'Almere-spits kan fraaie transfer maken naar Italië: twee clubs geïnteresseerd'

    'Almere-spits kan fraaie transfer maken naar Italië: twee clubs geïnteresseerd'

    zaterdag 16 juni 2018 om 12:16

    De kans is groot dat Dennis van der Heijden zijn carrière voortzet in Italië. De spits van Almere City kan kiezen uit twee clubs uit de Serie B.

    Dat melden FOX Sports en Italiaanse media. Van der Heijden kan naar zowel Carpi als Bari. Bij Carpi kan de spits voor vier jaar tekenen. Die club lijkt ook de meeste kans te maken op de komst van de 22-jarige aanvaller. Van der Heijden bracht volgens FOX Sports recentelijk een bezoek aan beide clubs, maar Italiaanse bronnen weten dat het zo goed als zeker Carpi wordt voor de spits.

    Het contract van Van der Heijden loopt op 1 juli af, waardoor clubs geen transfersom voor hem hoeven te betalen. Van der Heijden was het afgelopen seizoen basisspeler bij Almere, dat hem overnam van ADO Den Haag. Bij ADO maakte hij vooral in het begin indruk, maar echt potten breken kon hij niet. Hij werd even verhuurd aan FC Volendam, waar hij in negen duels drie treffers maakte. Het afgelopen seizoen was hij in 29 duels zeven keer trefzeker.

    Plaats een reactie

    FC Treurwilg +3456
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:19
    Die gaat er op vooruit! Hebben ze bij Carpi ook kunstgras?
    Vind ik leuk
    Rodajc +11050
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:52
    Wat doet dat kunstgras ertoe voor die jongen? Aangezien hij alleen maar voor kunstgrasclubs heeft gespeeld lijkt hem dat weinig uit te maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:58
    Almere City heb aan het begin van dit seizoen echt gras.😁
    Vind ik leuk
    PRICE +17727
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:21
    Almere of serie B ,mooi land,mooi weer beter salaris,DOEN
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3279
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:22
    Zo goed deed die het toch niet bij Almere? Lijkt mij een vrij beperkte spits.

    Wel opvallend dat de laatste tijd veel Nederlanders naar Italië gaan. Ook veel mindere spelers die naar de lagere afdeling gaan. Haye van Willem II naar Lecce, Hendriks van GAE die in de belangstelling staat van eenn Italiaanse club, Ter Avest naar Udinese en nu dese jongen.
    Vind ik leuk
    SuperScc +758
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:23
    Matige statistieken en toch zo'n transfer. Apart zaakje
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3279
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:48
    Je zou verwachten dat zo’n club dan eerder uitkomt bij Valpoort, die wel veel heeft gescoord. Bovendien transfervrij. Deze vd Heijden vind ik eigenlijk te kort komen voor de JL.
    Vind ik leuk
    Adje80 +5195
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:40
    Wie had verwacht dat hateboer naar atalanta zou gaan hé..
    Vind ik leuk
    Cookee +8850
    zaterdag 16 juni 2018 om 14:26
    Die clubs doen een gokje juh.
    Hollanders kosten bijna niks.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:23
    Gelijk tekenen, en cashen....dat die Italianen ooit van Almere City hebben gehoord is al een mega wonder
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:29
    Nou de ED clubs zouden er slim aan doen om in de tweede Bundesliga te scouten
    Vind ik leuk
    tikkietoe +4766
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:28
    Volgens mij hebben die Italiaanse clubs allemaal een app om te zien wanneer een Nederlands contract afloopt.
    Halen ze dan op als handelswaar.
    Vind ik leuk
    Stinoo +518
    zaterdag 16 juni 2018 om 12:33
    Transfermarkt.nl tikkietoe
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80967
    zaterdag 16 juni 2018 om 13:00
    Jammer dat zijn talent bij ons haperde.
    Vind ik leuk
    zondag 17 juni 2018 om 20:39
    Italië is een mooi land.. goed weer en lekker eten.. ik snap wel dat spelers naar Italië willen.. bovendien zullen ze daar meer verdienen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Almere-spits kan fraaie transfer maken naar Italië: twee clubs geïnteresseerd'