'Golden boy van Duitsland wil naar Engeland: Arsenal en Brands geïnteresseerd'

    'Golden boy van Duitsland wil naar Engeland: Arsenal en Brands geïnteresseerd'

    donderdag 14 juni 2018 om 19:37

    Mario Götze, de maker van het winnende doelpunt in de laatste WK-finale, wil zijn loopbaan in de Premier League nieuw leven inblazen. Diverse Engelse clubs zijn geïnteresseerd in de 26-jarige aanvallende middenvelder van Borussia Dortmund.

    Arsenal, West Ham United en het Everton van technisch directeur Marcel Brands volgen de situatie op de voet, meldt The Daily Mirror donderdag. Ook Leicester City en Newcastle United hebben voorzichtig geïnformeerd naar Götze, wiens prijskaartje al bekend is. Voor ongeveer twintig miljoen euro wil Dortmund zakendoen.

    Götze wil dolgraag naar de Premier League verkassen. Zijn loopbaan raakte in het slop nadat hij Duitsland goud had bezorgd op het WK 2014 in Brazilië. Zijn avontuur bij Bayern München liep uit op een teleurstelling, waarna hij terugkeerde bij Dortmund. Daar wist de technicus mede door blessures en een stofwisselingsziekte zijn oude niveau nog niet te bereiken.

    Götze heeft goede hoop dat hij in een nieuwe omgeving alsnog zijn belofte inlost. De aanvallende middenvelder werd door bondscoach Joachim Löw niet opgenomen in de Duitse selectie voor het eindtoernooi in Rusland.

    Poll

    Zou Götze een aanwinst zijn voor Everton en Arsenal?

    (898 stemmen)

    Plaats een reactie

    Streaker +3415
    donderdag 14 juni 2018 om 19:45
    Dan zou hij toch echt bij een middenmoter moeten beginnen, uit de luwte. Dan zou ik toch eerder voor bijvoorbeeld Leicester kiezen. Stapje terug om daarna twee omhoog te gaan.

    Het was een veelbelovende speler waar Löw in geloofde (nog steeds). Hopelijk laat hij het alsnog zien.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 19:47
    Arsenal is tegenwoordig toch ook middenmoot ;)
    Vind ik leuk
    Streaker +3415
    donderdag 14 juni 2018 om 22:50
    Omdat ze twee maal de Champions League hebben misgelopen en daarvoor 19 keer op rij wel. Prima dat ze mede door (social) media als underdog worden gezien, des te groter is de verrassing de komende seizoenen met een frisse trainer. Hoe dan ook, Arsenal is niet echt uit de luwte, anders had dit inkoppertje niet zoveel duimpjes gehad.
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 23:06
    Rustig maat ik weet ook wel dat ze alleen een dipje hebben gehad, gwn een beetje jennen kan wel :)
    Vind ik leuk
    Streaker +3415
    vrijdag 15 juni 2018 om 06:20
    Ik ben heel onrustig en jennen is niet lief.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23453
    vrijdag 15 juni 2018 om 07:00
    Veel te licht voor de PL....kon bij Dortmund en Bayern geen potten breken. Leuke speler voor Frankfurt of Osc Lille....maar Brands moet er niet aan beginnen. Miskoop.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5577
    donderdag 14 juni 2018 om 19:59
    Dat zou echt een typische Arsenal aankoop zijn....
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7315
    donderdag 14 juni 2018 om 20:47
    Inderdaad :) a la Rosicky :)
    Vind ik leuk
    Foebele +55088
    donderdag 14 juni 2018 om 20:00
    Ik heb bij hem altijd een beetje het gevoel dat hij meer van het leven geniet dan voor het hoogst haalbare gaat in zijn sport. Misschien vind hij dat hij het hoogste al bereikt heeft, wie zal het zeggen.
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1945
    donderdag 14 juni 2018 om 20:39
    Heeft zeldzame stofwisselingsziekte. Vandaar het postuur.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165788
    donderdag 14 juni 2018 om 20:09
    de fysiek van een zondagochtend amateur. totaal niet geschikt voor de pl
    Vind ik leuk
    Foebele +55088
    donderdag 14 juni 2018 om 20:18
    Daarom is Arsenal en vooral London perfect voor hem, nooit echt om de prijzen hoeven strijden, toch veel geld verdienen en in een mooie stad leven van een riant salaris.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165788
    donderdag 14 juni 2018 om 20:22
    daar zit wat in maar als engelse club zijnde zou ik er niet aan beginnen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:08
    Waarom gaat die dan niet naar ajax?
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +996
    donderdag 14 juni 2018 om 20:22
    Brands geïnteresseerd in golden boy!
    Beetje gay klinkt het wel
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 20:30
    Hij oogt altijd zo dik.


    Beetje Raphael van der vaart
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1945
    donderdag 14 juni 2018 om 20:38
    Kan topniveau fysiek niet meer aan, laat staan Engeland.
    Niet voor niets buiten de Duitse selectie gehouden.
    Zelfs op 90% had Löw z'n golden boy van 2014 meegenomen...
    Vind ik leuk
    Riszh +161
    donderdag 14 juni 2018 om 21:34
    Wie had dat nou gedacht.. van maken van het winnende op wk 2014 naar strijden in het premier league voor plek 14....😱🌚
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 22:05
    Die komt in de Engelse PL niet aan de mach, dit door zijn vele blessure,s maar zeker ook omdat hij nu een stofwisselingsziekte heet ziekte heeft. Laten we alsjeblieft normaal doen en realistich zijn.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1735
    donderdag 14 juni 2018 om 23:09
    Arsenal past ie wel bij naar mijn mening, dat joch kan echt fantastisch voetballen.
    Vind ik leuk
    Rafael +800
    vrijdag 15 juni 2018 om 01:02
    20 miljoen voor Gotze is tegenwoordig een lachertje. Kijk maar hoeveel ajax krijgt voor hun spelers. Die gaan voor gemiddeld voor 40 miljoen per stuk weg. Ik zou het doen als Arsenal zijne
    Vind ik leuk
    Kevinm +1738
    vrijdag 15 juni 2018 om 08:40
    Arsenal kan beter voor Seri gaan op het middenveld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Golden boy van Duitsland wil naar Engeland: Arsenal en Brands geïnteresseerd'