'De beste middenvelder van de Eredivisie, zeker weten. Hij kan overal spelen'

    'De beste middenvelder van de Eredivisie, zeker weten. Hij kan overal spelen'

    donderdag 14 juni 2018 om 14:24

    Mukhtar Ali maakte vorig jaar de overstap naar Vitesse om zich in de kijker te spelen bij de de nationale ploeg van Saudi-Arabië. In Arnhem kwam hij echter nauwelijks in actie, waardoor het WK aan zijn neus voorbij gaat.

    "Toen ik naar Vitesse kwam, dacht ik dat het in mijn voordeel zou zijn om in de Eredivisie te spelen, met Van Marwijk als bondscoach. Bij Vitesse zou ik wel bij hem in the picture zijn. Maar hij ging weg. En ik speelde niet...", sombert de middenvelder in gesprek met de NOS.

    Zijn eerste doel: vaker spelen bij Vitesse. Dat wordt naar eigen zeggen nog een heidens karwei. "Ik zou liegen als ik zei dat het me niet uitmaakt dat ik niet speel. Ik ben hier gekomen om te spelen, maar ik ben nog jong en moet nog veel leren. Vooral van Thulani Serero."

    "Voor mij is Thulani Serero de beste middenvelder van de Eredivisie. Zeker weten. Hij is nu een controlerende middenvelder, maar ik kan me nog herinneren dat hij bij Ajax ook op 10 en andere posities heeft gespeeld. Hij kan overal uit de voeten. Daarom vind ik hem de beste", besluit Ali.

    Plaats een reactie

    Frietbakker +4753
    donderdag 14 juni 2018 om 14:27
    Serero heeft ooit nog tegen Barca gescoort
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1725
    donderdag 14 juni 2018 om 14:30
    Wat een geweldige wedstrijd speelde hij toen! samen met Blind overigens.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4753
    donderdag 14 juni 2018 om 18:47
    Het is misschien gek, maar ik vond Boilesen toen echt uitblinken, jammer dat hij in de eerste elftal eruit geschopt werd.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:31
    Prima speler met heel veel inzet. Je moet hem 3 x voorbij om hem kwijt te raken. Hopelijk kunnen wij hem behouden.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 14:46
    Redelijke speler maar echt niet de beste middenvelder van de Eredivisie. Hij zat niet voor niets niet eens meer op de bank bij Ajax. Wel een goeie gozer met veel inzet.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:57
    Voor ons is hij goed genoeg.
    Minpuntje is dat hij blessuregevoelig is.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 14:59
    Is ook zo, maar wat die Ali zegt is natuurlijk belachelijk :p
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:02
    Voor hem is hij de beste middenvelder staat er.
    Hij kan ook niet zeggen, Serero kan er geen kut van.haha
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 15:04
    Hij had dan beter helemaal niets kunnen zeggen want nu zet hij zich zelf voor schut.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:05
    Ik zal het doorgeven.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:14
    Hij mag best zeggen dat hij tegen een team genoot op kijkt.
    Serero is als verdedigende middenvelder echt een fijne speler om in je elftal te hebben, doet veel ondankbaar werk.
    Werk waar ze bij Ajax vaak te weinig zin in hebben..
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:16
    Misschien geen Ajax, Feyenoord of Psv niveau.

    Maar wij zijn heel blij met Serero.
    Altijd 100% inzet en is een kuitenbijter.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:08
    Maar Nakamba was beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:25
    Was hebben we niks aan hé.
    Nu en de toekomst is veel belangrijker.
    Vind ik leuk
    VA1 +1125
    donderdag 14 juni 2018 om 20:33
    Zeker was Nakamba beter! Serero heeft wel meer ervaring.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:18
    Ervaring telt niet als je beter bent dan de tegenstander.
    Kijk maar naar Messi: speelt zijn hele leven al de tegenstander zoek.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:10
    Je mag tegenwoordig niks meer zeggen.
    Alles word overdreven of omgedraaid.
    Ali heeft gewoon pech dat hij Serero voor zich heeft.
    Serero is een buffel en blijft jagen en geeft nooit op.
    Ik las net ergens dat GAE , Ali wil huren.
    Dat zou misschien goed voor hem zijn, komt hij in ieder geval aan het spelen.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 15:29
    Is goed pik.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:33
    Kadioglu is beter.
    Vind ik leuk
    BVO'tje +680
    donderdag 14 juni 2018 om 18:02
    Jij bent vanmiddag heel hard met je kop op de grond gevallen?
    Kadioglu is een juupspelertje.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9231
    donderdag 14 juni 2018 om 14:39
    Samen met Danny Hoesen... Nicolai Boilesen die toen ook 1 van zijn beste wedstrijden in het shirt van Ajax speelde..
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1259
    donderdag 14 juni 2018 om 16:44
    Het zit soms mee. Aissati speelde ooit heel Milan duizelig.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +4753
    donderdag 14 juni 2018 om 18:48
    ze zijn er nog steeds niet bovenop
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:28
    Laten we zeggen dat hij 1 van de beste middenvelders is.

    Ik heb dus niet gezegd de beste!
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7371
    donderdag 14 juni 2018 om 14:28
    Beperkte blik van ali
    Vind ik leuk
    Rodajc +9601
    donderdag 14 juni 2018 om 14:31
    Omdat Serero op meer posities kan spelen is hij de beste... aparte redenatie van Ali.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8486
    donderdag 14 juni 2018 om 14:35
    Beter als Castagnios als je Serero in de spits had gezet.
    Vind ik leuk
    MichPSV +2129
    donderdag 14 juni 2018 om 14:29
    Serero blijft een toppertje.
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    donderdag 14 juni 2018 om 14:37
    Meer Serero was een toppertje
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 16:45
    Is een toppertje hoor. Hij hoort sowieso tot de betere controlerende middenvelders in de Eredivisie. Voor de duidelijkheid, 1 van de betere, dus niet de beste voordat we die weer krijgen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8486
    donderdag 14 juni 2018 om 14:33
    Er is echt schandalig omgegaan met Serero door Ajax. Die had nu voor een flink salaris in Engeland kunnen spelen in plaats van bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18797
    donderdag 14 juni 2018 om 14:35
    Mukhtar Ali... wij snappen opeens waarom jij het niet gemaakt hebt als voetballer... daarvoor moet je een realistische blik op de wereld hebben.... serero.. laat me niet lachen.
    Vind ik leuk
    Maronk +260
    donderdag 14 juni 2018 om 14:36
    Gerucht: Ali wordt gehuurd door Go Ahead Eagles dit seizoen...
    Vind ik leuk
    Sil95 +9231
    donderdag 14 juni 2018 om 14:38
    Zozo Stegeman is ambitieus!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 14:38
    Dat zou wel goed zijn voor hem. Hij zit anders toch meestal op de bank in Arnhem.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2543
    donderdag 14 juni 2018 om 14:36
    Sterker nog. Dit is de allerbeste middenvelder ter wereld. Vele malen beter dan alle taureetjes, pogbas, iniestaatjes en xavis van deze planeet. Op zijn minst 300 miljoen waard. Wat een onzin zeg
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    donderdag 14 juni 2018 om 15:09
    Niet overdrijven, hij zegt ook één van de beste van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 15:14
    Het word altijd overdreven, hij zegt dat Serero de beste midden velder voor HEM is. Laat ze maar lullen DD.
    Vind ik leuk
    Sil95 +9231
    donderdag 14 juni 2018 om 14:37
    De beste middenvelder zou ik niet willen zeggen , wel zeer verdienstelijk en degelijk. Een speler die je er gewoon goed bij kunt hebben.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 14:46
    Haha serero de beste.

    Grappig.😂
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    donderdag 14 juni 2018 om 15:10
    Gelukkig zijn die middenvelders van feyenoord zo goed dit seizoen :)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Heeft er ook weer veel mee te maken 😂.

    De beste zijn zyiech,van ginkel,van de beek, frenkie de jong, vilhena etc.
    Vind ik leuk
    Sossa030 +172
    donderdag 14 juni 2018 om 14:48
    Nou zeker niet!! Ik vind hakim ziyech de beste speler, van ginkel, el ahmadi, labyad, mount, til, frenkie de jong! Ik vind ze allemaal veel beter dan serero🤣
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 14:52
    Mee eens. Nog wel meer zelfs, Ayoub en Vilhena ook nog ;)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    donderdag 14 juni 2018 om 15:11
    Opvallend veel reacties van het ajaxkamp op Vitesse topics. Zelfs hun oud speler deugt ineens niet meer.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Hij begon goed bij ajax maar kwam op een gegeven moment tekort.

    Wel prima voor viteski.
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 16:41
    Imbecielski.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 17:35
    Jullie zijn wel heel snel op jullie piksie getrapt. 😂

    Minder vodka drinken 😂
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 17:37
    Imbecielski, constant dezelfde onzin plaatsen wekt irritatie op. Je bent niets meer dan een imbeciele trol.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 17:59
    Als jij niet tegen een grapje kunt dan is er wat mis met je flauw menneke ;).

    Jij zit ook op iedereen te zeiken. De enige die imbecielski is ben jij.

    Leer tegen een grapje kunnen. Je zit op een flauwe voetbalforum niet in de tweede kamer pik/zeikerd etc.
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 18:04
    Elke keer hetzelfde roepen is geen geintje rotmongool dat je bent.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 18:06
    Ga een leven zoeken chagrijntje!
    Rotmongool is wel heel kinderachtig je pik.

    Gaat een lang seizoen voor je worden zuurpruim 😂
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 18:13
    Je bent een rotmongool. Constant trollen op de topics over Vitesse. Waarom? Omdat eng Henkie eruit getrapt is? Kijk naar jouw eigen gedrag rotmongool. Dan snap je waarom ik jou een tyfuslijer vind.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 18:18
    Same at ya zuurpruim.

    Henkie heeft niet de beker voor jullie gewonnen maar de goede selectie die jullie hadden. ;)
    Trollen/geinen doe ik ook over ajax,psv,mijn cluppie en andere clubs.

    Er is wel meer in het leven dan vitesse,chagrijnige dicky die kinderachtige scheldworden gebruikt.

    Hoop voor je dat je geen mongool bent die tyfus heeft haha.

    Ga van het leven genieten man,en succes in het nieuwe seizoen.

    P.s jullie moeten een opvolger gaan zoeken voor kashia ;)
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 18:22
    Ik geniet prima van het leven rotmongool. Meer dan een debiel die constant aan het trollen is en hetzelfde zegt.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 18:26
    Dat laat je anders niet merken kleutertje.

    Rapporteren heeft niet eens zin... je gaat goed mee met het vp niveau.

    Dat jij een analfabeet bent kan ik ook niets aan doen.

    Have a nice life zielig menneke.
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 21:24
    Zielig menneke zeg je maar tegen een spiegel rotmongool. Jij komt constant met dezelfde beledigingen aan mijn club. Jij verdient te worden behandeld als wat jij bent. Stront, afval het laagste van het laagste. Jij hebt dit opgezocht al maanden. Nu krijg je wat jij als ongedierte verdiend.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    donderdag 14 juni 2018 om 22:08
    Je hebt een duimpje voor de creativiteit meisje.
    Beledigingen?

    Noem eens een voorbeeld dan meisje?

    Tevens mijn laatste reactie naar jouw toe.

    Jij bent mijn tijd niet waard.

    Zoals eerder mentioned,have a nice life. Noob. 🤘

    Gaat niet goed met jou he? Haha.
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:54
    Mooi mongooltje. Spring lekker voor een trein of zo. Dan is de wereld weer een stuk mooier lelijkerd.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    vrijdag 15 juni 2018 om 06:23
    Same at ya!
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    vrijdag 15 juni 2018 om 09:14
    Krijg tyfus.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21173
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:00
    Goedemorgen brombeer.

    Van hetzelfde!
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 15:10
    By far de beste middenvelder van Vitesse. Maar Van Ginkel en Van de Beek zijn veel veel veel beter dan Serero. Serero is zoals Vitesse gewoon een prima subtopper. Niks mis mee natuurlijk. Ali kwam onder Fräser niet in aanmerking voor speeltijd. Des te meer vertrouwen ik in zijn kwaliteiten heb.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 16:43
    Moet wel zeggen dat de 3 middenvelders van Vitesse elkaar ook perfect aanvoelden, daar moet je ook geluk mee hebben. Mount, Foor en Serero was het beste middenveld sinds jaaaaren ondanks dat ze afzonderlijk van elkaar niet de beste middenvelders zijn.
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 16:50
    Ja jammer dat Fräser dan weer het grootste gedeelte voor Bruns koos.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:29
    Ja absoluut. Onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    VA1 +1125
    donderdag 14 juni 2018 om 20:24
    Nou... zeer matige speler. Zo snel mogelijk verkopen want zelfs als invaller heb je niks aan hem.
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 21:19
    Matig, tja in ieder geval is hij niet beter dan Foor. Hij kan wel scoren. Maar hij heeft geen drive die een Foor wel heeft. Een beetje een tamme speler
    Vind ik leuk
    De Hout +1240
    donderdag 14 juni 2018 om 15:47
    Midtsjø is de beste.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 17:30
    Nooit van gehoord
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +184
    donderdag 14 juni 2018 om 18:03
    Waar die eind van het seizoen speelde wel ja. Onder Henkie was hij constant tussen Kashia en Miazga te vinden.
    Vind ik leuk
    VA1 +1125
    donderdag 14 juni 2018 om 20:22
    Serero is echt een belangrijke speler voor Vitesse maar ik vond Nakamba nóg beter. Serero heeft wel meer ervaring overigens.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3091
    donderdag 14 juni 2018 om 22:15
    Heb je met Mount samen gespeeld en noem je Serero de beste in de Eredivisie. Serero is een aardig speler maar snap eigenlijk niet waarom zulke spelers helemaal uit Zuid-Afrika gehaald moet worden. En die Ali is ronduit zwak, zet er dan een Nederlands talent neer.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2914
    donderdag 14 juni 2018 om 22:41
    Na Rusland - 'S. A. te hebben gezien, he je niet veel extra talent nodig om je in de kijker te spelen. Het NL dameselftal zou het ook goed doen tegen dit 's. A.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De beste middenvelder van de Eredivisie, zeker weten. Hij kan overal spelen'