VP-voetbalkantine: ‘Saudi-Arabië verslaat Rusland en zorgt voor eerste WK-stunt'

    VP-voetbalkantine: ‘Saudi-Arabië verslaat Rusland en zorgt voor eerste WK-stunt'

    Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 17:00do 14-06-2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Oppermachtig Brazilië gaat er met de wereldbeker vandoor'

    Stelling 2: 'Barca gaat erop vooruit met Zoet als Cillessen-vervanger'

    Stelling 3: ‘Saudi-Arabië verslaat Rusland en zorgt voor eerste WK-stunt'

    Plaats een reactie

    Zultkop +5667
    donderdag 14 juni 2018 om 11:09
    1) Dat valt nog te bezien, ik geef Griekenland ook een goede kans.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    donderdag 14 juni 2018 om 11:45
    Marokkanen stelen die beker zoals ze altijd stelen ;)

    (Jongens dit is een grapje)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5667
    donderdag 14 juni 2018 om 11:49
    Dit is er ook 1 uit de rubriek 'fake' nieuws... (voor de oplettende lezer, doet Griekenland wel mee eigenlijk?)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    donderdag 14 juni 2018 om 11:50
    Wel in 2014 ;)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5667
    donderdag 14 juni 2018 om 11:54
    Och....is het geen 2014 dan?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    donderdag 14 juni 2018 om 12:14
    Nee 2010
    Vind ik leuk
    Zultkop +5667
    donderdag 14 juni 2018 om 12:17
    he bah! vrouwelijk geslachtsorgaan. Leef ik al die jaren in het verkeerde jaar.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    donderdag 14 juni 2018 om 12:18
    Leven voel heel snel te gaan ;)
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16157
    donderdag 14 juni 2018 om 11:09
    Nee, Frankrijk wint hem. Als ze zo spelen als tegen Nederland is iedereen kansloos. Ik heb een schijthekel aan Fransen maar ik moet toegeven dat ze gewoon goed kunnen voetballen.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1287
    donderdag 14 juni 2018 om 17:07
    Brazilië - Frankrijk zou een fantastische finale zijn...hoop toch dat de wereldbeker wederom naar Europa komt!
    Vind ik leuk
    Korm +37639
    donderdag 14 juni 2018 om 11:11
    IS brazilie oppermachtig dan? ik schat toch Duitsland, Frankrijk, Belgie al hoger in. Brazilie is een goede outsider net zoals portugal, argentinie en spanje
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:18
    Ga hockey volgen ofzo
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2057
    donderdag 14 juni 2018 om 14:28
    Is ook best leuk om te volgen hoor. Zou het iedereen aanraden om naar een top wedstrijd te gaan in de buurt. .

    - Spelletje gaat sneller
    - Meer goals
    - Zowel de mannen als vrouwen zijn een stuk meer ''man'' als alle voetballers
    - Spel gaat met zijn tijd mee door steeds nieuwe manieren te vinden om het spel beter en sneller te maken.
    - Geen volledige elftallen die op een sheids afrennen op het moment dat ze denken iets beter te kunnen zien op 60 meter afstand.
    - blijven een stuk normaler (al heeft het ook wel een stukje te maken met het kleine bedrag dat deze topsporters verdienen).
    - Geen gelul over kunstgras (hehe)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21950
    donderdag 14 juni 2018 om 11:46
    België? Die liggen er in de poule al misschien uit. Brazilië is topfavoriet daarna Frankrijk



    Portugal en Argentinie outsiders? Heb je ze zien spelen? Jarenlang? Die gaan echt geen 2e toernooi op rij megaluck heben
    Vind ik leuk
    Korm +37639
    donderdag 14 juni 2018 om 12:19
    we gaan het zien
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    donderdag 14 juni 2018 om 11:11
    Stelling 1: Dat is onmogelijk om nu al te zeggen. Brazilië, Frankrijk en Duitsland maken een hele goede kans, met vlak daarachter Spanje, Argentinië en Uruguay die nog ver kunnen komen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34086
    donderdag 14 juni 2018 om 11:38
    Spanje na gisteren sowieso nope.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:12
    Laten we die Duitsers niet onderschatten.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2017
    donderdag 14 juni 2018 om 11:19
    Juist. Neymar en zijn vriendjes gaan het klaren. Belangrijkste factor is niet eens de sterkte van de selectie of een fitte Neymar. Het is die 1-7 die héél erg veel pijn heeft gedaan. Dat moet recht gezet gaan worden, en ik zie het lukken.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:19
    DIE MANNSCHAFT
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6384
    donderdag 14 juni 2018 om 11:24
    Ik denk ajax
    Vind ik leuk
    RtdDub +13562
    donderdag 14 juni 2018 om 11:28
    Stelling 1: Nope..... allemaal al vergeten hoe Brazilie in 2014 in 1 klap kansloos werd gemaakt?
    Er is vast wel iemand zo vriendelijk om even op het pas herstelde middenvoetsbeentje van Neymar te gaan staan.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34086
    donderdag 14 juni 2018 om 11:37
    Nope.

    Frankrijk pakt hem.
    Vind ik leuk
    mchollie +3447
    donderdag 14 juni 2018 om 12:02
    dat dacht ik dus ook.
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    donderdag 14 juni 2018 om 11:58
    A copa do mundo é nossa! Brasilllllllllllllllllll
    Vind ik leuk
    mchollie +3447
    donderdag 14 juni 2018 om 12:01
    stelling 1: Nee dat denk ik niet, ik denk Frankrijk.
    Vind ik leuk
    Adriaan +448
    donderdag 14 juni 2018 om 12:17
    Duitsland pakt hem.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173957
    donderdag 14 juni 2018 om 12:24
    Stelling1 : gaan we voor het gemak Duitsland Spanje Argentinië en Frankrijk vergeten?
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    donderdag 14 juni 2018 om 12:31
    Brazilie heeft wel een sterke ploeg maar Frankrijk en Duitsland zijn zeker ook niet kansloos.
    Vind ik leuk
    derksen +8919
    donderdag 14 juni 2018 om 12:42
    Voor de 36x VP
    Brazilië wordt een grote deceptie!
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    donderdag 14 juni 2018 om 13:10
    Ik geef Denemarken ook een dikke kans om dit prijs te winnen. Als Dolberg in vorm is dan geef ik ze een goei kans. En denemarken heeft een geheim wapen: Schöne. Dat is een van de beste vrije trappen specalist op het WK. Maar we gaan het zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:10
    Aldus Keneth Perez
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:04
    2. WHAAHAHAHAAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GOEDE GRAP
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1366
    donderdag 14 juni 2018 om 14:07
    Stelling 2: Als PSV-er zeg ik, nee alleen financieel zou het goed voor Barca zijn. Cillissen is aanwijsbaar beter dan Zoet. Maar Cilissen op de bank is ook kapitaalvernietiging. Verkoop hem voor 40 mln en haal Zoet voor 8 mln en je kunt met het verschil bijvoorbeeld De Jong bij Ajax ophalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:08
    Waar baseer je die 8 op?

    Zoet is echt niet meer waard dan 3!



    Of hij moet een gouden ring dragen, dan wil ik wel 200 euro extra geven
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29125
    donderdag 14 juni 2018 om 14:14
    Je bent inderdaad een moppersmurf. Hij is keeper van Oranje, is twee jaar jonger dan Jasper, heeft al vrij veel ervaring in Europese en Champions League wedstrijden, is afgelopen seizoen van grote waarde geweest in de titel van PSV.. is een hardwerkende en bescheiden jongen die altijd in teambelang denkt en respect heeft naar tegenstanders, kortom, genoeg redenen waarom hij meer dan 3 miljoen waard is.

    De vraag is alleen of we het voor hem krijgen...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:18
    Dat heb je mooi gezegd Wobo, ik kan er geen woord meer aan toevoegen! En inderdaad, hij heeft afgelopen seizoen echt een topseizoen gekeept!
    Vind ik leuk
    Castromann +7876
    donderdag 14 juni 2018 om 15:36
    Cillessen en Zoet zijn totaal verschillende keepers.... daarom niet te vergelijken . Beide hebben kwaliteiten en beide komen ze te kort voir de absolute top.
    Omdat ze sommige dingen niet beheersen.... zoet is geen topper in het meevoetballen en Cillssen is een drama mbt pingels stoppen oa.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +295
    donderdag 14 juni 2018 om 16:50
    Zoet is idd 2e keeper van Oranje, 2 jaar jonger dan Cillissen maar als het om meevoetballen gaat dan valt hij door de mand. Is voor Barcelona zeker geen 8 miljoen waard, ga er zelfs vanuit dat dit ook gewoon een fake bericht is. Geloof niet dat Barcelona voor een keeper gaat kiezen die niet kan meevoetballen.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1510
    donderdag 14 juni 2018 om 14:07
    Dit is echt alleen maar voor de clicks lol
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    donderdag 14 juni 2018 om 14:10
    Echt he. Gewoon trollen van de redactie.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1510
    donderdag 14 juni 2018 om 14:23
    Ja zeker! Soms denk ik dat sommige accounts ook van redactiemedewerkers zijn om gewoon meer reacties en clicks te krijgen. Zou ik zelf ook doen
    Vind ik leuk
    The Iceman +11420
    donderdag 14 juni 2018 om 14:26
    Dat gaat wel ver, maar wie weet. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er een gebrek is aan legitieme accounts die provocerende dingen zeggen.
    Vind ik leuk
    Florian87 +11499
    donderdag 14 juni 2018 om 14:09
    Stelling 2: Hahahahahahahahahahaha :D
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29125
    donderdag 14 juni 2018 om 14:11
    Stelling 2: lekkere stemmingmakerij van Ajaxprimeur hier. Je weet dat veel Ajax-fans hier gretig op zullen happen om nogmaals even te bevestigen dat zij Cillessen beter vinden dan Jeroen. Het zijn heel ander soort keepers. Jasper heeft een betere reflex en kan beter meevoetballen, Jeroen is beter met hoge ballen en penalties. Hou toch eens op met die eeuwige vete voeden tussen Ajax en PSV hier. Dan blijft dat bij velen van ons hier ook niet zo leven.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1123
    donderdag 14 juni 2018 om 14:11
    Kom op jongens van VP!! Die 2e stelling........hoeveel onzinnige reacties wil je nou op je forum??? Nou,brand maar los psv en @jax fans.......
    [Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    donderdag 14 juni 2018 om 14:12
    Brazillië ligt er na ronde 1 uit, teveel ego's en jankerds.
    En zoet naar barcelona? Hahahahaha
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    donderdag 14 juni 2018 om 14:13
    Die manschafft gaat met de titel lopen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:13
    Stelling 1: Denk dat ze kampioen worden, maar genoeg andere kanshebbers Oa Frankrijk en Duitsland

    Stelling2: beter een Zoet die niet tevreden is als bankzitter dan een Cillessen die liever vertrekt om te spelen. Maar kwalitatief zeker geen vooruitgang
    Vind ik leuk
    AfcaJB +217
    donderdag 14 juni 2018 om 14:17
    Hahahahahahahahahahaha hou op, Zoet, een vooruitgang, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:25
    Stelling 2. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAJAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    Mari +10164
    donderdag 14 juni 2018 om 14:32
    Waarmee gaan ze erop vooruit. Omvang? Frezer had hem terug gezet naar het tweede
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:33
    stelling 2

    Ja, Barcelona gaat erop vooruit met Zoet als Cillissen-vervanger. Maar er zullen ook verliezers zijn. PSV raakt de beste huidige Nederlandse keeper kwijt, dus gaat erop achteruit, of moet buiten de landsgrenzen zoeken. Ga er maar aan staan! De grootste verliezer zal echter mijn landgenoot Ter Stegen zijn. Van onaantastbare eerste keus naar bankzitter.
    Vind ik leuk
    jochempje +3615
    donderdag 14 juni 2018 om 14:36
    Slechte trollpoging
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:42
    Merk dir meine worte!
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    donderdag 14 juni 2018 om 14:34
    Stelling 2: Nee, absoluut niet. Op dit moment is Cillessen gewoon enkele klassen beter dan Zoet. Ik vind echter wel dat we de kanttekening erbij moeten plaatsen dat Cillessen zich sinds zijn overstap naar de Catalanen enorm ontwikkeld heeft en op het moment van zijn transfer ook niet zo goed was als hij nu is. Dus op de korte termijn gaat Barcelona er hoe dan ook op achteruit, maar als Zoet zich net zo ontwikkelt hoeft dat op de lange termijn absoluut niet zo te zijn.
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +295
    donderdag 14 juni 2018 om 14:49
    Stelling 2, viel bijna van mijn stoel af van het lachen...... Dat heeft iedereen bij het Nederlands elftal gezien, Cillissen 10 klassen beter dan Zoet.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3265
    donderdag 14 juni 2018 om 16:23
    Stelling 2, schijt een beer in het bos?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2856
    donderdag 14 juni 2018 om 18:07
    Nee, nee, nee. domme stellingen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4229
    donderdag 14 juni 2018 om 19:14
    Stelling 3: het scheelde idd niet veel, verloren in de laatste minuut.
    Vind ik leuk
    meloen87 +805
    donderdag 14 juni 2018 om 21:32
    1. Elke dag lijkt dat steeds realistischer te worden, maar ik ben er nog altijd niet van overtuigd. Dat ze de halve finale gaan halen, lijkt me duidelijk. Als ze de groepsfase als nummer 1 afsluiten, dan spelen ze zeer waarschijnlijk tegen Mexico (8e finales) en België (kwart). In de halve finale staat dan naar alle waarschijnlijkheid Frankrijk. Ik denk dat ze daarvan gaan verliezen, en dat ze weer opnieuw een trauma zullen beleven.
    2. Haha, nee. Ik vind Zoet nog altijd slechter dan Cillessen, dus geen goede vervanger.
    3. We weten de uitslag al, maar ook van te voren dacht ik al dat Rusland zou winnen. Niet met zulke grote cijfers, wat was Saudi-Arabië onthutsend zwak. Gelukkig is Van Marwijk niet meer de bondscoach.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws