'Real Madrid pakt door en staat op drempel van toptransfer: 45 miljoen euro'

    'Real Madrid pakt door en staat op drempel van toptransfer: 45 miljoen euro'

    woensdag 13 juni 2018 om 14:52

    Real Madrid staat op het punt de komst van Rodrygo af te ronden. Dat meldt Marca. Het Braziliaanse wonderkind (17) komt voor ettelijke miljoenen over van Santos.

    Real Madrid zou Rodrygo al binnen hebben, maar de officiële bekendmaking laat nog even op zich wachten door vertraagde documenten uit Brazilië. Met de toptransfer is 45 miljoen euro gemoeid. Dat is evenveel als Real een jaar geleden betaalde voor Flamengo-talent Vinicius Junior.

    Rodrygo tekent voor zes seizoenen bij Real Madrid, dat FC Barcelona aftroeft. De Catalaanse grootmacht had lange tijd de beste papieren, maar kon niet doordrukken. Santos weigerde te onderhandelen met Barça vanwege het geschil rond Neymar.

    Rodrygo onderging vorige week al een medische keuring in Madrid. Aanvankelijk was het bedoeling dat hij terug zou keren naar Rio de Janeiro, waar hij met Santos zou meedoen in de wedstrijd tegen Fluminense. Uiteindelijk werd besloten dat de jonge aanvaller niét in actie komt door het risico op een blessure.

    Van de 45 miljoen euro gaat 40 miljoen rechtstreeks naar Santos, terwijl vijf miljoen naar de speler en zijn entourage gaat. Santos houdt tot en met juni 2019 de beschikking over Rodrygo. Op dit moment mag hij nog niet de overstap maken naar Europa, omdat Rodrygo minderjarig is.

    Plaats een reactie

    stratumseind +135710
    woensdag 13 juni 2018 om 14:56
    Mooi daarmee is de transfer van bale naar PSV ook weer een stukje dichterbij gekomen...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    woensdag 13 juni 2018 om 14:57
    Ik hoorde dat het morgen rond komt....
    Vind ik leuk
    stratumseind +135710
    woensdag 13 juni 2018 om 15:02
    Spannend
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +3106
    woensdag 13 juni 2018 om 15:17
    Update: gaat toch niet door, dat is bale!
    Vind ik leuk
    stratumseind +135710
    woensdag 13 juni 2018 om 15:29
    Als er bij PSV gezegd word dat het niet doorgaat dan......
    Vind ik leuk
    Leozao +146
    woensdag 13 juni 2018 om 16:04
    Dan blijven ze daar toch tegen beter weten in hopen...
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13968
    woensdag 13 juni 2018 om 14:59
    Wonderkind,die zijn er wel veel. Super talent,wonderkind,ha ha wat een onzin
    Vind ik leuk
    420 +209
    woensdag 13 juni 2018 om 15:19
    Klopt, maar deze is echt heel goed.
    Scoorde een paar week geleden een zuivere hattrick in iets van 13 minuten tijd ofzo voor Santos en dat terwijl hij nog maar 17 is.

    Samen met Vinicius jr. een goede aankoop voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:23
    Op dit moment komt er bij ons PSV nix rond. Mis brands nu al
    Vind ik leuk
    stratumseind +135710
    woensdag 13 juni 2018 om 15:25
    Bende gek alles komt goed
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:25
    Dat heb ik wel vaker gehoord de afgelopen jaren
    Vind ik leuk
    stratumseind +135710
    woensdag 13 juni 2018 om 15:27
    Kwam toch ok goed met drie titels in vier jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:15
    Idd maar we hebben er ook wel eens pech mee gehad en een kampioenschap weg gegeven .toen met Lazovic dus liever gewoon alles op tijd regelen
    Vind ik leuk
    yuuup +8434
    woensdag 13 juni 2018 om 17:32
    Voorlopig is dat toch niet nodig?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 14:56
    Leukerdje hoor..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25951
    woensdag 13 juni 2018 om 14:57
    Het mag nu nog niet omdat hij minderjarig is en daarom doen we het toch, maar dan wel op een manier om de zaak te flessen en de wet te omzeilen... nu nog ff de belasting ontwijken en het is er weer 1 uit het boekje!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:03
    Waarom heeft Ajax zich niet gemeld.Ajax moet zich makkelijk kunnen meten met deze koopclub.
    Vind ik leuk
    La Luz +154
    woensdag 13 juni 2018 om 15:07
    De wonderkinderen zijn de wereld nog niet uit zie je wel.....
    Vind ik leuk
    QPK1985 +74
    woensdag 13 juni 2018 om 15:08
    Wat moet dat Santos een geld op de bank hebben staan
    Vind ik leuk
    Rodajc +9696
    woensdag 13 juni 2018 om 15:13
    Kom op zeg, dit gaat echt te ver.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8228
    woensdag 13 juni 2018 om 15:17
    De nieuwe. Robinho 👍
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid pakt door en staat op drempel van toptransfer: 45 miljoen euro'