Update: 'Manchester United wil niet meewerken aan vertrek van begeerde aanvaller'

    Update: 'Manchester United wil niet meewerken aan vertrek van begeerde aanvaller'

    Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 11:55do 14-06-2018 om 11:55

    Anthony Martial wil deze zomer vertrekken bij Manchester United. Philippe Lamboley, de zaakwaarnemer van de Franse vleugelaanvaller, bevestigt dat zijn cliënt is uitgekeken op The Mancunians.

    "Anthony wil weg bij Manchester United. Daar heeft hij een hoop redenen voor, maar het is nu nog te vroeg om die allemaal te bespreken", vertelt Lamboley aan radiozender RMC. De zaakwaarnemer is maandenlang bezig geweest om het tot 2019 doorlopende contract van Martial te verlengen, maar beide partijen zijn niet nader tot elkaar gekomen. "Als dat na acht maanden onderhandelen met de meest krachtige club ter wereld niet is gelukt, dan is dat omdat ze Anthony blijkbaar geen belangrijke speler vinden."

    Lamboley maakt zich echter geen zorgen over de sportieve toekomst van Martial. "Ik kan er niet veel over kwijt, maar hij heeft genoeg keuzemogelijkheden. Wanneer een speler als Anthony op de markt komt, trekt dat heel wat clubs aan." Het maakt Martial volgens zijn belangenbehartiger niet veel uit waar hij terechtkomt. "Het enige wat hij wil, is spelen en het plezier in voetbal terugvinden."

    Update 14/6 0.01: Tottenham Hotspur wordt mogelijk de nieuwe werkgever van Martial. Volgens Sky Sports heeft Tottenham al langer een oogje op Martial en zijn The Spurs vastbesloten om deze zomer in actie te komen.

    Update 14/6 11.55: Manchester United wil Anthony Martial deze zomer niet verkopen, zo meldt het doorgaans goed ingevoerde Sky Sports. De Franse aanvaller maakt nog altijd deel uit van de plannen die José Mourinho heeft bij de Engelse topclub. 

    Plaats een reactie

    klick +947
    woensdag 13 juni 2018 om 23:01
    enge zaakwaarnemers!
    Vind ik leuk
    Nashua +6943
    woensdag 13 juni 2018 om 23:18
    In dit geval zou ik eerder zeggen dat Utd een enge trainer heeft
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:47
    Geen idee wie MU traint, maar Mourinho is aantoonbaar een van de meest succesvolle voetbalcoaches ooit. Maar ja, we (de papegaaien) hebben nu eenmaal afgesproken dat Mourinho, per definitie, alles verkeerd doet, zelfs als het goed is.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3808
    donderdag 14 juni 2018 om 00:06
    Martial op de bank houden is ook zeker een waanzinnige goede prestatie van Mourinho...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 00:09
    Heeft Martial iets afgedwongen? En Blind is toch een miskoop van Van Gaal?!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    donderdag 14 juni 2018 om 00:44
    Niet met je eens. Blind is een solide en goede speler
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    donderdag 14 juni 2018 om 01:39
    13-06-2014, vrijdag.
    Blind-> v Persie => 1-1
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10155
    donderdag 14 juni 2018 om 01:28
    Ik vind mourinho maar een gekke dwaas die maar wat uitkraamt en maar wat doet.
    Tis Een dom arogant mannetje
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    donderdag 14 juni 2018 om 12:40
    Klopt.... en daarom wint ie ook al die prijzen....

    Niet zo'n slimme opmerking Season Ticket!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10155
    donderdag 14 juni 2018 om 15:24
    In al die jaren is hij geen kampioen geweest met dat kapitaal wat die club wel allemaal niet heeft .
    Had Hij dat allang geweest moeten zijn
    in de CL doen ze in de afgelopen jaren ook bar vrij weinig .
    Hij haalt spelers die vrij weinig toevoegen om mee te doen op grootste toernooien behalve dat hij EL won.
    Maar wel altijd willen opscheppen grote muil altijd andere trainers voor schut willen zetten in de krant .
    Dan Vind ik je als trainer voor zo een grote club met zo een mooie historie niet waard hou dan gewoon beter je mond doe gewoon je werk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Nashua +6943
    donderdag 14 juni 2018 om 05:29
    Al wint Mourinho nog meer prijzen, dan nog bevalt het mij niet hoe hij zijn elftal(Len) laat voetballen.

    Vind ik leuk
    Metal +2732
    donderdag 14 juni 2018 om 12:20
    Mourinho heeft idd successen gehaald. Maar na die successen zijn al die clubs ver afgezakt en liepen er veel te veel spelers rond die het voetbal waren verleerd en veel te veel verdienden.
    En dat alles voor een of twee titels.
    Die Mourinho kijkt enkel naar de korte termijn, snel successen behalen en dan snel naar de volgende club.
    Mourinho kan geen spelers beter maken, daarom koopt hij ook het liefst spelers van 25+. Spelers die enkel domme verdedigende taken willen uitvoeren en van antivoetbal houden.

    Hij heeft een indrukwekkend CV qua clubs en titels. Absoluut waar. Maar het voetbal is nooit om aan te gluren geweest. En voetbal is voor mij toch ook vermaak. Als winnen het enige is dat telt dan zou je ook fan van dammen of schaken kunnen worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:28
    Ik ben, naast Mourinhofan, ook fervent (club)schaker. En je kan het raar vinden, maar ik win nog liever in een schwindelpartij, dan dat ik na een mooi offer alsnog verlies ;-)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    donderdag 14 juni 2018 om 12:42
    Die eerst alinea van je is echt een opsomming van onzin.

    Mismanagement van de directies van die clubs is de enige oorzaak van het eventuele "afglijden ".
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 01:36
    Je doet eng man klick
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    donderdag 14 juni 2018 om 12:39
    Bijna net zo eng als dat structurele genuil over hem.
    Vind ik leuk
    Dezeun +5166
    woensdag 13 juni 2018 om 23:02
    Dan moet je idd niet bij man utd blijven
    Vind ik leuk
    Gerro +7347
    woensdag 13 juni 2018 om 23:05
    Geld maakt dus niet gelukkig speeltijd dus wel.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    woensdag 13 juni 2018 om 23:05
    Ruilen met Bale.
    Vind ik leuk
    BT410 +185
    woensdag 13 juni 2018 om 23:06
    Dit is een heel goed idee, alleen weet ik niet of Real hem wil.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    woensdag 13 juni 2018 om 23:12
    De geruchten over Neymar en Mbappé afwachten natuurlijk want die hebben wel een voorkeur. Maar Martial kan een goede 3de optie zijn.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8952
    woensdag 13 juni 2018 om 23:17
    Martial komt nog tekort voor Real denk ik. Voor de toekomst zou het wel een hele goede versterking zijn.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6094
    woensdag 13 juni 2018 om 23:06
    Is Martial mee met Frankrijk? Ik kan me niet voorstellen dat je het oké vindt dat je zaakwaarnemer zulk nieuws dropt vlak voordat het WK begint.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:14
    Nee is niet mee!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6094
    woensdag 13 juni 2018 om 23:23
    Thanks! Dan kan ik het begrijpen dat zijn vertrekwens nu openbaar wordt gemaakt.
    Vind ik leuk
    Gerro +7347
    woensdag 13 juni 2018 om 23:06
    Martial zal waarschijnlijk opslag willen terwijl ie zich niet bewezen heeft tja daar gaat zelfs Man U niet intrappen. Gevalletje Kluivert dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:07
    Was onder van Gaal de grote man en nu voorbij gestreefd Door Rashford. Volgend seizoen lekker naar Atletico als vervanger van Carrasco of zoiets.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:25
    Lemar vervangt Carrasco al. Desalniettemin een goede speler die eventueel Grizzi zou kunnen vervangen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6384
    woensdag 13 juni 2018 om 23:08
    Iedereen wil weg bij mourinho en terecht
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    donderdag 14 juni 2018 om 12:43
    Wat een onzin weer!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:20
    Welkom bij sparta martial :D bij ons ben je welkom :)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:26
    Die man gaat dan nog lieve naar Roda.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:28
    Oh waarom liever naar roda dan naar sparta?🔝
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:30
    Omdat je bij Roda aan de zijde van Rutjes mag spelen. En Martial mist wat vertrouwend en ik denk Rutjes wel aardig wat zelfvertrouwen kan inpraten.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:42
    Hij kan ook aansluiten bij het jeugdteam dat breuer gaat trainen daar krijgt hij genoeg zelfvertrouwen :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    donderdag 14 juni 2018 om 01:41
    Pogba bij Sparta, Martial ook?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:24
    Geldzakje leggen, niemand zeggen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 23:42
    Als hij zo belangrijk was geweest was hij wel.een onbesproken basisspeler geweest
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    donderdag 14 juni 2018 om 00:39
    Mooie club De Spurs. Doorstart en groeilanden voor Martial. Zou leuk zijn
    Vind ik leuk
    BartBroos +269
    donderdag 14 juni 2018 om 00:49
    Ze doen een dansje.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6757
    donderdag 14 juni 2018 om 00:50
    Martial zou een top aanwinst voor de Spurs zijn
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    donderdag 14 juni 2018 om 12:44
    Heeft Jose je vriendin een beurt gegeven of zo?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 01:30
    WC roddel.gewoon doorspoelen
    Vind ik leuk
    Maan88 +4463
    donderdag 14 juni 2018 om 02:44
    Die jonge zit teveel met zichzelf in de knoei, kan beter een jaartje verhuurd worden aan Lyon ofzo. Lekker dicht bij het thuisfront. Ik denk dat als ie naar Tottenham gaat hij daar flopt.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 04:09
    Van Gaal en Mouriniho hebben er een complete tering zooi van gemaakt.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34091
    donderdag 14 juni 2018 om 06:30
    Domme mourinho.

    Ga naar arsenal.of zo.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:02
    Oh ja gezellig
    Vind ik leuk
    Truth +3006
    donderdag 14 juni 2018 om 07:14
    Martial brengt idd te weinig volgens zijn potentieel maar dat heeft enkel te maken met hoe de jos met hem omgaat...erin , eruit , erin eruit ....geen enkele voetballer kan presteren als je geen vetrouwen voelt ...dom dom dom om zo iemand te laten gaan maar ja de jos moest sanchez hebben die er werkelijk niks van bakte !!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 07:19
    Top, kan niet met de druk omgaan. Heeft nog nooit 2 goede wedstrijden achter elkar gespeeld. Buiten het feit dat als hij de kans in de basis krijgt het niet laat zien. Voetballen kan die man maar denk ook een mentaal probleempje..

    75 miljoen vragen aan Levy.. ;-)
    Vind ik leuk
    City boy +383
    donderdag 14 juni 2018 om 08:01
    Ik weet nog dat hij voor 60 mil was gehaald en als de verloren zoon werd beschouwd daar bij utd

    Zou mij niks verbazen als hij het enorm goed gaat doen bij tottenham
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:17
    Fran Sol van Willem 11 erbij en Martial verhuren is een optie.Dan 20 MU jeugd verhuur tot optie koop.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1884
    donderdag 14 juni 2018 om 09:28
    Kunnen ze mooi ruilen voor Alderweireld
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:45
    WC roddel en doorspoelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:08
    Martial moet basis in. Inplaats van alexis
    Vind ik leuk
    City boy +383