'Raiola kan aan het werk: FC Barcelona overweegt Lozano te kopen van PSV'

    'Raiola kan aan het werk: FC Barcelona overweegt Lozano te kopen van PSV'

    Hirving Lozano staat in de belangstelling van FC Barcelona, meldt de Mexicaanse tak van ESPN maandag. Toen de revelatie van PSV een jaar geleden de overstap maakte naar Eindhoven, had Barcelona al rapporten over Lozano klaar liggen. 

    Inmiddels wordt Lozano serieus overwogen door Barcelona, schrijft ESPN. Lozano heeft alles wat de Catalanen in een aanvaller zoeken. ESPN meldt dat de komst van de Mexicaan mogelijk is, nu Antoine Griezmann bij Atlético Madrid lijkt te blijven. Een van de kwaliteiten die Lozano heeft is dat hij zich snel aan kan passen aan een elftal. Ook is hij sterk en snel. Dat zouden voor Barcelona belangrijke eisen zijn.

    Barcelona is in de strijd om Lozano niet alleen, want naar verluidt jagen veel Premier League-clubs op de aanvaller. Marcel Brands zou namens Everton al interesse hebben getoond. ESPN verwacht niet dat Lozano voor minder dan vijftig miljoen euro vertrekt en dat PSV hem binnenboord kan houden. Mino Raiola is de zaakwaarnemer van Lozano. De vijftigjarige Haarlemmer staat erom bekend zijn cliënten voor miljoenenbedragen naar andere clubs te brengen.

    Lozano heeft bij PSV nog een contract tot de zomer van 2023. De vraag is of de Nederlandse landskampioen hem kan behouden na een sterk debuutseizoen en het WK. Lozano kroonde zich zondag tot matchwinner tegen Duitsland (1-0). 

    Plaats een reactie

    goedemorgen +3159
    maandag 18 juni 2018 om 22:27
    80 miljoen.
    Vind ik leuk
    power +5775
    maandag 18 juni 2018 om 22:33
    tussen 50 en 60 miljoen, vind ik genoeg voor hem.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:19
    Voor raiola zeker PSV mag het met 30 doen...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    dinsdag 19 juni 2018 om 02:32
    Mino Raiola is de zaakwaarnemer van Lozano. De vijftigjarige Haarlemmer staat erom bekend zijn cliënten voor miljoenenbedragen naar andere clubs te brengen.

    Dan weet je ook waar al die miljoenen heen gaan, naar Raiola himself en de speler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:03
    Zou het geen goede keuze vinden voor een counterspits. Atletico of Inter zou veel beter passen.
    Vind ik leuk
    hans59 +222
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:35
    😆😆😆
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    maandag 18 juni 2018 om 22:27
    100 miljoen en 40% van de doorverkoop ;)
    Vind ik leuk
    MichPSV +8759
    maandag 18 juni 2018 om 22:27
    200 miljoen + Messi.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 22:43
    Beetje aan de lage kant
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:28
    223 miljoen
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    maandag 18 juni 2018 om 22:30
    Gewoon niet te koop.

    PSV wil toch het kapitaal op het veld?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 22:33
    Sterk!!!!!!!! hahahahaha
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:09
    Inderdaad. Lozano is sterk! Hoezo niet?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 23:10
    Sorry, dit is zwaar beneden mijn niveau
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:17
    Beneden jouw niveau. Wat mag jouw niveau feitelijk zijn? Ik proef 020 arrogantie. En niet te zuinig. Niveau my ass jochie. En nogmaals: Lozano is simpelweg een sterke speler. Maar iemand met jouw bedenkelijke niveau zal Neres of houten klaas jan wel sterker vinden... haha
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 23:32
    @Zondervagina het gaat er hier helemaal niet om of de speler sterk is, de opmerking van @Jozef is ijzersterk.
    Heeft totaal niets met 020 arrogantie te maken. Maarrrr Snuif nog ff de laatste restjes weg, snuivertje
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:01
    Dus als ik jouw attendeer op arrogantie ben ik een snuivert?? Domme pisvlek ben je!
    Vind ik leuk
    Florian87 +10948
    maandag 18 juni 2018 om 22:37
    Aan de meeste supporters die voor PSV zijn is dat de laatste dagen niet te merken. Daar waar ze eerst altijd zeiden dat ze nooit een geld dachten, daar zijn ze vanaf gisteren alleen maar bezig met een transfersom voor Lozano te bedenken.

    Gekdwolfjes zijn het die PSV'ers, en maar ontkennen dat ze niet aan geld denken :D
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22809
    maandag 18 juni 2018 om 22:43
    De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet zeggen ze ook wel eens
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    Verratti +2018
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:05
    De pot verwijt de ketel tot ie Sjaak Swart ziet. Maar je hebt wel gelijk. Één goal en niet alleen de makelaars (beroepsmatig), maar ook de supporters slaan op hol. Geld, geld en nog meer geld. Sommige spelers zijn ook niet te houden hier.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 22:44
    Er zijn nog altijd bedragen waar je gewoon weg geen nee tegen kan zeggen als psv zijnde... en als lozano ons deze zomer een fortuin op kan leveren zijn we hier in Brabant natuurlijk super blij
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:53
    Overwinteren in de Champions League is veel mooier dan geld op de bank. PSV schrijft zwarte cijfers, wat is het nut van geld op de bank waar geen directe noodzaak voor is?
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 22:55
    Omdat je er dan meerdere goeie spelers van t zelfde bedrag dat ze lozano gehaald hebben kan kopen en tegelijkertijd nog n potje hebt voor in de toekomst of om t stadion uit te breiden
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:05
    Supporters willen geen potjes
    Supporters zijn lekker kortzichtig en willen prijzen.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 23:07
    Of jij kortzichtig bent of niet weet ik niet? Maar met zon bedragen kan je nog steeds spelers halen waar je prijzen mee kan winnen en tegelijkertijd een potje kan make
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:19
    Potjes en pootjes zijn voor de Ajacieden.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 23:21
    Zeker, maar jou zou n 70mil niet accepteren?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:31
    Ik denk het niet.
    Maar ik ben blij dat, wanneer het zich zou voordoen, er zeker van te zijn dat mijn advies niet gevraagd wordt.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10055
    maandag 18 juni 2018 om 22:51
    Nouja florian, hij hoeft van mij niet weg maar als ze een bedrag bieden waardoor we een dusdanig bedrag overhouden zodat we spelers van zijn kaliber gewoon zonder gekke doorverkoop percentages kunnen aftikken, zou ik geen nee zeggen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 23:15
    Ja PSV gaat ajax ook financieel gebied binnen 2 jaar voorbij streven, ondertussen wordt de prijzenkast uitgebouwd en de platte kar krijgt jaarlijks voor hij uitrijdt een grote beurt.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10948
    maandag 18 juni 2018 om 23:53
    Financieel voorbij? Ik wist nooit dat jij zo zwaar aan de drugs zat.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:38
    Thats the spirit Jozef.
    En dat zonder cynisme.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:54
    Kijk, jij snapt het... :-)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13802
    maandag 18 juni 2018 om 22:43
    Juist Jozef
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:46
    En jullie op de bank
    Vind ik leuk
    Romario9 +11791
    maandag 18 juni 2018 om 22:52
    Het kapitaal staat ook op het veld als je het geld herinvesteert in nieuwe spelers.
    Je kunt er ook voor een hoop middelmaat voor terughalen en de rest van het geld op de bank zetten. Dat doen ze in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Jozef +38627
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:57
    We zullen zien.

    Leuk dat geld, maar je hebt er weinig aan.

    Maar goed, dan zal PSV laten zien hoe je dat wel juist kunt besteden.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 22:53
    Is ook geen sprake van transfer. Is meer roddel van enkele VP bezoekers.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:28
    Wat is dit nou weer voor leipe grap? HAHAHHAHAHA
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:30
    Mooi dat Barcalona hem wilt hebben! Is je gegund Lozano
    Vind ik leuk
    Richard020 +12919
    maandag 18 juni 2018 om 22:33
    Heeft Barcelona dan gemeld dat ze Lozano willen hebben? Lozano is geen Barcelona niveau, bullshit bericht!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:36
    De Ligt is ook geen Barcelona niveau, is niet eens de beste verdediger van de Eredivisie, en toch krijgen we daar regelmatig berichten over. We zullen zien.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    Richard020 +12919
    maandag 18 juni 2018 om 22:39
    Laat me raden, dat is natuurlijk Schwaab?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:42
    Dat zijn er meerdere. Schwaab is 1 van de verdedigers die geen blunder heeft gemaakt dit seizoen, kun je van De Ligt niet zeggen. De Ligt kan beter naar Celta Vigo gaan want bij Barca zal hij nooit spelen en dat kan nooit goed zijn voor zo'n jonge speler. (En for the record, ik denk dat geen 1 verdediger in de ED zou spelen bij Barca)
    Vind ik leuk
    Richard020 +12919
    maandag 18 juni 2018 om 22:44
    Haha, meerdere in de eredivisie een betere CV dan Matthijs de Ligt, grapjas!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 22:51
    Past inderdaad beter bij Real Madrid, Champions League winnaar. Maar Lozano zal Barcelona wel accepteren als tussenstap, niet dat ‘t hoger niveau is dan PSV, maar ivm de taal. :-)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:30
    70 miljoen. Zeker als ie door de groepsfase komt. Elke goal na de groepsfase is 5 miljoen erbij.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2992
    maandag 18 juni 2018 om 22:41
    Elke goal was volgens jou in de eredivisie al 2.8 miljoen waard dus voor WK goals mag jou berekening best wat meer rekenen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14704
    maandag 18 juni 2018 om 22:30
    30 miljoen, 18 miljoen voor psv en 12 voor CF Pachuca.
    Keurige deal brands.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:34
    Wordt het dubbele denk ik. Heeft nog vele jaren over op zijn contract en is een fenomeen die erg gehypet wordt overal op de wereld. En dan maakt ie in eerste WK-wedstrijd de winnende tegen het onverslaanbaar geachte Mannschaft. Als ie er nog 3 bij weet te schieten wordt het al minimaal 60, misschien zelfs richting de 80. Zeker met Raiola
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:37
    80 is wel heel optimistisch. K schat hem op dezelfde waarde op de ligt puur omdat Lozano een aanvaller is. Dus dat zal tussen de 45 en 60 mil liggen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:40
    Ik zeg geen 80 miljoen omdat hij zo goed is he, want hij is het zeker niet waard. Maar hij is erg gehyped (populairste speler in Mexico én de hele verenigde staten), en beantwoord die hype door ff man of the match te worden tegen de regerend wereldkampioen. De clubs raken nu in paniek en willen elkaar te snel af zijn, waardoor ze nét wat meer betalen dan wat hij waard is. En heel misschien kan dit oplopen tot 80 miljoen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:41
    Dat zou fantastisch zijn, maar dat zou wél betekenen dat de wereld gek geworden is als een speler binnen 1 jaar zijn marktwaarde van 12 naar 80 mil stijgt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:43
    Zou niet de 1e keer zijn. De wereld werd ook gek van James Rodriguez vanwege een geweldige performance op het WK. Ik had nog nooit van hem gehoord maar hij mocht wel naar Real Madrid. En de prijzen zijn nu een stuk hoger dan in 2010.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:47
    Dan moet wél gezegd worden dat James bij Monaco al 1 van de sterspelers was. Rodriguez laat nu ook in duitsland zien dat ie echt wel meer is dan een WK wonderkind. Maar als Lozano zo goed gaat presteren als James destijds dan wordt ie inderdaad voor een gigantisch bedrag verkocht dat echt tegen 70 mil ofzo aanligt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:49
    Maar laten we eerlijk zijn. James speelde een fantastisch wk natuurlijk. Hij werd topscorer met 6 goals, scoorde het mooiste doelpunt en loodste Colombia naar de kwartfinale. Zover is het nog niet voor Lozano. (Al hoop ik daar wel op.)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13802
    maandag 18 juni 2018 om 22:54
    Nooit van hem gehoord?
    Was bij Monaco ook gruwelijk.
    Maar inderdaad , als meerdere clubs hem willen hebben na een goed WK, denk aan PSG, ManCity of Real, dan kan dat de prijs flink opdrijven.
    Zeker met Raiola.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5216
    maandag 18 juni 2018 om 22:47
    Marktwaarde was al boven de 12 miljoen toen hij naar PSV kwam. Brands is een tovenaar.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:50
    Volgens mij was de vraagprijs tussen de 12 en 15 mil maar hebben we hem voor 8 mil plus 40 procent van de transferopbrengst. Indien we hem dus voor 50 verkopen schrijven we dus toch nog dik 22 miljoen positief erbij op.
    Vind ik leuk
    Mari +9312
    maandag 18 juni 2018 om 22:31
    Broodje aap
    Vind ik leuk
    Thilo +2799
    maandag 18 juni 2018 om 22:31
    352 miljoen + Messi en de materiaalman
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:32]
    Vind ik leuk
    Richard020 +12919
    maandag 18 juni 2018 om 22:31
    50 miljoen is meer dan genoeg voor Lozano.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 22:46
    En 60vragen voor de ligt?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:31
    Ik als Ajacied vind hem de beste in de ED, maar alleen moet stoppen met rode kaarten pakken, want dat gaat tegen hem werken.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 22:35
    Ik als Ajacied vind hem heel matig in de ED, heeft in alle top duels verstoppertje gespeeld of pakte veel kaarten. Zou er geen stuiver te veel voor betalen. En psv fans dit is niet om te narren, maar wat ik zien.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9144
    maandag 18 juni 2018 om 22:38
    Eens!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:39
    K snap je wel, maar k denk dat Lozano op offensief gebied hier al uitgeleerd is. Hoogstens op disciplinair gebied kan ie wat leren. Die gast is betrokken geweest bij 26 goals in 29 wedstrijden die die gespeeld heeft. Meer mag je toch nie verwachten van een buitenspeler in zijn eerste jaar bij een wildvreemde club? Hij is geen fenomeen maar zijn snelheid en scorend vermogen zijn 2 flinke wapens die ook bij topclubs succesvol kunnen zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:47]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 22:45
    Snelheid is idd een wapen, maar hij moet snel het Robben schwalbe gehalte uit zijn repertoire halen. En zijn Mexicaanse temperament mag ook wel ietsjes minder zijn. We zullen het zien verder op het WK
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:48
    Niks aan toe te voegen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 22:47
    Daarom zit el cazador ook op een voetbalsite en niet in een sport programma. Met Ajax-visie pretenderen objectief te zijn en zoiets schrijven. Zelfs dicht hij zichzelf koninklijk meervoud toe: wat ik zien... hahaha.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 22:55
    mag me gelukkig prijzen dat ik al jaren in de sport/voetbal werkzaam ben en daarom verder kan kijken dan uitsluitend Ajax.
    Mijn cluppie is eigenlijk FC Haarlem maar helaas
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 23:00
    Barry Hughes
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 23:01
    El Cazador geciteerd: ik als ajaxied... FC Haarlem... ??
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 23:08
    El Cazador ligt dicht bij El Salvador
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 23:13
    Wat bij Mexico ligt
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 23:05
    Als je geen verstand van voetbal hebt, kan je beter je mond houden, je maakt je totaal belachelijk.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 22:48
    Mee eens Mauricio. Hij kan zijn hele WK verpesten als hij zichzelf niet onder controle houdt.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5113
    maandag 18 juni 2018 om 22:31
    Wanneer komt frans bauer ?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    maandag 18 juni 2018 om 22:41
    Niet. Hij heeft niet even voor jou
    Vind ik leuk
    Het Brein +4120
    maandag 18 juni 2018 om 22:33
    Mooi, Lozano en De Ligt voor 200 miljoen naar Barça! Make the Netherlands rich again...
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 22:39
    Hebben we gelijk de tachtig jarige oorlog tegen Spanje cq Alva terug verdiend.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:56
    Oké die verdiend een duimpje. Gouden reactie.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6577
    maandag 18 juni 2018 om 23:09
    krijg je er direct een terug!!!
    Vind ik leuk
    Vowtar +5216
    maandag 18 juni 2018 om 22:49
    En Jörgensen en Weghorst voor 85 erachteraan, iedereen gelukkig!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 23:03
    160 miljoen zal Lozano nog niet opleveren.
    Vind ik leuk
    Suomi71 +927
    maandag 18 juni 2018 om 22:35
    Is niet meer te houden voor PSV. Verkopen voor de hoofdprijs.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:40
    Natuurlijk is hij wel te houden.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 23:01
    Ligt eraan of hij zelf denkt dat hij uitgeleerd is bij PSV of dat hij zich nog kan ontwikkelen. Ik hoop dat de directie hem wel meldt dat we hem er het liefst nog een jaar bij houden om de CL-campagne te spelen. Als hij zich ook nog in de Champions League laat zien komt hij beter binnen bij een grote club, met grotere kans op een basisplaats.

    Ik hoop zelf dat hij nog een jaar blijft en daarna een mooie transfer maakt met nog 4 jaar op zijn contract, en overwintering in de CL ;)

    Aan de andere kant is de hype nu enorm. Dat kan ook zo omslaan, (zoals bij Ziyach) maar als hij het goed blijft doen is het wellicht niet onverstandig om in de hype te verkopen. Dan spreken we over enorme bedragen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:16
    SimonSays,
    Voor zowel de supporter als voor de speler is er niets mooier als overwinteren in de Champions League.
    Als de hype omslaat wat dan nog. Misschien schept dat de mogelijkheid om hem nog voor een derde jaar te houden. Meer kans op een schaaltje en weer een champions league campagne mooi toch?
    Dat hij dan minder opbrengt boeie.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 18 juni 2018 om 23:24
    Als de hype zou omslaan ben ik het ermee eens dat de kans dat hij blijft groter wordt en dat zou zeker mooi zijn.

    Behouden of verkopen vind ik echt een afweging die je moet maken in het licht van het geboden bedrag. Zou je 70 miljoen weigeren?

    Of een constructie met Brands voor 50 miljoen ex. bonussen en met 35 procent doorverkooppercentage..
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:38
    Ik hou van voetbal Simon.
    Wel prijs ik me gelukkig om geen verantwoording te hoeven dragen voor het mislopen van die 70 miljoen.

    (met andere woorden ik kan zo makkelijk lullen)
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:35
    Lozano moet in elk geval dat transferrecord van duurste uitgaande buitenlander vanuit de eredivisie weer terugpakken. Voor de rest vind ik het verder wel prima want k ben bang dat we als Chucky nog 1 wedstrijd dit niveau laat zien hij écht onhoudbaar is.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9144
    maandag 18 juni 2018 om 22:37
    Hij scoort en barca wil hem ineens hebben? Zoeken ze iemand voor in de fanshop ofzo? Bullshit bericht
    Vind ik leuk
    Richard020 +12919
    maandag 18 juni 2018 om 22:41
    Echt he, een goal en ze geloven meteen dat Lozano een wereldster is, de moppentrommel komt uit Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 22:43
    Is Mexicaans bericht. Heeft niks met Eindhoven te maken, Gewoon nieuws uit internationale voetbalmedia.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:45
    K baseer mn gedachtes dat Chucky het zou kunnen redden in de top niet op zn goal waarmee hij bewezen heeft Mesut Özil kan uitkappen (wereldprestatie). Ik denk echter dat je met snelheid gecombineerd met goals gewoon ver kan komen en je er per seizoen sowieso wel een paar derin legt. Nu kijkt echter de hele wereld naar zo'n wedstrijd en krijg je te maken met het fenomeen: Hype. Gezien de Ligt niet op t WK te vinden is zullen we t hiermee moeten doen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:26
    Dat de Ligt niet op het WK is komt door de Ligt.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 23:01
    Nee de moppentrommel is trainer bij ajax.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 23:12
    Richard leest de 020 versie, gaat niet alleen om doelpunt. Dan zou elke doelpuntenmaker genoemd worden.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 22:42
    Barca kent hem al van voor overgang naar PSV en heeft hem bij PSV laten rijpen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 22:40
    Is al lang bekend en ook logisch. Mooi stapje omhoog na PSV
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26438
    maandag 18 juni 2018 om 22:46
    Wel een groot verschil hoor tussen Griezmann en Lozano. Griezmann is absolute top en Lozano is een groot talent. Een tussenstap tussen PSV en Barcelona zou beter zijn voor zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:48
    Nice
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 22:52
    Barca is miss nog een beetje te veel van t goeie maar gaat zeker n topper worde deze man
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:52
    Ik snap echt niet wat ze allemaal van plan zijn daar bij Barcelona. Sowieso is het al een veel te hoog bedrag dat ze gaan betalen ervoor en wat moet je ermee? Willen ze Dembele weer lange tijd op de bank laten? Hij js niet iemand om even af en toe 30 minuten speeltijd te geven of 90 minuten tegen een zwakke team te laten spelen. Lozano erbij zou er alleen maar voor zorgen dat ze beide en eventueel coutinho steeds minder speelt
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 22:58
    Bij een club als barcalona wil je toch gewoon elke positie minimaal dubbel bezet hebben met echte toppers?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:21
    Een veelzijdige wisselaanvaller zou perfect zijn, maar Lozano gaat niet genoegen nemen met een bank positie. Hij gaat regelmatig willen spelen. Ook heb je echt veel veelzijdige spelers. Coutinho kan zowel in de aanval als op het middenveld. Zelfde geld voor Denis die gewoon eigenlijk een hele goede spelers is, maar geen kansen krijgt. Ik zou eerder voor een middenvelder gaan, zeker gezien hoe Valverde speelt. Als ze die Arthur eerder weten te halen, zou dat heel mooi zijn. Hij is best 'goedkoop'. Als Messi bijvoorbeeld een keer zou uitvallen, heb je altijd coutinho die het kan overnemen en dan Denis/arthur op het middenveld. Rakitic en Busquets hebben ook al Paulinho als een soort van stand in. Ook Arnaiz vind ik een goede aanvaller die je altijd van de B kan lenen, mits die goed blijft herstellen

    Gomes moeten ze verkopen en dat geld kunnen zr goed gebruiken.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +379
    maandag 18 juni 2018 om 23:25
    Dat hij gretig is en wil gaan spelen heb je denk ik zeker gelijk in. Maar zou die er ook niet mee kunne leven om voor n dik salaris daar af en toe mee te doen? En met een aantal wereldtoppers te trainen? T zou m wel sieren als hij da nie ziet zitten en naar n mindere club gaat om meer te spelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:30
    Deze jongen heeft zeker veel potentie in zich. Ik zou het doodzonde vinden als die een rol als wisselspeler nu al zou accepteren. Met paar goede ervaren spelers om hem heen en met veel minuten, kan die zich echt goed ontwikkelen. Raiola zal hem wel altijd richting het geld sturen dus Misschien dat het door Raiola toch een situatie gaat worden zoals jij zegt
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    maandag 18 juni 2018 om 22:53
    En ze moeten toch nog 40% afdragen
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:58
    Dan hou je dik 22 miljoen winst over op een speler die een jaar hier gespeeld heeft en de titel heeft gepakt. Je kan me veel vertellen maar dit was geen slechte deal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 22:59
    8%, jankert.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:06
    Wat nou jankert fucking pleuris snotaap
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 22:54
    Lozano lijkt idd een voor de hand liggend alternatief voor Griezmann. Zelfde types. Snel, slim, hard werkend, doelgericht. We zullen het zien.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +197
    maandag 18 juni 2018 om 22:57
    Geruchten, ach laat het joh!!
    Vind ik leuk
    Sanuk +3286
    maandag 18 juni 2018 om 22:58
    AS Roma heeft 80 miljoen geboden + kluivertje.
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1022
    maandag 18 juni 2018 om 23:00
    Een bedrag van 65 miljoen inc:

    - doorverkoop percentage van 15%
    - oefenwedstrijd tegen FC Barcelona
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 18 juni 2018 om 23:09
    WK duurt, hopelijk ook voor Mexico, nog lang. Interesse ja, concreet nog niet, dat hangt van vervolg af.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2813
    maandag 18 juni 2018 om 23:15
    FCB heeft Mino geboycot. Gaat leuk worden
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 23:16]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:46
    FCB kan Mino niet boycotten.
    Wanneer bijvoorbeeld Messi Mino als zaakwaarnemer zo kiezen gaat Barcelona dan Messi transfervrij verklaren of gewoon zaken doen met Mino?
    Vind ik leuk
    R94 +2018
    maandag 18 juni 2018 om 23:22
    *Topclub* geïnteresseerd in *WK verrassing van de eerste groepswedstrijden*. Kon je op wachten, zullen er nog wel meer volgen.
    Vind ik leuk
    PSVKorsou +33
    maandag 18 juni 2018 om 23:22
    Gewoon 90 mil vragen . Hij hoeft niet weg . Dus bieden maar . Wat zeg jij Mario?
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    maandag 18 juni 2018 om 23:31
    Barcelona koopt deze zomer 43 aanvallers als je de berichten moet geloven.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2523
    maandag 18 juni 2018 om 23:34
    Het zou jammer zijn als Lozano PSV al weer na een jaar verlaat. Maar als het dan toch gebeurt, dan wel voor de absolute hoofdprijs.
    PSV hoeft niet te verkopen, want Lozano ligt nog voor 5 jaar vast. Minimaal 50 miljoen lijkt mij reëel.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 23:35
    100 miljoen + 25 procent doorverkoop
    Vind ik leuk
    Ray01 +74
    maandag 18 juni 2018 om 23:58
    PSV kan idd 100 miljoen voor hem vragen. Helemaal mee eens.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 23:59]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20965
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:05
    Welterusten Lerby en Ploegsma...
    Vind ik leuk
    14forever +8574
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:12
    Denk juist niet dat Barcelona de juiste club voor hem is. Qua speelstijl past Real beter bij hem. Sterke punten is zijn snelheid in de omschakeling. Zoals México dus tegen de duitsers speelde. Je zag een aantal momenten in de wedstrijd, toen duitsland genoeg man voor zijn eigen doel had, dat.Lozano niet werd betrokken in het spel. Qua speelstijl past hij dus naar mijn mening niet bij Barca.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5519
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:31
    Als ik voor het kiezen had, zou het Metten worden die in een veel zwaardere competitie steelt dus ook meer ervaring heeft. Die coal tegen Panama was er 1 van ongekende schoonheid.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:37
    Lozano hard lopertje bij een counterploeg. Heeft volgens mij niet veel in te brengen bij een elftal als Barcelona die veelal altijd op de helft van de tegen partij speelt en behendige spelers nodig heeft in de kleine ruimte en dat is Lozano beslist niet. Kan Barcelona dus beslist niet koppelen aan deze speler.
    Vind ik leuk
    Gerro +6677
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:38
    Ja zo gaat dat je maak 1 goal op het wk en je staat direct in de belangstelling van de grootste clubs die je zogenaamd al jaren in de gaten houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:29
    Weer een roddel.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9467
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:49
    CHUCKY THA BOMB !
    Vind ik leuk
    LIO7 +1099
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:05
    Barca wil iedereen wel...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171152
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:17
    943 miljoen en een jaar lang gratis SAN Miguel ( bij mij aan huis geleverd)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:20
    Nog een keer 100+,en anders lekker cl voetballen met psv
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:21
    Wist niet dat barcelona een counterploeg ging worden

    Lozano. goede speler als je op de counter speelt. in de kleine ruimte heb je verder niet heel veel aan hem, dan zijn er tig die beter zijn

    Vind ik leuk
    Korm +36614
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:51
    ik denk dat je zal verbazen wat hij allemaal kan.,...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:47
    zie hem echt geen 2 man het bos in sturen. en dan een perfecte voorzet afgeven

    vaak tegen ploegen die een bus parkeerde zag je Lozano bijna niet.

    vind het in de omschakeling zeker goed. en als je leest dat PSV zijn vraagprijs op 35 miljoen zet. vind zelfs ik dat erg weinig,

    dat leverder bv Milik al op. en die is toch een stuk minder .

    PSV moet gewoon vasthouden aan 50 miljoen of zo.

    ben alleen wel bang dat als PSV hem niet laat gaan dan een Sanchez scenario gaat krijgen, dat hij toch weg wilt.
    Vind ik leuk
    Korm +36614
    woensdag 20 juni 2018 om 07:33
    we gaan het vast meemaken ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:37
    Mino Raiola is de zaakwaarnemer van Lozano.

    OEI!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +526
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:45
    Ik denk dat barca er meer kijk op heeft dan wij hier of niet dan?! Ik vindt juist de ligt ook nog zwaar overschat die komt een jaar op de bank te zitten en als hij er echt klaar voor is dan komt hij er in maar zrlfs hij staat niet direct basis...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:49
    Één zwaluw maakt nog geen zomer...
    Vind ik leuk
    Markus80 +2290
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:05
    Ow Raiola weer, ja dan is het snel gebeurd. Met alle respect, maar Barcelona betaalt echt geen 50 miljoen voor een speler die 17 doelpunten heeft gemaakt in de eredivisie. Raiola kan veel voor elkaar krijgen, maar hij kan nog net niet toveren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:36
    Gaat wel ver hoor, scoort je 1 lelijk doelpuntje op het WK en je presteert leuk in de ere divisie....dan heb je nog niks bij Barca te zoeken
    Vind ik leuk
    Korm +36614
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:54
    afblijven van chucky! 100 miljoen mag je hem hebben en geen cent minder ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
    Als griezmann 100 waard is krijg je dat echt niet voor een eredivisie speler die 1goeie goal maakt op wk
    Vind ik leuk
    Korm +36614
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:50
    eens, vandaar ook mij knipoog....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:09
    Wat een bullshit weer omdat hij een goeie goal maakte tegen Duitsland krijg je deze onzin weer barca gaat van griezmann zich echt niet verlagen naar een eredivisie speler lozano die vooral uitblonk tegen roda messi suarez coutino dembele zou 0 minuten voor lozano betekenen dan gaan ze eerder voor insigne mahrez martial rashford mane sane salah
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:11
    Geloof er niks van de Barcelona hem wilt , al zijn dit wel goede berichten natuurlijk voor het Nederlands voetbal.
    Ajax is ze al een tijdje keihard aan het verdienen en zoiets "een speler verkopen voor rond de €50.000.000" gun ik PSV ook van Harten.
    Vorig jaar moesten ze nog spelers verkopen omdat ze anders met een verschil van €6.000.000 zaten , PSV verdiend ook echt zo een transfer,
    Vind ik leuk
    Hansi H +106
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:37
    Nu verkopen.
    De hype is op zijn top.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws