Nieuws uit Eindhoven: 'Foutieve berichtgevingen, heb m'n woord gegeven'

Nieuws uit Eindhoven: 'Foutieve berichtgevingen, heb m'n woord gegeven'

Gepubliceerd: zaterdag 16 juni 2018 om 16:20za 16-06-2018 om 16:20

Ruud Brood heeft via social media gereageerd op geruchten die sinds zaterdagochtend rondzingen over zijn persoon. Het Eindhovens Dagblad meldde dat Brood verrast is door het waarschijnlijke vertrek van Phillip Cocu en inmiddels twijfelt over zijn toekomst bij de kampioen. 

Het ED schreef dat de oud-trainer van onder meer NEC en Roda JC 'al vrijwel akkoord was' met PSV over een nieuwe verbintenis; het nieuws over Cocu, die onderweg lijkt naar Fenerbahçe, zou er voor gezorgd hebben dat Brood nu alsnog zijn bedenkingen heeft.

Dat nieuws klopt niet, meldt Brood zélf via Twitter. 'Er circuleren foutieve berichtgevingen omtrent mijn contract of ambities', stuurde de 55-jarige oefenmeester de wereld in. 'Ik heb mijn woord gegeven aan PSV.'

Brood is sinds de zomer van 2015 assistent-trainer van Cocu in Eindhoven. 

Poll

Is Fenerbahçe een mooie club voor Cocu?

(4882 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 16 juni 2018 om 16:24
Mag hopen dat hij toch blijft met het oog op de continuïteit. Van der Weerden gaat natuurlijk mee met Cocu.
Vind ik leuk
Itsese +5936
zaterdag 16 juni 2018 om 16:27
Alle sjappies hier, weet ook gelijk dat Ronaldo beter is. Je text of wat doet niks. Je bent een mietje.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 16:29]
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:29
Denk dat niemand er aan twijfelde dat Ronaldo beter is dan Ruud Brood.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +5941
zaterdag 16 juni 2018 om 16:30
Nou.....
Vind ik leuk
Itsese +5936
zaterdag 16 juni 2018 om 16:30
Dat is al bewezen...
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:34
?
Vind ik leuk
isnake +2695
zaterdag 16 juni 2018 om 17:20
Ronaldo was inderdaad een superspits bij PSV.
Vind ik leuk
Itsese +5936
zaterdag 16 juni 2018 om 19:40
Absoluut.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 16:35
Na vijf seizoen bij PSV is dit een mooie overstap in zijn carrière.
Vind ik leuk
Foebele +53582
zaterdag 16 juni 2018 om 16:44
Ik vind Fener niet echt een goede club voor Cocu, maar aan de andere kant heeft hij waarschijnlijk ook wel gezien hoe andere Nederlandse trainers het moeilijk hadden nadat ze een te grote stap zette, dus wellicht juist eenverstandige keuze.
Vind ik leuk
Senn +8092
zaterdag 16 juni 2018 om 16:55
En wat dacht je van het salaris, 5 mil gaat hij echt nergens anders krijgen.
Vind ik leuk
Foebele +53582
zaterdag 16 juni 2018 om 17:18
Gaat hij 5 miljoen verdienen? Dat is een hoop geld. In Turkije wordt je ook nog eens netto uitbetaald, dus dat is helemaal lekker.
Vind ik leuk
2cents +59083
zaterdag 16 juni 2018 om 17:35
Denk alleen dat Fenerbahçe niet makkelijker is dan een Inter of Dortmund, om er maar eens twee te noemen.
Vind ik leuk
Foebele +53582
zaterdag 16 juni 2018 om 17:55
Het is geen makkelijke club nee, dat is zeker waar.
Vind ik leuk
gerhard +159
zondag 17 juni 2018 om 16:31
5 miljoen zijn binnen
Vind ik leuk
haarlemx +431
zaterdag 16 juni 2018 om 17:00
Ruud broodnodig voor Psv nu dat Cocu weg gaat. ;)
Vind ik leuk
El Cazador +8600
zaterdag 16 juni 2018 om 17:02
Jezus, hoe chagrijnig kan je kijken met zo'n salaris!!!
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
zaterdag 16 juni 2018 om 17:09
Daar lusten de honden geen brood van.
Vind ik leuk
zaterdag 16 juni 2018 om 17:13
Ga niet in dat land werken dat snap ik niet
Vind ik leuk
2cents +59083
zaterdag 16 juni 2018 om 17:39
Alleen even afwachten of Bommeltje het ziet zitten in Brood...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 juni 2018 om 17:40]
Vind ik leuk
jos.drity +19
zondag 17 juni 2018 om 11:47
Cocu moet niet naar Fenerbahce gaan daar is dat geen jongen voor. Dat gaat niet passen daar.
Als je daar twee keer achter elkaar verliest word je al afgemaakt als trainer.
Lekker bij PSV blijven. Of een ander land dat beter past bij Cocu.

De Groeten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws