'Juventus biedt miljoenen op WK-uitblinker, maar moet met acht miljoen meer komen'

    'Juventus biedt miljoenen op WK-uitblinker, maar moet met acht miljoen meer komen'

    maandag 18 juni 2018 om 23:45

    Juventus moet met meer geld over de brug komen om Aleksandr Golovin bij CSKA Moskou weg te kapen. De Italiaanse landskampioen heeft miljoenen over voor de middenvelder van de Russische topclub en het Russische nationale elftal, maar CSKA wil meer.

    De Italiaanse journalist Gianluca di Marzio meldt dat Juventus zeventien miljoen euro exclusief bonussen op Golovin heeft geboden. Dat is te weinig, vindt CSKA. De Russische topclub laat hem niet gaan voor minder dan 25 miljoen euro. Juventus bereidt momenteel een tegenbod ter waarde van achttien miljoen euro voor, waarbij ook een doorverkooppercentage zit. De Oude Dame hoopt dat CSKA dat aanbod gaat accepteren.

    Golovin weet alle ogen op zich gericht na de openingswedstrijd van Rusland op het WK tegen Saoedi-Arabië. De middenvelder maakte een doelpunt, gaf twee assists en had daarmee een groot aandeel in de 5-0 overwinning van de Russen.

    Golovin moet als een van de cadeautjes dienen die Juventus trainer Massimilliano Allegri beloofd heeft. De club heeft de Italiaan de toezegging gedaan dat er voor volgend seizoen versterkingen onderweg zijn. Ook PSV'er Santiago Arias wordt genoemd.

    Plaats een reactie

    maandag 18 juni 2018 om 23:48
    Invloed van het wk he. 8 miljoentjes erboven op terwijl ze volgens Sky al akkoord waren
    Vind ik leuk
    PRICE +31869
    maandag 18 juni 2018 om 23:59
    Benieuwd of een 2e bod snel geaccepteerd gaat worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 02:13
    Denk wel dat als Juve echt interesse heeft, dat ze die 8miljoentjes extra wel erop gaan zetten. Zeker gezien de vele clubs die hem willen hebben volgens de media
    Vind ik leuk
    Rodajc +13855
    maandag 18 juni 2018 om 23:49
    Het grootste Russische talent, en de vraagprijs is slechts 25 miljoen. Wat dat betreft is de eredivisie zeker niet meer slecht bezig als je het relatief bekijkt.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    dinsdag 19 juni 2018 om 03:50
    Nou Ajax is wel de uitzondering hoor Kluivert één jaar contract en dan rond de 20 miljoen verkopen. Ik zie dat met alle respect de andere clubs niet doen. En de biedingen die gaan komen voor De Jong, De Ligt overstijgen zelfs de 40+ miljoen van Sanchez. En Ajax betaalde veel voor Ziyech en Neres maar daar gaat ook gewoon dikke winst op gemaakt worden.. Begrijp me niet verkeerd was dit maar voor meerdere clubs in NL weggelegd zou alleen maar goed zijn, AZ doet het overigens wel aardig die vragen nu ook terecht veel...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:46
    Ik zou het weleens bij een club willen zien die wel wat met het geld doet, want ondertussen staat al dat geld gewoon op de bank! Enige wat fijn is dat we weten dat we niet zomaar in de geld problemen zitten maar een x een toppertje halen en extra betalen lijkt me ook grappig als klapvee wil ik wat te klappen!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:58
    Onzin onze Argentijn komt, Tagliafico is er al. Schuurs, nu nog een RB. Ziyech is nog niet weg, vervanger word aan gewerkt met Tadic, Labyad en Bande zijn er selectie is nagenoeg rond.

    Stadion kan gekocht worden, van de beurs wellicht af we kunnen nog veel goeds doen met het geld, plus ik verwacht nog wel wat transfers
    Vind ik leuk
    Thilo +2830
    maandag 18 juni 2018 om 23:50
    Nog steeds een koopje
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +318
    maandag 18 juni 2018 om 23:51
    Chelsea zou deze jongen toch ook al zo goed als binnen hebben??
    Lijkt me voor hem ook beter om voor Juve te kiezen, want bij chelsea komt hij voorlopig nog niet aan de bak...
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3688
    dinsdag 19 juni 2018 om 00:28
    Met Marchisio, Pjanic, Bentancur, Bernadeschi, Dybala, Matuidi en Bentancur wordt het lastig voor hem om een basisplek te bemachten, terwijl Bakayoko wekelijks matig speelt bij Chelsea en nog gewoon in de basis staat
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2216
    dinsdag 19 juni 2018 om 01:22
    De gebroeders Bentancur.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 02:12
    Ik vind Bentancur in de wedstrijden die ik heb gezien van hem (ook die ene tegen real) een hele matige speler. Ook bij uruguay vond ik hem gewoon niet goed genoeg. Hij brengt niks speciaals in het spel en durft ook geen risico te nemen. Het is altijd een balletje terug of opzij bij hem. Bij Golovin zie je meteen dat die altijd vooruit wilt spelen en echt een creatieve speler is. Alhoewel ik niet direct kan oordelen over Bentancur in een handvol wedstrijden, maar van wat ik heb gezien vond ik het best matig
    Vind ik leuk
    Farmer +11563
    dinsdag 19 juni 2018 om 02:40
    "Uitblinker op het WK"....
    We zijn met de eerste ronde vd poulefase bezig...

    Nog niet eens álle landen hebben 1 wedstrijd gespeeld, hoe kan er nu al iemand uitblinken dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:09
    Moskou maakt er wel zeker op een of andere manier gebruik van. Het is ook een wereldpodium waar iedereen hem zag schitteren, misschien leverde dat nog meer interesses op. Nog niet concrete interesses, maar in ieder geval genoeg om het prijs wat omhoog te brengen gok ik
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:50
    Ach je bent zo goed als je laatste wedstrijd haha
    Vind ik leuk
    NACnz +129
    dinsdag 19 juni 2018 om 05:19
    WK uitblinker.... We (sorry,... ZE) zijn net 4 DAGEN bezig... Als hij in de 2de wedstrijd een eigen doelpunt maakt of een penalty mist, gaat er dan weer 8 miljoen af???
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20420
    dinsdag 19 juni 2018 om 06:07
    Ongelovelijk dat men serieus denkt dat dit na 1 wedstrijdje zo gaat.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:52
    Nee vast niet, enkel als je al goed doet en iedereen nog meer wakker maakt op het wk komen dingen in een stroomversnelling
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:06
    Goede speler die Kokorin
    Vind ik leuk
    Springbok +1241
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:03
    "WK-uitblinker"? Pas één wedstrijd gespeeld tegen het nietige KSA.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:36
    Als je de namen hoort van Aleksandr Golovin en Santiago Arias in 1 zin met de club Juventus dan leg je normaal gesproken toch geen link mensen..
    Geloof er niks van.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Juventus biedt miljoenen op WK-uitblinker, maar moet met acht miljoen meer komen'