'Maar hij is wel een van de beste middenvelders die Ajax ooit heeft gehad'

    'Maar hij is wel een van de beste middenvelders die Ajax ooit heeft gehad'

    Voormalig profvoetballer Ramon Zomer vraagt zich af waarom Hakim Ziyech niet door iedere Ajax-supporter geliefd is. Ziyech kan met de meeste supporters door een deur, maar een kleine groep keerde zich tegen de Ajacied.

    Zomer speelde bij Heerenveen samen met Ziyech. "Misschien straalt Hakim iets uit wat het publiek niet graag wil zien", zei Zomer volgens Feanonline tegen het Friesch Dagblad. "Maar hij is wel een van de beste middenvelders die ze ooit hebben gehad, dus vind ik dat cynisme niet terecht. Helemaal omdat ik weet hoeveel hij ervoor doet om de top te halen. Op trainingen gaf hij altijd vol gas en verzaakte nooit."

    Veel Ajax-fans hebben moeite met de uitstraling van Ziyech. Zomer: "Er is een groot verschil tussen Ziyechs uitstraling en instelling. Zelfs de meest nietszeggende trainingspartijtjes wilde hij koste wat kost winnen. Hij kon uit zijn plaat gaan als ploeggenoten dan niet alles gaven. Daarom is het zo wrang dat juist hij uitgefloten wordt omdat mensen hem laks vinden."

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 21:27
    Nou Ramon.... in mijn ogen is het 1 pot nat!
    Vind ik leuk
    Nuance +9063
    maandag 18 juni 2018 om 22:01
    Neeskens, Muhren, Lerby, Davids, Seedorf, Vd Vaart, Sneijder, Eriksen etc etc
    Ziyech mag hun veters niet eens strikken.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8479
    maandag 18 juni 2018 om 22:10
    Laudrup en bergkamp ook niet te vergeten...wat een maf een van de beste middenvelders ooit
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 22:15
    Adje klopt..óók 10 keer beter!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:21
    Cruijff
    Vind ik leuk
    Adje80 +8479
    maandag 18 juni 2018 om 22:25
    Die was inderdaad middenvelder en aanvaller...maar zo zijn er nog wel 30 die beter waren dan ziyech
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:32
    Het ging me niet zozeer over hoeveel spelers beter zijn dan Ziyech(Ik ben fan overigens) maar meer om de 20 spelers die opgenoemd worden zonder dat de beste ooit opgenoemd word
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 22:13
    Nuance, helemáál mee eens!!..Ziyech is oké maar wordt veel groter gemaakt dan hij is. Ik vermoed zelfs dat Ajax zónder hem en met Frenkie de Jong op zijn plek beter gaat presteren. Neem alleen maar het onnodige balverlies en de 109 vrije trappen waarvan er 2 zijn ingegaan. Zelfs Larse Schone (de specualist) opzij zetten om een vrije trap te kunnen nemen om de bal vervolgens de tweede ring in te kegelen. Gelukkig was het dak soms dicht ;)
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    dinsdag 19 juni 2018 om 01:23
    Het is maar wat je belangrijk vindt. Ziyech heeft een giga hogr score met balveroveringen. Daar kunnen veel van de genoemde Ajacieden niet aan tippen. Ziyech heeft zich dat aangewend omdat hem dat werd opgedragen. En dat maakt het buitengewoon.

    Cruyff kon ook knullig balverlies leiden. Als Johan zich bijv. ergerde aan de scheids dan liep hij daar zo op te mopperen dat daardoor z'n spel niet om aan te zien was. Maar dat vergeten we graag.
    Litmanen had als schaduwspits een heel andere rol, dat kun je niet zo vergelijken. Maar vergelijken is zinloos. Hakim is een verdomd goeie voetballer, die verdient veel meer respect. Daar gaat het om.
    Vind ik leuk
    yuuup +9543
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:12
    En een nog hogere score qua balverlies. Kun je dus tegen elkaar wegstrepen. Een speler als Davy Klaassen was voor Ajax al waardevoller. Had ook zoveel goals en assists maar nam ook de boel op sleeptouw en verloor zelden een duel.
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:18
    Helemaal mee eens yuuup!
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:17
    Maar beste Jan, Ziyech is natuurlijk ook een hele goede voetballer maar bij lange na niet zoals in het artikel staat omschreven. En ga aub niet ene Cruyff met Ziyech vergelijken. De man die een aantal keer tot beste voetballer ter wereld is verkozen! Even goede vrienden maar denk zelfs dat Ajax beter gaat spelen zonder Ziyech maar met Frenkie de Jong of nog te halen speler.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:26
    De eriksen die wij hadden had slechtere cijfers da Ziyech... en Oja hem hebben we oom vaak uitgefloten net als van de vaart, Sneijder en Davids

    Ben benieuwd wie we dit seizoen mogen uitfluiten ;p
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 18 juni 2018 om 22:46
    Nepperd.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:15
    Ja klopt ik switch van vlagjes nog sneller dan een steward bij F1.

    En nog iets weer een aanval... het zit je echt diep als elke reactie op mij zo donker is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    dinsdag 19 juni 2018 om 16:21
    Ik bepaal zelf wie ik support mafklappah!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:01
    Kijk eens in de spiegel
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 17:02]
    Vind ik leuk
    Post +203
    maandag 18 juni 2018 om 23:33
    Jij weet niet over wie je praat zyech is gewoon op dit moment de beste middenvelder die er rondloopt en als die achterlijke ajaxied die men blind noemt hem op tijd bij het Nederlands elftal hab gehaald hadden wij er nu misschien ook gestaan wat opvalt is gewoon dat er veel ajaxieden zijn die gewoon alleen maar ajax zien (sjaak zwart is ook zo'n blinde)maar het zal altijd wel zo blijven voor de meesten bestaat er alleen maar ajax zo ook bij de pers daarom is Ajax ook zo geliefd in nederland😎🤔😴
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    maandag 18 juni 2018 om 23:58
    Zyech is een leuke voetballer, niet meer dan dat. Iemand die scheit heeft aan de trainer als ie zegt dat de bal in de ploeg moet worden gehouden, want Zyech heeft het meeste balverlies.
    Wat houding betreft kan hij een voorbeeld nemen aan hoe Nouri was. Bescheiden, vrolijk, dankbaar. Als ik Zyech zie, is hij meestal geïrriteerd, arrogant of is hij gewoon narcistisch ?

    Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vertellen over het algemeen graag over hun probleemloze leven, grootse toekomstplannen en buitengewone prestaties en capaciteiten. En wanneer je zo iemand oppervlakkig kent, kun je dan ook erg onder de indruk raken van zo’n getalenteerde persoonlijkheid.
    De zucht naar bewondering staat centraal en aan de andere kant is er sprake van een extreem gevoel van minderwaardigheid en onzekerheid.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +344
    maandag 18 juni 2018 om 23:35
    Vannenburg , Haan enz.
    Hij mag hun tas vast houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:04
    ...Rijkaard!
    Vind ik leuk
    silverik +74
    woensdag 20 juni 2018 om 15:17
    Vanenburg kon ook een beetje ballen
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    dinsdag 19 juni 2018 om 01:12
    Wat is "één pot nat"? Het gaat over Ziyech. Alleen meerdere mensen, dingen of meningen kunnen één pot nat zijn. Dus wat bedoel je?
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1102
    maandag 18 juni 2018 om 21:27
    Is gewoon een drol.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:55
    Ach ja je zal maar een drolloos geval zijn knorretje.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    maandag 18 juni 2018 om 21:29
    Ziyech heeft meer uitstraling dan elke andere speler van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 21:51]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:59
    En jij hebt helemaal geen uitstraling. Je bent een zwart gat
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    maandag 18 juni 2018 om 22:00
    Bedankt voor het compliment dat waardeer ik.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:10
    En Ziyech heeft al een uitstraling van een paddestoel
    Vind ik leuk
    Iggy +3836
    maandag 18 juni 2018 om 22:20
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Romario9 +11817
    maandag 18 juni 2018 om 22:36
    Negatieve uitstraling is ook uitstraling...
    Vind ik leuk
    Mari +9355
    maandag 18 juni 2018 om 21:30
    Zij die tegen hem zijn, gingen er van uit dat als je Zyech in je team hebt je alle wedstrijden wel even wint.
    Lukt dat niet, dan is het in hun ogen zijn schuld.
    Hoe naief
    Vind ik leuk
    Ale +4759
    maandag 18 juni 2018 om 21:40
    Nou je slaat de plank flink mis. Als je 30 foute passes geeft per wedstrijd mag er wel wat kritiek komen lijkt mij. Alleen kan Zyech niet met kritiek omgaan. Zelfreflectie? Zyech? En dan die gebaartjes en houding op het veld... Logisch dat je dan word uitgefloten.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11689
    maandag 18 juni 2018 om 21:56
    Als je 30 foute passes geeft per wedstrijd, ben je dan 40 mio waard?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:05
    Als je bij Ajax speelt wel. ;)
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    maandag 18 juni 2018 om 22:19
    Velen zijn hun dure transfers niet waard, eigenlijk geen 1 voetballer.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11689
    maandag 18 juni 2018 om 22:23
    Eens, maar de gekte regeert!
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    maandag 18 juni 2018 om 23:07
    Klopt, maar een beetje tegeneen bal schoppen, joh zoveel armoe, is toch bizar eigenlijk. Ja gekte regeert
    Vind ik leuk
    Mari +9355
    maandag 18 juni 2018 om 22:07
    Ik ben gen timmerman,dus het zou best kunnen.
    Wat mij opvalt is dat we spelers niet waarderen, totdat we tegen ze moeten spelen. dan schijten we in onze broek.
    Ik heb toch in meerdere artikelen op het net (bron verschillende personen) dat hij de meeste kilometers maakt, de meeste bal veroveringen heeft, de meeste risicovolle passes geeft die ook nog eens goed aankomen. Er is gewoon geen tweede.
    !Geen stomme breedte passes!)
    Jou 30 foute passes per wedstrijd, heb je die zelf waargenomen?
    of heb je dat ergens gelezen? zo ja waar?
    Weet je, verhalen gaan soms een eigen leven leiden.
    Fans van concurrerende clubs willen en zullen graag een negatief beeld scheppen
    Vind ik leuk
    Wilex +1259
    maandag 18 juni 2018 om 22:44
    Nou dat van die 30 foute passes per wedstrijd hoef ik eerlijk gezegd nergens te lezen maar neem ik inderdaad wekelijks zelf waar, of zit jij met je ogen dicht in het stadion?
    Het is echt het grote probleem bij Zyech, het is een soort nonchalance wat er niet uit te slaan is van verder een voetballer die echt geweldige dingen met een bal kan doen.
    Ik denk dat het zowel voor Ajax als voor Zyech het beste is om uit elkaar te gaan, ik kijk er echt naar uit om Frenkie de Jong op zijn plek te zien, een speler die in sommige wedstrijden een passzuiverheid heeft van 95%.
    Weet je hoeveel energie het scheelt als je als team niet 30 keer terug hoef? en weet je hoe moeilijk het verdedigen is als je als tegenstander die bal niet bij elk beetje druk te pakken krijgt, Barcelona is niet voor niks geïnteresseerd in F de Jong in plaats van Zyech, dat heeft zeker te weten met zen balvastheid te maken, die gaan echt niet een speler aantrekken die 5 geniale balletjes in een wedstrijd geeft maar waar ze als team 30 keer voor terug moeten.
    Vind ik leuk
    Pimman +5064
    maandag 18 juni 2018 om 22:48
    Wilex helemaal mee eens!..zie míjn bijna identieke comment hier op dit forum.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8225
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:53
    Gisteren de bruyne gezien? 1 goede pass en 30 keet balverlies is beter dan geen pass.

    Creativiteit moet je koesteren. Frenkie is iedere wedstrijd onzichtbaar. Wie heb je liever?
    Vind ik leuk
    Chebaisit +344
    maandag 18 juni 2018 om 23:37
    Het waren er 60 heb ze geteld.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3898
    maandag 18 juni 2018 om 23:16
    Wanneer je zo hoog van de toren blaast dan krijg je de deksel op je neus
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22854
    maandag 18 juni 2018 om 21:31
    Ziyech begon pas goed te voetballen nadat hij veel kritiek kreeg en werd uitgefloten. Daarvoor zag het er heel nonchalant en achteloos uit wat hij deed, met nauwelijks rendement in zijn spel. Bijna alles was balverlies en hij speelde als een natte krant de eerste seizoenshelft. Ik blijf erbij dat hij het aan zichzelf te danken heeft dat hij bij iedere club waar hij speelt wordt uitgefloten
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 18 juni 2018 om 21:53
    Goed samengevat. Sluit me daar bij aan.

    Verongelijkt mannetje.... dat is ie!
    Vind ik leuk
    Vowtar +5239
    maandag 18 juni 2018 om 22:07
    Bij iedere club, behalve bij Heerenveen en Twente. Hmm..
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22854
    maandag 18 juni 2018 om 22:18
    Werd hij daar niet uitgekotst door het publiek op een gegeven moment?
    Vind ik leuk
    Vowtar +5239
    maandag 18 juni 2018 om 22:43
    Bij het Twentse deel van mijn familie in ieder geval niet. Volgens mij ging hij bij Heerenveen ook wel lekker, tot hij aangaf een transfer te willen maken.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8225
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:55
    Laatste zin klopt. Hij kiest altijd voor de verkeerde club. Fc twente en ajax, hoe krijgt hij het voor elkaar!
    Vind ik leuk
    MN223 +1055
    maandag 18 juni 2018 om 21:31
    Een van de beste middenvelders die ze ooit hebben gehad.

    Ha.

    Haha.


    Hahahaaaa!!!!

    En nu weer serieus.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10430
    maandag 18 juni 2018 om 21:33
    Fijn dat je dat als PSV'er ook wat ver vond gaan. Dan hoef ik gelukkig niet de zure Ajacied te zijn die het zegt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 21:34]
    Vind ik leuk
    Jahike +220
    maandag 18 juni 2018 om 21:32
    Mooiste beroep van de wereld en dan uitstralen dat je er absoluut geen zin in hebt! Zou me er als supporter kapot aan ergeren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Thilo +2799
    maandag 18 juni 2018 om 21:33
    Haha krijg de t ring
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    maandag 18 juni 2018 om 21:34
    Jaja, een Heerenveens supportersforum met een vraaggesprek van een oud-speler wordt gekopieerd zodat we een artikeltje over Ziyech hebben...
    Vind ik leuk
    The Iceman +10430
    maandag 18 juni 2018 om 21:39
    Sterker nog: VP kopieert een vraaggesprek dat een supportersforum heeft gekopieerd uit een krant.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31826
    maandag 18 juni 2018 om 21:35
    Prima speler alleen hij komt vaak nochalant over.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    maandag 18 juni 2018 om 21:50
    Zo is dat
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18884
    maandag 18 juni 2018 om 21:38
    Hakim is een topper
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:05
    In balverlies en het verprutsen van 100% kansen
    Vind ik leuk
    Alwetend +249
    maandag 18 juni 2018 om 21:39
    En volgend jaar huilen ze in amsterdam omdat hij er niet meer is! Op dit moment de beste middenvelder in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:52
    Volgend jaar pas? Over een paar weken al dunkt mij. Wat je zegt; de beste middenvelder in de ED. En je punt is ook alweer?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:56
    Ze zullen eerder huilen in Amsterdam als blijkt dat het rotte appeltje in het mandje blijft liggen.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    maandag 18 juni 2018 om 22:45
    Met een teleurgestelde Ziyach/Ziyech binnen je team zou het best eens de rotte appel kunnen worden.
    Zolang er geen transfer voor Koning Hakim rondgemaakt is, kun je ook geen waardige opvolger aantrekken, en of Frenkie de Jong blijft is ook niet helemaal duidelijk.
    Er is geld voor investeringen dus laten ze Tadic maar binnen halen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:41
    Ziyech komt over als een vervelend egocentrisch mannetje, maar is in werkelijkheid een joviale en sociale peer. Ik ga mijn mening bijstellen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:53
    Ach so.
    Vind ik leuk
    hassel +814
    maandag 18 juni 2018 om 21:43
    Gehypet en overschat.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    maandag 18 juni 2018 om 21:45
    Sarah Ramon Zomer, daar zaten we net op te wachten....
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    maandag 18 juni 2018 om 21:50
    Hier worden zoveel grote namen die bij Ajax hebben gespeeld beledigd. Met alle respect voor Ziyech, is een leuke en goede voetballer. Maar ramon zomer slaat de plank volledig mis hier.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22854
    maandag 18 juni 2018 om 22:41
    Ik denk dat Ziyech niet eens in de buurt kwam van sneyder, van der vaart, eriksen, litmanen, Seedorf, Davids en ga zo maar door
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    maandag 18 juni 2018 om 22:46
    Precies mijn punt inderdaad.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:55
    'Maar hij is wel een van de beste middenvelders die ze ooit hebben gehad'

    Ja man samen met Seedorf, Neeskens, Litmanen enz is hij echt een van de beste ooit.... Laat me niet lachen!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    maandag 18 juni 2018 om 21:57
    Hahahah 1 van de beste middenvelders die ze ooit gehad hebben ?? Ramon ik kan er wel 10 opnoemen die beter zijn dan hakim
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:24
    10 maar???

    Ik minimaal wel 40 als je gaat tellen. Toen we de Europacup 1 3 keer op rij wonnen en de CL zaten er al 6 in de selectie die beter waren dan Ziyech.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:57
    1 van de beste middenvelders die Ajax ooit gehad heeft..... Zomertje heeft nooit Ajax gekeken toen hij klein was. Eriksen, Litmanen, Sneijder om er zomaar ff 3 te noemen.
    Vind ik leuk
    alaaf +1255
    maandag 18 juni 2018 om 21:58
    Vurnon Anita was toch veul beter 🤣
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:58
    één van de meest overschatte voetballers die er (nog) in Nederland rond loopt. Heeft zijn 'geweldige kwaliteiten' ook al namens Marokko laten zien op het wk.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 21:58
    Misschien wel een van de beste middenvelders die Ajax heeft gehad? Je kan natuurlijk ook een klein beetje overdrijven
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:09
    Heb Barry Hulshof meegemaakt; kon er niets van: Zlatan ("Ibra) wat een ramp
    en Ziyech vinden een paar Kenners (?) in de Arena ook niks.Heb va 1959 veel wedstrijden van Ajax gezien; daar wil ik het maar bij laten
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    maandag 18 juni 2018 om 22:09
    Huh? Zomer kent namen als Bergkamp, Litmanen, Rijkaard, van der Vaart, Sneijder, Davids of Seedorf niet wanneer hij beweerd dat Hakim een van onze beste middenvelders ooit is?

    Ik vind hem een goede speler hoor, daar niet van, maar om nou te beweren dat hij een van de beste ooit is bij Ajax op het middenveld gaat me wat te ver.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    maandag 18 juni 2018 om 22:16
    Als hij echt zo hard traint als Zomer beweert dan valt het niveau van Ziyach bar tegen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:17
    Gaan we gewoon door met ophemelen van die matige speler ,daar zijn ze heel goed in
    Vind ik leuk
    Bill +775
    maandag 18 juni 2018 om 22:18
    Ramon wie?
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    maandag 18 juni 2018 om 22:19
    Ziyech is de beste Ajacied onder contract, dus daar moet Ajax ook de hoofdprijs voor vragen.
    Ik hoop dan ook voor ze dat er niets klopt van het gerucht dat er een gelimiteerde transfersom staat in zijn contract.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:11
    Ik schat Mathijs en Frenkie toch wel wat hoger in.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3139
    maandag 18 juni 2018 om 22:19
    sjagerijnig stuk vreten
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:20
    Zo langzamerhand geloof ik steeds meer dat je het meeste rendement uit Ziyech haalt als je een elftal om hem heen bouwt. Van nature vind ik het geen speler die in dienst van het elftal speelt. Maak hem de belangrijkste man en hij gaat het uitbetalen.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +4749
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:15
    Als Ziyech bij een Jupiler League club speelt, dan kan je een team om hem heen bouwen, maar als Ziyech een van de elf is, zal hij dat zelf af moeten dwingen en zorgen dat hij de belangrijkste man wordt, maar dat doet hij niet.
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    maandag 18 juni 2018 om 22:21
    Ah 1 Zomer maakt nog geen Ziyech
    Vind ik leuk
    El Cazador +6672
    maandag 18 juni 2018 om 22:24
    Ramon Zomer jou kennis van de historie van de ED is abominabel, ga je eerst eens inlezen voor je "iets" roept. Hakim is een hele aardige voetballer, that's it
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    maandag 18 juni 2018 om 22:41
    AS Roma heeft maandagavond mogelijk de komst van Hakim Ziyech verklapt op sociale media. Op Twitter plaatste het Engelstalige account van Roma een verwijzing naar een van de filmpjes die Ajax gebruikt bij een doelpunt van Ziyech. Het is niet voor het eerst dat Roma een aanstaande transfer ‘per ongeluk’ heeft aangekondigd, want onlangs gebeurde dat ook rondom de nog altijd niet afgeronde transfer van Justin Kluivert.
    Vind ik leuk
    dejonk +1
    maandag 18 juni 2018 om 22:46
    haha zeker niet een van de betere. Bij ajax hebben zoveel goede spelers gespeeld . Hij mag van merendeel nog niet eens zijn veters strikken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3139
    maandag 18 juni 2018 om 22:58
    Vind het eigenlijk een belediging van de voetballers waar hij niet eens bij in de schaduw mag staan. En dat zijn er enorm veel.
    Vind ik leuk
    BOSS70 +0
    maandag 18 juni 2018 om 23:06
    Ook Ajax fans hebben een uitbrikkng die mij als Nedelander niet aan staan, dus Hakim laat die mafkezen lekker naar zich zelf kijken en dan pas wat van een ander vinden
    Vind ik leuk
    Chebaisit +344
    maandag 18 juni 2018 om 23:33
    Ziylach is misschien wel de slechtste middenvelder die Ajax ooit had.
    Nog nooit heeft Ajax een middenvelder gehad die zoveel bal verlies leed of die zoveel doelpogingen over of naast zag schieten en dan ook nog met de neus in de lucht en borst vooruit lopen .
    Nee snel weg doen.
    Vind ik leuk
    Bas49 +21
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:01
    Flauwe kul... Hij heeft zijn belofte nog lang niet waargemaakt. Anders was Ajax kampioen geweest.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1536
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:12
    Ziyech is geweldige voetballer en komt net iets anders over dan onze brave hendrikken zouden willen.
    Vind ik leuk
    Pinda +78
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:21
    Michael laudrup fenomeen en Jari Litmanen dus rot op Ziyech. Bakt er bij marokaans elftal niks van in Rusland!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:33
    Beiden aanvallers
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 03:26
    Als hij een vd beste is ,zegt dat genoeg over het trieste niveau van de rest!.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21481
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:45
    Nou Ramon, niet iedereen vind iedereen aardig...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21481
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:55
    Ramon Zomer, werelds meest begenadigde voetballer, heeft geen idee welke spelers er allemaal op die positie hebben gespeeld bij Ajax, een van de beste middenvelders OOIT bij Ajax.....ga je schamen joker.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 05:55]
    Vind ik leuk
    LIO7 +1098
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:14
    Is die rare marokkaan nou nog niet verkocht?? Dacht dat hij zo goed was? Kluivert weg, nu richt VP zich op Ziyech...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:52
    Zyech is van t niveau kiki musampa. Wel aardig maar meer ook niet. Om hem in t rijtje beste middenvelders ooit van ajax te plaatsen is echt de allerdomste opmerking die ik hier op VP heb gelezen
    Vind ik leuk
    Adriaan +449
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:57
    Ramon pannenkoek komt zeker na 2010
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:32
    1 vd slechtste bedoel je.......Seedorf, jonk, Davids, Sneijder, vd vaart, r. De boer, moet ik nog ff doorgaan.....ziyech hoort niet in dat rijtje spelers thuis
    Vind ik leuk
    renemar +561
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:10
    Die is niet goed bij zijn hoofd. Volstrekt idioot en onjuist.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:48
    heef gehad,. hij speelt de komende 3 jaar nog bij AJAX!
    Vind ik leuk
    jopie1231 +15
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:07
    Ramon, jij hebt recht van spreken, de negatievelingen hier hebben nooit op niveau gespeeld
    Vind ik leuk