Griezmann ontwijkt vragen over transfer, Diego Costa neemt Griezmann-dansje over

    Griezmann ontwijkt vragen over transfer, Diego Costa neemt Griezmann-dansje over

    Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2018 om 21:21wo 13-06-2018 om 21:21

    De sportieve toekomst van Antoine Griezmann blijft de voetbalwereld bezighouden. De Franse vedette van Atlético Madrid wordt al maandenlang gelinkt aan een transfer naar FC Barcelona, maar heeft zichzelf tot dusver op de vlakte gehouden.

    Griezmann kondigde onlangs aan dat hij voor de start van het WK zijn beslissing openbaar zou maken. Het is echter nog maar de vraag of hij zich aan zijn belofte gaat houden: de aanvaller schoof dinsdag aan voor een persconferentie namens de Franse nationale ploeg, maar ging niet in op vragen over een mogelijke transfer. "Ik heb mijn beslissing al genomen, maar dit is niet het juiste moment om hem openbaar te maken." Journalisten suggereren dat Griezmann wil wachten tot na 1 juli, wanneer zijn contractueel vastgelegde afkoopsom verlaagd wordt van 200 miljoen naar 100 miljoen euro.

    Zijn club Atlético Madrid heeft woensdag overigens een promofilmpje voor de WK-editie van FIFA 18 gedeeld, waarin uitgerekend het grote uithangbord van de club ontbreekt. Diego Costa, Saul Niguez en Koke vertellen waarom de Atlético Madrid-fans deze zomer met Spanje moeten spelen en Diego Godin en Angel Correa maken reclame voor respectievelijk Uruguay en Argentinië. Correa is overigens niet eens van de partij op het WK. Extra opvallend is dat Diego Costa het karakteristieke dansje van de afwezige Griezmann heeft 'overgenomen'.

    Plaats een reactie

    Srbija +227
    woensdag 13 juni 2018 om 21:25
    Als je je hierom druk gaat maken ben je ook niet honderd.
    Vind ik leuk
    035 +6381
    woensdag 13 juni 2018 om 22:03
    Ik ben pas 69 en maak me er ook niet druk om.
    Vind ik leuk
    Srbija +227
    donderdag 14 juni 2018 om 07:14
    goeie
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34231
    woensdag 13 juni 2018 om 21:33
    Ga nou maar eerst normaal leren juichen.

    Kinderachtige ventjes.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:36
    Eng kwalletje dat mannetje. Past wel bij barcelona
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:13
    Op basis van wat?
    Vind ik leuk
    Mallerd +1776
    woensdag 13 juni 2018 om 21:41
    Barcelona blijft maar aanvallers kopen, terwijl het middenveld juist versterkingen nodig heeft.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:15
    Ik zou eerder de verdediging doen. Met Coutinho, Busquets en Rakitic red je het wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:52
    Hij heeft besloten om zich bij de selectie van Roma te voegen nadat de beste speler ter wereld daar ook heen is gegaan.
    Vind ik leuk
    035 +6381
    woensdag 13 juni 2018 om 22:05
    Bedoel jij Kluivert? :-))
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:09
    Als je denkt dat hij de beste speler van de wereld dan zou het indd zo kunnen zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:12
    Ik word toch diep bedroeft van. Ten eerste raakt Atletico zwaar verzwakt hierdoor en ten tweede onderstreept dit nog maar eens dat Barça ook een koopclub is geworden en ten derde betekent dit dat Dembélé geen kans meer maakt op een basisplaats. Atletico verneukt, Barça verneukt en Dembélé verneukt
    Vind ik leuk
    035 +6381
    woensdag 13 juni 2018 om 22:18
    Valt wel mee schatje. :')
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:51
    Ben je een meisje?
    Vind ik leuk
    035 +6381
    woensdag 13 juni 2018 om 22:55
    Ouwe vent van 69 haha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:10
    Meen je dit? Ik wist niet deze site ook door pedofiele homo's gebruik wordt.
    Vind ik leuk
    035 +6381
    woensdag 13 juni 2018 om 23:17
    Haha. Jouw opmerking geeft jouw lage niveau aan. Ik zal daar in het vervolg rekening mee houden. :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:22
    Top! We zullen ook rekening houden met jouw geaardheid en proberen geen homofobe opmerkingen maken.

    Nee grapje maat! Alleen maar goed dat er wat oudere mensen onder ons zijn, want die weten nou eenmaal vaak meer dan de jongeren. Ben jij een echte VP-legend?
    Vind ik leuk
    035 +6381
    woensdag 13 juni 2018 om 23:36
    Dat je rekening houdt met mijn geaardheid waardeer ik erg. :-))))
    Het enige van homo wat ik heb is dat ik een homosapiens ben. Al heel lang getrouwd en kinders heb en veel kleinkinders. Ben erg gek op mn kleinkinders maar of ik daarom een pedofiel ben......?????

    Ik ben pas een jaartje op VP. Reageer de laatste tijd minder vanwege het steeds rottere karakter in de reacties.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:40
    Oké, door dat 'schatje' kwam wat homo/pedofiel-achtig op mij over.
    Vind ik leuk
    035 +6381
    woensdag 13 juni 2018 om 23:52
    De reclame van een jochie met Roosvicee kwam bij mij op.
    "Komt wel goed schatje" haha
    Vind ik leuk
    Stranger +5549
    woensdag 13 juni 2018 om 23:58
    Trio dus
    Vind ik leuk
    BT410 +185
    woensdag 13 juni 2018 om 22:17
    Zeer passende foto!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:19
    Griezmann griezelig overschat prutsertje.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:34
    Heb hem vorig jaar nog in Vicente Calderon zien spelen. Maar griezmann is echt een geweldenaar hoor. Wat een drive heeft die gast
    Vind ik leuk