'FC Barcelona heeft Zoet op lijstje met mogelijke opvolgers Cillessen staan'

    'FC Barcelona heeft Zoet op lijstje met mogelijke opvolgers Cillessen staan'

    donderdag 14 juni 2018 om 11:19

    FC Barcelona ziet in Jeroen Zoet een van de mogelijke opvolgers van Jasper Cillessen. Dat meldt El Mundo Deportivo donderdagochtend. Cillessen wordt nadrukkelijk gelinkt aan een vertrek bij de Spaanse grootmacht.

    De Spaanse krant heeft vernomen dat de sluitpost van PSV hoog op het lijstje van Barça staat. De club houdt ernstig rekening met een vertrek van Cillessen. De voormalig doelman van Ajax lijkt simpelweg 'te goed' voor nog een seizoen als bankzitter. Een voordeel voor Barcelona is dat het contract van Zoet al in 2019 afloopt in Eindhoven. Bovendien heeft de goalie er eerder geen geheim van gemaakt dat hij graag nog eens de stap naar het buitenland maakt. 

    Omdat de verbintenis van Zoet bij PSV volgende zomer afloopt, kan de Eindhovense clubleiding niet de hoofdprijs vragen. De uitblinker van PSV is overigens niet de enige doelman die door Barcelona in de gaten wordt gehouden. De club heeft een lijstje met namen paraat, mocht de felbegeerde Cillessen deze zomer verkassen. Onder meer Koen Casteels, doelman van VfL Wolfsburg, is een optie voor Barça. 

    Zoet heeft opnieuw een uitstekend jaar achter de rug bij PSV. De doelman blonk regelmatig uit en had daardoor een aanzienlijk aandeel in het kampioenschap van de Eindhovenaren. Cillessen, bij het Nederlands elftal teamgenoot van Zoet, kwam minder vaak in actie, maar stond zijn mannetje wanneer nodig. Verschillende Europese topclubs hebben daarom interesse getoond in de reservedoelman.

    Poll

    Is Zoet goed genoeg voor FC Barcelona?

    (4186 stemmen)

    Plaats een reactie

    henkvlis +2986
    donderdag 14 juni 2018 om 11:23
    Ik denk dat ZOET er verstandig aan doet, om in dat geval lekker onder de lat te blijven staan bij een club waar hij WEL aan voetbal toekomt.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 11:24
    Als ze 60 miljoen willen betalen waarom niet ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    henkvlis +2986
    donderdag 14 juni 2018 om 11:25
    Ja oke, maar ging mij niet om het geld, maar om het sportieve aspect (bekeken vanuit de speler zelf).
    We hebben al 1 club in Nederland die alles voor het geld doet, maar op de mat weinig presteert......
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 11:27
    Zoet wil al jaren weg. Als we wat zouden kunnen vangen (Helaas maar 1 jaar contract) zou ik het best vinden. Wel met de optie een vervanger te halen (Waardig!!!)

    Ik zie 'm ook liever blijven verder. In de CL (Voorronden) handig!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    AjaxRio81 +169
    donderdag 14 juni 2018 om 12:40
    Zoet wil --> hij wil
    Wilt kun je gebruiken bijv bij "jij wilt"
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 12:45
    Thx heb t aangepast
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:55
    Juffrouw Ans!!??
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:29
    Heb echt zitten nadenken welke club jij bedoelt met die ene club die alles voor geld doet maar op de mat weinig presteert....... Help me alsjeblieft met welke club jij bedoelt want ik word er wanhopig van..........;-)
    Vind ik leuk
    henkvlis +2986
    donderdag 14 juni 2018 om 11:31
    Hahaha,... Ik denk dat Feyenoord en PSV in dit geval wel op 1 lijn zitten hoor !
    ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:34
    Klopt als een bus. Gebruiken allebei vooral counter en bussen voor eigen goal. 😂
    Vind ik leuk
    henkvlis +2986
    donderdag 14 juni 2018 om 11:36
    Michael Koerts, ik weet niet van welke planeet jij komt, maar ik zie wel dat je al heel veel zinnige commentaren hebt gegeven, waar een ander het mee eens is.........
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:39
    Op mijn planeet werd eredivisie ook uitgezonden. Heb psv een jaar lang zien parkeren op 3 wedstrijden na. Nog maar te zwijgen over Fc alles op de beker uit Roffa 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:04
    Weer een hersenlose
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 12:12
    Roffa???🙄🙄
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:53
    Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Korm +28857
    donderdag 14 juni 2018 om 12:13
    hahahaha michael toch, en dan toch fluitend kampioen worden... hoe slecht is de rest dan niet?
    Vind ik leuk
    inimini +1857
    donderdag 14 juni 2018 om 13:07
    Niemand zegt hier toch dat anti voetbal geen resultaat oplevert. Sterker nog Mourinho is er groot mee geworden.

    Helaas krijgen we daardoor nog maar weinig leuke wedstrijden te zien. Het is begonnen in het CL seizoen 2009-2010.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 13:30
    Gelukkig was ajax geweldig 🙈. Het mooie was dat ik van ajax supporters al tijdens vrijwel elke wedstrijd appjes kreeg hoe slecht ze ajax wel niet vonden. Die mening was alleen 10 minuten na de zoveelste sof weer een stuk positiever om tegen het einde van de week weer extreem positief te zijn over het spel van ajax. En dit zo 34 x achter elkaar. Het lijkt wel alsof ajacieden collectief gehersenspoeld worden na een wedstrijd en tijdens de wedstrijd even een beetje realiteitszin krijgen....
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:46
    Haha precies!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:33
    Leuk om te zien dat de josti band weer een lid meer heeft op vp.

    Welkom op vp primeur michael Koerts.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:24
    nu beledig je de leden van de josti band ....
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 14 juni 2018 om 15:36
    Hoeveel goals hebben jullie meer weten te maken dan ons?

    Na 34 wedstrijden. En dan, wat ik persoonlijk het belangrijkste vind is, hoeveel punten zijn de goals waard.

    Oftewel, wat heb je ermee gewonnen!

    En nu jij, weer!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:22
    heb jij op die planeet ook de club gezien , waarvan de supporters al jaren denken dat ze de beste zijn , maar die al 2 jaar lang geen enkele speelronde bovenaan heeft gestaan
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 13:28
    Sorry henkvlis, ik sta nou ook niet echt paf van wat jij hier allemaal voor zinnigs brabbelt.

    Dacht dat de clichés uitverkocht waren, maar jij hebt ze nog aardig op voorraad zie ik...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:34
    Doe maria de groeten jozef als je toch niks nuttigs te melden hebt op vp.
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 13:38
    Je hebt gelijk.

    Ik zat me al te verbazen over alle nuttige info hierboven...

    Grappig ook, je toespeling naar maria. Is als cliché hier misschien nog wel vaker gebruikt.

    Ik zou zeggen: doe eens gek en probeer iets origineels uit te kramen, dat is goed voor de hersenen...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:43
    Ik zit al in de weekendmode sorry maar meer zit er niet in.

    Heerlijk voorruitzicht met de wk voor de deur man.

    Geniet er van want met jou cluppie moet het na die lege jaren nu ook wel eens gaan lopen en dan pak je zo maar 5 titels achter elkaar,wat mij niet zou verbazen trouwens!.

    Ga genieten vanaf vanavond en alvast een goed weekend!.
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 13:49
    Nou, dat klinkt een stuk prettiger.

    Tuurlijk ga ik genieten van het WK, al is het wel een vreemd iets dat we niet meedoen. Globaal zie ik vooral België niet graag iets winnen, gun ik Neymar niet zoveel, ben ik nooit kapot van de Fransen omdat ik hun mentaliteit niet prettig vind, hoop ik dat de Engelsen eens uit hun slof schieten (puur omdat ik het een echt voetballand vind dat bijna altijd matig presteert na 1966), wil ik eigenlijk niet dat Duitsland weer wint, alhoewel ik het hen niet misgun, hoop ik dat Spanje het leuk zal doen en denk ik dat Portugal gaat tegenvallen, maar eigenlijk wil ik maar een ding: een niet te stuiten Messi die zijn unieke loopbaan definitief bekroont met een wereldtitel...
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +880
    donderdag 14 juni 2018 om 11:41
    Je vergeet daarnaast ook nog dat ze prijzen pakken de afgelopen 3 jaren
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 13:29
    Joh, dat zijn we inderdaad allemaal vergeten.

    Nog wat?
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +880
    donderdag 14 juni 2018 om 13:57
    Ja, mooie bijdrage over het WK. Zou top zijn als Messi laat zien dat hij de aller-aller-allerbeste is.
    Vind ik leuk
    Zicodinho +226
    donderdag 14 juni 2018 om 14:15
    Dan zal ie het wat mij betreft toch echt in clubverband ook ergens anders moeten laten zien. Doet ie dat, dan zonder twijfel de allerbeste ooit. Maar voorlopig moet ie er nog veel oor zich dulden imo. Ondanks dat gaat me broekie wel weer uit als Messi speelt ;)
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +880
    donderdag 14 juni 2018 om 22:17
    Ik schreef ook niet de beste ooit. Maar de allerbeste daarmee bedoelde ik nu. Het voetbal van nu en vroeger kun je niet meer vergelijken maar de grootste ooit gaat te ver. Maar wel beter dan Neymar of Ronaldo....
    Vind ik leuk
    Zicodinho +226
    vrijdag 15 juni 2018 om 01:39
    My bad, dat schreef je inderdaad niet maat, ik heb het niet goed gelezen blijkbaar. Messi beter dan Neymar, eens. Messi beter dan Ronaldo? Ik kan moeilijk zeggen de een is beter dan de ander, lukt me niet. Ronaldo in mijn ogen meer bewezen, maar Messi meer de geniale voetballer. Kan het verhaal heel lang maken (is het denk al, vakantie, drank) maar denk dat hiermee mijn mening volstaat. Hasta luego!
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +880
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:54
    Puur voetbaltechnisch staat er naar mijn mening geen maat op Messi. Zijn acties zijn niet normaal. Op snelheid en uit stand, geen probleem. Ronaldo's acties vind ik niet verfijnd zoals Messi. Maar op kracht. Ronaldo is wel de ultieme atleet die eigenlijk alles kan. Welke speler met een actie, schot en snelheid kan verder ook koppen. Ik kan ze niet noemen.
    Maar toch wint Messi ondanks dat hij veel dingen niet heeft, op basis van aangeboren talent. Voor Ronaldo moet je misschien wel meer respect hebben hoe hard hij werkt.
    Vind ik leuk
    Den Daats +3231
    donderdag 14 juni 2018 om 15:33
    Ze winnen beiden wel prijzen...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:42
    Dan bedoel jij vast en zeker die club die al 4 jaar niets heeft gewonnen. Sorry, maar mijn toetsenbord weigert nu om die naam van die club te typen......;-)
    Vind ik leuk
    Zultkop +2880
    donderdag 14 juni 2018 om 11:57
    3 letters kapot hahaha! Gelukkig heb je die ook niet nodig om de naam van de mooiste club van Nederland te typen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:01
    Voor die club is het numerieke toetsenbord uitgevonden. ;-)
    Vind ik leuk
    Zultkop +2880
    donderdag 14 juni 2018 om 12:02
    eh.....0000 ?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:06
    Shit, gehacked! Dat is m'n unieke wachtwoord...
    Vind ik leuk
    Zultkop +2880
    donderdag 14 juni 2018 om 12:07
    Voor VP? Ga ik gelijk proberen :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:26
    dat is het IQ van de meeste supporters van desbetreffende club
    Vind ik leuk
    Zultkop +2880
    donderdag 14 juni 2018 om 16:28
    dan wel met 3 nullen he....
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 12:47
    Inderdaad. Philips Sport Vereniging



    Feijenoord spel je wel met een'j';; )
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 13:24
    Toen Feyenoord nog Feijenoord was, was PSV nog Philips Sport Vereeniging en was Frits Philips net klaar met zijn basisschool. Ga eens met je tijd mee Timmio
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 13:35
    Als je het stadsdeel Feijenoord, de scheepswerf of het stadion bedoelt Timmio, dan heb je helemaal gelijk. Vanaf 1974 wordt Feyenoord met een 'y' geschreven, vanwege internationale contacten.

    Wat is Wikipedia toch makkelijk eigenlijk....;-)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 13:42
    Tis wel toch de echte oorsprong van 'Feyenoord' ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 13:51
    Ja, maar toen jij geboren bent was de voetbalclub toch echt al naar Feyenoord omgedoopt.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 16:42
    Zeker en sinds mn geboorte hebben ze ook maar 1 titel gepakt ;)
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 12:13
    Binnenkort is die 4 jaar 10 jaar
    Vind ik leuk
    Korm +28857
    donderdag 14 juni 2018 om 12:14
    als 6 jaar bij jou binnenkort is.....
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 12:20
    Wat is 6 jaar...stelt toch niks voor
    Vind ik leuk
    Korm +28857
    donderdag 14 juni 2018 om 14:23
    je zal het maar moeten doen zonder voedsel ;)
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 14:34
    Als je een forse bierpens hebt zou dat een goede optie zijn...😬
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    donderdag 14 juni 2018 om 12:14
    Die van mij red nog net 18 jaar
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:54
    Ja, ja, we weten het nu onderhand wel dat het getal 18 voor jullie heel speciaal is.....;-)
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    donderdag 14 juni 2018 om 13:01
    Ja en 4 weer voor anderen. :-)
    Zijn we lullig he
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:08
    HaHa.....;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:56
    Terwijl henkvlies de naam van de club niet benoemd heeft van de club die alles doet voor het geld, voelt een Feyenoorder zich gelijk aangesproken op het comentaar van henkvlis XD

    Geen andere clubsupporter lol
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:57
    Wij hebben tenminste geld en prijzen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:00
    En wij zijn al tevreden met geen geld maar wel prijzen.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 12:03
    Precies......liever een prijs in de kast als onnodig geld op de bank.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:03
    Ajax
    Vind ik leuk
    Adriaan +251
    donderdag 14 juni 2018 om 12:04
    Ach jouw feestmuts kan pas over 13 jaar weer uit de kast
    Vind ik leuk
    Eleveldski +788
    donderdag 14 juni 2018 om 13:34
    FC Twente! :-D
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:26
    Wat dacht je van de Johan Cruijff-Arenabewoners.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:32
    Dat zijn jullie toch? Of valt de bus parkeren onder presteren? Want dan zijn jullie wel echt heeeel goed in Eindhoven. 😂
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 11:34
    We zijn ook heel goed in kampioen worden:)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:36
    Mwah, volgens mij zijn wij het vaker geweest. Dus nogmaals. Jullie zijn alleen goed in de bus parkeren. 😂
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 11:37
    Ik merk er de laatste jaren anders weinig van ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:41
    Iedereen schreef het hele seizoen anders toch echt dat het weinig met Aanvallend voetbal te maken had in Eindhoven. Of bedoelde je dat soms niet? 😂
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 11:44
    En toch scoren we maar 2× minder dan Ajax :)
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 12:15
    Lekker laten gaan. Wij zijn tegen de aartsvijand kampioen geworden, dat gaan zij nooit meer meemaken als ajax supporter.
    Afgelopen jaar telde wat dat betreft als 10 titels en zeker de zoetste titel aller tijden.
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 12:16
    Alleen Osijek was drama, grootste drama en leukste kampioenswedstrijd ooit haha (Van de wedstrijden zelf, dus die laatste speelronde-kampioenswedstrijden zijn nog steeds zeker veel leuker )
    Vind ik leuk
    Korm +28857
    donderdag 14 juni 2018 om 12:15
    hmmm zag een kampioenswedstrijd waar maar 1 team voetbalde....
    Vind ik leuk
    tannat +4619
    donderdag 14 juni 2018 om 11:37
    Sttttt... straks breng je ze nog op ideeen daar in Amsterdam. Lekker laten slapen!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:05
    Inderdaad titels
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:41
    Mooi man.. Een artikel over een PSV-er.. En er wordt meteen door een PSV fan gewezen naar fe grootste en beste club ban Nederland. Calimeroooo
    Vind ik leuk
    JustH +9634
    donderdag 14 juni 2018 om 12:13
    PSV?
    Vind ik leuk
    HJR +6351
    donderdag 14 juni 2018 om 14:47
    En weer gaat een Psv topic over... :(
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    donderdag 14 juni 2018 om 11:31
    60 miljoen voor Zoet bedoel je?
    Vind ik leuk
    henkvlis +2986
    donderdag 14 juni 2018 om 11:33
    Ja 60 miljoen voor Zoet en MET door verkooppercentage natuurlijk. ;)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    donderdag 14 juni 2018 om 11:45
    Ik bedoel het niet vervelend hoor, Nederlandse clubs moeten ook gewoon mee gaan in die gekkigheid.. Ik zou minimaal 100 miljoen voor Zoet vragen! :-)
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 14:57
    Gezien de capaciteiten van Zoet vind ik je erg bescheiden, Alain...
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    donderdag 14 juni 2018 om 16:42
    Sorry Jozef, bescheidenheid siert de mens... of zoiets? :-)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 11:33
    ;)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    donderdag 14 juni 2018 om 11:46
    60 miljoen is nog te weinig! :-)
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11000
    donderdag 14 juni 2018 om 13:43
    1 jarig contract eh, even matsen ;)
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9797
    donderdag 14 juni 2018 om 16:41
    Dat is waar, net zoals Ajax met Kluivert gedaan heeft... ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:07
    Eerder max 8-12 miljoen
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 12:08
    Idd dokken barca
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +14054
    donderdag 14 juni 2018 om 12:14
    Worden dan ook alleen beker wedstrijden,moet je wel willen die rol
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +177
    donderdag 14 juni 2018 om 13:40
    Nog 1 jarig contract denk het helaas niet.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18872
    donderdag 14 juni 2018 om 11:32
    Ach... dat zeiden we ook over Cillessen. Uiteindelijk kiezen ze toch voor een stukje prestige en geld, ook Jeroen denk ik. Die zal echt geen nee zeggen tegen 2e keeper bij Barca.
    Vind ik leuk
    tannat +4619
    donderdag 14 juni 2018 om 11:36
    Hoezo 2e?
    Hij is minder beperkt dan Cillisen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:43
    Zoet minder beperkt dan Cillessen?

    Ga maar eens even naar je begeleider heen, je moet je pillen nog hebben
    Vind ik leuk
    Stom +86
    donderdag 14 juni 2018 om 14:31
    Hij kan ook kiezen voor ontwikkeling. Spelen is goed, maar bij Cillessen kan je zien dat iemand zich met een nieuwe omgeving, goede trainers en sterke concurrentie ook kan verbeteren terwijl die op de bank zit. Kan Zoet over 2 jaar misschien ook wel een fantastische overstap maken naar een club op een niveau dat nu niet haalbaar is.

    Één ding lijkt me duidelijk: je gaat nu niet naar Barcelona met de gedachten je wel even in de basis te spelen. Niet met Ter Steegen in deze vorm daar.
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 11:32
    Zou voor Barcelona ook niet verstandig zijn, dan ga je er hard op achteruit...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:07
    Je bedoelt met jullie clubarts
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 12:08
    Je kunt niks anders verzinnen begrijp ik? Dit berichtje plaats je op bijna ieder topic..
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:14
    Dat is ook het enigste wat jullie doen alles en iedereen wat met 020 te maken heeft is beter nou behalve jullie clubarts kan er geen ruk van
    Vind ik leuk
    Korm +28857
    donderdag 14 juni 2018 om 12:16
    heej vriend, zo kan die wel weer! het is een hersenloze opmerking!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:22
    Ok
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:27
    Vraag dat maar eens aan de pa van Arias, want dat kan echt niet!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:29
    Of jullie jeugtrainer
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 12:21
    Ten 1e scheer je iedereen over 1 kam, ten 2e is niet alles en iedereen bij Ajax beter. Cillessen speelt niet eens bij Ajax, maar ik vind hem gewoon veel beter dan Zoet... Bij Psv lopen ook genoeg spelers op bepaalde positie's die beter zijn dan die van Ajax logischerwijs...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:23
    Dat zijn er toch verrekte weinig Panenka, en als ik 2 tellen mag nadenken kan ik er niet 1 opnoemen. Alleen Arias, maar die wil niet voor niks weg bij die vieze kille club
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 14:25
    Arias, Lozano en mischien Bergwijn zou ik zeggen :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:28
    Die zijn weg voor het nieuwe seizoen begint!

    Arias is echt goed, Bergwijn is echt op aan het komen.

    Lozano kan je weglaten, heeft niets met voetbal te maken...
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 14:41
    Ik vind Lozano een goede speler hoor, wel nare trekjes maarja...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +378
    donderdag 14 juni 2018 om 16:49
    Jammer dat hij beter is dan menig Ajax aanvaller bv Neres,stuntelaar en Gluipert moppersmurf.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:43
    ik weet het niet, als je kijkt hoe jasper cillessen is verbeterd door te trainen bij Barcelona zonder al te veel te spelen. zou goed zijn voor nederlands voetbal als zoet net zo goed als cillessen kan worden.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 11:47
    Hahaha Ik denk dat Zoet toch echt wel verder is als Cillessen hoor.
    Is als keeper completer.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:50
    deck010, door alleen al naar je foto en naam te kijken zie je gewoon al waarom je deze totale onlogica uitspreekt. dat verergerd het alleen maar nog meer voor jou en je supportersgenoten.. echt te belachelijk voor woorden wat je zojuist zegt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 11:57
    Precies Scooby. Cillessen is in alles completer, hij reageert enkel uit haat. Voor Barcelona is een meevoetballende keeper ook belangrijk, en laat Cillessen daar nou 10 x beter is zijn dan Zoet ( buiten alle andere kwaliteiten om )
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:08
    Zoals een meewerkende clubsrts
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 12:22
    Pffffff, pleur lekker op met die kutopmerkingen van je. Ik schaam me ervoor dat dit soort reacties staan in een topic waarin ik in discussie ben met iemand.
    Ga lekker ergens trollen waar je misschien gewaardeerd word, misschien bij de dagbesteding van de inrichting waarin je thuis hoort?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:23
    Moraalridder
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 12:25
    Leeghoofd
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:26
    Ajaxsletje
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 12:30
    Ik ken je moeder helemaal niet eens....
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:33
    Wees blij had nu hier niet meer gezeten
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +378
    donderdag 14 juni 2018 om 16:53
    Cillissen is een B keus anders stond hij wel in de basis van Barca.
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 16:57
    Bij Oranje staat hij onder de lat, is Zoet dan C keus?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +378
    donderdag 14 juni 2018 om 18:14
    Maakt niet uit we zijn niet op het WK in Rusland met of zonder........
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 11:57
    Waar slaat dat nou weer op? Wat heeft de voorkeur voor mijn club nou te maken met mijn mening over deze keepers. Zijn beide geen keeper van mijn club dus geef ik mijn onbevooroordeelde mening. Ik denk dat jij dat niet doet.
    PSV supporters vinden Zoet beter, Ajax supporters vinden Cillessen beter, gek he? Ik bekijk het puur als voetballiefhebber en vind Zoet momenteel beter. Volgens mij vind de bondscoach dat ook dus ben ik in goed gezelschap denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:06
    kijk daar ga je de fout in, dan weet je niet wat kwaliteiten zijn, waarschijnlijk kijk jij het zo dat zoet beter is in penaltys dan cillessen en hem daar op beordeeld in totaal, als je kijkt wat voor wereld redding cillessen heeft gemaakt tegen clubs die 80x beter zijn dan in de clubs uit de eredivisie, als je kijkt naar wat voor reddingen cillessen toe in staat is hoog of lage ballen vergeleken met zoet een enorm verschil, bijv dat schot van england nederland had zoet moeten houden als die echt zo goed was als cillessen die had hem zeer zeker gered. als ik zo keek voor wie iemand was had ik niet gezegd dat zoet een goede keeper was. maar Cillessen is toch echt O-VER-DUIDELIJK beter.. anders moet er toch echt meer kennis in het voetbal worden gestoken ben ik bang.
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 12:16
    Het blijft bij een mening....ik zie in Zoet meer als keeper als in Cillessen. Jij vind iets anders. En die bal die Zoet niet goed pakte tegen Engeland is een voorbeeld van een fout die elke keeper wel maakt. Zo zullen er ook zat voorbeelden zijn van foutjes van Cillessen denk je niet?
    Vind ik leuk
    Panenka +5095
    donderdag 14 juni 2018 om 12:07
    Ik zie jou altijd negatief zijn over Ajax, vandaar...
    Vind ik leuk
    Deck010 +1633
    donderdag 14 juni 2018 om 12:14
    Is echt bullshit Panenka, wellicht moet je me dan toch effe vertellen wanneer ik me "altijd" negatief uitlaat over Ajax. Lijkt me duidelijk dat we allebei een andere mening hebben over een club, maar ik ben zeker niet negatief over Ajax als club zijnde. Wel vaak kritisch op leeghoofden van welke club dan ook. Van Ajax zijn Nederlandse Turk, of Rotterdamse Ajaxied van die voorbeelden. Daar ben ik inderdaad vaak negatief tegen, maar dat is puur op de personen, niet op de club.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +378
    donderdag 14 juni 2018 om 16:51
    Wat ik denk is dat Zoet zo in het eerste van Barca staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:53
    denk ik ook😆
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +378
    donderdag 14 juni 2018 om 16:56
    Zoet is stukken beter geworden en daarom.
    Vind ik leuk
    jochempje +2122
    donderdag 14 juni 2018 om 11:47
    Dagelijks trainen met Suarez en Messi is een stuk beter dan 1x per week tegen bijvoorbeeld een Fortuna spelen.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1110
    donderdag 14 juni 2018 om 12:21
    En waar zijn plafond ligt.
    Vind ik leuk
    Padason +713
    donderdag 14 juni 2018 om 13:00
    Met alle respect, in regenachtig nederland of bij Barcelona gaan ballen, lekker man, mooie stad, lekker eten, mooi stadion en je komt nog ergens.

    Eindhoven of Barcelona dan zou ik het toch wel weten hoor.
    Vind ik leuk
    _Mark +807
    donderdag 14 juni 2018 om 14:06
    Werd van Cillessen ook gezegd. Inmiddels kan hij naar meerdere topclubs, heeft hij lekker verdiend én heeft hij bij een van de grootste clubs ter wereld mogen keepen.
    Vind ik leuk
    Zicodinho +226
    donderdag 14 juni 2018 om 14:08
    Als Madridista juich ik dit ten zeerste toe! Gelijk in de basis zetten :D Voor Jeroen je zelf hoop ik dat ie een club krijgt die (waarschijnlijk) beter voor zijn ontwikkeling zal zijn
    Vind ik leuk
    Snapje? +244
    donderdag 14 juni 2018 om 11:23
    Zoethoudertje
    Vind ik leuk
    THIJS FC +64
    donderdag 14 juni 2018 om 11:23
    dan gaan ze erop veruit
    Vind ik leuk
    jochempje +2122
    donderdag 14 juni 2018 om 11:39
    Inderdaad, de trainer hoeft nu nooit meer te twijfelen wie de eerste keeper is.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +318
    donderdag 14 juni 2018 om 11:23
    Wordt een aanfluiting!!
    Vind ik leuk
    Dutchies +433
    donderdag 14 juni 2018 om 11:24
    Dan kan hij de reservespelers tijdens de wedstrijd zoet houden.. Denk niet dat hij dit moet doen.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4763
    donderdag 14 juni 2018 om 11:24
    Best een logische opvolger van Cilissen
    Vind ik leuk
    Olfie +3520
    donderdag 14 juni 2018 om 11:24
    Schitterend, zullen op VP de Ajacieden en PSV'ers nu van rol wisselen?
    Vind ik leuk
    The Iceman +4774
    donderdag 14 juni 2018 om 11:24
    Hou toch eens op met el Mundo Deportivo, die schrijven maar wat.
    Vind ik leuk
    2cents +47583
    donderdag 14 juni 2018 om 11:26
    “Snel meer...” ook...
    Vind ik leuk
    Morris +20216
    donderdag 14 juni 2018 om 11:27
    schuren?
    Vind ik leuk
    2cents +47583
    donderdag 14 juni 2018 om 11:37
    Hele tekst over dat Zoet op een lijstje zou staan bij een eventueel vertrek van Cillessen en dan staat er onder de tekst ook nog “Snel meer...”.
    Vind ik leuk
    Morris +20216
    donderdag 14 juni 2018 om 11:45
    tis toch wat..

    schuren? :-)
    Vind ik leuk
    Quareck +5997
    donderdag 14 juni 2018 om 11:27
    Beetje hetzelfde verhaal als cillessen denk ik, te goed voor op de bank..
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:27
    Dat is een broodje Lulverhaal, dat kan niet anders
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:27
    hahahahaha
    Vind ik leuk
    uspsvkuh +23
    donderdag 14 juni 2018 om 11:29
    Zou mooi zijn voor m …….
    Jammer voor PSV .
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:29
    Tsja, nu is het ook geen discussie meer wie er bij het NL elftal hoort te keepen...
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:30
    FC Barcelona verkoopt Cillissen omdat hij ‘te goed’ is om op de bank te laten zitten en dan zal Jeroen Zoet wel op de bank willen zitten in Barcelona terwijl hij bij PSV vaste doelman is onder de lat
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4820
    donderdag 14 juni 2018 om 11:36
    Cillissen was toch ook vaste waarde bij Ajax? Zou voor Zoet ook perfect zijn zo'n overstap.Dan kan hij over 2 jaar ook vanuit daar een mooie stap maken.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1253
    donderdag 14 juni 2018 om 12:41
    Wat een flauwekul. Een overstap perfect noemen door bewust twee jaar voor de bank te kiezen.
    Ga dan naar een mooie subtopper in Spanje (bv) en keep daar lekker elke wedstrijd. Ga je van daaruit een mooie stap maken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4820
    donderdag 14 juni 2018 om 12:46
    Hoezo flauwekul? Cillissen heeft nu ook keuze zat.Je zit niet bij een wikkie-wakkie club op de bank hè!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:30
    Prima betrouwbare doelman😄
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21645
    donderdag 14 juni 2018 om 11:36
    Niet goed genoeg. Ga naar een subtoppertje waar je aan spelen toe kan komen.
    Vind ik leuk
    soccer02 +474
    donderdag 14 juni 2018 om 11:43
    Voor de bank is elke keeper van het niveau zoet/jasper goed genoeg. Barca heeft maar 1 eis. Niet zeuren om speeltijd.
    Vind ik leuk
    jochempje +2122
    donderdag 14 juni 2018 om 12:04
    En geen ballen over de doellijn trekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:22
    Als je goed leest is Jasper dus te goed voor de bank.
    Vind ik leuk
    La Luz +157
    donderdag 14 juni 2018 om 11:36
    Niet te hopen voor ter Stegen, want dan is hij z'n nr 1 plekje onder de lat kwijt.....
    Vind ik leuk
    Ale +3516
    donderdag 14 juni 2018 om 11:44
    Gaat zoet niet doen. Hij kon jasper niet begrijpen destijds.
    Vind ik leuk
    Coño +15
    donderdag 14 juni 2018 om 11:46
    Toch nog even goed gelachen nu de donderdagochtend op z'n eind komt!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:48
    Eerst zien dan geloven
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:49
    Zoet kan beter naar Roma gaan als eventueel Allison vertrekt;)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:50
    Nog niet de helft van Cilliessen
    Vind ik leuk
    La Luz +157
    donderdag 14 juni 2018 om 12:51
    je laat zo wel ruimte over voor speculaties hé Henkie Penkie
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:10
    Ja ik vindt Cilliessen klasse beter
    Vind ik leuk
    La Luz +157
    donderdag 14 juni 2018 om 13:41
    Ik ben blij met je reactie Henk, je hebt m'n vermoeden bevestigd. ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:52
    lol, als cilissen al bankte als 2e keeper en hier en daar eens af en toe speelde.

    Zal zoet bij barcelona alleen maar trainen om vervolgens weer verkocht te worden denk ik.

    Maarja de positive kant is dat zijn Marktwaarde tenmisnte ietsjes zal stijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:58
    Die club die verreweg de meeste prijzen heeft ja
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 11:58
    Dit lijkt me typisch een Zoethoudertje
    Vind ik leuk
    Foebele +46988
    donderdag 14 juni 2018 om 11:58
    Allebei moeten ze gewoon gaan keepen, rot op man, sinds wanneer zijn Oranje internationals vaste bankzitters?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:16
    Enige juiste reactie hier tot nu toe.
    Vind ik leuk
    Boyette +50
    donderdag 14 juni 2018 om 11:59
    Zoet is wel goed genoeg voor Barcelona.. maar ook goed genoeg om niet ergens 2e doelman te hoeven zijn..
    en daar 1e doelman worden zal niet snel gebeuren
    dus hij kan daar maar beter weg blijven
    Vind ik leuk
    stratumseind +135772
    donderdag 14 juni 2018 om 12:02
    Ende Geschichte von Ter Stegen bij barca dus......
    Vind ik leuk
    jochempje +2122
    donderdag 14 juni 2018 om 12:04
    Bedankt dat je me hardop liet lachen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +135772
    donderdag 14 juni 2018 om 12:06
    Zo ben ik ...
    Vind ik leuk
    wil40 +195
    donderdag 14 juni 2018 om 12:10
    eerlijk gezegd denk ik dat dat bankzitten wordt. PSV moet gewoon net zo imbeciel doen als Ajax en 40 miljoen euro voor Zoet vragen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:24
    Hoezo is dat imbeciel? De rode loper uitleggen en 5-10m vragen, dat is pas imbeciel. Kunnen veel clubs nog wat van leren.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:05
    Gaat Zoet dan ook "de strijd aan" met ter Stegen?
    Als deze deal doorgaat weet Zoet één ding zeker, z'n plek bij Oranje moet hij dan definitief aan Cillessen afstaan. Ervan uitgaande dat Cillessen 1e keeper wordt bij een Europese (sub)topper.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:34
    Reservekeeper bij Barcelona is juist een aanbeveling voor Oranje lees ik hier regelmatig. Je traint dan namelijk met de grote jongens, zoals Messi, Suarez...:-) :-) :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:06
    Iedereen kan tegenwoordig naar Barca lijkt t
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:13
    Droom lekker verder Zoet is nog zeer zeker niet goed genoeg niveau Barca en zal dat ook nooit halen !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 12:18
    Heeft natuurlijk 2 jaar geleden een uitstekende indruk achter gelaten in de cl oa tegen atletico madrid enkele keren. Het is dus geen toeval dat barcelona aan hem denkt.
    Vind ik leuk
    jochempje +2122
    donderdag 14 juni 2018 om 12:35
    Hij liet 2 jaar geleden ook een uitstekende indruk achter tijdens de uitwedstrijd tegen Feyenoord.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2539
    donderdag 14 juni 2018 om 13:04
    Tja Jones heeft het gehele afgelopen seizoen een uitstekende indruk achtergelaten.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:30
    Dat moet Jeroen Zoet niet willen. Daar is hij veel te goed voor.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:32
    Niet doen!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +7903
    donderdag 14 juni 2018 om 12:35
    Dan maakt hij wel kans op basis Nederlands elftal :) :) :)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:35
    Mijn dag is helemaal goed
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:45
    Gaat dit artikel over dezelfde Jeroen Zoet als die Jeroen Zoet die bij PSV onder de lat staat? Ik meen hier toch altijd terug te lezen dat er 0,0 interesse is in die Jeroen Zoet van PSV namelijk. En dan zou nu nota bene FC Barcelona interesse hebben in die Jeroen Zoet. Dat bestaat niet (volgens de "echte" kenners hier).
    Vind ik leuk
    Arbee +1647
    donderdag 14 juni 2018 om 13:01
    Was met Cillessen twee jaar geleden ook zo hè. De hele zomer geen interesse, en toen Claudio Bravo verkocht werd aan City stond Barcelona ineens op de stoep
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:08
    Voor keepers is het sowieso lastiger om te verkassen. De keeperscarrousel komt altijd pas laat en moeizaam op gang omdat er maar weinig plekken te vergeven zijn. Voor Zoet zou het goed zijn wanneer hij naar een sterkere competitie vertrekt. Echter keepers moeten wel spelen, dus op de bank gaan zitten bij FC Barcelona is m.i. niet goed voor zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 15:02
    Als ik Zoet was zou ik het doen. Bij een mooiere club kun je nauwelijks terecht komen, je bent deel van een selectie met de beste spelers ter wereld, mooie stad, lekker klimaat en goede verdiensten. De club speelt altijd en overal voor de prijzen en met een beetje mazzel sta je zo onder de lat. Deze kans komt echt niet nog eens voorbij. Voor mindere clubs kan hij nog altijd kiezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:20
    Moeilijke keuze tussen spelen of niet spelen. Echter heel veel betere voetbalclubs en mooiere steden dan Barcelona zijn er niet te vinden in Europa. En Cillessen is er niet slechter op geworden. PS ik vind Cillissen in het Nederlands Elftal beter keepen dan J. Zoet, die daar altijd een zenuwachtige indruk maakt. Zoet is een goede clubkeeper voor PSV, maar Cillessen hoort op dit moment onder de lat te staan in Oranje.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:53
    Zou wel leuk zijn! Zo krijgen onze keepers nog eens wat aanzien!
    Vind ik leuk
    De Haan +124
    donderdag 14 juni 2018 om 12:56
    Ik denk boven zijn niveau. Maar als hij lekker daar als cilessen de bekerwedstrijdenkan keepen en goed salaris krijgt... een prima stap. Het is zonde voor het voetbal om cipressen als 2e keeper te zien
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 12:58
    Zou wel een droomtransfer zijn voor Zoet. Geweldig leuk voor hem!
    Vind ik leuk
    Arbee +1647
    donderdag 14 juni 2018 om 13:00
    Dat is eigenlijk toch best een lastige keuze. M'n eerste reactie zou zijn "niet doen", net zoals ik dat zei toen Cillessen die kant op ging. Hij is 27 en nadert dus normaal gesproken zijn topjaren. Die zou hij gewoon onder de lat moeten doorbrengen en niet op de bank. Maar anderzijds is diezelfde Cillessen ook de reden waarom hij het wél zou moeten doen. Cillessen speelt niet veel, maar toch heeft hij zich in de belangstelling weten te knokken van Liverpool, Bayern, Napoli en Chelsea. Als je met een tussenstop als tweede keeper bij Barcelona die stap kunt maken, moet je het meteen doen. Ik zie die clubs namelijk niet rechtstreeks bij PSV aankloppen
    Vind ik leuk
    inimini +1857
    donderdag 14 juni 2018 om 13:09
    Barcelona is de weg echt helemaal kwijt, je verkoopt je reserve keeper en haalt er een mindere keeper voor terug. Neymar vertrekt en haalt er Dembele voor terug. Je laat Alves gaan en haalt er Semedo voor terug.

    Zodra Messi ermee stopt is Barcelona geen absolute wereldtop meer.
    Vind ik leuk
    Leozao +147
    donderdag 14 juni 2018 om 13:11
    Cillessen wel naar Barcelona, Zoet nooit, in ieder geval niet als keeper
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:30
    17 miljoen geen probleem
    Vind ik leuk
    popiejopie +1970
    donderdag 14 juni 2018 om 13:32
    Eerlijk is eerlijk, Zoet heeft een heel goed seizoen gedraaid. Hierdoor is PSV 100% kampioen geworden.
    Vind ik leuk
    AfcaJB +181
    donderdag 14 juni 2018 om 13:51
    Hahahaha hou toch op!
    Vind ik leuk
    Bert +95
    donderdag 14 juni 2018 om 14:05
    Wist niet dat het alweer 1 april is,als toch een mee voetballende keeper zoekt ,kom je toch nooit bij zenuwpees zoet uit.altijd maar de bal naar voren rossen.nooit achter speler aan spelen zit vol met zenuwen als hij de bal terug gespeeld krijgt.
    Oja hij heeft ambitie en die zoek je dan op de bank bij Barca.nee PSV maak je geen zorgen hij is veel te klein om de beste keeper van ned. Op te volgen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:05
    Voor een reservedoelman is hij prima.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1582
    donderdag 14 juni 2018 om 14:07
    Hahaha, ja vast en dan voor tig miljoen zeker? Hahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:09
    Goed genoeg zeker...maar wil je als 27 jarige spelen of op de bank zitten??
    Vind ik leuk
    Mari +5341
    donderdag 14 juni 2018 om 14:31
    Iedere keeper kan Cillessen opvolgen.
    Het gaat om geschiktheid. Zoet is domweg te slecht.
    Het zou wel grappig zijn. omdat ik de Zoet fans dan zou willen horen.
    Weer achter Cillessen. enz
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:38
    Wie niet speelt is de beste keeper in Oranje.
    Want die niet speelt ... is wél foutloos.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:33
    Lood om oud ijzer. 1 pot nat. Het zal me aan me reet roesten.
    Vind ik leuk
    Jozef +32776
    donderdag 14 juni 2018 om 14:58
    Zoet bij Barcelona...

    Na ja, Messi heb ook een baard, dus waarom niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:01
    Weet je wat ik niet snap? Wanneer iemand een 5 jarig contract tekent en weet dattie op de reservebank terecht komt, al na een jaar al gaat lopen blèren dat hij weg wil.......Eerst zei hij dat hij niet zo nodig hoefde.....Nu (Let er maar op) gaat hij weg......Waarom teken je dan voor 5 jaar????
    Vind ik leuk
    jochempje +2122
    donderdag 14 juni 2018 om 15:58
    Omdat er in dat contract speelminuten in het tweede seizoen zijn beloofd, misschien?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:47
    voor de bank is die net goed genoeg!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:50
    Een ding is zeker Ajax gaat weer een miljoentje of 2 op de bank rekening krijgen!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:50
    Ronduit lachwekkend dit! Hij hooguit goed genoeg voor Watford!!
    Vind ik leuk
    Cookee +8943
    donderdag 14 juni 2018 om 16:26
    Staat leuk op je CV maar wat heb je er aan?
    Elke speler wil spelen dacht ik.
    Je wordt niet beter van een jaar wissel te zijn, dat zagen we wel aan Jurjus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'FC Barcelona heeft Zoet op lijstje met mogelijke opvolgers Cillessen staan'