'Premier League-belangstelling voor Jahanbakhsh: AZ wil minstens 25 miljoen'

    'Premier League-belangstelling voor Jahanbakhsh: AZ wil minstens 25 miljoen'

    woensdag 13 juni 2018 om 22:16

    Alireza Jahanbakhsh gaat zijn carrière mogelijk vervolgen in de Premier League. AZ zou met Brighton & Hove Albion in onderhandeling zijn over de topscorer van de Eredivsie.

    Volgens Voetbal Inside vragen de Alkmaarders 25 miljoen voor de Iraniër. Of de club van Davy Pröpper en Jürgen Locadia bereid is om dit bedrag op tafel te leggen, is vooralsnog onbekend. Locadia is momenteel de duurste aankoop in de clubgeschiedenis van The Seagulls: de aanvaller kwam een half jaar geleden voor zeventien miljoen euro over van PSV.

    Dat Jahanbakhsh na de zomer nog in de Eredivisie te bewonderen is, lijkt zo goed als uitgesloten. De rechtsbuiten werd dit seizoen al gelinkt aan onder meer Napoli en Besiktas en kan zich bovendien tijdens het WK in de kijker spelen. Iran opent vrijdag zijn campagne tegen Marokko en speelt daarna nog tegen Spanje en Portugal.

    Plaats een reactie

    masterpsv +15602
    woensdag 13 juni 2018 om 22:18
    25 M het wordt steeds gekker!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:19
    Hij is het ook zeker waard. Top seizoen gedraaid
    Vind ik leuk
    Dani82 +1233
    woensdag 13 juni 2018 om 22:24
    En volgend seizoen floppen als Janssen? 12 miljoen hooguit.
    Meer dan genoeg
    Vind ik leuk
    Aal +21702
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Appeltje eitje voor PL clubs en zeker niet voor minder laten gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:36
    Dat kan, maar wij Nederlanders moeten wel mee doen aan de inflatie anders zijn we straks van het niveau Letland
    Vind ik leuk
    klick +745
    woensdag 13 juni 2018 om 22:47
    dat zijn we helaas al
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:50
    Soms helaas wel ja.
    Maar kwalitatief zijn wij een stuk beter. Bij wijze van spreke bedoelde ik
    Vind ik leuk
    klick +745
    woensdag 13 juni 2018 om 22:59
    we hebben een betere opleiding. maar de top spelers worden op hun 15 weggehaald en spelen nooit eredivisie. alleen als ze niet goed genoeg blijken komen ze weer terug naar de top 3 . en spelers die zich later hebben ontwikkeld gaan tegenwoordig ook weg tussen de 19 -23. Het wordt elk jaar minder! we spelen niet voor niks al 4 jaar geen groot toernooi!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:03
    Zie Ajax. De Jong, de Ligt en pas geleden Kluivertje. Tussen de 19 en 21, maar niet houdbaar in Nederland ben ik bang. Dat is toch treurig? Gewoon een hele dikke hoofdprijs vragen, maar Engelse en Spaanse clubs hebben zo veel te besteden dat zelfs dat niet werkt.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    woensdag 13 juni 2018 om 23:59
    Ja maar dat is hun risico he. Eigenlijk zou dat vaker moeten gebeuren. In Engeland hebben ze veel geld en doen ze soms maar wat, dat kan idd. een verdamping van 25 miljoen zijn. Nogmaals dat risico nemen ze zelf, eigen schuld dikke bult zeggen wij dan volgens mij.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1691
    donderdag 14 juni 2018 om 03:16
    12 miljoen voor een buitenspeler die topscorer is? AZ hoeft niet te verkopen en we hebben de Nederlandse Levy (Huiberts). Engelse clubs hebben geld zat dus dokken als ze naar ons willen leegroven. Voor koopjes moet je bij PSV zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 06:25
    De vergelijking met Levi en de Spurs klopt wel.
    Die winnen namelijk ook nooit wat.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:41
    ook in Alkmaar hebben sommige supporters een PSV fobie ....
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1691
    donderdag 14 juni 2018 om 11:16
    Nee hoor, alleen merk ik de laatste tijd steeds meer dat de PSV supporters hier steeds arroganter worden en niet begrijpen waarom zelfs als kampioen hun spelers voor een habbekrats de deur uitlopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:18
    nee hoor , bij PSV blijven de spelers gewoon een paar jaar in tegenstelling tot een andere nederlandse ( top ) club
    en als spelers een paar jaar blijven , is hun resterende contractduur korter waardoor spelers goedkoper zijn
    als al je spelers na 1 of 2 jaar weer heel vlug weg willen , en ze daarna nog 2/3 jaar contractduur hebben , kun je ook de hoofdprijs vragen
    fijne dag nog
    Vind ik leuk
    koppig +491
    donderdag 14 juni 2018 om 06:58
    floppen kan bij elke speler kijk oa naar klaasen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:01
    Hij is beter dan jong Kluivertje dus lijkt me een redelijk bedrag dit. En wat heeft Jahanbaksh met Janssen te maken? Rare vergelijking.
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 08:05
    spelers van AZ floppen meestal bij hogere clubs...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:59
    Meestal........
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 10:04
    precies
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:29
    Kluivertje mislukt zeker. En zo mislukken er wel meer. Klaasen dus vanwaar zo weinig voor Jahanbaksh en zo veel voor Kluivert?
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 14:24
    talent, naam en het merk ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:38
    Talent valt mee. Overal in Europa mislukken ze. De nieuwe generatie Kluivert enz ook weer. Zal diezelfde arrogantie zijn die jij hebt als het over dat Ajax gaat. Denken dat je goed bent gaat ze duur komen te staan. Helaas. Ze zijn uit het verkeerde hout gesneden in de regel.
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    vrijdag 15 juni 2018 om 11:33
    ik en arrogant over ajax? waarom zou ik ???
    Vind ik leuk
    companen +1109
    donderdag 14 juni 2018 om 17:28
    Welk talent? Naam zal bedoelen. Merk Ajax in ver verleden had je gelijk.
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    vrijdag 15 juni 2018 om 11:33
    nee Ajax is nog steeds een grote merk in europa
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:55
    en wat versta jij onder hogere clubs ajax,psv en feyenoord? daar zit nauwelijks verschil meer in az is samen met psv de enige twee die europees punten voor nederland pakken en feyenoord en ajax presteren schandalig slecht in europa en pakken op 1 uitschieter na van ajax amper punten voor nederland dus of het nou zo,n stap vooruit is voor een speler dat lijkt me sterk en az moest toen spelers verkopen dat hoeft nu niet meer en van de spelers die een stap vooruit zetten(dus naar het buitenland gaan)is er maar 1 geflopt en dat is jansen hij had gewoon nog 2 jaartjes bij az moeten blijven dan was hij niet geflopt
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    vrijdag 15 juni 2018 om 11:36
    Kijk alleen de onderlinge resultaten tussen AZ en de topclubs... TIP, denk niet dat AZ afgelopen seizoen gewonnen heeft ;)
    Vind ik leuk
    PRICE +33775
    woensdag 13 juni 2018 om 22:24
    Had eigenlijk toch een iets andere club verwacht
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:26
    Zoals je aan klaassen kon zien was de stap te groot, hij gaat naar een nog iets mindere club. Zo kun je je wel beter onderscheiden
    Vind ik leuk
    PRICE +33775
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Klopt zit wel een waarheid in
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:39
    Nu moet het er nog uitkomen. Maar jahanbaks gaat op zeker slagen. Een echte winnaar
    Vind ik leuk
    Chebaisit +352
    woensdag 13 juni 2018 om 22:46
    Klaassen kan zeker slagen die heeft gewoon aanpassing problemen gehad die komt er wel.
    Vind ik leuk
    koppig +491
    donderdag 14 juni 2018 om 07:03
    Natuurlijk anders kan hij altijd weer met katrein achter de poppenkast gaan zitten , nee eerst maar eens een andere club vinden dan gaat het misschien nog lukken
    Vind ik leuk
    Rondebal +484
    woensdag 13 juni 2018 om 22:46
    Als je het vergelijkt met Kluivertje zeker!
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:07
    Dat wordt ook niks. Die jongen staat net op een volledig voetbalveld ipv. een jeugdveld met kleinere goaltjes en slechts de breedte van het veld.

    Maar als hij het denkt te kunnen dan moet hij het maar doen. Ajax casht weer dik en meneer kan zijn sportieve carrière vergeten. Gelukkig kan hij zijn bajesmama helpen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4864
    woensdag 13 juni 2018 om 22:44
    Ja tegen excelsior, zwolle en groningen....hij kan beter naar de top 3 gaan, europees spelen etc maar 25 mln is niet te betalen.
    Vind ik leuk
    meinema +1310
    donderdag 14 juni 2018 om 01:09
    Niemand op deze hele wereld is een miljoen waard
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:15
    Haha
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 08:03
    ja bij AZ, dat zijn geen garanties... ik moet nog maar zien of hij bij Ajax of PSV wel mee kan komen...
    Vind ik leuk
    Hyena +28187
    woensdag 13 juni 2018 om 22:20
    Hoe lang loopt zijn contract bij AZ nog door?
    Vind ik leuk
    R3knoj +130
    woensdag 13 juni 2018 om 22:33
    2020
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5001
    woensdag 13 juni 2018 om 22:21
    Gewoon jaloers dat jullie spelers voor een habbekrats verdwijnen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15602
    woensdag 13 juni 2018 om 22:27
    Hahaha jaloers? Zeker niet!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:54
    Zeker wel ... hij is het makkelijk waard.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:57
    Idd mee eens
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:38
    Nou PSV heeft met veel spelers gewoon goed geld verdiend vooral in het verleden. Marcel was inderdaad een iets mindere verkoper maar AZ kan alleen maar dromen van de PSV transfers.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:35
    En psv weer van de Ajax transfers!
    Vind ik leuk
    Zultkop +4295
    donderdag 14 juni 2018 om 06:49
    Je krijgt er nog filmpjes voor ook ;)
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:10
    Nou echt veel is er niet verdiend. Ook Lozano gaat met zijn 17 doelpunten als zogenaamd wereldtalent en gedrag niet veel opleveren.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 14 juni 2018 om 01:51
    Zogenaamd wereld talent? Wat lul je nou man? Een van de of misschien wel de beste speler van de eredivisie, 17 doelpunten in zijn debuutjaar als buitenspeler, vaste en dragende basiskracht bij mexico. Ongekend populair en gewild dus maak je niet druk die gaat PSV gewoon rond de 50 opleveren. Ga jij maar lekker slapen wereldtalent verhalen verzinnen ben je
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1691
    donderdag 14 juni 2018 om 03:21
    Beste speler van de Eredivisie was Jahanbaksh en Lozano op gepaste afstand 2e. Ik vindt 25 nog aan de lage kant gezien de huidige markt. 55 vragen en anders maar niet.
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 08:08
    tja het verschil is dat Lozano het laat zien bij een topclub en Jahanbaksh bij een subtop. Ik kan weinig voorbeelden noemen van AZ-ers die slagen in buitenland of de top van de eredivisie... ze mislukken en bakken er niks meer van...
    Vind ik leuk
    Jur74 +8382
    donderdag 14 juni 2018 om 08:43
    Ari, Elm, Cocu, Dembele, Donk, Haps om er een paar te noemen
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 10:07
    Ari? toch niet geslaag bij spartak moskou en bij krasdar (ofzo) speelt hij ook niet al te best. Cocu is inderdaad een topper net als dembele. Donk vind ik geen topper en Haps heeft het nog niet gemaakt bij feyenoord, sterker nog dat jeugdspelertje heeft de voorkeur... de flops zijn er meer van op te noemen hoor ;)
    Vind ik leuk
    Jur74 +8382
    donderdag 14 juni 2018 om 10:23
    Ik zeg ook niet dat er geen flops, maar je laatste zin zegt dat ze allemaal mislukken en dat is absoluut niet waar.

    De meeste supporters van de klassieke toB 3 hier op vp denkt dat alleen hun spelers tot de top kunnen komen en daar word ik een beetje moe van.
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 11:09
    o nee hoor, ik denk niet dat spelers van mij club de top kunnen halen, misschien 1 maar dat moet ik ook nog maar zien :)

    wat ik alleen aan wil geven is dat er erg veel voorbeelden zijn van spelers van AZ die in de tob van de eredivisie al falen, laat staan de enorme stap naar buitenland.

    ze mislukken meer dan dat ze doorbreken
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 11:10]
    Vind ik leuk
    Jur74 +8382
    donderdag 14 juni 2018 om 11:23
    Was ook geen aanval naar jou hé ( weet niet eens welke club je support ), maar er mislukken er idd meer dan dat er slagen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    maandag 18 juni 2018 om 16:37
    Ja maar wellicht is het daarom juist eenvoudiger voor Lozano als je zoveel spelers achter je hebt en zoveel kansen krijgt.

    Het zijn allemaal wereldtalenten, maar Lozano en Martin Ødegaard bijvoorbeeld die hebben toch ook niet echt indruk gemaakt in Nederland. Af en toe een leuke actie, maar geen spelers voor een topclub waar je elke week moet presteren.
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:03
    Lozano heeft een prima indruk achter gelaten hoor, zeker voor zijn eerste jaar :)
    ik ken ook spelers die voor een hoger bedrag zijn gekomen maar meer dan een half jaar moesten wennen....
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 14 juni 2018 om 08:37
    Oké, dat mag je vinden. Ik hoop dat jullie 50 miljoen krijgen, gun het jullie van harte. En jahanbaksh is top bij az maar ik wil het een stapje hogerop nog allemaal wel eens zien. Maar daar heeft az niets mee te maken die moeten gewoon cashen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    maandag 18 juni 2018 om 16:42
    Nou hij was meer spits. Er stonden 8 man achter de bal, met de keeper erbij 9. Dan stond hij daar in een duo met Luuk de Jong.

    Ga jij maar lekker slapen. 17 doelpunten als spits in de eredivisie is erg mager voor een zogenaamd wereldtalent.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    maandag 18 juni 2018 om 16:39
    Ik denk dat Ajax toch iets meer verdiend heeft met spelers.
    Vind ik leuk
    PRICE +33775
    woensdag 13 juni 2018 om 22:23
    AZ zet hoog in,benieuwd hoe dit afloopt
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:24
    Waarom gek?
    Heeft een geweldig goed seizoen achter de rug.
    Beter dan kluivert die ook ruim 18 miljoen opleverde.
    Speelde een beter seizoen dan Lozano waarvan men zegt 50 miljoen, dan is 25 miljoen wat az vraagt voor zijn speler niet eens vreemd, al helemaal niet in deze tijd waar er met miljoenen wordt gestrooid.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15602
    woensdag 13 juni 2018 om 22:36
    Hij wou zelf naar de top 3 van nederland maar dat kunnen ze never nooit betalen, En misschien ook wel terecht dat Az 25 miljoen vraagt die engelse clubs hebben geld zat. Lozano heeft toch wel een behoorlijke seizoen gehad en landskampioen geworden dus bij een goed wk kan psv makkelijk 60M vragen;).
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:39
    Logisch dat AZ hoge bedragen eist, AZ ziet hem liever niet naar Ajax PSV of Feyenoord gaan, en ook dat kan ik wel begrijpen.
    Vind ik leuk
    Korm +33949
    donderdag 14 juni 2018 om 08:09
    omdat AZ concurrent is?

    dankzij dat soort clubs gaat de eredivisie hard achteruit..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 08:09]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:50
    vragen ,maar krijgen is net iets anders ,masterpsv
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 23:50]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:17
    Op basis waarvan? 17 doelpunten in de Eredivisie. Dat zijn echt geen indrukwekkende cijfers. Laten we zijn gedrag er nog maar buiten houden, dat was ook vrij treurig. 6 miljoen kunnen ze vragen en dan moeten ze nog blij zijn.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1691
    donderdag 14 juni 2018 om 03:23
    Hahahahaha bedankt ik ga lachend slapen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    maandag 18 juni 2018 om 16:13
    Heb je argumenten? Nee he? Jij hebt een mening en meent altijd gelijk te hebben.

    Nou kleine mededeling, dat heb je niet klaas.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:07
    Verklaar jij dan het bedrag waar Kluivertje voor ve r trokken is. En neem dan ook de indrukwekkende cijfers mee. Gedrag mag je ook meenemen. Ben bbenieuwd.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    maandag 18 juni 2018 om 16:55
    Dat is een kwestie van wat de gek ervoor geeft en de zaakwaarnemer.Het bedrag is ook niet te verklaren en belachelijk. Raiola weer he? Maar goed laten we wel wezen, zoveel heeft Lozano echt niet gepresteerd. 17 goals als spits van psv in de Eredivisie? Niet echt briljant.

    Raiola heeft er weer de laatste cent uitgetrokken voor Kluivertje. Mama bajesklant had de centjes hard nodig. Gedrag is uiteraard beter dan Lozano, maar dat is niet zo moeilijk.Talent is ook ruim beter dan Lozano.

    Hij wilde snel weg voor het grote geld en voor mama. Succes ermee dan. Je hebt gelijk, voor de cijfers zal Ajax hem zeker niet missen. Toch weer 20 miljoen in de pocket voor een ongemotiveerde speler. Dat zou de max. zijn voor wereldtalent Lozano.

    Als je dat merkt moet je een speler weg doen , Feyenoord heeft daar naar mijn mening een fout in gemaakt met Nicolai Jørgensen.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15602
    donderdag 14 juni 2018 om 07:41
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    maandag 18 juni 2018 om 16:57
    Hahahaha kneus.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:40
    De club waar je speelt maakt een hoop goed kwa geld.. daarbij na Janssen en de vele andere die wij en PSV al kochten zou ik oppassen met deze bedragen. AZ spelers lijken elke stap te groot te vinden.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:14
    Nou Lozano is absoluut geen 50 miljoen waard. Dat heeft Kees Jansma een keer gezegd. Maar als buitenlandse clubs een afweging maken van zijn gedrag en maar liefst 17 doelpunten in de Eredivisie zullen ze niet echt onder de indruk zijn. Dan kunnen ze voor dat geld echt wel een betere speler vinden in of buiten Europa.

    Het zijn niet bepaald overtuigende cijfers in een slechte competitie.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8382
    donderdag 14 juni 2018 om 08:44
    Kijk, dit is nou een objectieve reactie. Klasse!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:24
    Zal wel ongeveer 25 miljoen zijn inderdaad. Want Lozano is ook al snel 70 miljoen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:29
    Lozano 70 miljoen....

    Het kan niet anders dan dat je op je kop gevallen bent
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:35
    Die spelertjes van jouw clubje worden ook grote prijskaartjes aan gehangen. Die zijn niet eens kampioen geworden. Dus 70 is zo gek nog niet
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:28
    Het ligt niet aan een uitermate gelukkig kampioenschap, het ligt aan de kwaliteit van de speler en die kwaliteit is vrij beperkt. 17 goals in een seizoen in een B-competitie? Clubs kijken naar een speler, niet naar het kutclubje waar hij in speelt.

    Niet echt briljant 17 goals, dat zien buitenlandse clubs ook wel. Die spelertjes waar jij het over hebt zijn individueel enorm talentvol en 100 keer beter, dat is toch wat anders. Voor 70 miljoen kunnen ze een wereldspits halen. Dan gaan ze echt niet voor Lozano met zijn 17 goals in Nederland. Simpel toch?
    Vind ik leuk
    masterpsv +15602
    woensdag 13 juni 2018 om 22:48
    Als ajax al 50 miljoen vraagt voor de geblesseerde frenkie de jong dan is lozano zeker 70 M waard!
    Vind ik leuk
    AFFA +1522
    woensdag 13 juni 2018 om 23:27
    We gaan het zien maar denk als lozano een goed wk speelt dat ie zeker tussen de 50m en 60m gaat opleveren,lekker man wel jammer dat ze zo snel de NL competitie weer uit zijn.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:32
    Waarom zou een club dat betalen met zijn 17 goals in een B-competitie? Bij een goed wk wellicht max. 15 miljoen, bij een slecht wk de helft.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 14 juni 2018 om 01:54
    Dus als het om PSV gaat die met kop en schouders kampioen zijn geworden is het allemaal niets en zijn we maar een B-Competitie. En als het om een ajax spelertje gaat die niet eens een basisplek heeft gehad een seizoen lang zijn het meteen godenzonen, wereldtalenten, de nieuwe Zidane, Ronaldo, Messi etc en zijn ze 100de miljoenen waard. Beetje hypocriet dat ajax volk hier
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:30
    Nee dus en Ajax heeft de financiële armkracht om transfers te weigeren. Kunnen ze bij psv niet mee wegkomen.


    Het ligt niet aan een uitermate gelukkig kampioenschap, het ligt aan de kwaliteit van de speler en die kwaliteit is vrij beperkt. 17 goals in een seizoen in een B-competitie? Clubs kijken naar een speler, niet naar het kutclubje waar hij in speelt.

    Niet echt briljant 17 goals, dat zien buitenlandse clubs ook wel. Die spelertjes waar jij het over hebt zijn individueel enorm talentvol en 100 keer beter, dat is toch wat anders. Voor 70 miljoen kunnen ze een wereldspits halen. Dan gaan ze echt niet voor Lozano met zijn 17 goals in Nederland. Simpel toch?
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 14 juni 2018 om 01:55
    Je bent iets te veel met PSV bezig joh. Je verhaal zo vaak duidelijk proberen te maken ruikt een beetje naar jaloezie...
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    maandag 18 juni 2018 om 16:27
    Ja maar dan moet je wel eerst naar een psychiatrische inrichting om dat echt te geloven. Frenkie is nog jong en heeft bepaalde kwaliteiten die anderen niet hebben qua passing bijvoorbeeld.

    Dat is wat anders bij Lozano, er zijn meer dan voldoende betere spitsen die gewoon beter zijn Psv mag blij zijn als ze 20 miljoen krijgen.
    Vind ik leuk
    Pimman +2916
    woensdag 13 juni 2018 om 23:15
    Ik denk een snoekduik..
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:21
    Iets te veel biertjes voor onze professor denk ik. Echt. 17 goals in een B-competitie is niet bepaald indrukwekkend voor een wereldtalent. Dat zien buitenlandse clubs ook wel. Voor dat bedrag kunnen ze ook Lewandowski halen, die ik niet een paar treeën (6 complete trappen) hoger inschat.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:18
    70 cent bedoel je denk ik. Met 17 doelpunten in de Eredivisie inclusief gedrag maak je weinig indruk.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 14 juni 2018 om 01:56
    En nog een keer hetzelfde verhaal.. hoeveel doelpunten heeft jullie spits gemaakt? Zijn jullie kampioen geworden? Lozano is nieuw, in zn debuutjaar en als buitenspeler 17 doelpunten maken niets noemen, tja hoe noem je het dan wat ajax als 4 jaar heeft........????
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1117
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Gekker? Vergeleken met wat ze in de hoofdstad vragen voor zijn spelers is dit zeer bescheiden toch !?!?
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 01:03
    Kwestie van onderhandelen toch?
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    woensdag 13 juni 2018 om 22:38
    Hoezo? Als je de bedragen tegenwoordig ziet, is dit een normaal bedrag.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    woensdag 13 juni 2018 om 22:38
    Als ze 17m betalen voor locadia is dan zullen ze aan az minimaal 50m betalen
    Vind ik leuk
    Gerro +6148
    woensdag 13 juni 2018 om 22:57
    Vind dat AZ groot gelijk heeft dat te vragen want je beste speler wil je alleen voor de hoofdprijs verkopen.
    Vind ik leuk
    Enden +3934
    woensdag 13 juni 2018 om 22:59
    Hoe rijk die Engelse clubs zijn wordt ook steeds gekker
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    woensdag 13 juni 2018 om 23:56
    Klopt, maar zij willen hem toch? Je kunt als Nederland ook met je laten blijven sollen, maar als zij hem willen dan moeten ze gewoon aftikken. Heel simpel.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30011
    donderdag 14 juni 2018 om 06:28
    16 mil voor locadia is ook gek genoeg...
    Vind ik leuk
    pinkelman +4143
    donderdag 14 juni 2018 om 16:09
    Tja, wordt steeds gekker zeker gezien mindere spelers als Lozano ( als we het moeten geloven) nog meer op moeten leveren.
    Dat is in mijn ogen dus gekker gezien Jahanbakhsh er echt boven uit stak en een veel completere speler is.
    Vind ik leuk
    mike.az +599
    woensdag 13 juni 2018 om 22:18
    Terecht. Lekker hoog inzetten. Locadia en Pröpper zullen wel goed bevallen daar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    woensdag 13 juni 2018 om 22:19
    En dan 3 millie voor guardado
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Appels met peren vergelijken!
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    woensdag 13 juni 2018 om 22:44
    Nee voetballers
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:54
    Wanneer jij het niet begrijpt waarom Alireza Jahanbakhsh 25 miljoen moet kosten en Guardado voor iets van 3 miljoen verkocht werk, is het beter om Fifa bij je naam weg te laten.
    Vind ik leuk
    Fifagekkie +728
    donderdag 14 juni 2018 om 11:05
    Kijk ik begrijp echt wel het verschil, de lengte van het contract, de leeftijd, misschien wel positie... Maar het verschil tussen een ervaren dragende speler van een topclub en een dragende speler van een subtopper is wel heel groot
    Vind ik leuk
    Koeroe +12648
    woensdag 13 juni 2018 om 22:19
    Als AZ zal dat soort transfers kan gaan realiseren wordt t de hoogste tijd voor Feyenoord. Zie ze berghuis nooit voor zon bedrag verkopen. Max 18
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18329
    woensdag 13 juni 2018 om 22:20
    In verhouding met het bedrag voor Kluivert vind ik het wel weinig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:42
    Bij kluivert koop je een jonge gastje met veel meer potentie...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18329
    woensdag 13 juni 2018 om 22:45
    Kluivert is voor een groot deel gekocht vanwege zijn naam. Niet omdat hij af en toe de verdediger van Heerenveen voorbij kwam. En dan de week erop die van Excelsior weer niet..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:46
    Nee vanwege zijn prestaties in Europa en toen hij NXGX winnaar werdt was het klaar... toen begon ook alle aandacht van buiten.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1660
    woensdag 13 juni 2018 om 22:59
    je bedoel arrogantie...
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 00:33
    Kwestie van onderhandelen.
    Vind ik leuk
    martinho +865
    woensdag 13 juni 2018 om 22:20
    Als hij Ajax op zijn CV had staan was hij het dubbele waard !
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1470
    woensdag 13 juni 2018 om 22:21
    Wat een bedragen tegenwoordig en al helemaal bizar dat een Brighton dit kan betalen. Zegt wel genoeg over het niveauverschil in zowel sportief als financieel opzicht tussen de Premier League en Eredivisie.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5536
    woensdag 13 juni 2018 om 22:22
    Word nog wat met AZ als ze om de zoveel tijd dit soort transfers krijgen.
    Vind ik leuk
    Mari +7754
    woensdag 13 juni 2018 om 22:23
    AZ wil nu €25 mln, maar neemt genoegen met € 15 mln. Bij het behalen van een titel komt daar € 10 mln bij
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5192
    woensdag 13 juni 2018 om 22:24
    Vind 25 miljoen een realistische vraagprijs.
    Ben je gelijk van Italiaanse interesse verlost.
    Vind ik leuk
    NvC +3256
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Volgens mij had NEC 10% doorverkoop dus die 2,5 is mooi meegenomen! 💪
    Vind ik leuk
    hassel +815
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    20 miljoen teveel. Waanzin.
    Vind ik leuk
    companen +1109
    woensdag 13 juni 2018 om 22:37
    Voor Feyenoord wel ja.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2678
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    Wachten tot na het WK. Dan kunnen de geinteresseerde clubs opbieden.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5847
    woensdag 13 juni 2018 om 22:37
    Als er nu een bod komt van 25 miljoen; meteen verkopen. Je kunt dan niet het risico nemen dat hij geblesseerd raakt tijdens het WK, en de kans dat het meer dan 25 wordt door opbiedingen is vrij klein.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:44
    Echt bij 25 mil is het opbieden al geweest
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2564
    woensdag 13 juni 2018 om 22:29
    Kan me goed voorstellen met deze markt dat ze zo hoog inzetten.
    Maarja als hij 10 a 15 miljoen oplevert zou dat al erg veel zijn naar mij mening.
    Vind ik leuk
    FRchrisss +112
    woensdag 13 juni 2018 om 22:33
    Precies dat dacht ik ook
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1472
    woensdag 13 juni 2018 om 22:58
    10 is wel erg aan de lage kant op de huidige markt, die Engelse hebben zelf die transfergekte gemaakt. Voor 10mil zie ik hem liever nog twee jaar in Alkmaar.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5804
    woensdag 13 juni 2018 om 22:30
    € 25.000.000,00 is denk ik het start of openingsbod wat AZ wilt hebben. Bij een goed WK met dito doelpunten hoopt AZ Ajax achtige bedragen te kunnen vangen. AZ vergeet een ding; wie gokt kan ook verliezen!!!
    Vind ik leuk
    Cappie +6973
    woensdag 13 juni 2018 om 22:37
    Maar wat verliezen ze dan? Contract loopt nog even door.
    Vind ik leuk
    JapAZ +527
    woensdag 13 juni 2018 om 23:47
    Een slecht WK, blessure.
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +976
    woensdag 13 juni 2018 om 22:40
    En als het niet lukt moet AZ nog 2 jaar door met Jahanbakhsh
    Wat een ellende om nog 2 jaar naar hem te moeten kijken ;-)
    Vind ik leuk
    4everfcu +2347
    woensdag 13 juni 2018 om 22:55
    nou en az hoeft niet te verkopen
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    woensdag 13 juni 2018 om 22:31
    Effe off topic ik zie net die kika van es , die zou ik toch ook graag heel kort willen dekken
    Tering zeg wat een lekker wijf
    Vind ik leuk
    035 +5098
    woensdag 13 juni 2018 om 22:43
    Jij blij straks onder de dekens. :-)
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    woensdag 13 juni 2018 om 22:47
    Ik ben bang dat ik morgen een nieuw flesje handzeep moet gaan kopen inderdaad
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25502
    woensdag 13 juni 2018 om 22:34
    Serieus geld voorJahanbahksh. Misschien kan Brighton info inwinnen bij Levy van Spurs.. Levy betaalde ook de volle mep voor Vincent Janssen.
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1472
    woensdag 13 juni 2018 om 23:02

    Ja appels lijken op peren


    Zelfde als Sneijder met Ramselaar vergelijken..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1660
    woensdag 13 juni 2018 om 23:05
    Clubarts lijkt op nikolas van Helsing.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25502
    woensdag 13 juni 2018 om 23:28
    De onderhandelingstactiek van Huiberts zal hetzelfde zijn.. Vasthouden aan de hoofdprijs. Lukte bij Janssen heel aardig.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:35
    Wordt AZ na Ajax de rijkste club van Nederland.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5804
    woensdag 13 juni 2018 om 22:49
    Met goed beleid, ja zou kunnen
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5227
    woensdag 13 juni 2018 om 22:53
    Dat is AZ toch al.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2113
    woensdag 13 juni 2018 om 23:11
    AZ heeft ruim 30miljoen op de bank en stadion in eigen beheer en trainingscomplex wat weer geupdate word in eigen beheer. Ja AZ is 1 van de rijkste clubs van de eredivisie. Daarom kan AZ zulke bedragen vragen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    donderdag 14 juni 2018 om 01:09
    Dat doen ze ook heel goed, maar de meesten snappen dat niet hier. Ajax is ook gewoon financieel gezond, maar de meeste clubs geven hun allerlaatste cent uit en zitten daardoor niet in de beste positie. Moeilijk te begrijpen kennelijk.
    Vind ik leuk
    De Hout +1670
    woensdag 13 juni 2018 om 22:35
    35 miljoen moet haalbaar zijn. Er komt vast meer interesse.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2347
    woensdag 13 juni 2018 om 22:36
    bij az zijn ze niet bang haha al beuren ze er 20 is het al geweldig gedaan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Schwalbe +16
    woensdag 13 juni 2018 om 22:38
    Mooi bedrag, hebben ze geld om Janssen terug te halen
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1472
    woensdag 13 juni 2018 om 22:46
    Heb liever dat hij blijft en champioens leauge gaan spelen
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    woensdag 13 juni 2018 om 22:49
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    deltiaan +1174
    woensdag 13 juni 2018 om 22:50
    belachelijk bedrag
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:56
    Hij is dat makkelijk waard ... zolang snotneus kluivert voor zoveel weg gaat hahahaha is hij veel meer waard.
    Vind ik leuk
    Hupfean +3948
    woensdag 13 juni 2018 om 22:57
    Gaat lekker zo bij Az, gaan ze Ajax straks nog voorbij financiëel.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:58
    Ik vind hem een geweldige speler op de Nederlandse velden, maar denk dat hij tekort komt voor de PL. Backs in de PL lopen namelijk wèl mee, zijn tactisch sterk en hebben uithoudingsvermogen. 25 miljoen lijkt me ook een beetje overdreven, maar Milik bracht ook 30+ miljoen op, dus dan lijkt het wel weer een marktconforme prijs.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:00
    25miljoen?! HAHAHAHA koekoek..
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:20
    25 is teveel. 15 max. Nederlandse competitie. Kleine club. Beperkt aantal grote wedstrijden gespeeld. Nederlandse topscores presteren niet bijzonder goed in het buitenland
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    woensdag 13 juni 2018 om 23:21
    Zou een topprestatie zijn als hij zichzelf in de kijker speelt bij Iran dit WK.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    woensdag 13 juni 2018 om 23:26
    Groot gelijk, gewoon vragen aan die looneys daar aan de andere kant van het Kanaal. Daar klotst het tegen de plinten aan, laat maar bloeden.
    Vind ik leuk
    Foebele +53896
    woensdag 13 juni 2018 om 23:27
    Dat is wel heel veel geld, kom je op een 18 miljoen uit dan heb je de absolute hoofdprijs gevangen als AZ zijnde.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2144
    woensdag 13 juni 2018 om 23:54
    En terecht. We moeten niet meer met ons laten sollen in Nederland. Er komt tocht wel weer een Engelse of Spaanse club die dat bedrag betaalt.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4314
    woensdag 13 juni 2018 om 23:57
    25 miljoen, dat zal het niet worden. Tegen de top 3 heeft hij zich niet laten zien en juist deze wedstrijden bepalen je marktwaarde. AZ is een leuke ploeg maar nog lang niet Ajax, Feyenoord of PSV.
    Vind ik leuk
    psv1996psv +122
    donderdag 14 juni 2018 om 01:29
    Precies dit doet het leuk, maar als AZ er 10 miljoen voor krijgt van een NL topclub moet je hem verkopen. Maar ben benieuwd of ze dat aan durven.
    Vind ik leuk
    Romo +627
    donderdag 14 juni 2018 om 00:32
    En dan wil Ajax 50 miljoen voor de Jong?

    Vlgs mij is Jahanbaksh zeker op dit moment beter en een stuk verder als de Jong

    Maar eens kijken wat hij op het WK gaat brengen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    Marco S +4281
    donderdag 14 juni 2018 om 00:53
    Kom op overmars kopen, tik af op 20 en je hebt een mooie ruil met kluivert
    Vind ik leuk
    psv1996psv +122
    donderdag 14 juni 2018 om 01:28
    HHAHAAHAHHAHAHA 10 miljoen en in je handjes klappen dan
    Vind ik leuk
    De Hout +1670
    donderdag 14 juni 2018 om 01:34
    Topscorer van Nederland. Als rechterspits. Dat is nooit eerder gebeurd. Unieke prestatie. 35 miljoen zeg ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 02:00
    Omdat het maar AZ is, kun je maar tussen de 10 en 15 miljoen vangen...
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    donderdag 14 juni 2018 om 05:03
    hhahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +30011
    donderdag 14 juni 2018 om 06:28
    Als locadia 16 waard was dan is hij zeker 25 waard.
    Vind ik leuk
    Adriaan +452
    donderdag 14 juni 2018 om 06:35
    Kan makkelijk laat ze maar dokken
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1670
    donderdag 14 juni 2018 om 07:10
    Tja, vragen staat vrij... Maar wie weet in deze door gedraaide wereld....
    Vind ik leuk
    Wollie +0
    donderdag 14 juni 2018 om 07:22
    Nou Ajax koop hem!!!
    Vind ik leuk
    Franciscus +131
    donderdag 14 juni 2018 om 09:22
    Nou ineens wel? Net als bij Feyenoord: "Hadden hem moeten nemen, toen hij bij NEC zat. Oerdom! Ook van Ajax!
    Vind ik leuk
    mchollie +3430
    donderdag 14 juni 2018 om 09:06
    Dat doet AZ heel goed, want NEC krijgt nog 2% doorverkoop en AZ moet heel gericht versterkingen kopen. Een mooi potje dus voor AZ, en als Wout ook nog eens 8 tot 10 miljoen opleverd, prima.

    En ja, Alireza is elke EURO waard.
    Vind ik leuk
    Franciscus +131
    donderdag 14 juni 2018 om 09:19
    Top 3 heeft zitten slapen. Toen hij bij NEC had mijn club Feyenoord hem moeten nemen. Oerdom!
    Vind ik leuk
    pinkelman +4143
    donderdag 14 juni 2018 om 09:48
    neem aan dat 25 miljoen nog een zacht prijsje is en dat er flink meer uit de beurs zal moeten worden getrokken voor de beste speler uit de eredivisie.
    AZ doet al in veel niet onder voor de traditionele (ajax, psv) en ik ga ervan uit dat ze ook steeds meer dergelijke prijzen vragen voor de smaakmakers van de eredivisie want het kan niet zijn dat ze overtroefd worden door spelertjes als Kluivert en dergelijke die schijnbaar enkele goede wedstrijden hoeven laten zien om al tientallen miljoenen op te gaan leveren..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:07
    Deze man gaat zeker weten slagen...waar dan ook. Sympathieke gozer. Geen Amseterdamse spatsies. Voorbeeld prof......en dus 25miljoen waard:-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:09
    *Amsterdamse......zie je ik krijg het niet eens uit mn toetsenbord.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Premier League-belangstelling voor Jahanbakhsh: AZ wil minstens 25 miljoen'