'Real maakt werk van transfers na Lopetegui-aanstelling: keeper en back in beeld'

    'Real maakt werk van transfers na Lopetegui-aanstelling: keeper en back in beeld'

    woensdag 13 juni 2018 om 18:13

    Nu Real Madrid Julen Lopetegui heeft aangesteld als nieuwe trainer, wil de club ook vaart maken op de transfermarkt. Doelman Alisson Becker en vleugelverdediger Alvaro Odriozola zijn de eerste namen op het verlanglijstje, meldt Marca.

    Alisson weet zich na een ijzersterk seizoen bij AS Roma in de belangstelling van diverse topclubs. Liverpool zit nadrukkelijk achter de sluitpost aan, maar ook Real gaat werk van hem maken. Waar Zinedine Zidane de komst van de 25-jarige Braziliaan nog tegenhield, zijn er nu geen belemmeringen meer. Lopetegui wil Alisson er graag bij hebben.

    Alisson moet in het Estadio Santiago Bernabéu de concurrentie aangaan met Keylor Navas, die onder Zidane verzekerd was van een basisplaats, maar nooit helemaal onomstreden is geweest. Real Madrid realiseert zich dat het prijskaartje voor Alisson fors is, maar wil maximaal zestig miljoen euro uitgeven aan een nieuwe topkeeper.

    Ondertussen is Odriozola ook op weg naar de Champions League-winnaar. Lopetegui is zeer gecharmeerd van de rechtsback van Real Sociedad. Hij gaf hem in zijn WK-selectie onder meer de voorkeur boven Sergi Roberto van FC Barcelona. Odriozola moet net als bij het Spaanse elftal als back-up gaan dienen van Dani Carvajal.

    Plaats een reactie

    stratumseind +165785
    woensdag 13 juni 2018 om 18:22
    Zoet en isi naar madrid
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:25
    Kluivert ook. Hij is Roma een beetje zat...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165785
    woensdag 13 juni 2018 om 18:25
    Dat mag ook wel na al die tijd
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27995
    woensdag 13 juni 2018 om 18:45
    Als younes weer kan vertrekken voor hij er is kan Kluivert het ook
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    woensdag 13 juni 2018 om 20:42
    Ik dacht hij is de roma’s zat.
    Vind ik leuk
    Thilo +2800
    woensdag 13 juni 2018 om 18:26
    Zoeken ze ballenjongens?
    Vind ik leuk
    stratumseind +165785
    woensdag 13 juni 2018 om 18:37
    Nee comedianten, jij stond ook op de lijst zag ik ... Maar niet geheel toevallig als nummer 2....
    Vind ik leuk
    035 +5559
    woensdag 13 juni 2018 om 19:02
    Klopt omdat jij op nummer 1 staat. :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +165785
    woensdag 13 juni 2018 om 19:03
    Zoals altijd en overal
    Vind ik leuk
    035 +5559
    woensdag 13 juni 2018 om 19:05
    Je blijft een zuiger en een sukkel maar ik kan wel met jou weg. :-))
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31519
    woensdag 13 juni 2018 om 20:03
    En schwaab...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165785
    woensdag 13 juni 2018 om 20:42
    Barca
    Vind ik leuk
    power +5628
    woensdag 13 juni 2018 om 18:23
    Die is lekker bezig, hij kan beter aan WK consentreren, dan aan de verlangenlijst van spelers voor Real.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    Dikkop +125
    woensdag 13 juni 2018 om 18:41
    Hij is inmiddels ontslagen ;-)
    Vind ik leuk
    power +5628
    woensdag 13 juni 2018 om 19:11
    Je hebt inderdaad gelijk, ik heb nu pas gelezen dat hij is ontslagen door de spaanse bond.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:25
    Als ik Real was zou ik een keer een goede spits kopen. Met Benzema heb je zeker geen wereldtopper. Maar van Kane blijven ze af.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    woensdag 13 juni 2018 om 18:47
    Je hebt niks aan een klassieke spits met Ronaldo & Bale. Een valse spits als Firmino of Dyballa zou wel werken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:32
    Laat ze hem maar halen hele slechte keeper
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31519
    woensdag 13 juni 2018 om 20:03
    De enige die slecht is ben jij...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32134
    woensdag 13 juni 2018 om 18:35
    De Gea toch maar niet gaan halen....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 18:40
    De transferperiode is weer aangebroken en dat betekent dat Real Madrid weer eens wat mooi spul gaat kopen. De eerste target is Allison Becker want een concurrent voor Navas is altijd lekker. Succes met kopen papa Perez en inga weer verder met mn potje PES.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 19:02
    Goed bezig RM
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1687
    woensdag 13 juni 2018 om 19:05
    Navas maar naar Liverpool dan.
    Vind ik leuk
    Streaker +3415
    woensdag 13 juni 2018 om 19:08
    Toch perfect dat de bondscoach is ontslagen. Kan hij vroeg beginnen met shoppen voordat het sale seizoen voorbij is i.p.v. de dubbele marktwaarde te betalen omdat het last-minute is. Dat de bondscoach er zelf blij mee is betwijfel ik.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3711
    woensdag 13 juni 2018 om 20:43
    Die Alisson zal toch wel blijven bij Roma, nu hij weet dat de "verlosser"J Kluivert het team komt versterken...
    Vind ik leuk
    Arbee +2216
    woensdag 13 juni 2018 om 22:01
    Die Odriozola is zo'n heerlijke speler, die lijkt mij wel klaar voor een stap hogerop. Ik zou hem graag als concurrent van Nelson Semedo bij Barcelona zien, maar Real is voor die gozer ook niet te weigeren uiteraard.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real maakt werk van transfers na Lopetegui-aanstelling: keeper en back in beeld'