Assaidi baalt van Twente: 'Ik moet nu aan mijn eigen ambities gaan denken'

    Assaidi baalt van Twente: 'Ik moet nu aan mijn eigen ambities gaan denken'

    donderdag 14 juni 2018 om 19:06

    Oussama Assaidi overweegt een vertrek bij FC Twente. De 29-jarige aanvaller is niet te spreken over het feit dat duidelijkheid over de te volgen koers uitblijft na de degradatie uit de Eredivisie.

    Welke trainer bij de seizoenstart aan het roer staat is nog altijd niet bekend, aangezien Marino Pusic officieel nog altijd interim-coach is. Ook over de invulling van de spelersgroep is weinig bekend. Het geduld van Assaidi raakt daarom op. "Ik heb de ideeën altijd willen horen, maar een plan volgt dan niet. De een zegt dit, de ander dat", laat hij weten aan Voetbal International.

    Clubs uit de Eredivisie, Frankrijk en Turkije informeerden reeds naar de aanvaller, wiens contract in Enschede nog één jaar doorloopt. "Een club als FC Twente ga je niet zomaar verlaten, ook al spelen we in de Jupiler League. Het blijft een grote club en ik heb een goede band met de supporters. Ze hebben ons fantastisch gesteund. Daarom wilde ik ook eerst de plannen van FC Twente afwachten. Ik moet nu ook aan mijn eigen ambities gaan denken, daarom houd ik alle opties open."

    Assaidi keerde eind 2016 terug op de Nederlandse velden. De ex-speler van sc Heerenveen en Liverpool tekende bij FC Twente na zijn transfervrije vertrek bij Al-Ahli. Het afgelopen seizoen kwam hij tot 25 competitieoptredens, waarin hij zes keer scoorde.

    Poll

    Is Assaidi een aanwinst voor elke Eredivisie-club?

    (1830 stemmen)

    Plaats een reactie

    Vites1892 +404
    donderdag 14 juni 2018 om 19:08
    Wie baalt er niet van FC Fraude
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15369
    donderdag 14 juni 2018 om 19:14
    Ik denk iedereen.
    Maar dat is nu een gesloten boek.
    We beginnen weer opnieuw en daar kunnen we assaidi goed bij gebruiken.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 19:20
    Met alle respect Dommel, Assaidi is veelste goed voor de JL toch? Hij zou voor elke subtopper een aanwinst zijn.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15369
    donderdag 14 juni 2018 om 19:21
    Dat is hij ook. Daarom zie ik hem graag blijven.
    Vind ik leuk
    Panenka +3356
    donderdag 14 juni 2018 om 19:23
    Haha dat begrijp ik :p maar dat gaat lastig worden denk ik.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15369
    donderdag 14 juni 2018 om 19:27
    Ben er ook bang voor maarja
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13671
    donderdag 14 juni 2018 om 19:22
    Goeie speler,subtopper eredivisie of buitenlandse club
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2866
    donderdag 14 juni 2018 om 23:08
    Liever eredivisie dan het buitenland, misschien is az een optie voor hem?
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    donderdag 14 juni 2018 om 20:59
    Ik baal er niet van, waarvan akte.
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    donderdag 14 juni 2018 om 21:21
    Wel mooi kampioen geworden, en volgend seizoen weer:-)
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    donderdag 14 juni 2018 om 21:22
    Precies, daar kun je toch niet van balen ;-)
    Vind ik leuk
    Guust +4886
    donderdag 14 juni 2018 om 21:11
    Alsof bij Vitesse alles open en transparant was met die rare Russen
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    donderdag 14 juni 2018 om 21:21
    Guus je komt te vaak in het goffertpark
    Vind ik leuk
    Guust +4886
    donderdag 14 juni 2018 om 21:24
    Er mist een T, en goffertpark alleen voor leuke concerten. Maar leg uit, waarom moest die eigenaar ook alweer weg, niet omdat hij zo eerlijk handelde toch.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    donderdag 14 juni 2018 om 21:27
    Ik hoor dat je met nijmgenoar gezien bent daar
    Vind ik leuk
    Guust +4886
    donderdag 14 juni 2018 om 21:37
    Goede onderbouwing man, waarschijnlijk leef je met je kop in iemands reet als dat je gedachte is. Waar de mond vol van is toch.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:43
    Een naam goed overnemen lukt je al niet meer, geen wonder als je dag in dag uit 24/7 met honderden accounts met je vette bierpens achter je PC-tje zit, zielig.

    En ja, jij mag mij nog honderden keren uitmaken voor pedo, en onder diverse accounts, een beetje lezer met een beetje IQ prikt door jouw geraaskal heen, dus doe maar lekker verder, ik krijg er zowat een harde van.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:27
    klopt, maar voor mij jaren geleden, Pink Floyd en U2.
    Gaat mij niet om de rare Russen, maar wat ervoor gebeurd is,
    Vitesse en transparant is als water en vuur.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:12
    Hoe zat het ook al weer met
    Karel Aalbers en Vitesse?
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    donderdag 14 juni 2018 om 21:22
    Vertel maar ?
    Vind ik leuk
    Guust +4886
    donderdag 14 juni 2018 om 21:26
    Vraagt hij aan jouw toch?
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    donderdag 14 juni 2018 om 21:28
    Moet jij geen pandabeertjes voederen
    Vind ik leuk
    Guust +4886
    donderdag 14 juni 2018 om 21:37
    Nog zo’n goede, speen in en slapen, is veel te laat voor jouw
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:58
    guus ga na huus de koeie motten vrete
    Vind ik leuk
    Guust +4886
    vrijdag 15 juni 2018 om 19:11
    Was moeilijk om een antwoord te vinden ééncellige, doet zeer he nadenken.
    Vertel nou eens? Je weet niets, allemaal voor dat je geboren was.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 21:25
    Zooooo! F.C Fraude, maar Frauderende Criminelen ben je vergeten.

    Graaf eerst eens in je eigen tuintje voordat je een andere club veroordeelt.
    De grootste verslinder huist nog altijd in Arnhem, daar kunnen Munsterman en v.d Laan nog een puntje aan zuigen.

    Jullie teren al sinds de jaren 90 op de zak van anderen,
    know your facts.

    Ach, en mag je dan als club niet eens een beetje vreemde boekhouding op nahouden omdat een andere club dat allang niet meer had/heeft?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:17
    Tja wie was Karel alweer???
    Vind ik leuk
    Vites1892 +404
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:59
    die kroop in jou bedje
    Vind ik leuk
    munkikiii +1054
    donderdag 14 juni 2018 om 19:11
    Assaidi heeft niet zoveel te vertellen die heeft gewoon een contact dus clubs die assaniksi willen moeten gewoon betalen
    Vind ik leuk
    twentegoal +297
    donderdag 14 juni 2018 om 19:16
    Eens, zelfreflectie is dit omhooggevallen overigens totaal vreemd, altijd ziek, zwak, misselijk, rendement 0 en een vorstelijk salaris... wij als supporters kregen een wanprestatie cadeau
    Vind ik leuk
    lemon9 +707
    donderdag 14 juni 2018 om 19:55
    Helemaal mee eens hij heeft nog steeds geen andere club want hij wil echt niet blijven
    Vind ik leuk
    4everfcu +789
    donderdag 14 juni 2018 om 20:11
    nou ik weet toevallig dat utrecht grote interesse in hem heeft en het gerucht gaat maar daar ben ik niet zeker van dat heerenveen hem ook wil hebben.
    Vind ik leuk
    The Rock +1390
    donderdag 14 juni 2018 om 20:24
    Utrecht zou geen goede keuze zijn, gezien t systeem waarin die spelen
    ...
    Vind ik leuk
    4everfcu +789
    donderdag 14 juni 2018 om 20:28
    dat weet ik niet dat ligt eraan wat de jong volgend jaar wil gaan doen qua speelstijl.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:41
    Supporters van FC Fraude zijn ook smerige fraudeurs, geen respect voor eigen spelers. Zijn nooit in het stadion en lopen alleen te zeiken
    Vind ik leuk
    3puntertje +952
    donderdag 14 juni 2018 om 20:54
    Waar haal je die wijsheid vandaan?
    Zelf in de juup hebben die tukkers nog meer volk zitten als menig ED spelende club.
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    donderdag 14 juni 2018 om 20:59
    Twente supporters komen uit voor hun voorliefde van de club en verschuilen zich niet zoals jou achter "onbekend" op je profiel.
    Maar gezien je reactie, moet ik je ook inschalen bij "onbekend"als het gaat om IQ.
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:45
    Wauw! Waar haal je die wijsheid vandaan? Laat me raden: je rechter grote duim?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:15
    Ajax moet hem nemen risicoloze aankoop beter dan bande , die 11 miljoen heeft gekost
    Vind ik leuk
    Sazzz +11178
    donderdag 14 juni 2018 om 20:19
    Wat heeft dat voor nut? Bande is er toch al en daarnaast vond ik assaidi niet echt super. Plus dat hij ook nog een salaris moet hebben
    Vind ik leuk
    MichPSV +2125
    donderdag 14 juni 2018 om 19:15
    Leuke speler voor VVV iets beter dan Castelen.
    Vind ik leuk
    Foebele +46515
    donderdag 14 juni 2018 om 19:16
    Prima speler voor een middenmoter met subtop ambities.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1210
    donderdag 14 juni 2018 om 19:17
    Speelt samen met andere pannenkoeken een belabberde tweede seizoenshelft. Club degradeert. Staf en kantoorpersoneel ontslagen.
    En meneer gaat nu aan zijn eigen ambities denken.

    Lekker is dat.
    Vind ik leuk
    4everfcu +789
    donderdag 14 juni 2018 om 20:15
    en gelijk heeft hij .
    je kan nou niet zeggen dat hij er niet alles aan gedaan heeft om twente er in te houden hij speelde zelfs met de kans op een zware blessure door voor twente en wat krijg je dan van supporters zoals jij stank voor dank.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8478
    donderdag 14 juni 2018 om 19:18
    Die moet gewoon lekker naar het buitenland gaan.
    Wilde in de eredivisie al niet op plastic spelen dus het wordt of afzien in de jupiler of 15% van de wedstrijden niet meedoen
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:22
    Blaa, blaa,blaa,mede door toedoen van zijn zeer slechte optredens, zijn super slechte conditie en fitheid de club de jupiler league in laten flikkeren maar wel een mega salaris cashen, wees dan ook zo'n vent die de kar trekt in de jupiler league om ze weer terug te brengen,en niet voor je eigen hachje te gaan!
    Vind ik leuk
    Dicky +16158
    donderdag 14 juni 2018 om 19:23
    Tja typerend gedrag voor een rat. Hij heeft zich nog even beter voorgedaan dan hij is. Maar na anderhalve maand komt dan toch weer het knaagdier naar boven dat alsnog het zinkende schip wil verlaten.
    Vind ik leuk
    flipper +1236
    donderdag 14 juni 2018 om 19:25
    En gelijk heb ie......
    Vind ik leuk
    Andreh +1125
    donderdag 14 juni 2018 om 19:29
    kom naar ADO
    Vind ik leuk
    FSCeara +7566
    donderdag 14 juni 2018 om 20:07
    Of naar ons.hoe dan ook marokanen staat groen geel prima ;)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21170
    donderdag 14 juni 2018 om 19:32
    Op naar emmen of zo.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3812
    donderdag 14 juni 2018 om 19:40
    Tegen ajax was die niet te houden en ging het lichtje meerdere keren uit bij de Ligt.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7115
    donderdag 14 juni 2018 om 19:50
    Competitie heeft 34 wedstrijden pinkelman, dus niet alleen uitblinken tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4517
    donderdag 14 juni 2018 om 19:54
    Haha hij was degene die nog het meest verzaakte
    Vind ik leuk
    Martinnat +456
    donderdag 14 juni 2018 om 20:01
    Slap excuus om de club te verlaten
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:16
    Het wordt een beetje de gewoonte van VP, maar ze vergeten alweer het positieve nieuws over Twente:

    "FC Twente bereikt mijlpaal en evenaart aantal seizoenkaarten vorig seizoen"

    Geeft niet, ik help wel even.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2812
    donderdag 14 juni 2018 om 20:57
    Twente bezig om minimaal 2 seizoenen JL te overleven

    Doordat er 5% bedongen werd op de winst bij doorverkoop Promes kan Twente waarsschijnlijk 1,35 milj opleveren als Promes naar Italië vertrekt.

    Belasting aanslag komt op 4,4 milj waar Twente 5,9 milj voor gereserveerd had.
    Dat komt neer op een meevaller van 1,5 milj

    Zo, ik wil mijn steentje hier ook aan bijdragen (voor de vijfde keer) omdat VP keer op keer (expres?) verzaakt positief nieuws over Twente te publiceren.

    Je kunt het WEL lezen op Soccernews, Voetbalzone, Voetbal inside en natuurlijk Twente insite.
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    donderdag 14 juni 2018 om 21:05
    Bij VP zoeken ze waarschijnlijk continu de sites af van Twente supporters op zoek naar artikelen om er dan een sappige titel boven te zetten op zoek naar reacties.

    Daarnaast even een update, kijk en lees even goed op de Twente site inzake de belastingclaim voordat je iets gaat roepen wat niet helemaal klopt ;-)
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2812
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:39
    BREAKING: Belastingclaim valt voor FC Twente lager uit dan begroot
    Je bent hier: Home / FC Twente Nieuws / BREAKING: Belastingclaim valt voor FC Twente lager uit dan begroot
    13 juni 2018 door Daan Reageer
    BREAKING: Belastingclaim valt voor FC Twente lager uit dan begroot





    Daar is hij dan eindelijk: de belastingclaim. De belastingdienst en FC Twente zijn gezamenlijk een bedrag van €4,4 miljoen overeengekomen, meldt de club op haar website. Goed nieuws, want de Enschedese club had een bedrag van €5,9 miljoen gereserveerd voor deze claim.

    De belastingclaim ging over te weinig afgedragen loon- en omzetbelasting in de periode 2011-2015. Het FIOD (opsporingsdienst van de belastingdienst, red.) hield vooral de transfer van Dusan Tadic naar Southampton (2014) tegen het licht. €2,9 miljoen van de €4,4 miljoen gaat over de transfer van de Serviër.


    Dit las ik dus op Twente insite
    Wat klopt er dan niet helemaal?
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:43
    Dat klopt allemaal, maar er zit een verschil tussen reserveren op papier en daadwerkelijk geld fysiek opzij zetten. De vraag nu is hoe Twente dit gaat betalen.....
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2812
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:52
    Ik snap jou even niet.
    Als je geld reserveert voor bepaalde onkosten dan heb je dat toch weg gelegt?
    Of wil je zeggen dat je bedoeld, als er geld binnen komt gaat er eerst een X-bedrag naar die onkosten?
    Ik ging van het eerste uit.
    Want als ik geld reserveer voor als bv mijn wasmachine vervangen moet worden, dan heb ik dat geld ook opzij gezet voor het geval dat.
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:55
    Ik ook, maar Velderman niet. Lees de artikelen op twentefans.nl maar. Dan wordt het je wel duidelijk. Ik schrok er ook wel van, maar zoals ik het lees, als Duitser dan ;-), moet Twente dit bedrag gaan financieren.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2812
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:58
    Zal het straks in de pauze effe lezen maar moet nu aan het werk.
    Kom er zeker op terug ;-)
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:59
    Lees onder het kopje : Twente heeft het geld nu niet beschikbaar.
    Werk ze vandaag!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2812
    vrijdag 15 juni 2018 om 10:34
    Ja je hebt gelijk.
    Maar hoe kunnen ze dan zeggen dat ze het hadden gereserveerd?
    Of bedoelen ze dat ze nu die 1,2 milj missen waarop ze gerekent hadden van Munsterman en van der Laan, maar die ze niet willen betalen vanwege ze al eerder hun miljoenen niet terugvorderden zodoende ze die kwijt waren?

    Ook staat er dat Twente een regeling met de belastingdienst hebben en in termijnen mogen betalen.
    Maar niet in welk tijds duur.
    Moet het in 1 jaar? 5 jaar? of 10 jaar?
    Beetje onduidelijk dit allemaal.
    Vind ik leuk
    FCT65 +1974
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:42
    Precies! Zover ik het begrijp kunnen ze in termijnen betalen. Op Joop en Joop hoeven ze niet te rekenen, die hebben bij het crediteurenakkorrd afgedwongen dat zij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld inzake de belastingaanslag.

    Gewoon weer een ouderwets zooitje.
    Vind ik leuk
    Wally g +375
    donderdag 14 juni 2018 om 20:58
    Niemand wil daar werken , al ben je wel zo stom geweest bij een zinkend schip te gaan voetballen ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 00:49
    En met niemand bedoel je jezelf, neem ik aan? Ik houd het meestal bij mezelf. Jij hebt er duidelijk geen moeite mee om ongevraagd voor anderen te spreken...
    Vind ik leuk
    Wally g +375
    zaterdag 16 juni 2018 om 03:44
    Nee aangezien 99%er hier zo over denkt
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 09:34
    Mwah. 2 likes? Ben je nog ver verwijderd van die 99% 👍🏻
    Vind ik leuk
    Wally g +375
    zaterdag 16 juni 2018 om 11:23
    Tja normaal lees IK laat staan de rest oude berichten niet terug dus dan is iedere like er een ......suc6 in de Jupiler :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 15:24
    Dank je. Volgend jaar stuivertje wisselen wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Wally g +375
    zaterdag 16 juni 2018 om 19:45
    Haha nou laten we dat niet doen , nog een lange weg voor jullie !
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:12
    Slap verhaal, wie gelooft dat nou? Hij wil gewoon weg, en dat wil hij al lang.
    Vind ik leuk
    Baas B. +24
    donderdag 14 juni 2018 om 23:52
    Volgens mij is hij de ideale speler voor FC Utrecht en misschien wel AZ. Als hij maar in de eerste competitie ronde in de Juup weg is... klein eigen belang...
    Vind ik leuk
    Rafael +732