Telegraaf: Boca haalt nieuwe verdediger op in Milaan, weg vrij voor Ajax-transfer

    Telegraaf: Boca haalt nieuwe verdediger op in Milaan, weg vrij voor Ajax-transfer

    dinsdag 19 juni 2018 om 09:03

    Ajax lijkt Lisandro Magallán dan eindelijk te kunnen verwelkomen. Volgens De Telegraaf en Argentijnse media heeft Boca Juniors dan toch een vervanger voor de centrale verdediger gevonden.

    De Colombiaan Cristian Zapata van AC Milan verhuist hoogstwaarschijnlijk op huurbasis naar Buenos Aires. De 31-jarige stopper speelt al sinds 2012 in Milaan, maar kan de laatste seizoenen niet meer op een vaste basisplek rekenen. De WK-ganger heeft bij de Rossoneri nog een contract tot medio 2019. 

    Het betekent dat Magallán direct naar Amsterdam af kan reizen. De 24-jarige verdediger is met Ajax al rond over een vijfjarig contract en kan naar alle waarschijnlijkheid direct mee op trainingskamp naar het Duitse Klosterpforte. Magallán is vermoedelijk ook inzetbaar in de tweede voorronde van de Champions League, die op dinsdag 24 juli of woensdag 25 juli aanvangt.

    Plaats een reactie

    J Kiprich +14011
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:06
    De langste 72 uur van m'n leven ;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:06]
    Vind ik leuk
    slechtekont +3576
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:07
    Ach, de media maakt van elk stukje nieuws een sensatie. Je moet toch wat in deze periode.

    Nu nog Tadic binnenslepen en een vervanger voor Kluivert en dan is de zaak rond.
    Vind ik leuk
    chicken +10024
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:10
    Rustig aan....de telegraaf meldt wel meer...
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +631
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:42
    Kluivert is al dubbel vervangen (Labyad/Bandé). Alleen Tadic ipv Ziyech nog
    Vind ik leuk
    Makis +1011
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:32
    ben je serieus?
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +631
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:15
    Welk stukje precies? Kluivert en Ziyech zijn/gaan weg, Bandé en Labyad zijn al binnen, dus je bedoelt Tadic? Wat iig waar is dat Ajax hem graag wil en makkelijk kan betalen. Je weet alleen wat hij zelf wil... PL is leuker dan eredivisie, maar Ajax is in alle opzichten beter/leuker dan Southampton.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:19
    Tadic is veelste duur voor Ajax..
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +631
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:16
    Geld is nou juist de enige factor waarop het zeker niet gaat afketsen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:10
    Hahahaha. Idd. Maar we zijn d'r nog niet !?
    Vind ik leuk
    Nistel +3190
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:12
    Hiervoor is de uitdrukking "don't hold your breath" dus uitgevonden :-)
    Vind ik leuk
    Snapje? +664
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
    Welnietwelnietwelnietwelniet
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:29
    Geloofd nog in de kerstman en de paashaas?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:47
    Marc had de stekker er uitgetrokken. Toch?
    Marc had 18 juni zijn selectie rond wat moet hij dan nog met Magallán?
    Vind ik leuk
    420 +1227
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:06
    Nou hè hè, dan is dat ook eindelijk klaar.
    Ongekend hoe dit gespeeld werd door Boca.
    Als dat de norm wordt dan krijg je volgende periode maar 4 transfers over alle clubs gezien.
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:24
    ho ho, hij is er nog niet ;)
    Vind ik leuk
    420 +1227
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:37
    Je hebt gelijk.. Duurt lang!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:43
    Boca heeft een vervanger voor Magallan, maar wat als Magallan allang een vervanger voor Ajax heeft?!
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:07
    Nu afronden AJAX,dit is dan uiteindelijk waar je opgewacht hebt. Benieuwd of Argentijnen woord houden. Anders een goede transfer
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:09
    Plan A dus...

    Wat een paniek.
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:25
    als hij komt wel... blijft lastig die onderhandelingen met zuid-amerikanen...
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:28
    Het zijn vooral de media geweest die hier steeds weer mee aan de haal gingen. En zullen gaan. Want hij is er inderdaad nog niet.

    Maar alle conclusies over deadlines en afblazen waren veel te voorbarig.

    Er is ingezet op plan A en daar is men in aan het volharden.

    Kijkt me ook goed naar de speler toe. Spreekt veel vertrouwen uit.

    Dit soort Latijnse onderhandelingen blijken steeds maar weer van de lange adem te zijn.
    Vind ik leuk
    chicken +10024
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:42
    Als dat standaard is daar...

    Hoe langer het duurt hoe groter de kans dat een transfer gekaapt wordt..
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:46
    Klopt, en dat is ook een risico dat je neemt. Maar als je overtuigd bent van iemand moet je dat risico nemen.

    Vorig haar ging het nog net aan mis met Richarlison, maar dat was echt een hele grote aanwinst geweest voor Ajax.
    Vind ik leuk
    chicken +10024
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:47
    Daarom...dat willen we niet nog eens meemaken..
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:49
    Wil je dan voor mindere goden gaan om deze risico’s te vermijden?
    Vind ik leuk
    chicken +10024
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:51
    Dat maakt ons niet sterker..maar laat hem een voor contract tekenen ofzo. Dat hij gereserveerd is bij wijze van spreken.

    Nu bereik je een akkoord en kun je afwachten of hij ook echt gaat komen...slechte zaak.
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:01
    Er is volledige overeenstemming over alle voorwaarden. Daar zal vast iets over ondertekend zijn, maar helaas zijn er altijd ontbindende voorwaarden totdat de uiteindelijke contracten worden ondertekend.

    Magallan gaat volgens de verhalen in Argentinië ook al langere tijd uit zijn dak richting zijn club. Die wil gewoon naar Amsterdam. Dát is de belangrijkste voorwaarde om dit rond te krijgen.
    Vind ik leuk
    chicken +10024
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:04
    Dan nog houd je die onzekerheid. Zoals met richarlison...die werd op schiphol ff opgepikt door een ander..

    Krijg altijd weer hey gevoel dat ze met de aanbieding van ajax de boer op gaan.

    Hopelijk is hij er morgen...
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:27
    De speler moet zelf graag willen en een bepaald plan hebben. Zoals bijvoorbeeld Sanchez. Die wilde gewoon spelen en niet in Barcelona B belanden. Anders had hij bij Barca getekend.

    Als het de speler niet uitmaakt waar hij terechtkomt kan de club gaan leuren. Of de zaakwaarnemer natuurlijk.

    Dit is wel een jongen die nadenkt over zijn stappen. Zoals hij ook zijn studie wilde volbrengen vóór een stap naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:47
    lijkt inderdaad een wijze jongen. Veel plezier met deze (aankomende) aankoop
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:58
    Even afwachten nog en daarna maar zien of hij naast verstand ook voetballend een aanwinst kan zijn. ;)
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:46
    ben het mee eens, maar je kan er ook te lang op wachten en dan is het kort tijd voor plan B. Zoiets had PSV met Defour.. wat was ik blij dat Guardado kwam als B-plan ;)
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:57
    Daar werd PSV echter gedwongen voor plan B te gaan door de keuze van Defour. Niet omdat ze zelf de stekker eruit trokken.

    Destijds was Mokotjo overigens het geplande plan B. ;)

    Kun je zien hoe zoiets ook uit kan pakken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:31
    Plan A was Messi toch?
    Vind ik leuk
    2cents +49422
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:38
    Dat bleek niet zo’n goede verdediger...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:09
    Geld snel overmaken, magallan snel vliegtuig pakken en tekenen.... Deal rond, einde hoofdstuk
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:11
    Niet te snel a.u.b. anders heeft VP niets meer te melden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:15
    Da's waar... Word het saai.... Maar we krijgen was nog een topic, dat hij in Nederland is aan gekomen en ééntje over dat hij getekend heeft etc
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
    Of dat Overmars op Schiphol zit te wachten maar dat er niemand komt :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:25
    Heeft Marc, weer geen vakantie, als hij niet komt.
    Vind ik leuk
    zwollie +6572
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:21
    Dat was Brandsie die daar maanden zat te wachten op een speler die niet kwam.
    Vind ik leuk
    Thilo +2848
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:11
    Nou, ben benieuwd wat ze nou in hem zien
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:13
    Een verdediger (-:
    Vind ik leuk
    Darter 876 +258
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:13
    Deze soap overtreft de Kluivertsoap!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:14
    Hehe eindelijk rond moeilijkste72 uur voor Overmars !
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:14
    @Morris, hij blijkt toch wel weer te komen.... een jojo is er niks bij :)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17136
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:19
    Moet Milan niet eerst een vervanger hebben voor op de bank :p?
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:21
    Die gaan de ligt oppikken ;)
    Vind ik leuk
    Morris +20969
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:52
    Uhm oké.. Wat heb ik daar mee te maken?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17136
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:17
    Jippie
    Vind ik leuk
    Jur74 +6819
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
    Hé, had marcje de stekker er niet uit getrokken?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:28]
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:22
    De stekker er uit was natuurlijk bluf richting die Argentijnen.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6819
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:50
    Nu weten ze in de hoofdstad wat er gebeurt met bluf.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14871
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:01
    Wij hebben draadloos stroom ;-)
    Vind ik leuk
    Verratti +1716
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:12
    Dat was een tactische zet van Marc. Die Argentijnen schrokken zich rot natuurlijk. Wat een geneuzel. Zal wel vervolgd worden.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19814
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:24
    En wat kan er dan nu nog gebeuren? Turbulentie van het vliegtuig, lekke band van het onderstel, als alles al tegen heeft gezeten is het een wonder dat er verder niks meer gebeurt.
    Vind ik leuk
    LIO7 +365
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:24
    Lekker geloofwaardige deadline van Ajax... hahaha
    Vind ik leuk
    Degraaf +14871
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:02
    Pffff, die deadline werd alleen door de media gegeven, niet door Ajax.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23662
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:33
    Dan had je beter zapata kunnen halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:33
    Deal
    Vind ik leuk
    Koen Blom +66
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:42
    Wat een mannetje die Overmars! Een beetje man had gezegd Adieu! En doorgeschakeld naar de volgende! De eerst volgende Zuid-Amerikaanse club flikt hem gewoon hetzelfde trucje natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Blindsy +7744
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:46
    Hij komt wel, hij komt niet, Ajax zou een deadline van 72u hebben en toch bleef het nieuws maar komen.. maar al die tijd hoorde je niets van Ajax.
    Als die jongen straks daadwerkelijk komt, is dat toch een compliment waard.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14871
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:04
    Klopt dat je niets hoorde van Ajax, ook die deadline kwam niet van Ajax af, maar door de media ;-)
    Vind ik leuk
    Blindsy +7744
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:04
    Dat is precies mijn punt. Er wordt zodoende een hoop afgelachen en goedgepraat door voor-en tegenstanders maar ik vermoed dat die deadline er gewoon nooit is geweest
    Vind ik leuk
    Jozef +32786
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:40
    Ach, sites als deze varen er wel bij. Gemiddeld genomen nemen we alles veel te serieus hier.

    Mooi toch?
    Vind ik leuk
    Blindsy +7744
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:56
    Je hebt gelijk. En ach, wij reaguurders hebben weer genoeg te lullen!
    Vind ik leuk
    Drobtine +2372
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:12
    Handelen met Zuid-Amerika blijft toch een apart fenomeen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:17
    Ok mooi, als we er dan nog van uitgaan dat de Ligt en Frenkie de Jong nog weg gaan dan hebben we het volgende nog nodig:

    1-2 vleugelaanvallers want nu hebben we Neres en Bandé, back up zou mooi zijn
    1-2 middenvelders, ja we hebben Schöne, Eiting en Donnie & eventueel Mazraoui maar een beetje concurrentie is prima.
    1 rechtsback
    1 linksback
    2 centrale verdedigers want zonder de Ligt hebben we Wöber en dan nu Magallan met Perr Schuurs nog

    Qua keepers zitten we prima denk ik, zelfs als Onana weg gaat. Van Leer is een prima keeper.

    Denk dat we dan kunnen spreken van een volwaardige selectie.
    Dus Marc, werk aan de winkel!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    Blindsy +7744
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
    Werk aan de winkel? In mei meldde Marc dat hij bij de eerste training de selectie rond wilde hebben. Wat jij meldt is een behoefte aan nóg enkele nieuwe spelers, terwijl er een kans is dat er nog enkele spelers gaan vertrekken (Ziyech, De Ligt, en er is genoeg interesse voor Onana, De Jong en Neres). Die arme Marc slaapt de komende dagen niet meer!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:38
    Denk niet dat onana en neres gaan , en van de ligt en frenkie zal ajax er max 1 laten vertekken bij een bizar bod . Ziyech zal wss wel gaan , 1 middenvelder nog nodig
    Vind ik leuk
    Blindsy +7744
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:58
    Ik zelf verwacht alleen De Ligt en -uiteraard- Ziyech.
    De andere 3 vertrekken zomer 2019.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1391
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:21
    Hoop nou wel dat dit een echte versterking is die er gelijk staat anders was dit hele circus allemaal voor niks
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 10:21]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:22
    Zeer goed, nu snel tekenen dan is dat gezeur van die psv Supporters ook weer voorbij. Dat is altijd een risico in zuid Amerika met goede spelers dat het nog mis gaat,maar als het wel lukt heb je het goed gedaan. Nu nog tadic halen en een sterke verdedigende middenvelder en de competitie is al beslist voor die begint.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +652
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:23
    He he komt die kerel nou endelijk. Ben inmiddels wel benieuwd na die 2828381 berichten.
    Vind ik leuk
    Jozef +32786
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:54
    Dat zijn inderdaad een hoop berichten.

    Je kunt ook wat anders lezen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +652
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:59
    Geen optie.
    Vind ik leuk
    Jozef +32786
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:00
    Dan moet je een kutleven hebben.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +652
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:46
    Feitje.
    Vind ik leuk
    Jozef +32786
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:48
    Tis zonde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:28
    Als Ajax echt ballen had gehad dan hadden ze gezegd dat het niet meer hoeft. Op deze manier geef je alleen maar aan dat je als speelgoed kan dienen voor elke club waar je zaken mee doet!!!
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +154
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:34
    Als dit waar is, dan stelt die deadline van Ajax ook niks voor..
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2203
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:42
    Van Buenos Aires naar Klosterpforte. Het is wat...
    Vind ik leuk
    Bill +21
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:28
    Nu nog een rechtsback
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:41
    Ik geloof het pas, als die fucking handtekening van deze gast op zijn contract staat. Man man man, wat een soap.
    Vind ik leuk
    Champ1 +125
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:59
    Straks komt wattford langs met een zak geld en speelt hij in de pl
    Vind ik leuk
    AfcaJB +190
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:44
    Fuck heel die mangalan, lekker in argentinië laten spelen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Telegraaf: Boca haalt nieuwe verdediger op in Milaan, weg vrij voor Ajax-transfer