FC Twente laat routinier gaan na degradatie: middenvelder tekent in Oostenrijk

    FC Twente laat routinier gaan na degradatie: middenvelder tekent in Oostenrijk

    donderdag 14 juni 2018 om 09:56

    Michael Liendl is vertrokken bij FC Twente. De 32-jarige middenvelder heeft een eenjarig contract getekend bij Wolfsberger AC, meldt de Oostenrijkse club via zijn officiële website.

    Liendl speelde eerder tussen 2012 en 2014 al voor Wolfsberger AC, waar hij destijds een vaste waarde was. Via Fortuna Düsseldorf en 1860 München streek de Oostenrijker afgelopen seizoen in Enschede neer. Voor FC Twente kwam hij vijftien keer in actie, maar hij kon niet voorkomen dat de Tukkers degradeerden uit de Eredivisie.

    De routinier had nog een eenjarig contract bij Twente, maar mocht uitzien naar een nieuwe club. Of Wolfsberger AC nog een transfersom overmaakt, is niet bekend. "De gesprekken met de verantwoordelijken en in het bijzonder met de coach gaven mij veel vertrouwen", stelt Liendl op de clubsite. Hij werd eerder nog in verband gebracht met Sankt Pölten.

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +13675
    donderdag 14 juni 2018 om 10:08
    Wie?
    Vind ik leuk
    zwollie +6488
    donderdag 14 juni 2018 om 10:24
    Had nog nooit van hem gehoord.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8586
    donderdag 14 juni 2018 om 10:37
    Een soort van Theo Jansen.
    Volgens Bernd Schuiteman een jaar gelden dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:09
    die blijven nog mooi een paar jaar JL spelen
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 10:12
    Ik denk eerder dat ze binnen een jaar weer terug zijn.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 10:43
    Ik niet.Alleen al omdat ze totaal ongeliefd zijn.Iedere club zal tegen hun 4 stappen harder lopen.Jij moet toch weten dat dat niet meevalt.
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 11:08
    Als je meer kwaliteit hebt zul je de meeste wedstrijden gewoon winnen met enkele uitzonderingen.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 11:14
    Precies,en dan word je 2e.
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 11:30
    Onzin. Daarbij zijn clubs veel meer gebrand om te winnen van het grote Ajax dan van Twente.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 11:40
    Haphap,dat was toch een inkoppertje?
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 11:55
    Hoezo hap hap? Ik ben totaal niet geiriteerd of wat dan ook, ik reageer alleen door de feiten op te noemen...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:44
    ik hoop van niet
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:53
    Heb je de NRC gister niet gelezen? Met een beetje pech redden ze het einde van de Jupiler seizoen niet. De FIOD meld dat ze nog met meerdere belastingontduiking en strafbarefeiten nog bezig is. Dus boven deze 5 mil komt er nog een berg aan boetes. En dan hebben we nog het OM die ook deze maanden het onderzoeksresultaat zal gaan delen. En als al hoort dat ze nu al geld te kort komen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 11:00
    Stemmingmakerij!!!!!!!!!!!! Zowel van jou als van het NRC.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:11
    Je vergeet de FIOD!!!!
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 11:12
    Oeps,sorry.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:16
    DACHT NEC OOK
    Vind ik leuk
    Post +104
    donderdag 14 juni 2018 om 12:07
    Hahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:09
    Misschien degradeert Twente wel wèèr !
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 10:15
    Dat kan helaas niet.Maar kijk uit hoor,voor je het weet word je van stemmingmakerij beschuldigd.Zijn ze heel goed in bij twente.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2843
    donderdag 14 juni 2018 om 10:34
    Waar slaat dit op?
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 10:40
    Dit slaat op systematische ontkenning,verdraaien van feiten,frauderen,slachtofferrol aannemen en meer van dat soort zaken.
    Vind ik leuk
    Hobbelink +80
    donderdag 14 juni 2018 om 11:19
    Moeten we nou bij elk bericht over Twente dit weer lezen. Ik ga je het nog één keer uitleggen. Wij van FC Twente ontkennen niets en erkennen juist dat er van alles is foutgelopen en hebben misdaan misschien nog wel meer dan bekend is gemaakt. Maar dit alles door schuld, en daar is iedereen het over eens, van 1 meneer met behulp van een ander meeloper. Echter en daar wringt de schoen deze heren worden/zijn hiervoor niet aangepakt maar wel de club waar bij andere clubs wel de verantwoordelijke mensen zijn aangepakt zie bv FC Groningen, Feyenoord en FC Utrecht. Verder is aanwijsbaar geweest dat onder anderen bij NAC, Vitesse, PSV en nog meer clubs financiële malversaties hebben plaatsgevonden echter deze clubs zijn daarvoor niet gestraft, FC Twente wel. Ook is het te bewijzen dat er meerdere clubs zaken hebben met de schimmige Doyen groep oa. Ajax zij zijn daarvoor niet gestraft FC Twente wel, terwijl Twente niet eens heeft zaken gedaan met deze mensen maar munsterman als privé persoon wel.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 11:28
    Wij van FC Twente ontkennen niets en erkennen juist dat er van alles is fout gelopen en hebben misdaan misschien nog wel meer dan bekend is gemaakt.Hehe,kijk je bent echt 1 van de weinigen hier,die zo reageert.Had iedereen dat zo gedaan dan hadden mensen ook anders gereageerd.De meesten hier komen echter om in het zelfmedelijden en dat zet kwaad bloed.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2843
    donderdag 14 juni 2018 om 11:48
    Jeroen Kapeijns van De Telegraaf schrijft namelijk op Twitter: "De schikking met de Belastingdienst is uitgedraaid op een bedrag van 4,4 miljoen euro, terwijl de club er 5,9 miljoen euro voor had gereserveerd. Hiermee kan het slepende belastingdossier worden afgesloten."

    aldus Soccernews



    Waar staat dat hier op VP?
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 11:57
    Ja sorry,als De Telegraaf het schrijft dan is het waar.Zonder dollen,het gaat erom dat de meesten hier de boel bagataliseren.Wel eens van damage control gehoord?Het blijft maar sudderen bij jullie.Denk je echt dat er niet nog meer lijken uit de kast gaan komen?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2843
    donderdag 14 juni 2018 om 12:14
    Hoezo nog meer lijken?
    Kijk, ook ik heb altijd toegegeven dat Twente zwaar gesjoemeld heeft.
    Ook heb ik altijd met schaamrood moeten constanteren dat er telkens weer "lijken" uit de kast kwamen.
    Maar wat mij ontzettend stoort (wat ik nu dus al voor de vierde keer hier op VP zeg), is dat VP alleen en alleen negatieve dingen van Twente publiceerd en groot uitvergroot.
    Het lijkt alsof VP iedereen Twente slechter wilt laten uitzien dan in werkelijkheid is.

    Twente heeft zelfs onterechte straffen gehad waarvan niet één woord op VP.
    Ja via via.

    Niks over eventuele extra inkomsten van 1,35 milj als Promes verkocht wordt (5% bedongen) maar wel dat Twente waarschijnlijk geen 2,1 milj kan ophoesten.

    Ook wat ik nu publiceer over meevaller ook nergens hier te lezen.
    Wel op de telegraaf, Soccernews, Twente insite, Voetbalzone en voetbalinside.
    Zeg mij maar eens waarom VP dat niet doet!
    Vind ik leuk
    kaazelien +2377
    donderdag 14 juni 2018 om 12:20
    Omdat dit Vp veel publiciteit oplevert.Zo houden ze mensen op de site.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 10:28
    Hij zal gemist worden...DUS NIET!!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21645
    donderdag 14 juni 2018 om 11:39
    Nooit gezien.

    Maar alles is beter dan twente op het moment.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +436
    donderdag 14 juni 2018 om 14:04
    Guess who's back?????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Twente laat routinier gaan na degradatie: middenvelder tekent in Oostenrijk