Blunderende De Gea gesteund: 'Hij is één van ons, we laten hem niet vallen'

    Blunderende De Gea gesteund: 'Hij is één van ons, we laten hem niet vallen'

    vrijdag 15 juni 2018 om 23:24

    David De Gea ging flink in de fout tijdens Portugal - Spanje, waardoor Cristiano Ronaldo zijn team op een 2-1 voorsprong zette. Het spectaculaire affiche eindigde uiteindelijk in 3-3 en Fernando Hierro lijkt zijn doelman niets kwalijk te nemen.

    De voormalig verdediger, die na diens ontslag op de stoel van bondscoach Julen Lopetegui ging zitten, neemt het op voor de bekritiseerde De Gea. "Hij is één van ons, we laten hem niet vallen. Al met al hebben we een stap in de juiste richting gezet. We hebben een belangrijke horde genomen en als team gevochten. Het geloof is altijd aanwezig geweest. Dat is nu het belangrijkste, gezien de omstandigheden", wordt hij geciteerd door de Spaanse media.

    Het plotselinge congé van Lopetegui, die komend seizoen bij Real Madrid aan de slag gaat, deed het nodige stof opwaaien. Hierro is blij dat zijn elftal de knop heeft kunnen omzetten. "We hebben de nodige obstakels overwonnen. Het team heeft gevochten en speelde met geloof en persoonlijkheid. We zijn het geloof nooit verloren. Dat is belangrijk, na alles wat er gebeurd is."

    Plaats een reactie

    vrijdag 15 juni 2018 om 23:29
    Een prettige affiche na de wanvertoning van de beide voetbaldwergen die als kanonnenvoer dienen in dezelfde groep.
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +778
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:31
    Ja dat was me toch een saaie wedstrijd!! Gelukkig maakte deze wedstrijd veel goed =D
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:36
    Zul je zien dat Ronaldo fxucking slecht tegen die 2 landen speelt. Is vaak zo bij hem.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2944
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:44
    Als Spanje maar doorgaat, de nummer 2 in de poule maakt mij niet uit ;-)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10260
    zaterdag 16 juni 2018 om 00:02
    Portugal speelde laf en afwachtend op een bevlieging van Ronaldo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 07:15
    Net zoals PSV het hele jaar gespeeld heeft! Lelijk, maar zeer effectief :)
    Vind ik leuk
    VamosPSV +67
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:29
    Beter nu dan in de knock-out fase
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +778
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:30
    Spanje gaat nog wel gewoon door, Iran en Marokko moeten ze wel kunnen pakken. Ze speelden vanavond ook gewoon goed, al waren ze verdedigend nog weleens kwetsbaar.. maar met die spelers zie ik ze nog wel ver komen en acht ze nog steeds als 1 van de topfavorieten
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2944
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:48
    Absoluut, Carvajal komt weer in de basis (vind ik een ondergewaardeerde speler).
    De rest staat gewoon goed, Isco was geweldig trouwens in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +5099
    vrijdag 15 juni 2018 om 23:59
    Iniesta is echt wel klaar op dit niveau! Veel balverlies, draaide continu de drukte in en was nauwelijks gevaarlijk.
    Geweldige carriere gehad maar nu snel sushi vreten in Japan!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 15 juni 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 16 juni 2018 om 00:13
    Heeft jou dokter morgen spreekuur?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 03:09
    Ik vond hem ook gewoongoed spelen. Hij was juist diegene samen met isco die acties durfde.te zetten en het spel maakte. Had paar hele goede dribbels en speelde netals altijd goed mee met het spel
    Vind ik leuk
    Marco S +4037
    zaterdag 16 juni 2018 om 07:44
    Championsleague finale waardig..
    Vind ik leuk
    Wazzupp +401
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:12
    Karius virus ofzo???
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 08:34
    Je bent 70miljoen waard.We staan 100% achter je.Fouten maken de beste voetballers van deze aarde.Je bent nog steeds nummer1 de komende 5jaar