Officieel: Roda verlengt contract onfortuinlijke middenvelder met twee seizoenen

    Officieel: Roda verlengt contract onfortuinlijke middenvelder met twee seizoenen

    vrijdag 15 juni 2018 om 12:06

    Roda JC heeft met Mitchel Paulissen overeenstemming bereikt over een nieuw contract. De nieuwe verbintenis houdt de offensieve middenvelder nog eens twee seizoenen bij de club uit Kerkrade. 

    In het afgelopen seizoen kwam Paulissen nauwelijks in actie, omdat hij op 1 oktober 2017 zijn kruisband scheurde tijdens de competitiewedstrijd tegen Sparta. Inmiddels is Paulissen voldoende hersteld om tijdens de eerste training van het nieuwe seizoen weer bij de groep aan te sluiten.

    "Mitchel is in het verleden van onschatbare waarde geweest voor onze club. Zijn blessure was een mokerslag, maar de manier waarop hij heeft gewerkt om ijzersterk terug te keren is bewonderingswaardig", aldus technisch directeur Harm van Veldhoven op de website van Roda.

    Van Veldhoven roemt de instelling van Paulissen. "Tijdens zijn revalidatieperiode in Zeist op het complex van de KNVB is hij ieder weekend terug gekomen naar Limburg om zijn betrokkenheid bij het elftal te tonen. Mitchel tapte uit het juiste vaatje en heeft zichzelf met zijn nieuwe verbintenis beloond voor het harde werken. Wij hopen dat we samen terug keren naar de Eredivisie!"

    Plaats een reactie

    luccerd +2985
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:14
    Op zich een goede zaak dat Roda Paulissen vast heeft kunnen leggen. Nu maar hopen dat hij een wat minder luie indruk maakt dan voor zijn blessure.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11263
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:48
    Wat dat betreft kan zo'n blessure heel goed werken, weet hij weer wat voor voorrecht het is om profvoetballer te zijn.
    Vind ik leuk
    Cookee +8922
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:23
    Ja, maar bijvoorbeeld Krul heeft nooit weer de oude Krul gekregen.
    Vind ik leuk
    rjc71 +1288
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:14
    Prima zet... Een jongen uit de buurt.. Eigen jeugd..
    Langzaam weer opbouwen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:27
    wanneer beginnen ze dan met het bestuur te ontmantelen?
    Vind ik leuk
    rjc71 +1288
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:37
    Hoop ook dat daar een aantal niet van terug keren..
    En mensen plaatsen met een Roda hart
    Vind ik leuk
    PRICE +18632
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:20
    Jongen van de club,heel mooie zet Roda
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5096
    vrijdag 15 juni 2018 om 12:44
    De geruchten gaan idd dat paulie wel eens uit een ander vaatje tapt. Hopelijk heeft ie dat nu uit zijn systeem. Maar voor de Jupiler gewoon een goede speler, eigen jeugd en paulie laat af en toe toch leuke dingen zien.
    Vind ik leuk
    Cookee +8922
    vrijdag 15 juni 2018 om 13:16
    Zware blesuur, dan is 2 jaar wel mooi gedaan van de club, ik hoop dat hij nu ook niet meteen vertrekt als hij de kans ooit weer krijgt.

    Want je kunt je zomaar "Verstappen'.. goh die Limburgers, die geven Holland sportief aanzien... Lieke Martens, Dumoulin en Verstappen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Officieel: Roda verlengt contract onfortuinlijke middenvelder met twee seizoenen