'Ajax-transfer stukje dichterbij gekomen na aparte ontwikkelingen in Argentinië'

'Ajax-transfer stukje dichterbij gekomen na aparte ontwikkelingen in Argentinië'

Gepubliceerd: zaterdag 16 juni 2018 om 12:01za 16-06-2018 om 12:01

De transfer van Lisandro Magallán naar Ajax is dichterbij gekomen. Boca Juniors wilde de verdediger alleen laten gaan als er een vervanger in huis kon worden gehaald. Die lijkt er nu te komen.

Boca Juniors had een vervanger van Magallán in het vizier, maar die is op weg naar een andere club. De Argentijnse club lijkt nu aan de haal te gaan met Carlos Izquierdoz, een speler van Santos Laguna. Ook Santos wilde eerst een vervanger halen voor Izquierdoz, die nu in aantocht lijkt. Wanneer die transfer is afgerond kan de 29-jarige Argentijn naar Boca Juniors, waardoor die club Magallán naar Ajax kan laten vertrekken.

De Argentijnse journalist Luis Fregossi schrijft over de transferontwikkelingen op zijn Twitter-pagina. Over Ajax meldt hij niets, maar dat Magallán in dat geval toestemming krijgt om te tekenen bij Ajax lijkt een simpele optelsom.

Even leek de transfer in het water te vallen toen Boca de deal op het laatste moment vertraagde. Ajax toonde zich geduldig, maar stelde wel een ultimatum aan de Argentijnse club. Die lijkt inmiddels echter verstreken. Onduidelijk is of Ajax op de achtergrond al met een andere speler bezig is of dat de club nog steeds rekent op Magallán.

Plaats een reactie

Fritz Korbach +24785
zaterdag 16 juni 2018 om 12:03
Trek aub gewoon de stekker uit de deal, het begint een ware soap te worden
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 12:20
Of een oefening in geduld. Bij een aantal PSV transfers heeft het ook lang geduurd. Inkopen is een kwaliteit van Brands, verkopen een van Overmaars.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
zaterdag 16 juni 2018 om 14:05
Hadden jullie Brands & Overmars moeten hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 14:45
Jullie? Bedoel je St. Pauli?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
zaterdag 16 juni 2018 om 18:50
Jij bent toch een ajacied? Dat valt mij in principe op.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 19:09
Toch grondiger lezen ;-)
Of lijkt mijn foto op een Ajax logo?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 19:10]
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
zaterdag 16 juni 2018 om 19:10
Ach, zo boeiend is het niet maar ik dacht dat te zien.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 19:14
Je hebt gelijk, zo boeiend is het niet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94680
zaterdag 16 juni 2018 om 19:11
Moet je speciaal een Ajax foto hebben dan? Ik kan ook een Juve foto neerzette. Dat is mijn tweede club.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21103
zaterdag 16 juni 2018 om 12:41
Wel grappig als het blijkt dat die gozer er werkelijk niets van bakt.. Zit je dan weken op te wachten
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12282
zaterdag 16 juni 2018 om 14:08
Is dat niet bij veel spelers. Je moet altijd afwachten of ze het niveau aantikken die ze hadden.
Vind ik leuk
Rodajc +18135
zaterdag 16 juni 2018 om 12:56
Denk dat Ajax moet wachten heeft tot de club van de opvolger van Izquierdoz en opvolger heeft van de opvolger van de opvolger van Magallan.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
zaterdag 16 juni 2018 om 13:27
Precies dat
Vind ik leuk
guilleaume +869
zaterdag 16 juni 2018 om 13:35
Dat wachten gaat ze steeds beter af, ze wachten alweer 5 jaar op ook maar een prijs. Hoe klein dan ook ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 21:22
En jij wacht al een hele tijd op je tel-vermogen?
Vind ik leuk
slechtekont +4855
zaterdag 16 juni 2018 om 13:06
Alles wat wij horen komt via de media, verhalen spreken ook elkaar tegen. Misschien heeft Ajax helemaal geen haast, omdat de Ligt gewoon blijft en achter hem Per Schuurs is gehaald.

Daarnaast zijn er ook geluiden dat Ajax Fosuh Mensah wil kopen voor 12-15 mio, wat ook geen slecht idee is imo.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29008
zaterdag 16 juni 2018 om 13:20
'Eigen' speler terugkopen voor 12-15M.. Pijnlijk.
Vind ik leuk
slechtekont +4855
zaterdag 16 juni 2018 om 13:25
Hoezo, hij heeft zijn geluk dan beproefd maar komt toch weer terug op zn oude nest. Tis totaal niet te vergelijken met een Pogba.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29008
zaterdag 16 juni 2018 om 13:28
Ik bedoelde dat het zuur geld is voor een speler die je grotendeels zelf hebt opgeleid.
Vind ik leuk
JCJWZ +14416
zaterdag 16 juni 2018 om 13:35
Scheelt je iig al de opleidingsvergoeding;)
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1065
zaterdag 16 juni 2018 om 14:52
Waarom zuur ? Als Ajax een speler koopt voor dat bedrag gaat hij 9 vd 10 keer voor 30-40 miljoen weg
Vind ik leuk
Come on Utreg +29008
zaterdag 16 juni 2018 om 15:27
Spelers terugkopen die je zelf hebt opgeleid. Dat is zuur. 12-15M uitgeven doet Ajax nu ook weer niet zo vaak. Ziyech en Neres zijn nog niet verkocht
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 18:26
Maar milik en de rest wel...


Ajax verdiend het geld makkelijk terug met winst. Het enigste is dat hij minder winst brengt maar heeft wel wat ervaring op zak..
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 18:27]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29008
zaterdag 16 juni 2018 om 19:56
Dat is het enige ja. En het andere is het PL salaris. Maar wellicht is deze jongen bereid om te investeren in zijn loopbaan.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 20:27
Ajax zal zeker niet meer dan een miljoen salaris betalen. Dat is denk ik nu wel bekend bij alle zaakwaarnemers.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29008
zaterdag 16 juni 2018 om 20:44
Fosu Mensah zal bij ManU veel meer verdienen.. Maar wellicht komt Magallan toch nog..
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 20:44
Ze mogen van mij ook allebei komen haha
Vind ik leuk
Come on Utreg +29008
zaterdag 16 juni 2018 om 20:50
Haha met Schuurs erbij en de Ligt zijn de posities goed bezet in dat geval ;-)
Vind ik leuk
zondag 17 juni 2018 om 22:50
15 mil is bijna niks voor ajax die hebben wel meer als 100 mil
Vind ik leuk
AllAdIn +22359
zaterdag 16 juni 2018 om 13:48
Echt joh, Ajax eerst 'stoer' doen met een zogenaamde deadline van 72 uur en nu bijna smeken. Rot op met Boca en Mallejan!
Vind ik leuk
Enden +4556
zaterdag 16 juni 2018 om 14:15
Die 72 uur..... Ben benieuwd of Overmars dat daadwerkelijk zo gezegd heeft.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29008
zaterdag 16 juni 2018 om 17:50
Misschien een tikfout van VP en moest 172 uur staan ;-)
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7127
zaterdag 16 juni 2018 om 12:03
Het zal toch niet! Al niet meer op gerekend eerlijk gezegd!

Ziyech blijft ook na gisteren, mooi!
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
zaterdag 16 juni 2018 om 12:08
Die blijft echt niet hoor.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
zaterdag 16 juni 2018 om 12:03
Zullen ze dan toch de selectie voor 19 juni in orde hebben zoals ze eigenlijk willen bij Ajax moet wel zeggen Psv koopt wel betere spelers dan Ajax dus word vrees ik weer niks in Amsterdam pfff
Vind ik leuk
Castromann +8459
zaterdag 16 juni 2018 om 12:05
Wil niks zeggen.....ajax heeft al 4jr lang de beste spelers.....maar toch geen prijzen.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1960
zaterdag 16 juni 2018 om 12:07
Vind ik wel meevallen dat ze de beste spelers hebben komt ook veel door de naam van Ajax en het ophemelen van de Media over bepaalde spelers en als ze vertekken vallen ze vaak door de mand
Vind ik leuk
Castromann +8459
zaterdag 16 juni 2018 om 13:21
Daar heb je ook een punt.....
Maar als je Neres Ziyech voor bijna 25milj kan halen dan verwacht je meer.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 12:14
Ze denken dat ze de beste spelers hebben... dat is iets heel anders
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 12:18
In orde is in mijn beleving dat er spelers zijn gekomen waar je al voor de eerste wedstijd een shirt van wilt, helaas is overmars op vakantie en heeft hij zijn telefoon thuis gelaten. De amsterdamse bluf was jammer genoeg weer bluf en geen daden. Ik kan niet wachten tot we in de winterstop een nieuwe trainer krijgen omdat we weer 2 de staan. Misschien wachten ze tot de knvb daar een speciale prijs voor bedenken (spek en bonen troffe) ofzo
Vind ik leuk
Jozef +42455
zaterdag 16 juni 2018 om 13:03
Psv koopt vleugelverdedigers met talent van middenmoot. Zelfs Haps zou ik hoger inschatten. Vergeet niet dat een stapje hoger vaker fout dan goed gaat, maar goed, PSV geluk ermee...
Vind ik leuk
san the man +1115
zaterdag 16 juni 2018 om 13:11
Haha middelmaat dat durf jij te zeggen met jullie flut aankopen tagliafico kan niet eens voetballen alleen man uitschakelen en die christenson ja wat kan die vissen? Want voetballen daar snapt ie niks van.
Vind ik leuk
Jozef +42455
zaterdag 16 juni 2018 om 13:24
Hé, volgen jullie mijn reacties op Ajax aankopen ook?
Daarin zeg ik niet veel anders. Nu gaat het toch om Dumfries en Angelino?
Nou, ik ben niet erg overtuigd van hun slagen in Eindhoven.

Ajax aankopen Tagliafico, Magallan en Bande heb ik betreffende berichten uitgebreid bekritiseerd, laat staan Wober, Kristensen en Orejuelaatje...


Maar echt, het ging hier niet over Ajax toch?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23484
zaterdag 16 juni 2018 om 14:17
Emotie....het is een raar ding ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 14:18
Volgens mijn ging het artikel wel over een Ajax aankoop. Jij begint over de aankopen van PSV.
Een blinde kan nog wel zien dat deze twee vleugel verdedigers potentie hebben. Ze zulllen dan ook niet veel moeite hebben om zich aan te passen. Als je dan kijkt wat ze samen gekost hebben kun je niet anders stellen dat het topbeleid is van PSV.

Vind ik leuk
Jozef +42455
zaterdag 16 juni 2018 om 14:44
Eerlijk is braaf, het artikel gaat over Magallan en ik haak in op het moment dat het over PSV aankopen gaat.

Het moet nog blijken of het topbeleid is vind ik. Het kan, we zullen zien.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 13:16
Ajax koopt een vleugelspeler van een degradant uit België. Een centrale verdediger uit de jupiler league en een over het paard getilde vleugelspeler van Utrecht.
Vergeet niet dat een stapje hoger vaker fout dan goed gaat, maar goed, Ajax geluk ermee...
Vind ik leuk
Jozef +42455
zaterdag 16 juni 2018 om 13:25
Zie reactie hierboven.
Vind ik leuk
John040 +2504
zaterdag 16 juni 2018 om 14:57
Heb gezien jou voorkeur van club dus vergeven ik je deze onzin. Haps is gewoon veel minder zit aan zijn top Dumfries moet nog groeien.En jij denkt nog echt de beste club van NL is hahaha
Vind ik leuk
Jozef +42455
zaterdag 16 juni 2018 om 15:01
Of het onzin is moet nog maar blijken.

En je laatste zin komt uit je darmkanaal vermoed ik.

Gek, ik voer een felle discussie uit met een paterke en ik krijg vervolgens praat me een compleet boerenhol.
Vind ik leuk
Pimman +9491
zaterdag 16 juni 2018 om 13:04
Gerwin beter inkopen?..en Sanchez, Milek, Onana, Tagliafico, Dolberg, Frenkie de Jong, Neres en Ziyech dán?! Probleem voor Ajax is dat ze zelfs vaak te goed zijn en binnen 1 a 2 alweer willen vertrekken zodat je wéér opnieuw een nieuw team moet opbouwen.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5163
zaterdag 16 juni 2018 om 12:04
Als die komt, dan kan die transfer doorgaan, en de volgende, en de volgende...
Vind ik leuk
2cents +59087
zaterdag 16 juni 2018 om 12:05
Bizarre ontwikkeling? Gewoon onderdeel van het treintje.

Zoals gezegd, plan A gaat gewoon door.
Vind ik leuk
Godin1 +1262
zaterdag 16 juni 2018 om 12:05
Nieuwe soap ala Kluivert?
Vind ik leuk
Pimman +9491
zaterdag 16 juni 2018 om 12:25
Nee Godin is een al bestaande soap.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 12:06
Huh? De stekker was er al uit toch?
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +548
zaterdag 16 juni 2018 om 12:07
Dit is al lang rond.
Compleet dicht timmeren die verdediging, al hadden we al de beste achterhoede van de eredivisie.
Vind ik leuk
Stranger +6272
zaterdag 16 juni 2018 om 12:55
Beste achterhoede
Beste middenveld
Beste spelers
Beste elftal
Beste talenten
Alleen ik mis iets










Ik weet het al PRIJZEN de laatste jaren ;-)
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +548
zaterdag 16 juni 2018 om 13:38
Nee hoor de grootste prijzen worden aan het einde van het seizoen uitgedeeld in de vorm van uitgaande transfers.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 14:24
Kijk en daar zit direct het probleem waarom Ajax al zo lang droog staat.
Het voetbal staat al lang niet meer op 1 bij Ajax.
Het gaat alleen nog maar om geld. Zelfs de supporters hebben liever geld als prijzen.
Moet niet gekker worden.
Vind ik leuk
tikkietoe +5899
zaterdag 16 juni 2018 om 12:15
Na mislukt plan B en C is het voor Ajax wel fijn dat ze terug kunnen schakelen naar plan A en Magallan alsnog welkom kunnen heten.
Vind ik leuk
2cents +59087
zaterdag 16 juni 2018 om 12:18
Overmars liet hem voor de zekerheid maar vanaf het begin in één en dezelfde versnelling staan.

En de media maar schakelen... ;)
Vind ik leuk
Bals +386
zaterdag 16 juni 2018 om 12:28
De daadkracht van Overmars is niet meer dan jeugdspelers vastleggen die waarde vermeerderen en mistasten bij spelers die het elftal OP TIJD versterken.
Vind ik leuk
Blueman +993
zaterdag 16 juni 2018 om 12:58
Aflevering 517 van deze soap?
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 13:07
wat een soap
Vind ik leuk
Oud Fluks +1022
zaterdag 16 juni 2018 om 13:08
Eindelijk goed nieuws en nu nog Tadic , Overmars heeft nog genoeg te doen na zijn vakantie en hopelijk kan Ziyech ook nog blijven na gisteren al denk ik zelf dat hij toch weggaat maar zeer zeker niet naar AS Roma want er zijn nog genoeg clubs in Engeland die de tranfersom wel willen betalen !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 13:09]
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 13:08
Die deadline is toch al lang verstreken?
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
zaterdag 16 juni 2018 om 13:18
Wat een gezeik , gewoon kappen met deze deal
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5163
zaterdag 16 juni 2018 om 13:42
Dit stond hier vanmorgen toch ook al? Waarom krijgen we deze roddel nog een keer voor de kiezen?
Vind ik leuk
Foebele +53582
zaterdag 16 juni 2018 om 13:54
Schiet eens op man, ik ben al bijna zover dat deze transfer van mij niet meer hoeft, doorschakelen als het niet binnen een paar dagen rond is!
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 14:06
72 uur nog niet om?
Dat hoofd inkoop blijft zich belachelijk maken.

Lijkt niets geleerd te hebben van zijn "take it or leave it".
Vind ik leuk
wattenstaafje +23484
zaterdag 16 juni 2018 om 14:19
Heeft Overmars dat gezegd?
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 15:11
Ja,
Magallan 72 uur
Duarte (Jan Smit - Heracles) take it or leave it
Vind ik leuk
wattenstaafje +23484
zaterdag 16 juni 2018 om 15:50
Heb het hem nergens horen zeggen. Wel dat Ajax "schijnbaar" iets in die richting zou hebben gezegd.
Vind ik leuk
Butsbal +14808
zaterdag 16 juni 2018 om 14:40
Carlos Izquierda die moet wel op links komen te staan.
Vind ik leuk
Downvalley +278
zaterdag 16 juni 2018 om 14:58
En Maandag is de transfer weer een stukje verder weg......ivm onverwachte ontwikkelingen.
Heb er weinig vertrouwen in dat hij ooit het shirt van Ajax gaat dragen.
Vind ik leuk
klick +1178
zaterdag 16 juni 2018 om 14:58
wtf is die gozer er nou nog niet
Vind ik leuk
HupHolland +3485