68
    woensdag 13 juni 2018 om 08:01
    De kans is erg groot dat beiden naar Barcelona vertrekken!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:01
    Dus zullen we dan eens een aanvaller kopen? Lukt weer niet om de selectie voor de CL op orde te hebben. Zo ga je er weer niet komen hoor.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7115
    woensdag 13 juni 2018 om 08:05
    €40 miljoen voor iemand die nog niks heeft laten zien.gelijk verkopen dan.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1966
    woensdag 13 juni 2018 om 08:05
    bij ajax staat het al een paar jaar stil matig wat aankoop en trainers betreft het spel is al jaren kut en saai nu zelfs een trainer waar spelers om lachen en nul vertrouwen in hebben niet raar dat ze weg willen
    Vind ik leuk
    Sazzz +11178
    woensdag 13 juni 2018 om 08:28
    Matig wat aankoop betreft?? Valt me juist wel mee hoor.
    Vind ik leuk
    Dani82 +123
    woensdag 13 juni 2018 om 10:08
    Was het spel van ajax saai ja? Toen ze europa league finale haalde vorig seizoen?
    Of heb je een paar wedstrijdjes gemist? ;-)
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1966
    donderdag 14 juni 2018 om 06:56
    dat was zeer veel geluk en geen goed en mooi voetbal onder bosz was he maar keer of 6 echt leuk in de comp

    maar ik heb het idee dat de ajax fans ook al met matige trainers ,spel en spelers genoegen nemen net als de club
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    woensdag 13 juni 2018 om 08:05
    En dan schijnt (de zaakwaarnemer? van) Onana al eens gezegd te hebben dat hij toe is aan een stap.. en heeft Neres al geflirt met Dortmund... Maximaal 6, dus.
    Het wordt een warme hete zomer voor Marc..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:08
    Gewoon niet laten gaan, contract is contract en Ajax betaald echt niet slecht maar die buitenlandse clubs moeten maar eens leren wat een contract inhoud die men in volle verstand ondertekend !
    Vind ik leuk
    pim4ever +556
    woensdag 13 juni 2018 om 11:35
    Dit , en juist dan gaan ze waanzinnige bedragen bieden ..
    En kan je hem altijd nog laten gaan, als bv met milik.
    Vind ik leuk
    r4vje +153
    woensdag 13 juni 2018 om 08:09
    Verkopen die hap en dan voor één of twee seizoenen terug huren.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:13
    Die leegloop krijg je uiteindelijk toch omdat het stuk voor stuk de pareltjes zijn! Top talenten met de jeugd van Ajax in de benen! Natuurlijk gaan die alleen maar naar topclubs!!

    Wat is ons Ajax toch mooi
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:17
    Na ziyech moeten ze proberen alles aan boord te houden. Dan maar verbeterende contracten. Dus boven het salaris plafond. Echt goede spelers houden toch wel hun waarde.
    Vind ik leuk
    alaaf +254
    woensdag 13 juni 2018 om 08:19
    Iedereen loopt weg daar. Da’s ook logisch want je wil ook wel eens kampioen worden in je carriere! 🤣
    Vind ik leuk
    pim4ever +556
    woensdag 13 juni 2018 om 11:36
    Het is goed dat je hem zelf leuk vind, je lijkt daarmee een van de weinige..
    Vind ik leuk
    alaaf +254
    woensdag 13 juni 2018 om 11:41
    Het doet pijn, he?
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    woensdag 13 juni 2018 om 08:22
    En intussen betaal je je seizoenskaart terwijl daarna het halve team verkocht wordt. Net zoiets als een BMW 5 serie vooruit betalen en een BMW 3 serie geleverd krijgen eigenlijk een vorm van diefstal
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:28
    Pecunia non olet.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3694
    woensdag 13 juni 2018 om 08:29
    Voor die bedragen kun je ze toch niet houden als Ajax zijnde?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 08:35
    De tijden dat successen aanleiding zijn voor leegloop liggen in coiffeursmeervoud achter ons.
    Vind ik leuk
    Muscles +208
    woensdag 13 juni 2018 om 08:35
    Poot stijf houden en rap NIEUWE dragende spelers kopen om meer evenwicht te krijgen en er te staan op 24 juli.........tijd loopt
    Vind ik leuk
    Wood86 +12
    woensdag 13 juni 2018 om 08:47
    De Ligt voor 60 miljoen gewoon laten gaan; verdedigers zijn wel te halen en zijn met Wöber, Schuurs en waarschijnlijk Magalan wel al voorhanden. Met dit geld de aanval versterken op links en een extra aanvallende middenvelder erbij halen (Tadic?). Frenkie absoluut niet doen; deze jongen heeft potentie om écht groot te worden. Het gemak waarmee hij het spelletje ziet en naar zijn hand zet doet enigszins denken aan de categorie Eriksen, Modric, Pirlo. Hij kan zo ook de dirigent worden van een kampioenwaardig Ajax. Nog een jaartje extra laten tekenen en dan volgend jaar voor minimaal 60 miljoen weg.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +89
    woensdag 13 juni 2018 om 09:03
    boca heeft geen vervanger voor magalan dus ga er nog maar niet te erg vanuit
    Vind ik leuk
    Wood86 +12
    woensdag 13 juni 2018 om 10:36
    Dat is waar, maar aangezien hij al gekeurd is en er zelf wel oren naar heeft zal Ajax misschien nog net iets extra bieden om de deal alsnog rond te krijgen. Blijkbaar staat hij bij Ajax bovenaan de lijst -vast niet voor niets- en waarschijnlijk kiest Boca wel eieren voor dat extra geld om ook niet met een teleurgestelde speler te blijven zitten.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +89
    woensdag 13 juni 2018 om 10:43
    laten we het hopen (en dan ook hopen dat hij daadwerkelijk iets extra's brengt)
    Vind ik leuk
    silverik +49
    woensdag 13 juni 2018 om 09:00
    Ik snap die jongens wel, die willen ook wel eens om prijzen spelen.
    Vind ik leuk
    aartstyle +648
    woensdag 13 juni 2018 om 09:00
    Moeilijke keuze voor een Frenkie de Jong. Is echt een talent, maar moet vlieguren maken. Is te goed voor de eredivisie buiten de top 3. Maar bij Ajax is hij niet zeker van een basisplaats. Je zou zeggen, kom maar lekker naar Eindhoven, maar dat zal niet te betalen zijn voor PSV.
    Vind ik leuk
    Afcajaxxx +89
    woensdag 13 juni 2018 om 09:03
    of de maximale hoofdprijs en anders gewoon houden anders is er aankomend seizoen weer niks te zien in de arena en daar pas ik echt voor.

    #waarblijvendeaankopen!?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:37
    Haha classic
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8486
    woensdag 13 juni 2018 om 09:05
    Alles verkopen en dan heel Jong Ajax doorschuiven. Die weten tenminste wel wat het is om kampioen te worden.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18797
    woensdag 13 juni 2018 om 09:21
    Ajax wilt een stop op de leegloop... wees gerust... Veltman blijft sowieso nog even :-D
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:36
    Clubs van het kaliber Barca en Dortmund zitten echt by far niet te wachten op 21-jarige spelers die net een seizoen spelen in de ED, zonder Europese wedstrijden en, nog belangrijker, geen bijzondere cijfers. Kunnen we a.u.b. even realistisch zijn
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2798
    woensdag 13 juni 2018 om 09:57
    Nou, Barca weet dat Ajax dit seizoen weer word leeggekocht, dan moet het ook sportief zijn om een speler aan te bieden of te stallen bij Ajax, om zo het gat op te vullen...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 10:18
    Ja wie wil er nu nog spelen bij Ajax.... zal wel iets helemaal niet goed zijn daar..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:12
    Ajax moet van de beurs altijd aan t einde van het seizoen spelers verkopen . Ze doen alsof ze t niet willen . Ze liegen .
    Vind ik leuk
    Gerro +5396
    woensdag 13 juni 2018 om 12:17
    Als Ajax niet wil verkopen dan hebben de spelers zich daar maar bij neer te leggen en dat te respecteren. Dus zoveel macht hebben ze. En er zal geen speler zijn die het er met de pet naar gaat gooien nadien want fan zit een toptransfer er zeker niet meer in dan halen geïnteresseerde clubs af.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:10
    Verwacht niet een 1% dat ajax de ligt en de jong laten gaan. Ajax moet niet aan verkopen denken, maar aan cl en kampioen worden denken
    Vind ik leuk
    deltiaan +1060
    woensdag 13 juni 2018 om 16:19
    als de miljoenen maar binnenstromen ,voor de rest liggen ze er niet wakker van
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 01:11
    Als ze De Jong willen verkopen aan Barcelona dan zeg ik geen 40 mln maar op zijn minst 60 mln.

    En 1 tip voor Ajax als jullie een stop willen op leegloop dan zal ik zeg ga over naar talenten zo als Sanchez en De Jong en nog 'n paar van zulke jongens, die jullie een nieuwe contract geven op binnen halen, zorg dan dat er in hun contract die jullie aan zulke spelers geven een clausule in het contract gooien. zo als Barcelona bij sommige spelers en vooral in brazilie die hebben bij zulke talenten al een soort clausule in hun contract staan.

    voorbeeld ze verlengen 'n contract of geven een contract met bijvoorbeeld een verlenging van 2 jaar er bij als ze eerder vertrekken dat een een clausule er in komt van een soort afkoop soms van 10 miljoen of meer plus het bedrag wat er geboden word op zulke spelers dan denk ik zelf dat het een stuk lastiger word dat zulke spelers eerder vertrekken het werkt opzicht wel goed denk ik.

    Ik denk dan dat een leegloop tegen word gehouden en dat de spelers langer blijven blijven bij de club en dat zouden er meer NL clubs misschien moeten doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:11
    Ajax moet gewoon slot er op zetten en afspraak maken, als een waardig vervanger er is, dan zou je weg mogen, maar dit jaar nog niet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax wil stop op leegloop, maar moet vertrek van nog twee spelers vrezen'