'Premier League-belangstelling voor Jahanbakhsh: AZ wil minstens 25 miljoen'

    'Premier League-belangstelling voor Jahanbakhsh: AZ wil minstens 25 miljoen'

    Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2018 om 22:16wo 13-06-2018 om 22:16

    Alireza Jahanbakhsh gaat zijn carrière mogelijk vervolgen in de Premier League. AZ zou met Brighton & Hove Albion in onderhandeling zijn over de topscorer van de Eredivsie.

    Volgens Voetbal Inside vragen de Alkmaarders 25 miljoen voor de Iraniër. Of de club van Davy Pröpper en Jürgen Locadia bereid is om dit bedrag op tafel te leggen, is vooralsnog onbekend. Locadia is momenteel de duurste aankoop in de clubgeschiedenis van The Seagulls: de aanvaller kwam een half jaar geleden voor zeventien miljoen euro over van PSV.

    Dat Jahanbakhsh na de zomer nog in de Eredivisie te bewonderen is, lijkt zo goed als uitgesloten. De rechtsbuiten werd dit seizoen al gelinkt aan onder meer Napoli en Besiktas en kan zich bovendien tijdens het WK in de kijker spelen. Iran opent vrijdag zijn campagne tegen Marokko en speelt daarna nog tegen Spanje en Portugal.

    Plaats een reactie

    mike.az +595
    woensdag 13 juni 2018 om 22:18
    Terecht. Lekker hoog inzetten. Locadia en Pröpper zullen wel goed bevallen daar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +797
    woensdag 13 juni 2018 om 22:19
    En dan 3 millie voor guardado
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Appels met peren vergelijken!
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +797
    woensdag 13 juni 2018 om 22:44
    Nee voetballers
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:54
    Wanneer jij het niet begrijpt waarom Alireza Jahanbakhsh 25 miljoen moet kosten en Guardado voor iets van 3 miljoen verkocht werk, is het beter om Fifa bij je naam weg te laten.
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +797
    donderdag 14 juni 2018 om 11:05
    Kijk ik begrijp echt wel het verschil, de lengte van het contract, de leeftijd, misschien wel positie... Maar het verschil tussen een ervaren dragende speler van een topclub en een dragende speler van een subtopper is wel heel groot
    Vind ik leuk
    Koeroe +12544
    woensdag 13 juni 2018 om 22:19
    Als AZ zal dat soort transfers kan gaan realiseren wordt t de hoogste tijd voor Feyenoord. Zie ze berghuis nooit voor zon bedrag verkopen. Max 18
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19455
    woensdag 13 juni 2018 om 22:20
    In verhouding met het bedrag voor Kluivert vind ik het wel weinig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:42
    Bij kluivert koop je een jonge gastje met veel meer potentie...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19455
    woensdag 13 juni 2018 om 22:45
    Kluivert is voor een groot deel gekocht vanwege zijn naam. Niet omdat hij af en toe de verdediger van Heerenveen voorbij kwam. En dan de week erop die van Excelsior weer niet..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:46
    Nee vanwege zijn prestaties in Europa en toen hij NXGX winnaar werdt was het klaar... toen begon ook alle aandacht van buiten.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    woensdag 13 juni 2018 om 22:59
    je bedoel arrogantie...
    Vind ik leuk
    Markus80 +2500
    donderdag 14 juni 2018 om 00:33
    Kwestie van onderhandelen.
    Vind ik leuk
    martinho +916
    woensdag 13 juni 2018 om 22:20
    Als hij Ajax op zijn CV had staan was hij het dubbele waard !
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +2046
    woensdag 13 juni 2018 om 22:21
    Wat een bedragen tegenwoordig en al helemaal bizar dat een Brighton dit kan betalen. Zegt wel genoeg over het niveauverschil in zowel sportief als financieel opzicht tussen de Premier League en Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5751
    woensdag 13 juni 2018 om 22:22
    Word nog wat met AZ als ze om de zoveel tijd dit soort transfers krijgen.
    Vind ik leuk
    Mari +10182
    woensdag 13 juni 2018 om 22:23
    AZ wil nu €25 mln, maar neemt genoegen met € 15 mln. Bij het behalen van een titel komt daar € 10 mln bij
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5506
    woensdag 13 juni 2018 om 22:24
    Vind 25 miljoen een realistische vraagprijs.
    Ben je gelijk van Italiaanse interesse verlost.
    Vind ik leuk
    NvC +5198
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Volgens mij had NEC 10% doorverkoop dus die 2,5 is mooi meegenomen! 💪
    Vind ik leuk
    hassel +812
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    20 miljoen teveel. Waanzin.
    Vind ik leuk
    companen +1411
    woensdag 13 juni 2018 om 22:37
    Voor Feyenoord wel ja.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3908
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Wachten tot na het WK. Dan kunnen de geinteresseerde clubs opbieden.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6092
    woensdag 13 juni 2018 om 22:37
    Als er nu een bod komt van 25 miljoen; meteen verkopen. Je kunt dan niet het risico nemen dat hij geblesseerd raakt tijdens het WK, en de kans dat het meer dan 25 wordt door opbiedingen is vrij klein.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:44
    Echt bij 25 mil is het opbieden al geweest
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3365
    woensdag 13 juni 2018 om 22:29
    Kan me goed voorstellen met deze markt dat ze zo hoog inzetten.
    Maarja als hij 10 a 15 miljoen oplevert zou dat al erg veel zijn naar mij mening.
    Vind ik leuk
    FRchrisss +115
    woensdag 13 juni 2018 om 22:33
    Precies dat dacht ik ook
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    woensdag 13 juni 2018 om 22:58
    10 is wel erg aan de lage kant op de huidige markt, die Engelse hebben zelf die transfergekte gemaakt. Voor 10mil zie ik hem liever nog twee jaar in Alkmaar.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7452
    woensdag 13 juni 2018 om 22:30
    € 25.000.000,00 is denk ik het start of openingsbod wat AZ wilt hebben. Bij een goed WK met dito doelpunten hoopt AZ Ajax achtige bedragen te kunnen vangen. AZ vergeet een ding; wie gokt kan ook verliezen!!!
    Vind ik leuk
    Cappie +7399
    woensdag 13 juni 2018 om 22:37
    Maar wat verliezen ze dan? Contract loopt nog even door.
    Vind ik leuk
    JapAZ +525
    woensdag 13 juni 2018 om 23:47
    Een slecht WK, blessure.
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +1026
    woensdag 13 juni 2018 om 22:40
    En als het niet lukt moet AZ nog 2 jaar door met Jahanbakhsh
    Wat een ellende om nog 2 jaar naar hem te moeten kijken ;-)
    Vind ik leuk
    4everfcu +3513
    woensdag 13 juni 2018 om 22:55
    nou en az hoeft niet te verkopen
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1436
    woensdag 13 juni 2018 om 22:31
    Effe off topic ik zie net die kika van es , die zou ik toch ook graag heel kort willen dekken
    Tering zeg wat een lekker wijf
    Vind ik leuk
    035 +6380
    woensdag 13 juni 2018 om 22:43
    Jij blij straks onder de dekens. :-)
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1436
    woensdag 13 juni 2018 om 22:47
    Ik ben bang dat ik morgen een nieuw flesje handzeep moet gaan kopen inderdaad
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27498
    woensdag 13 juni 2018 om 22:34
    Serieus geld voorJahanbahksh. Misschien kan Brighton info inwinnen bij Levy van Spurs.. Levy betaalde ook de volle mep voor Vincent Janssen.
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    woensdag 13 juni 2018 om 23:02

    Ja appels lijken op peren


    Zelfde als Sneijder met Ramselaar vergelijken..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2007
    woensdag 13 juni 2018 om 23:05
    Clubarts lijkt op nikolas van Helsing.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27498
    woensdag 13 juni 2018 om 23:28
    De onderhandelingstactiek van Huiberts zal hetzelfde zijn.. Vasthouden aan de hoofdprijs. Lukte bij Janssen heel aardig.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:35
    Wordt AZ na Ajax de rijkste club van Nederland.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7452
    woensdag 13 juni 2018 om 22:49
    Met goed beleid, ja zou kunnen
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5591
    woensdag 13 juni 2018 om 22:53
    Dat is AZ toch al.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2688
    woensdag 13 juni 2018 om 23:11
    AZ heeft ruim 30miljoen op de bank en stadion in eigen beheer en trainingscomplex wat weer geupdate word in eigen beheer. Ja AZ is 1 van de rijkste clubs van de eredivisie. Daarom kan AZ zulke bedragen vragen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2500
    donderdag 14 juni 2018 om 01:09
    Dat doen ze ook heel goed, maar de meesten snappen dat niet hier. Ajax is ook gewoon financieel gezond, maar de meeste clubs geven hun allerlaatste cent uit en zitten daardoor niet in de beste positie. Moeilijk te begrijpen kennelijk.
    Vind ik leuk
    De Hout +1762
    woensdag 13 juni 2018 om 22:35
    35 miljoen moet haalbaar zijn. Er komt vast meer interesse.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3513
    woensdag 13 juni 2018 om 22:36
    bij az zijn ze niet bang haha al beuren ze er 20 is het al geweldig gedaan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Schwalbe +14
    woensdag 13 juni 2018 om 22:38
    Mooi bedrag, hebben ze geld om Janssen terug te halen
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1482
    woensdag 13 juni 2018 om 22:46
    Heb liever dat hij blijft en champioens leauge gaan spelen
    Vind ik leuk
    alaaf +1636
    woensdag 13 juni 2018 om 22:49
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    deltiaan +1277
    woensdag 13 juni 2018 om 22:50
    belachelijk bedrag
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:56
    Hij is dat makkelijk waard ... zolang snotneus kluivert voor zoveel weg gaat hahahaha is hij veel meer waard.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4233
    woensdag 13 juni 2018 om 22:57
    Gaat lekker zo bij Az, gaan ze Ajax straks nog voorbij financiëel.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:58
    Ik vind hem een geweldige speler op de Nederlandse velden, maar denk dat hij tekort komt voor de PL. Backs in de PL lopen namelijk wèl mee, zijn tactisch sterk en hebben uithoudingsvermogen. 25 miljoen lijkt me ook een beetje overdreven, maar Milik bracht ook 30+ miljoen op, dus dan lijkt het wel weer een marktconforme prijs.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:00
    25miljoen?! HAHAHAHA koekoek..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:20
    25 is teveel. 15 max. Nederlandse competitie. Kleine club. Beperkt aantal grote wedstrijden gespeeld. Nederlandse topscores presteren niet bijzonder goed in het buitenland
    Vind ik leuk
    haarlemx +437
    woensdag 13 juni 2018 om 23:21
    Zou een topprestatie zijn als hij zichzelf in de kijker speelt bij Iran dit WK.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    woensdag 13 juni 2018 om 23:26
    Groot gelijk, gewoon vragen aan die looneys daar aan de andere kant van het Kanaal. Daar klotst het tegen de plinten aan, laat maar bloeden.
    Vind ik leuk
    Foebele +54806
    woensdag 13 juni 2018 om 23:27
    Dat is wel heel veel geld, kom je op een 18 miljoen uit dan heb je de absolute hoofdprijs gevangen als AZ zijnde.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2500
    woensdag 13 juni 2018 om 23:54
    En terecht. We moeten niet meer met ons laten sollen in Nederland. Er komt tocht wel weer een Engelse of Spaanse club die dat bedrag betaalt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6190
    woensdag 13 juni 2018 om 23:57
    25 miljoen, dat zal het niet worden. Tegen de top 3 heeft hij zich niet laten zien en juist deze wedstrijden bepalen je marktwaarde. AZ is een leuke ploeg maar nog lang niet Ajax, Feyenoord of PSV.
    Vind ik leuk
    psv1996psv +156
    donderdag 14 juni 2018 om 01:29
    Precies dit doet het leuk, maar als AZ er 10 miljoen voor krijgt van een NL topclub moet je hem verkopen. Maar ben benieuwd of ze dat aan durven.
    Vind ik leuk
    Romo +989
    donderdag 14 juni 2018 om 00:32
    En dan wil Ajax 50 miljoen voor de Jong?

    Vlgs mij is Jahanbaksh zeker op dit moment beter en een stuk verder als de Jong

    Maar eens kijken wat hij op het WK gaat brengen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    Marco S +5910
    donderdag 14 juni 2018 om 00:53
    Kom op overmars kopen, tik af op 20 en je hebt een mooie ruil met kluivert
    Vind ik leuk
    psv1996psv +156
    donderdag 14 juni 2018 om 01:28
    HHAHAAHAHHAHAHA 10 miljoen en in je handjes klappen dan
    Vind ik leuk
    De Hout +1762
    donderdag 14 juni 2018 om 01:34
    Topscorer van Nederland. Als rechterspits. Dat is nooit eerder gebeurd. Unieke prestatie. 35 miljoen zeg ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 02:00
    Omdat het maar AZ is, kun je maar tussen de 10 en 15 miljoen vangen...
    Vind ik leuk
    rinirat +2908
    donderdag 14 juni 2018 om 05:03
    hhahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34178
    donderdag 14 juni 2018 om 06:28
    Als locadia 16 waard was dan is hij zeker 25 waard.
    Vind ik leuk
    Adriaan +448
    donderdag 14 juni 2018 om 06:35
    Kan makkelijk laat ze maar dokken
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1867
    donderdag 14 juni 2018 om 07:10
    Tja, vragen staat vrij... Maar wie weet in deze door gedraaide wereld....
    Vind ik leuk
    Wollie +0
    donderdag 14 juni 2018 om 07:22
    Nou Ajax koop hem!!!
    Vind ik leuk
    Franciscus +159
    donderdag 14 juni 2018 om 09:22
    Nou ineens wel? Net als bij Feyenoord: "Hadden hem moeten nemen, toen hij bij NEC zat. Oerdom! Ook van Ajax!
    Vind ik leuk
    mchollie +3447
    donderdag 14 juni 2018 om 09:06
    Dat doet AZ heel goed, want NEC krijgt nog 2% doorverkoop en AZ moet heel gericht versterkingen kopen. Een mooi potje dus voor AZ, en als Wout ook nog eens 8 tot 10 miljoen opleverd, prima.

    En ja, Alireza is elke EURO waard.
    Vind ik leuk
    Franciscus +159
    donderdag 14 juni 2018 om 09:19
    Top 3 heeft zitten slapen. Toen hij bij NEC had mijn club Feyenoord hem moeten nemen. Oerdom!
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    donderdag 14 juni 2018 om 09:48
    neem aan dat 25 miljoen nog een zacht prijsje is en dat er flink meer uit de beurs zal moeten worden getrokken voor de beste speler uit de eredivisie.
    AZ doet al in veel niet onder voor de traditionele (ajax, psv) en ik ga ervan uit dat ze ook steeds meer dergelijke prijzen vragen voor de smaakmakers van de eredivisie want het kan niet zijn dat ze overtroefd worden door spelertjes als Kluivert en dergelijke die schijnbaar enkele goede wedstrijden hoeven laten zien om al tientallen miljoenen op te gaan leveren..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:07
    Deze man gaat zeker weten slagen...waar dan ook. Sympathieke gozer. Geen Amseterdamse spatsies. Voorbeeld prof......en dus 25miljoen waard:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:09
    *Amsterdamse......zie je ik krijg het niet eens uit mn toetsenbord.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws