'VVV-Venlo dreigt smaakmakers te verliezen: interesse vanuit Eredivisie'

    'VVV-Venlo dreigt smaakmakers te verliezen: interesse vanuit Eredivisie'

    woensdag 13 juni 2018 om 19:55

    VVV-Venlo moet rekening houden met een vertrek van Clint Leemans en Vito van Crooy. Voor de steunpilaren, beiden 22 jaar en een contract tot medio 2019, bestaat serieuze interesse uit de middenmoot en de subtop van de Eredivisie.

    Dat schrijft Voetbal International woensdag. Ook vanuit het buitenland is er sluimerende belangstelling voor de twee. Leemans, opgeleid bij PSV, was het voorbije seizoen goed voor tien goals en vier assists. Ook Crooy speelde een belangrijke rol in de handhaving van VVV op het hoogste niveau. Hij tekende voor vijf goals en zes assists.

    Een aantal clubs heeft zich al gemeld bij VVV voor Van Crooy, die een product van de Venlose jeugdopleiding is. Eerder werd al duidelijk dat de Limburgers het komend seizoen moeten beginnen zonder Romeo Castelen, Torino Hunte, Lennart Thy, Jens Janse en Emil Riis Jakobsen. De club wist wel Lars Unnerstall (gehuurd van PSV) en Damian van Bruggen (overgenomen van PSV) te behouden.

    Daarnaast legde VVV Jerold Promes, Roel Janssen en Nils Röseler langer vast. Op zoek naar versterkingen richt de club zich nadrukkelijk op de Duitse markt, weet VI.

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 20:10
    Kan VVV wel 5 miljoen voor vangen deze 2
    Vind ik leuk
    Aal +20082
    woensdag 13 juni 2018 om 20:12
    Leemans naar Vitesse.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    woensdag 13 juni 2018 om 20:18
    Leemans mooi naar subtop en ook meteen naar zijn plafond
    Vind ik leuk
    Romario9 +9487
    woensdag 13 juni 2018 om 22:10
    Moeilijk om nu al te zeggen waar zijn plafond ligt
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    woensdag 13 juni 2018 om 22:26
    Geloof niet dat hij de traditionele top 3 gaat halen,maar goed sommige spelers doen het in stappen,dus wie weet,maar verwacht niet echt,hij kan echter gaan verassen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 00:00
    Dat zou best wel eens kunnen passen. Maar ja, kost geld.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:10
    Leemans miss naar PEC?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:11
    Zou goede stap zijn voor hem
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    woensdag 13 juni 2018 om 20:12
    Geen gek idee.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5830
    woensdag 13 juni 2018 om 20:25
    Ik denk dat Leemans liever naar een Utrecht of Vitesse vertrekt.
    Vind ik leuk
    Quim__ +47
    woensdag 13 juni 2018 om 21:45
    Vind hem ook bij groningen passen?
    Vind ik leuk
    GroenGeel +24
    woensdag 13 juni 2018 om 20:13
    Die gaat naar ADO
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78328
    woensdag 13 juni 2018 om 20:18
    Hoppa, en weer een Hagenees!!!
    Vind ik leuk
    Tweey +1146
    woensdag 13 juni 2018 om 20:56
    Herft al mondelinge overeenkomst. Je gaat toch niet naar Zwolle als je naar Den Haag kan.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:34
    Hahaha lol, den haag eindigd ook een x in de top 10 en ze denken direct dat ze toppers zijn wat een betere stap is dan een PEC. Over de afgelopen +- 5 seizoenen gezien is PEC een betere stap dan DH. DH is volgend seizoen gewoon weer, zoals standaard, rechter rijtje.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:17
    Daar begint de ellende al.............
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3091
    woensdag 13 juni 2018 om 20:24
    Prima spelers, niet gek als pak hem beet Vitesse of Utrecht zulke spelers zou binnenhalen. Of bijvoorbeeld Thy, dat vind ik voor de Eredivisie een prima spits
    Vind ik leuk
    Tweey +1146
    woensdag 13 juni 2018 om 20:57
    5 goals per jaar
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:25
    Wel erg veel aanvallers die ze kwijtraken zo... Van crooy, castelen, thy, hunte en jakobsen. Genoeg werk aan de winkel voor vvv... een geheel nieuwe aanval nodig. Als de hele basisaanval plus enkele reserve aanvallers vertrokken zijn. Als ik me niet vergis speelde ze veelal met Hunte - Thy - vancrooy

    De verdediging lijkt intact te blijven tot dusver. 3 van de 4 basis verdedigers hebben verlengd
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    kaazelien +2314
    woensdag 13 juni 2018 om 20:38
    Op zoek naar versterkingen richt de club zich nadrukkelijk op de Duitse markt, weet VI.


    Ja,dat is tenslotte de vloertaal.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:15
    Makkelijk te leren ook die vloertaal
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:48
    En nogal wat talenten én solide, ervaren spelers in de 2e Bundesliga. Tegen verhoudingsgewijs zeer lage prijzen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3423
    woensdag 13 juni 2018 om 20:39
    Het degradatiespook is "watching" you VVV !!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:15
    Tijdig de ghostbusters inhuren
    Vind ik leuk
    Rodajc +9602
    woensdag 13 juni 2018 om 20:39
    En terecht, 2 van de betere spelers bij VVV. Denk nog steeds dat VVV 18de gaat worden komend seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:40
    Ik hoop dat ze niet naar utrecht komen. Leemans heeft het goed gedaan bij vvv en van crooij viel mij niet echt op en ik denk dat ze allebei niet goed genoeg zijn voor de subtop misschien iets voor pec of ado.
    Vind ik leuk
    SCH Fan +17
    woensdag 13 juni 2018 om 20:45
    Leemans maar naar Heerenveen
    Vind ik leuk
    KOudman +190
    woensdag 13 juni 2018 om 20:51
    Beide zijn goede versterkingen voor mijn clubje. Van Crooij zou een mooie vervanger van Mahi zijn en Leemans van Bacuna en Jenssen mochten die vertrekken.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:36
    Idd, ik denk ook dat de fc 1 van de clubs is die interesse heeft
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:58
    Leemans naar pec hoop ik 💪
    Vind ik leuk
    mcmodd +19744
    donderdag 14 juni 2018 om 07:50
    Ik heb niet de indruk dat een van deze of beide spelers naar FC Utrecht gaan komen. Een goede Belgische of Duitse club ligtnmeer voor de hand.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:40
    Terecht dat er belangstelking is.echter hoop ik voor vvv,dat ze de ploeg nog 1 jaar zover mogelijk intact houden.ze zouden,met nog wat xtra verterking, zomaar hoge ogen kunnen gooien aankomend seizoen.goede ploeg!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'VVV-Venlo dreigt smaakmakers te verliezen: interesse vanuit Eredivisie'