'De keuze voor Ajax maakte Thomas helemaal zelf. Doe het maar, als jonge gast'

    'De keuze voor Ajax maakte Thomas helemaal zelf. Doe het maar, als jonge gast'

    donderdag 14 juni 2018 om 08:37

    Thomas Vermaelen besloot op zijn zeventiende om het ouderlijk nest in België te verlaten en bij Ajax te gaan voetballen. De ouders van de huidige Barcelona-verdediger moesten even slikken toen ze het nieuws hoorden.

    "De keuze voor Ajax maakte hij helemaal zelf. Doe het maar hè, als jonge gast van die leeftijd. Wij twijfelden een beetje, omdat we het ­belangrijk vonden dat hij zijn middelbare school zou afmaken", vertellen vader en moeder Vermaelen aan Het Nieuwsblad. De verdediger zelf heeft vermoedelijk ook moeten wennen aan zijn transfer, vermoeden zijn ouders. "Thomas moet het in het begin vast en zeker af en toe moeilijk gehad hebben, maar hij stak dat weg. Hij zou slagen, voor minder deed hij het niet."

    Vermaelen is volgens zijn vader en moeder echter uitstekend opgevangen in Amsterdam. De twee zijn vooral Danny Blind, toenmalig hoofd jeugdopleidingen, dankbaar. "Ik zie hem nog op ons afstappen: Aha, hier zijn de ­Belgen, die kunnen ­tenminste nog een pintje drinken", laten de twee weten. Ook Ajax-icoon Sjaak Swart heeft zich bezig gehouden met de begeleiding van Vermaelen. "Het is echt ongelooflijk, in heel ­Nederland gaan de poorten open als Sjaak komt aan­rijden. Dat hebben we eens meegemaakt toen we samen naar Alkmaar ­reden voor de uitwedstrijd tegen AZ."

    Plaats een reactie

    jollyrogers +4154
    donderdag 14 juni 2018 om 08:40
    wat n warme club he
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:43
    Niet alleen een warme, maar ook de mooiste, grootste, rijkste en respectvolste club van Nederland en ver daar buiten!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5703
    donderdag 14 juni 2018 om 08:45
    Rijkste en grootste klopt wel... Die andere 2 zijn de meningen over verdeelt. Wel mooi dat icoon als Sjaak zich op zijn oude dag nog bezig houdt met jonge spelers, wat dat betreft petje af voor hem.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 08:53
    Wie zou er dan meer respect verdienen? Psv die alleen nog maar bestaansrecht heeft door die louche deal met de gemeente. Of Feyenoord?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:56
    Dus de meningen zijn daarover verdeeld precies wat hij zegt....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:57
    Feyenoord natuurlijk.....
    Vind ik leuk
    De Belsj +896
    donderdag 14 juni 2018 om 09:18
    In keer in de 17 jaar kampioen worden, daar zou IK niet heel erg trots op zijn...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:31
    Voorlopig staan de laatste 3 Nederlandse prijzen ( Johan Cruijf schaal, KNVB Beker en de landstitel) niet op naam van Ajax en zijn jullie al aardig op weg naar die 17 jaar.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:44
    Aardig op weg? Volgend jaar de titel pakken, wat gewoon mogelijk is. Dan zou je 5 titels pakken in 9 seizoenen.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +436
    donderdag 14 juni 2018 om 14:50
    Ennnn we zijn er weer................,daar word je toch GVD helemaal daaps van,deze eeuwige non-discussie op VP!!!!!!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5703
    donderdag 14 juni 2018 om 10:22
    Op eigen kracht uit de financiële penarie komen en dat afsluiten met een kampioenschap, daar ben IK wel trots op
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1381
    donderdag 14 juni 2018 om 10:43
    Ah, hier hebben we nou het schoolvoorbeeld van de successupporter! Alleen trots als er iets gewonnen wordt, ware clubliefde!
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5703
    donderdag 14 juni 2018 om 11:46
    Of je hebt het niet over mij, of je begrijpt de strekking van mijn post niet...

    Vind ik leuk
    PoepWagen +1381
    donderdag 14 juni 2018 om 12:11
    Niet over jou, was reactie op die belsj
    Vind ik leuk
    RtdDub +8586
    donderdag 14 juni 2018 om 11:22
    Nee.... landgenoot van Guy Verhofstadt zijn, daar trek je volle zalen mee.
    Vind ik leuk
    De Belsj +896
    vrijdag 15 juni 2018 om 06:57
    Voetbalt Guy dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:02
    Jakie = PSV, Jakie = PSV, Jakie = PSV, daar is ie weer!
    Waar het hart vol van is.............
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1505
    donderdag 14 juni 2018 om 09:10
    Dus je hart zit vol met Jakie?! Nou, je bent gelukkig uit de kast zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:27
    Verbanden leggen of goed lezen, is zo te zien niet je sterkste kant, zullen we maar zeggen :)
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1505
    donderdag 14 juni 2018 om 11:32
    Uhm.. jij schrijft het.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:05
    Klopt, ik schrijf "Jakie = PSV" en "waar het hart vol van is...." . Dus het hart van Jakie zit vol, in zijn geval zelfs overvol, van PSV.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1505
    donderdag 14 juni 2018 om 12:57
    Dat spreekwoord gaat dus ook op voor jou en jij hebt het over hem.. (3x in 1 reactie) Dat jij dat verband niet wil zien, snap ik. ;) Maar betekent niet dat ik een verband leg dat er niet is. Of je moet nu aangeven dat je een vrouwtje bent.. Dan zat/zit ik er naast met "uit de kast komen".
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:06
    Met die vaardigheid (kunnen beoordelen op afstand wat iemand zijn / haar sexuele geaardheid is en wat iemands geslacht is van afstand) moet je op de kermis gaan staan. Daar kun jij goudgeld meeverdienen. Ik zou het wel weten....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1505
    donderdag 14 juni 2018 om 13:59
    Nogmaals, dit deed je zelf door dat spreekwoord te gebruiken en in dezelfde reactie 3x over Jakie te beginnen. Wel weer typisch dat je denkt dat er goudgeld te verdienen valt met het raden van iemand geaardheid.. De meeste mensen weten dit gewoon van zichzelf. (Je moet niet alles op jezelf betrekken..) Goudgeld zal dus wel meevallen, maar evengoed succes op de kermis man.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:16
    Idd Jake met zijn PSV angsten.Komt geen stukje tekst voorbij zonder dat ie PSV kan noemen.Zit je diep je kerel 4x niets oprij.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:22
    bij ons in eindhoven noemen ze dit een fobie , en zitten mensen met zo'n fobie in De Grote Beek
    ook op school moet Jake het in elk proefwerk over PSV hebben , daarom is ie al 4 keer blijven zitten in groep 6
    hij moest deze week op school iets voor zijn vader maken i.v.m vaderdag
    op het schilderij wat ie heeft gemaakt staat ik hou van PSV ipv ik hou van je papa
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 09:55
    De grote beek 😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:59
    als je daar het terrein oprijd via de anthony fokker weg hebben ze in het gebouw aan de rechter kant een nieuwe afdeling voor gefrustreerde ajaxcieden :p
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5963
    donderdag 14 juni 2018 om 11:20
    Daar zwaaien de deuren voor Sjaak ook gewoon open. ;-)
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 09:49
    Nee op calimerojacht, vooral in regio Eindhoven happen ze goed deze week.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:01
    ga een ei leggen stumperd , want stiekem heb jij net je eerste natte droom gehad van die mensen uit de regio eindhoven die happen
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1004
    donderdag 14 juni 2018 om 09:50
    Jakie is een overgelopen Bosschenaar!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:02
    weet je dat zeker
    want een paar weken geleden riep ie nog dat ie uit amsterdam kwam
    maar ja , dat roepen alle ajaxcieden hier en 95% die liegt
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1004
    donderdag 14 juni 2018 om 10:15
    Met carnaval vroeg stratum aan hem of hij niet al carnaval moest gaan vieren in de kleine wereld(kroeg in den bosch). Hierop antwoorden hij dat hij in de taxi zat en bijna bij de parade was. (De Parade is een plein met kroegen in Den Bosch)

    Dus vandaar dat ik denk dat het een Bosschenaar is.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:19
    vieze leugenaar dus
    hij wilde laatst met een eindhovenaar afspreken in amsterdam via hier
    die jongen uit eindhoven stond op deze pannekoek te wachten voor de Bijenkorf , maar Jake deed net alsof hij er dus was , en liet ineens niks meer horen geloof ik
    achteraf zat Jake hier op VP allemaal te roepen dat die eindhovenaar niet op was komen dagen
    Jake is dus gewoon een smerige leugenaar , die via internet de stoere jongen uit probeert te hangen
    de parade is in ieder geval niet in amsterdam , dus homoJake is in ieder geval geen amsterdammer zoals ie beweert
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1004
    donderdag 14 juni 2018 om 10:30
    Denk ik naar wat ik gelezen heb ja. Maar weet het natuurlijk niet zeker.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:33
    Millwall wat ben jij the new generation nep hooligan?. Internet piraat.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:35
    mond dicht kneus , jij bent gewoon een internet hooligan
    afspreken en niet op komen dagen
    een echte ajaxcied .....
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:37
    ? Ik heb niks afgesproken. Een zogenaamde die hard hooligan uit Woensel was zogenaamd bij de bijenkorf. Niemand gezien.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:40
    ik heb het gelezen fuck face
    jij was degene die zei dat ie wel een keer koffie wilde drinken met hem pannekoek , samen met je 3 vrienden
    hij heeft gezegd bij welke uitgang ie stond , en toen reageerde jij in ene niet meer
    dat snap ik dat jij niks gezien hebt
    hij stond in amsterdam en jij zat op je zolderkamertje in Vucht,kneus
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:43
    Sterk hoor je argumenten Sherlock. Nu heb je genoeg informatie om hier over te oordelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:10
    ga jij maar een ei leggen , demente bejaarde
    de ene keer woon je in amsterdam en de volgende keer in Vucht
    dat noemen ze in Nederland een pathologische leugenaar
    en jij kan mij nu wel allemaal Sherlock noemen , wannabee amsterdammertje
    maar jij was die dag niet in amsterdam , pannekoek met je grote bek
    Vind ik leuk
    035 +3353
    donderdag 14 juni 2018 om 11:39
    Waar ligt Vucht?
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1004
    donderdag 14 juni 2018 om 11:07
    Hij stond ook niet bij de bijenkorf in Den Bosch Jake :).
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5963
    donderdag 14 juni 2018 om 11:21
    Is ook moeilijk te zien vanaf je zolderkamer...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:30
    Hij komt uit Vugt, dat heeft hij hier weleens verteld. Ik vermoed dat hij in de PI van Vught woonachtig is of in de psychiatrische instelling aldaar. Jakie weet in letterlijk al zijn reacties een link te leggen met PSV of hij vergelijkt het betreffende item met de situatie bij PSV. Jakie gaat naar bed met PSV en staat op met PSV. Jakie is één van de bekende meelopers uit de provincie (Brabant of Limburg) die nooit een wedstrijdje van Ajax bezoeken maar hier wel het grootste woord voeren.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:34
    Menneke, iedereen weet dat jij juist last hebt van een extreem Ajax syndroom. En nee jij staat op met Ajax en gaat er mee naar bed. Jaloezie is het juiste woord.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:13
    beter een syndroom , dan een pathologische leugenaar die gefrustreerd is door de successen die PSV wel heeft de laatste jaren en Ajax niet
    al sta ik er niet van te kijken als jij gewoon voor PSV bent , je hebt het tenslotte in elke reactie die je hier post over PSV
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:32
    Inburgeren is gewoon mogelijk.Den Bosch is daar een perfecte stad voor.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:34
    jij bent gewoon een vieze leugenaar , die een paar weken geleden iemand heeft laten wachten bij de Bijenkorf in Amsterdam , terwijl je er helemaal niet was
    vieze kneus met je grote bek
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:34
    Jakie, zie / lees je nu (hier) wie de echte leugenaar is. Vroeg of laat val je door de mand. Die dag is vandaag aangebroken......
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:36
    Door de mand vallen? Omdat een paar Psv fans hier wat schrijven? laat me niet lachen.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1004
    donderdag 14 juni 2018 om 10:38
    Ik ben geen Psv fan. Ben een fc den Bosch fan!!!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:39
    Mooie club, ik zou het geweldig vinden om ze in de eredivisie te zien spelen. Wellicht met de nieuwe eigenaar :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:49
    Jakiiiiiiiieeeeeeee (internetheld)!!!!!!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:51
    Pingie onzeker mannetje van in de 40 vanuit zijn flatgebouwtje.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:17
    Jakie, ik zie zelf ook echt wel dat er hier veel kindertjes, zoals jij, vaak reageren. Maar gelukkig geldt dit niet voor alle mensen hier.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 18:22
    Nee jij bent met je 40 plus een voorbeeld voor je leeftijdsgenoten? Zwets niet zo. Jij bent minstens zo erg.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:11
    Jakie zijn de vakken weer gevuld bij de AH?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 21:44
    Zijn de suikerzakjes weer gevuld?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:52
    Weet ik niet. Wij gebruiken geen suikerzakjes thuis. Wat is er allemaal in de bonus deze week, Jakie?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 22:15
    Heb je al tinder geïnstalleerd ouwe rukker
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:22
    Tinder? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat is wellicht meer iets voor kleine kleutertjes / pubertjes, zoals jou.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 23:33
    Dat je beperkingen hebt snap ik, maar nooit van Tinder gehoord? Kan me niet voorstellen dat er een vrouw bestaat die nachtenlang naast een autist gaat liggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:09
    je bent gewoon een leugenaar , ik weet namelijk heel zeker dat jij met een PSV-er hebt afgesproken
    naast een leugenaar ben je ook gewoon een lafaard
    en je bent gruwelijk door de mand gevallen nu , pipo de clown
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 18:17
    Hahaha ik ontken het ook niet, maar die laffe hond was echt niet in Amsterdam. Gewoon zon snuivertje uit Eindhoven die uit zijn nek lult. Wij zijn Ajax wij lopen niet weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:06
    wij lopen niet weg ?????
    dankzij jullie hard weglopen is er iemand in 1996 overleden fucking pannekoek
    de leider uit de tijd dat jij nog in de luiers zat
    dus ga hier nou niet stoer lopen doen , met je wij zijn ajax , wij lopen niet weg
    en dat snuivertje uit eindhoven ben ik vieze tering mongool
    ik was daar en jij zat in vucht vieze praatjeslip met je grote bek
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 20:11
    Haha dubbel account? Je moet je vuile tokkie bek houden. Geen menneke met psv tatoeage gezien bij de Bijenkorf. Zwerver.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:29
    jij moet je vieze paarde bek houden
    jij was niet bij de bijenkorf vieze wannabee amsterdammer
    jij mag daar van je moeder niet komen paardelul
    jij was gewoon in vucht vieze nep amsterdammer ipv bij de bijenkorf
    aan het rukken op je zolderkamertje
    hier een beetje roepen dat je uit amsterdam komt terwijl je gewoon in Vucht woont
    veel zieliger kan een mens niet zijn kneus
    liegen over de plaats waar je vandaan komt .....wie is hier een zwerver
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:39
    Geboren en getogen in Amsterdam verrekte woensel tokkie. Daarna verhuisd naar Brabant. Je stond er niet met je PSV tatoeage in je nek achterlijke mongool.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:51
    daaaaag vieze leugenaar , nu ben je ineens verhuisd naar brabant
    je kunt je naam beter veranderen in Fake
    ik heb helemaal nergens gezegt dat ik een PSV tatoeage in mijn NEK had , dat verzin jij weer , net zoals de rest van je nutteloze leven
    ik heb een tatoeage op mijn keel , maar aangezien dat jij het verschil niet weet tussen een keel en een nek , zal je ook wel gelogen hebben over je studie vieze junk
    maar droom jij maar lekker verder over je namaak leven , alles wat jij zegt hier is gelogen , en daar ga ik jou bij elke reactie aan herinneren
    en ik ben niet de enige die het zegt , er zijn er meer kijk maar naar alle reactie's hier
    veel plezier dadelijk in groep 8 fake
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:32
    Jakie, is woonachtig in Vught en één van de vele puberale meelopers uit de provincie die deze site rijk is.
    Over het algemeen komen deze gastjes éénmaal per jaar bij Ajax. En dat is met de open dag, want die is gratis en vindt gewoon in de middag plaats wanneer het nog niet donker is. Dan kunnen deze gastjes net voor het donker thuis zijn.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 10:51
    Jammer jongen. Seizoenskaart nu ik ook naast het studeren goed bijverdien. Vorig jaar de complete Europese campagne meegemaakt. Jij een vent van in de 40 zonder leven zit hier dagelijks op de website. Wat is triester? Lijkt me duidelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:09
    De complete Europese campagne van Ajax bijgewoond? Jazeker Jakie, lekker thuis voor de buis. En studeren? Ja, ja, HBO was het toch? En seizoenskaart? Ja, ja Jakie, een seizoenskaart bij FOX zal dit zijn. Jakie, Ajaciedjes staan bekend om hun blufverhaaltjes en jij bent hier het levende bewijs van, Jakie!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:43
    Haha hey zielig mannetje heb je weer lekker alleen in je bed gelegen? Hup weer snel eruit want vandaag op het werk krijg je pannenkoekjes als je goed doorwerkt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:54
    Jakie = PSV = internetheld, moet jij niet nog een keertje gaan afspreken bij de Bijenkorf in Amsterdam, held. Deed je het een beetje in je broekje en was je bang. Volgende keer niet meer doen, Jakie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:13
    fake was er helemaal niet
    die zat zich af te rukken op zijn zolderkamertje in Vucht
    ik had hem verteld bij welke uitgang van de Bijenkorf ik stond , en in 1 keer reageerde onze nep hooligan niet meer
    ook niet een reactie met dat ie me niet kon vinden
    en toen kwam deze kneus de volgende dag ff vertellen dat ik er niet stond
    als hij er echt was geweest had ie dat wel dezelfde dag gezegd ofniet
    idd fakie is internet held
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:22
    Fake, leuke bijnaam voor Jakie = PSV, die ga ik er inhouden. Fake, stalkt mij hier al wekenlang. Fakel is de firma List en Bedrog en gelooft blijkbaar in zijn eigen onzin. Fake woont wellicht nog bij zijn moeder ergens in Vught en vindt het stoer om zich hier voor te doen als een echte Ajax-supporter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:33
    elke keer dat ie jouw hier gaat stalken zal ik ff iedereen eraan helpen herinneren wat voor leugenaar fake is
    als ie normaal reageert dan reageer ik ook normaal bij hem
    gaat ie de bram uithangen dan stamp ik hem ff op zijn plat eindhovens de grond in
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:56
    Juist, korte metten mee maken met dit soort gasten. Florian (ook Ajaciedje) begint ook van deze vervelende trekjes te vertonen. Hou ook dat maar eens in de gaten....
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 09:50
    Haahha wat een staatsmongooltje ben jij zeg. Wij Ajacieden moeten jou wel regelmatig op je plek zetten, je hebt een te grote bek. Ping = Ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:12
    Fake, kleutertjes praten in de wij-vorm en bangerikken overigens ook.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:13
    Je bent toch ook een autist, die af en toe op zijn plek moet worden gezet?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 09:48
    Lekker veilig op de herdgang blijven mietjes. Jij moet echt niet zo stoer doen Ping. Jij durft helemaal niks. Al heel je leven ben je bang voor de wereld.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:10
    Fake, was jij er destijds ook bij in Beverwijk? Of was je toen nog niet geboren. Run away.....
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:12
    Haha serieus? Jij een Psv fan die iets zegt over wegrennen? Haha Hsv supporters hebben jullie in eigen huis Eindhoven met nog geen 40 man vernederd. Terwijl jullie met 100 waren
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:15
    Fake, je lult / zwamt / zwets wederom. Jij durft niet eens naar de Bijenkorf te komen in jouw "veilige" Amsterdam. Fake is de grootste leugenaar c.q. kleuter van VP. PS onder welke namen ben jij hier nog meer aan het reageren?
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:22
    Mister Milwall heeft zo ie zo al meerdere accounts. Jij liegt hier dagelijks dus wie moet wie nu serieus nemen. Jij durft heel je leven niks mietje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:25
    Een zogenaamde HBO'er die "sowieso" zo: "zo ie zo" schrijft in ieder geval zeker niet! HBO, zie hij, hahahahahahahahahahahahaha. Fakie, run away, hero!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:35
    hbo schrijf je klein hahahaha, ouwe leugenaar. Hoeveel errors heb je deze ochtend weer in je kop gehad? #altijdlastvanmijnautisme. Daarbuiten stond ik er gewoon, maar jij hebt niet eens vrienden om mee weg te rennen. Alleen hier je internetvriendjes hahaha
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:56
    Fakie, hbo, hbo, hbo, hbo, hbo, hbo.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:21
    Kleuter Pingie, Pingie no Friends
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:06
    kut he Fake dat iedereen jouw leugens doorheeft hier
    jij bent de grootste zieligerd van iedereen
    je blijft er maar omheen draaien hier , maar iedereen heeft je door kneus
    jij bent het levende bewijs van iemand die teveel leugens heeft verteld , en zich daardoor heeft verpraat
    zo dom ben je ook nog eens
    maar houd nu je verrotte bek maar , want er komt bij jou toch alleen maar stank en een hoop leugens uit
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:13

    jij bent echt de meest trieste persoon hier
    maakt niet uit dat je voor ajax bent , dat respecteer ik
    maakt niet uit dat je in Vucht woont , dat repecteer ik ook
    maar voor een lafaard en een leugenaar heb ik 0 respect ....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jakeisback +4798
    donderdag 14 juni 2018 om 18:09
    Staatsmongooltje je kent me niet eens. Met je Millwall naam. Jullie psv fans hebben echt te veel grote praatjes. Bij Psv hebben ze niet eens een harde kern. Lekker gay meezingen op die Guus Meeuwis muziek terwijl wij Ajax fans de ultra filmpjes posten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:08
    in eindhoven heeft niemand tijd om te filmen , meeloper met je ultra filmpjes
    jij bent de leider van de internet hooligans
    hier in de buurt van eindhoven woont een grote jongen van Ajax , die iets meer gepresteerd heeft als jij in zijn leven , en die heeft nog nooit van jake uit vucht gehoord vieze pannekoek
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 09:53
    Ik snap niet dat er nog ajacieden de woorden psv en calimero in hun mond durven te nemen. Het gehele seizoen is ajax en de supporters van ajax bezig geweest met psv. Boehoehoe psv heeft altijd geluk en wij nooit terwijl wij altijd zo mooi voetbal spelen (daarom is de arena altijd half vol en wordt iedereen uitgefloten). Maar wij blijven toch wel de beste he mammie van heel nederland? Ja toch mammie boehoehoe 😭😭😭😭. 😭j😭x huilebalkjes
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:06
    wij moeten toch wel een beetje meer medelijden hebben met die amsterdammers
    het is een zwart jaar voor die gasten daar
    ze zijn geen homo hoofdstad van europa meer , en Ajax stelt niet veel meer voor
    gelukkig hebben ze de toppers nog om die arena in ieder geval 1 keer per jaar vol te krijgen
    dan trekken alle seizoenkaart houders van Ajax een roze pakje aan en proberen dan bij Joling onder zijn jurk te kijken
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 10:12
    😂😂
    Vind ik leuk
    Gilze +12
    donderdag 14 juni 2018 om 10:26
    Moet je geen aangifte gaan doen??
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5703
    donderdag 14 juni 2018 om 09:02
    Het is maar net hoe je 'respectvolste' club opvat. Respect naar de medewerkers toe vanuit de club, respect krijgen vanuit het buitenland of respect krijgen van supporters.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:03
    of ajax die in de jaren 80 louche deal's sloot met spelers onder leiding van voorzitter Ton Harmsen , die daarvoor ook bestraft is
    hoe noemde ze die afaire ook alweer .....oh ja de zwartgeld afaire
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:10
    He rot kop niet iets zeggen terwijl jou clubje in de jaren80 en 90 alles heeft bedonderd grote kneus
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:21
    Feyenoord natuurlijk, wij doen alles op eigen kracht en doen niks met louche deals.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 09:55
    Oh ja, dat nieuwe stadion gaat feyenoord zelf betalen 😂😬😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:01
    Nee natuurlijk niet maar dat nieuwe stadion wordt niet door een of ander louche bedrijf betaald, dus je opmerking slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 10:12
    Volgens mij wordt er bij psv ook niks door een louche bedrijf geschokt dus die opmerking sloeg ook nergens op.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:21
    Waar heb ik het dan over psv gehad en welke opmerking dan wel niet? Allemachtig zeg, nu vraag je erom dat ze psv supporters wel eens calimero,s noemen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 12:08
    Kijk maar eens goed waar je op reageert dan snap je t wel neem ik aan..
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:51
    Ja hoor, ik geef je gewoon gelijk.......Pffffff.
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +1004
    donderdag 14 juni 2018 om 09:49
    Meer respect? ik weet er wel een.... Den Bosch natuurlijk.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 09:50
    Louche?? De gemeente verdient er 300.000 euro per jaar mee. Pure winst! Fijne dag papegaai
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:07
    Als ajaxfan moet ik zeggen dat ze het bij feijenoord beter aangepakt hebben en ben ook blij dat ze terug in de top zijn. Die 10-0 bij psv, deed zelfs mij pijn. De echte topper is toch leuker als ze aan elkaar gewaagd zijn
    Vind ik leuk
    Werner1913 +5963
    donderdag 14 juni 2018 om 11:11
    Hij bedoelt niet respect krijgen, maar anderen met respect behandelen volgens mij... En wanneer we over louche deals gaan praten, moet je even in het verleden van je eigen club duiken. Wellicht een eye-opener...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:26
    En nog steeds kijk naar donny van de beek die was ook onder sjaak zijn hoede
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +5703
    donderdag 14 juni 2018 om 11:48
    Geweldig om op die leeftijd nog zo bezig te zijn met spelers. Ook al heeft Sjaak soms rare uitspattingen in de media, zulke mensen moeten gekoesterd worden
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +7715
    donderdag 14 juni 2018 om 08:52
    De mooiste en grootste nr.2 van Nederland.
    Vind ik leuk
    De Belsj +896
    donderdag 14 juni 2018 om 09:17
    Ver daarbuiten? In elk geval niet in mijn België.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:22
    Kijk maar naar affaire nouri en benoeming van Johan Cruyf arena
    Vind ik leuk
    5by5 +1234
    donderdag 14 juni 2018 om 09:40
    Haha grapjas dat had ik vandaag wel even nodig
    Vind ik leuk
    Vato75 +1838
    donderdag 14 juni 2018 om 10:18
    Warmste haha snijden daar melkaar zo de nek af als ze de kans krijgen
    Vind ik leuk
    Thilo +2839
    donderdag 14 juni 2018 om 08:45
    dat heb je goed gezien
    Vind ik leuk
    Quareck +5997
    donderdag 14 juni 2018 om 08:41
    Mijn poort gaat dicht als hij aan komt rijden hoor :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:51
    Die van Royston stond wagenwijd open ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:41
    Heel Nederland is meneer Blind dankbaar hoor :)
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1152
    donderdag 14 juni 2018 om 08:42
    Vind het nou niet zo bijzonder hoor. Vanuit belgie na nederland. Als je bijvoorbeeld neres pakt die komt van de andere kant van de wereld op jonge leeftijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 08:43
    Toch wel knap. Als ik op mijn 17de met een dik salaris in een stad vol verlokkingen was terecht gekomen was er niet veel van mijn carrière terecht gekomen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135771
    donderdag 14 juni 2018 om 08:48
    Ouders van ex spelers aan het woord laten over verhalen van 15 jaar terug....... hoe zou het met kluivertje zijn?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    420 +229
    donderdag 14 juni 2018 om 08:53
    Die zit al flink aan de pasta's met Mino in afwachting van witte rook.
    Vind ik leuk
    Itsese +3081
    donderdag 14 juni 2018 om 08:54
    Ze hadden ook wel eventjes wat positiefs nieuws nodig. Dat het van 15 jaar geleden moest komen snap ik dan ook weer wel!
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1339
    donderdag 14 juni 2018 om 09:35
    Op het moment dat wij het hebben over de finale el ben jij de eerste die roept..daar gaan we weer.
    Vind ik leuk
    Itsese +3081
    donderdag 14 juni 2018 om 14:37
    Daar gaan we weer hoor! :)
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1339
    donderdag 14 juni 2018 om 15:21
    Ehaha
    Vind ik leuk
    Muscles +237
    donderdag 14 juni 2018 om 08:59
    Goede speler maar erg blessure gevoelig. Heeft het maximale uit zijn carrière gehaald.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:05
    meschien nog iemand uit 1946 vp die nog een paar veren in de hol van Ajax personen kunnen steken mijn god wat je ook probeert het blijft een kille club
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 09:12
    Veel kinderen van ongeveer die leeftijd gaan op kamers wonen om te gaan studeren. Niet echt bijzonder wat Thomasje deed vind ik. Ging nog bij eengastgezin ook. Tjonge, als mijn ouders dat geintje bij me geflikt hadden.... 😉
    Vind ik leuk
    stratumseind +135771
    donderdag 14 juni 2018 om 09:37
    Dan was er misschien iets van je terecht gekomen??
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 15:46
    Oh, ging het dáár fout?

    Tja, nog geen twintig hospita's of gastgezinnen hadden mijn hormonen kunnen beteugelen...

    Vind ik leuk
    stratumseind +135771
    donderdag 14 juni 2018 om 15:53
    hahaha bekend probleem... niks om je voor te schamen , zelfs de allergrootste der aarde (lees moi) hebben daar ook "last" van gehad.....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 09:48
    Hopelijk komt hij terug
    Vind ik leuk
    El Cazador +4526
    donderdag 14 juni 2018 om 09:51
    Mottenballen verhaal.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7656
    donderdag 14 juni 2018 om 16:13
    Bij een koude club als Ajax, hoe is het mogelijk.

    De beste, de rijkste, de warmste, de mooiste, de grootste en ook de club met de meeste uitstraling in de wereld.......tsja uit ons warm en mooi Amsterdam.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De keuze voor Ajax maakte Thomas helemaal zelf. Doe het maar, als jonge gast'