'De beste middenvelder van de Eredivisie, zeker weten. Hij kan overal spelen'

    'De beste middenvelder van de Eredivisie, zeker weten. Hij kan overal spelen'

    donderdag 14 juni 2018 om 14:24

    Mukhtar Ali maakte vorig jaar de overstap naar Vitesse om zich in de kijker te spelen bij de de nationale ploeg van Saudi-Arabië. In Arnhem kwam hij echter nauwelijks in actie, waardoor het WK aan zijn neus voorbij gaat.

    "Toen ik naar Vitesse kwam, dacht ik dat het in mijn voordeel zou zijn om in de Eredivisie te spelen, met Van Marwijk als bondscoach. Bij Vitesse zou ik wel bij hem in the picture zijn. Maar hij ging weg. En ik speelde niet...", sombert de middenvelder in gesprek met de NOS.

    Zijn eerste doel: vaker spelen bij Vitesse. Dat wordt naar eigen zeggen nog een heidens karwei. "Ik zou liegen als ik zei dat het me niet uitmaakt dat ik niet speel. Ik ben hier gekomen om te spelen, maar ik ben nog jong en moet nog veel leren. Vooral van Thulani Serero."

    "Voor mij is Thulani Serero de beste middenvelder van de Eredivisie. Zeker weten. Hij is nu een controlerende middenvelder, maar ik kan me nog herinneren dat hij bij Ajax ook op 10 en andere posities heeft gespeeld. Hij kan overal uit de voeten. Daarom vind ik hem de beste", besluit Ali.

    Plaats een reactie

    Frietbakker +5364
    donderdag 14 juni 2018 om 14:27
    Serero heeft ooit nog tegen Barca gescoort
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1866
    donderdag 14 juni 2018 om 14:30
    Wat een geweldige wedstrijd speelde hij toen! samen met Blind overigens.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 14 juni 2018 om 18:47
    Het is misschien gek, maar ik vond Boilesen toen echt uitblinken, jammer dat hij in de eerste elftal eruit geschopt werd.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 14 juni 2018 om 14:39
    Samen met Danny Hoesen... Nicolai Boilesen die toen ook 1 van zijn beste wedstrijden in het shirt van Ajax speelde..
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2354
    donderdag 14 juni 2018 om 16:44
    Het zit soms mee. Aissati speelde ooit heel Milan duizelig.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 14 juni 2018 om 18:48
    ze zijn er nog steeds niet bovenop
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8727
    donderdag 14 juni 2018 om 14:28
    Beperkte blik van ali
    Vind ik leuk
    Rodajc +14343
    donderdag 14 juni 2018 om 14:31
    Omdat Serero op meer posities kan spelen is hij de beste... aparte redenatie van Ali.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 14 juni 2018 om 14:35
    Beter als Castagnios als je Serero in de spits had gezet.
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8749
    donderdag 14 juni 2018 om 14:29
    Serero blijft een toppertje.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 14 juni 2018 om 14:33
    Er is echt schandalig omgegaan met Serero door Ajax. Die had nu voor een flink salaris in Engeland kunnen spelen in plaats van bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25131
    donderdag 14 juni 2018 om 14:35
    Mukhtar Ali... wij snappen opeens waarom jij het niet gemaakt hebt als voetballer... daarvoor moet je een realistische blik op de wereld hebben.... serero.. laat me niet lachen.
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    donderdag 14 juni 2018 om 14:36
    Gerucht: Ali wordt gehuurd door Go Ahead Eagles dit seizoen...
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 14 juni 2018 om 14:38
    Zozo Stegeman is ambitieus!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4817
    donderdag 14 juni 2018 om 14:36
    Sterker nog. Dit is de allerbeste middenvelder ter wereld. Vele malen beter dan alle taureetjes, pogbas, iniestaatjes en xavis van deze planeet. Op zijn minst 300 miljoen waard. Wat een onzin zeg
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11429
    donderdag 14 juni 2018 om 15:09
    Niet overdrijven, hij zegt ook één van de beste van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10596
    donderdag 14 juni 2018 om 14:37
    De beste middenvelder zou ik niet willen zeggen , wel zeer verdienstelijk en degelijk. Een speler die je er gewoon goed bij kunt hebben.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31521
    donderdag 14 juni 2018 om 14:46
    Haha serero de beste.

    Grappig.😂
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11429
    donderdag 14 juni 2018 om 15:10
    Gelukkig zijn die middenvelders van feyenoord zo goed dit seizoen :)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31521
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Heeft er ook weer veel mee te maken 😂.

    De beste zijn zyiech,van ginkel,van de beek, frenkie de jong, vilhena etc.
    Vind ik leuk
    Sossa030 +289
    donderdag 14 juni 2018 om 14:48
    Nou zeker niet!! Ik vind hakim ziyech de beste speler, van ginkel, el ahmadi, labyad, mount, til, frenkie de jong! Ik vind ze allemaal veel beter dan serero🤣
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11429
    donderdag 14 juni 2018 om 15:11
    Opvallend veel reacties van het ajaxkamp op Vitesse topics. Zelfs hun oud speler deugt ineens niet meer.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31521
    donderdag 14 juni 2018 om 15:31
    Hij begon goed bij ajax maar kwam op een gegeven moment tekort.

    Wel prima voor viteski.
    Vind ik leuk
    De Hout +1721
    donderdag 14 juni 2018 om 15:47
    Midtsjø is de beste.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7315
    donderdag 14 juni 2018 om 17:30
    Nooit van gehoord
    Vind ik leuk
    Arnhem-1 +181
    donderdag 14 juni 2018 om 18:03
    Waar die eind van het seizoen speelde wel ja. Onder Henkie was hij constant tussen Kashia en Miazga te vinden.
    Vind ik leuk
    VA1 +1679
    donderdag 14 juni 2018 om 20:22
    Serero is echt een belangrijke speler voor Vitesse maar ik vond Nakamba nóg beter. Serero heeft wel meer ervaring overigens.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4460
    donderdag 14 juni 2018 om 22:15
    Heb je met Mount samen gespeeld en noem je Serero de beste in de Eredivisie. Serero is een aardig speler maar snap eigenlijk niet waarom zulke spelers helemaal uit Zuid-Afrika gehaald moet worden. En die Ali is ronduit zwak, zet er dan een Nederlands talent neer.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4785
    donderdag 14 juni 2018 om 22:41
    Na Rusland - 'S. A. te hebben gezien, he je niet veel extra talent nodig om je in de kijker te spelen. Het NL dameselftal zou het ook goed doen tegen dit 's. A.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De beste middenvelder van de Eredivisie, zeker weten. Hij kan overal spelen'