'Mooie stap lonkt voor NAC-uitblinker: Ligue 1-club legt bod neer bij City'

    'Mooie stap lonkt voor NAC-uitblinker: Ligue 1-club legt bod neer bij City'

    woensdag 13 juni 2018 om 09:09

    Thierry Ambrose is komend seizoen mogelijk te bewonderen in de Ligue 1. L'Equipe meldt dat Girondins de Bordeaux een 'stevig bod' heeft uitgebracht op de 21-jarige aanvaller van Manchester City.

    Ambrose maakte het afgelopen seizoen op huurbasis indruk bij NAC Breda. In dertig wedstrijden voor de Brabanders scoorde hij tien keer. Met die statistieken lijkt hij Bordeaux te hebben overtuigd. De Fransen zijn bereid om het tot medio 2020 lopende contract van Ambrose bij Manchester City af te kopen. Ook de Belgische topclub Anderlecht zou echter interesse hebben.

    In maart vertelde Ambrose nog dat onder meer diverse Nederlandse clubs hem volgen.  De Fransman  komt uit de jeugdopleiding van Auxerre en vertrok in de zomer van 2013 naar Manchester City. Hij zat in 2014 één keer bij de wedstrijdselectie van de Engelse topclub, maar zijn debuut in de hoofdmacht maakte hij niet.

    Plaats een reactie

    PRICE +25765
    woensdag 13 juni 2018 om 09:20
    NAC,levert via huur,geld op aan City. Goed handelshuis zo voor City
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:24
    Ja en het kost NAC helemaal niks en ze krijgen nog geld ook bij een transfer. kut voor NAC zeg.....
    Vind ik leuk
    Breda83 +2069
    woensdag 13 juni 2018 om 09:25
    Plus dat NAC, voor een speler die ze niets gekost heeft, die ze niet zelf hadden kunnen opleiden (want dan was hij op z'n 16e wel door PSV, Feyenoord of Ajax weggekaapt) en nooit zelf hadden kunnen betalen ook gewoon een bonus van zo'n 2% - 2.5% van de transferwaarde krijgt. Toch mooi meegenomen, kunnen ze weer het salaris van een eigen speler van betalen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:27
    Yep....en de volgende groei briljanten uit City staan al weer klaar om de oversteek te maken.......kan niet wachten tot ze bekend worden gemaakt.
    Vind ik leuk
    Breda83 +2069
    woensdag 13 juni 2018 om 09:34
    Zit nogal eens op Twitter te snuffelen en dan lees je nog wel eens wat;

    Luka Ilic gaat zeker komen, en schijnbaar gaan we ook Lorenzo Gonzalez en Douglas Luiz mogen verwelkomen.

    We weten het binnen nu en 2, 5 week!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    deze periode voelt een beetje als 5 december wanneer de kadootjes worden uitgepakt...
    Vind ik leuk