'Ik schat de kans dat Marokko de poulefase overleeft niet heel groot'

    'Ik schat de kans dat Marokko de poulefase overleeft niet heel groot'

    donderdag 14 juni 2018 om 18:25

    De kans dat Marokko de volgende ronde van het WK bereikt is klein. Dat is de verwachting van Pim Verbeek, die van 2010 tot 2015 voor de Marokkaanse voetbalbond werkte.

    "De eerste wedstrijd tegen Iran is van cruciaal belang. Dat wordt de belangrijkste wedstrijd", aldus Verbeek tegenover RTV Rijnmond. "Ik schat de kans dat ze de poulefase overleven niet heel groot, want Spanje en Portugal hebben heel ervaren spelers. Iran is ook gewoon de beste van Azië, dus het wordt erg lastig."

    Verbeek verwacht dat Karim El Ahmadi een belangrijke rol gaat spelen bij de Marokkanen. "Het is een heel aanvallend elftal en dat vind ik heel leuk, de kwaliteit ligt aan de bal. Dat betekent wel dat je verdedigend wat vraagtekens mag hebben. El Ahmadi is eigenlijk de enige op het middenveld die ballen kan veroveren. Hij krijgt ontzettend veel te doen."

    Lees meer over:MarokkoKarim El Ahmadi

    Poll

    Heeft Marokko een kans om de poulefase te overleven?

    (1703 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 14 juni 2018 om 18:31
    Die worden gewoon kansloos de poule uit gekegeld.
    Gelukkig.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:34
    Gelukkig wel. Dat onbeboet getoeter kan ik missen.
    Vind ik leuk
    Sossa030 +172
    donderdag 14 juni 2018 om 18:36
    Nee nederlanders toeteren nooit als ze winnen op een wk of een ek!! Hypocriet dat je bent!!!!!
    Vind ik leuk
    lexy88 +1218
    donderdag 14 juni 2018 om 18:39
    Inderdaad, dat gebeurt amper.. waarom zou je zoveel disrespect voor de rest van je medebewoners tonen door zo uitgebreid zoveel herrie te maken. Wat een onzin en ontzettend ongepast.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34863
    donderdag 14 juni 2018 om 19:17
    Bij elke inbraak wordt er toch ook niet getoeterd?
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    donderdag 14 juni 2018 om 23:33
    Oohhhhh.....als je beter je best had gedaan op school had je nu in een betere wijk gewoond en niet in een achterstandswijk. Het is zo simpel om af te geven op minderheden. Je bent een goedkope hork.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34863
    vrijdag 15 juni 2018 om 11:37
    Ik woon in een goede wijk en heb een hoge opleiding :)
    Aldus, je lult uit je nek.
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:39
    Als je dat moet bevestigen dan is het vaak niet waar. Snap je. Je verraadt jezelf.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34863
    vrijdag 15 juni 2018 om 14:11
    Wat je wilt. Het interesseert me niets wat jij denkt.
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    vrijdag 15 juni 2018 om 17:06
    Ga lekker werken ipv bijdehante en zinloze opmerkingen te maken om je eigen falen te verzachten. Tokkie!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:52
    Ik zou niet eens weten waar mijn toeter zit.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:24
    Nee. Misschien als ze een wk winnen maar is nooit gebeurd en 88 kan ik me niet herinneren. En mij hypocriet noemen.....
    Vind ik leuk
    Sossa030 +172
    donderdag 14 juni 2018 om 20:03
    Lul niet man!! Je bent geen 8jaar 4 jaar geleden op het wk in brazil elke wed dat ze wonnen heel amsterdamse straatweg stond vast in utrecht!!! Ik kan jullie 1ding vertellen wen er maar! We gaan heel wat toeteren hate it of love it👊🏽👊🏽👊🏽
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:10
    Dat kut ploegje zal snel weer in de Marokkaanse bergen zitten. Oh nee in het vlakke nl waar het zo lekker profiteren is.
    Vind ik leuk
    Sossa030 +172
    donderdag 14 juni 2018 om 20:13
    Hahahaha ik geniet hier echt van hoe jullie hier haten op marokko!! En jullie doen lekker niet mee wuahhahah🤣🤣🤣 dat word toeteren op de rotonde ouwe!!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:35
    Hoop het voor je. Denk alleen nul punten. Misschien Iran maar dan stopt het en het getoeter ook. Alleen de denk roeptoeters nog maar ja.
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 20:49
    Wat een haat hebben jullie ook. Onverstelbaar.
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 20:48
    En de racisten zijn weer bezig.
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    donderdag 14 juni 2018 om 23:36
    Nee nee, ze rijden allemaal over je moeder heen. Toeterend!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:07
    niet iedereen woont in Utrecht Sossa
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:56
    Ik kan mij genoeg foute momenten van Oranje-supporters voor de geest halen. Duitse auto's die in brand werden gestoken of omgegooid, vechtpartijen en bovenal getoeter. Ik woon al sinds 81 in NL. Ik kan er over meepraten dames.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7552
    donderdag 14 juni 2018 om 21:50
    Ik verwacht niet dat Marokko er zo maar uitvliegt, Portugal - Spanje en Marokko - Iran normaal gesproken heeft Spanje en Marokko dan 3 punten en moet Portugal vol aan de bak rest de vraag of ze dit ook kunnen na verlies tegen Spanje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:43
    Huh, Iran heeft toch een veel sterkere selectie? Denk dat die 3 punten niet naar Marokko gaan.
    Vind ik leuk
    mexicano +612
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:38
    Veel sterker? Wie dan..
    Vind ik leuk
    Sossa030 +172
    donderdag 14 juni 2018 om 20:04
    En trouwens wij doen tenminste mee!! Waar is nederland🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:07
    Je zal hier geboren zijn en we zeggen over Marokko. Lekker ingeburgerd.
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 20:52
    Vind je het gek? Hier geboren als Marokkaanse-Nederlander en altijd wordt er gezeken over Marokkaanse-Nederlanders dat ze voor overlast zorgen, niks doen, alleen geld krijgen en waar 200% van de gevangenen Marokkaans zijn. Als je hele leven zo beinvloed wordt door sukkeltjes die continu met hun vingertjes naar je wijzen zou ik me ook niet graag Nederlander voelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:36
    Oké. Dus ze zorgen niet voor grote overlast. Er zijn er ook weinig crimineel en procentueel zitten er ook weinig gevangen. En in opsporing verzocht komen ze ook bijna niet voor. Dan snap ik je dat die sukkeltjes moeten stoppen met vinger wijzen.
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 21:41
    Fijn dat je het begrijp.... -_-
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    donderdag 14 juni 2018 om 23:39
    200% ????

    Hebben ze jou als baby op je hoofd laten vallen. Ongeacht of je intelligent bent of niet.....dit kan echt niet. Daarnaast wil ik best betwisten of jij onderdeel bent van de beroepsbevolking.
    Vind ik leuk
    NvC +616
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:12
    David, ik ben aan het overdrijven om een punt te maken. De laatste twee dagen van verschillende haters gehoord dat 80 en 48% van de gevangene in NL Marokkaans zijn. Terwijl het CBS toont dat het al jaren rond de 10% is. Maar bedankt voor je opmerking.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:01
    Het probleem is dat als je we zegt en refereert naar het Nederlander zijn dan blijf je in de ogen van de echte Nederlander toch een kut-marokkaan. Ik begrijp wel waarom hij we gebruikt. Groot gelijk heeft ie. Wat moet je nou met mensen die je discrimineren en zien als 2de rangs?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:29
    Ik krijg ook niet de indruk dat de Marokkaanse jeugd van de zoveelste generatie hier van de term kut Marokkaan af wil komen. En dan heb ik het over jongetjes van net boven de tien jaar al. Verklaar dit eens?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:53
    Door de manier waarop ze bejegend worden in de maatschappij. Zij voelen zich gediscrimineerd en achtergesteld. Nogmaals je kan nooit goed doen bij de gemiddelde Nederlander. Uitzonderingen daargelaten. Maak mij niks wijs. Daar ben ik te oud voor.
    Vind ik leuk
    NvC +616
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:24
    Vraag je nou echt om jouw indrukken te verklaren? Ik zal mn best doen. Ik denk dat jij met een bepaalde bril naar Marokkanen kijk en bij de gene die irritant gedrag tonen meteen de schuld associeer aan hun cultuur en/of achtergrond. Daarbij generaliseer je alle Marokkanen in een groep omdat dat voor jou makkelijk is, of misschien omdat bepaalde invloedrijke mensen dat roepen?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:47
    Stakker
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:39
    Gelijk terug naar hun eigen land die Marokkanen, oops wat zeg ik nou.
    Het meeste woont hier.
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 20:53
    Bewijs? Bron?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:55
    Hey daar hebben we de 2e jankpop
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 21:57
    Ik vraag je voor het bewijs over je claim dat de helft van alle Marokkanen in NL wonen. Wat is daar nou mis mee? 🤨
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:18
    Heel veel 😈
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 22:53
    Wat precies dan?
    Vind ik leuk
    Nmgn +0
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:46
    Wen er maar aan
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:06
    Dit is mijn land pik. Ik ben een trotse Nederlander met Marokkaanse roots. Deal with it. Ik ben ook trots op Oranje ook al halen sommigen Oranje door het slijk. Ik heb veel te danken aan Nederland.

    Maar tijdens dit WK is dit de slogan:

    KOULOUNA OUSSOUD!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:13
    Geen idee wat dat betekent maar succes. Als.ze winnen zal ik er een paar biertjes op.drinken. zo ben ik dan ook wel.weer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:19
    sportief. Dat betekent: "Wij zijn allemaal leeuwen".
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    donderdag 14 juni 2018 om 18:50
    Spanje Portugal absoluut favoriet in de poule,verassing zou wel leuk zijn
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +323
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:10
    Waarom zoveel haat gun je de jongens die hier in Nederland spelen niet. Wij zijn ook voor Nederland als ze spelen. Op de meeste punten ben ik het met je eens betreft Real. Maar nu stel je wel heel erg teleur
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 01:00
    Ik kan Ziyech niet luchten. Op de manier hoe hij zich opstelt in Heerenveen (Heerenveen-Twente) gun ik hem helemaal niets meer.
    Misselijk gedrocht.

    Jij bent misschien half Nederlands, ik ben alles behalve Marokkaans.
    Moet ik dan maar voor Marokko zijn? Ik zou niet weten waarom.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:22
    Niemand die je dat heeft verplicht. Je moet vooral het land supporten waar je binding mee voelt. Marokko hoef je niet te supporten. Ieder zijn ding. Ik heb zoveel te danken aan NL. Ik support Oranje wel. Dus ja.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:31
    Een kans hebben ze altijd. Als is het een heel klein kansje.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8154
    donderdag 14 juni 2018 om 18:34
    Tegen Iran geef ik ze een goede kans, maar Spanje en Portugal zijn toch echt een paar klassen beter.
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    donderdag 14 juni 2018 om 18:45
    Spanje is dan ook weer een paar klasse beter dan Portugal. Die gaan er morgen tegen Spanje ook met 3/4-0 af denk ik
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:54
    Ik vind de impact van de coachwisseling gisteren lastig in te schatten.
    Portugal kan, als het moet, wel erg degelijk voetbal op de mat leggen. Dat hebben we twee jaar terug tegen de Fransen wel gezien.
    Vind ik leuk
    Mo +11243
    donderdag 14 juni 2018 om 22:26
    Ja absoluut maar als je de spelers vergelijkt. De gehele verdediging en achterhoede bestaat uit spelers van Barca of Real. Hebben naar mijn mening de beste keeper ter wereld. Schat de kanzen van Porugal tegen Spanje niet heel groot in eerlijk gezegd. Maar wat je zegt, impact van die trainerswissel is lastig in te schatten
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 01:03
    Natuurlijk is Spanje favoriet.
    Tegen Nederland (1-5) was de verdediging praktisch hetzelfde.
    De Gea is inderdaad onomstreden. Wederom mee eens.

    Andere kant van het verhaal is: Ronaldo staat er altijd als het nodig is en Portugal heeft afgelopen EK wel even laten zien hoe je prijzen kan winnen, ook zonder wereldkwaliteit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:24
    Portugal moet je toch niet onderschatten. Als ze de bus gaan parkeren kunnen ze Spanje zo de doodsteek geven in de omschakeling. Het is geen oogstrelend voetbal, maar op het afgelopen EK heeft het absoluut gewerkt.
    Vind ik leuk
    Sossa030 +172
    donderdag 14 juni 2018 om 18:35
    Marokko gaat het iran en portugal heel lastig maken!!! Let maar op!! Spanje is gwn buitenaards haha
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:17
    Portugal is 3 klassen beter man
    Vind ik leuk
    Sossa030 +172
    donderdag 14 juni 2018 om 19:57
    Jaah en nl zeker 6klasse beter! Maar droogt portugal met 3-0 af!! Maar kan niet winnen van slovakije waarvan marokko weer wint!! In de ramadan!!
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:38
    Was dat de eerste interland van Slovakije? Ik kon dit land niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:56
    Oke? Ajax won van Barca maar verloor van Pec dus Pec Zwolle > Barca volgens jouw redenatie.
    Vind ik leuk
    Ramon89 +100
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:01
    Dat klopt idd ;)
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1466
    donderdag 14 juni 2018 om 18:35
    aftaaien.....lekker naar huis....blijft in de straten ook rustig en winkeliers hebben etalage nog vol liggen....
    Vind ik leuk
    Ennou +12
    donderdag 14 juni 2018 om 18:38
    Ongesteld of wa
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:44
    Scheelt weer een ingelaste uitzending van opsporing verzocht..dader 1 licht getint,dader 2 licht getint.
    Vind ik leuk
    Nuance +6956
    donderdag 14 juni 2018 om 18:50
    En nou is Rotterdamseajaxcied nergens te bekennen.
    Vind ik leuk
    Ennou +12
    donderdag 14 juni 2018 om 18:35
    Marokko heeft zeker wel een kans. Ze doen in ieder geval mee. En Ziyech heeft gekozen voor Marokko.
    Vind ik leuk
    HupHolland +800
    donderdag 14 juni 2018 om 18:39
    Tweede keer!!!

    Marokko kan zich met portugal en spanje meten. Marokko gaat verrassen.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:40
    Kijk,eindelijk iemand met verstand van zaken en realistisch,ik den het ook niet Pim
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 18:45
    Denk zelfs dat Allah het ook wel weet..We gaan niet door
    Vind ik leuk
    Skkky50 +1408
    donderdag 14 juni 2018 om 18:46
    ''Niet heel groot''? Ze zitten in de poule met Spanje en Portugal. Ik gok de kans klein.
    Vind ik leuk
    Yass +29
    donderdag 14 juni 2018 om 18:46
    Ik schat in, ik denk, misschien, als, pfff, allemaal ophouden mensen. Ga lekker op de bank zitten of waar je ook een Wk wedstrijd wilt zien, wacht af en kijk elk wedstrijd, de rest komt van zelf wel, wie door komt of niet, wie dit en dat word. Lekker belangrijk man, mogen de beste winnen en ik hoop op mooi voetbal.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +423
    donderdag 14 juni 2018 om 18:47
    Het zou raar moeten lopen wil Marokko de knock out ronde halen.
    Normaal gesproken in een Poule met Spanje-Portugal ben je kansloos
    Vind ik leuk
    Yass +29
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:13
    Ja misschien normaal voor jou.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +423
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:54
    maargoed als je na 20 jaar meedoet aan een eindtoernooi mag je ook wel hopen op meer dan de Poulefase..
    Vind ik leuk
    RedNas +2692
    donderdag 14 juni 2018 om 18:47
    Marokko heeft geen goal tegen gehad in wk kwalificatie dus met de verdediging zal het wel meevallen.
    Een gelijkspel tegen Portugal kan al genoeg zijn als Marokko van Iran wint. Het is zeker geen gelopen race, maar ik zie ze wel 2e worden.
    Vind ik leuk
    munkikiii +1054
    donderdag 14 juni 2018 om 19:09
    man schei toch uit Marokko zal misschien winnen van Iran Spanje van Portugal dan is de volgende game Portugal Marokko die wint Portugal want ze moeten dan en dan is de laatste tegen Spanje voor Marokko die verliezen ze en Portugal wint van Iran
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4749
    donderdag 14 juni 2018 om 18:49
    Als Marokko de poule doorkomt is dat een stunt van jewelste. Dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren. En om mij hoeft het ook niet, dat lawaai en getoeter tot in de nacht wat een onzin.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:00
    Waarom zal Marokko geen kans hebben,ik geef ze 50 procent kans
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4749
    donderdag 14 juni 2018 om 19:05
    Omdat ik Spanje en Portugal hoger inschat. Zo simpel als 1+1
    Vind ik leuk
    munkikiii +1054
    donderdag 14 juni 2018 om 19:07
    Iedereen die hier ja invult is niet lekker bij zijn paasei
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:32
    de vraag is of ze een kans hebben.... niet of die heel groot is. iedereen heeft toch een kans. een off-day van Portugal en je bent al een heel eind. ik zie het niet gebeuren, maar een kans heb je altijd
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 20:57
    Haha eens, begrijpend lezen is moeilijk voor sommige.
    Vind ik leuk
    cornelisse +158
    donderdag 14 juni 2018 om 19:13
    Als ze de ego's in toom houden maken ze een goede kans om door te komen, zit veel kwaliteit . Laten we het hopen zou leuk zijn voor mijn hardwerkende Marokkaanse collega's
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4749
    donderdag 14 juni 2018 om 19:25
    Een goede kans? Al hebben ze alles voor elkaar over.. Spanje en Portugal zijn normalitair te sterk.
    Vind ik leuk
    HansVites +4196
    donderdag 14 juni 2018 om 19:13
    Marokko heeft wel een kans Louwkans noemen we dat hier.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:14
    Die gaan als ... makke lammetjes naar de slachtbank! Ontbreekt simpelweg de nodige ervaring. Tegen geslepen ploegen als Spanje en met name Portugal is dat funest. Kijk hoe Nederland tegen (b-ploeg van) Portugal het initiatief aan de tegenstander liet. Heeft Marokko een plan B? De bal willen hebben en spel maken tegen Portugezen is geen goed idee, zie Nederlands elftal in het verleden.
    Succes Marokko, wachten op verrassing.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:29
    Wat een tegenstrijdige post. Je wenst dus de makke lammetjes succes toe op de pijnbank. Een beetje rekening houden met de context als je iets schrijft lijkt mij wel handig.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3812
    donderdag 14 juni 2018 om 19:44
    Kan zomaar zijn dat niet Marokko maar Iran in die poule voor een verrassing kan zorgen. Jahanbakhsh heeft in ieder geval laten zien heel wat in zijn mars te hebben, benieuwd of zijn collega's hem zo makkelijk kunnen bedienen als men dat hier kon.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 19:47
    Iran ? Hebben die elf man dan ? Voordeel is wel dat ze gewend zijn dat er veel geschoten wordt (op doel)
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:43
    Pfff. Jahanbaksh scoort tegen Excelsior en Roda. Niet tegen Ajax, Feyenoord of PSV. Ik heb hem in de de topwedstrijden eerlijk gezegd niet gezien.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    donderdag 14 juni 2018 om 19:46
    Dat zijn dan dik 35 miljoen doden
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:44
    Wat een dombo ben jij zeg. Volgens mij wil jij ze maar al te graag dood hebben. Jij bent rijp voor de TBS.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11622
    vrijdag 15 juni 2018 om 14:07
    Ik wil ze niet dood hebben. Als Marokko het niet overleefd zijn dat veel slachtoffers
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1368
    donderdag 14 juni 2018 om 19:47
    Ik ben niet specifiek vóór Marokko, maar deel de antipathie van velen hier tegenover dit land niet. Vind het altijd wel leuk als een kleiner land verrast!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +811
    donderdag 14 juni 2018 om 19:58
    Jammer dat veel mensen negatief zijn en afgunst hebben voor niks kom op man. Bovendien vergeten jullie dat Marokko al ruim een jaar ongeslagen is en in hun kwalificatiereeks 0! tegendoelpunten hebben met op 0! Dus zo slecht zijn ze echt niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:02
    Zou ook geen schande zijn spanje 1 Portugal 2
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:31
    Zeker niet. Dat is wat mijn onderbuikgevoel ook zegt. Toch vertrouw ik ergens wel op een stunt. Maar ja Dat is meer de wens die de vader van de gedachte is. Maar you never know.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:03
    Marokko, leuk voor de variatie van landen op een wk maar gauw wegwezen na de groepsfase van dit nep voetballand ...., aanfluiing....
    Vind ik leuk
    NvC +616
    donderdag 14 juni 2018 om 21:00
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3091
    donderdag 14 juni 2018 om 20:05
    Ik denk dat Marokko meer kans heeft om laatste te worden in de poule dan door te gaan. Spanje is een kandidaat winnaar en Portugal is de regerend Europees Kampioen en outsider voor de wereldtitel. Marokko moet het doen met el Ahmadi en Amrabat, met alle respect maar daf zijn doorsnee Eredivisie spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:47
    Dan ben je niet op de hoogte van het huidige Marokkaanse elftal. Allemaal toppers. Real Madrid, Galatasaray, Schalke 04, Juventus, Fenerbahçe, Wolverhampton, Watford. Dit zijn niet eens jongens uit de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3091
    vrijdag 15 juni 2018 om 06:55
    Ik vind dat geen toppers hoor. Benatia speelt mee op het hoogste niveau maar Galatasaray of Wolverhampton vind ik geen topniveau en Real Madrid klinkt leuk maar het is wel een reserve die alleen in onbelangrijke potjes mag meedoen. Ik ben nou niet bepaald onder de indruk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:36
    Nou ja. Het is geen schande dat je Als 18 jarige de gehaaide carvajal voor je moet dulden. De premier league is sowieso topniveau. Al speel je bij the wolves. De Turkse competitie is ook niet verkeerd. Een mix van ervaring, jong talent en bikkelaars. Wellicht een goede mix om te stunten. Dat Spanje en Portugal favouriet zijn en dat je Iran niet moet onderschatten is een feit.
    Vind ik leuk
    Bert +92
    donderdag 14 juni 2018 om 20:19
    die gek weet alles,daarom heeft hij het bij niet een club goed gedaan,proficiat pimmetje jij kijkt in de sterren,je moest jezelf eens stom horen kletsen als je analiseert
    Vind ik leuk
    j-roen11 +626
    donderdag 14 juni 2018 om 20:25
    Gun Marokko het beste en ze toeteren zich maar suf! Maar na Iran is het vrees ik snel stil. Deftige nederlagen tegen Spanje en Portugal en klaar..
    Vind ik leuk
    langeGek +256
    donderdag 14 juni 2018 om 20:54
    Die gaan "gewoon" door naar de volgende ronde, althans.. dat hoop ik! GAS EROP MAROKKOOOOOO
    Vind ik leuk
    alaaf +254
    donderdag 14 juni 2018 om 21:43
    Zero points
    Vind ik leuk
    cornelisse +158
    donderdag 14 juni 2018 om 23:26
    Portugal gaat tegenvallen denk ik zo
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    donderdag 14 juni 2018 om 23:42
    Wat een simpele horken die hier reageren. Ga beter je best doen, zodat je een beter leven kunt regelen voor jezelf. Losers!
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +323
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:08
    Wat een negatieve reactie allemaal. Gelukkig zijn de meeste intelligente Autochtonen wel voor Marokko. Maar Marokko zal jullie verassen.
    Ik zal mij niet verlagen tot de meeste hier. Ik zal het Nederlandse elftal altijd steunen en vind het jammer dat ze niet deelnemen. En Spanje gaat het moeilijk krijgen tegen Portugal morgen. Al hoop ik dat Spanje wint verwacht ik 1-2 voor Portugal.

    mvg
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Yass +29
    vrijdag 15 juni 2018 om 09:41
    Negatieviteit is het niet meer boys, is gewoon niksgunners gedrag en pvv haat gedrag wat de meeste doen hier. Uit emotie, reageren ze op stellingen en voetbal-kunde. 🤔. Verstand en wetenschap over teams en spelers hebben zulke kippen zonder kop niet.
    Vind ik leuk
    mexicano +612
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:40
    Portugal wordt zwaar overschat in deze poule hebben misschien 3-4 top spelers, verder alleen middelmaat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik schat de kans dat Marokko de poulefase overleeft niet heel groot'