Telegraaf: Boca haalt nieuwe verdediger op in Milaan, weg vrij voor Ajax-transfer

Telegraaf: Boca haalt nieuwe verdediger op in Milaan, weg vrij voor Ajax-transfer

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 09:03di 19-06-2018 om 09:03

Ajax lijkt Lisandro Magallán dan eindelijk te kunnen verwelkomen. Volgens De Telegraaf en Argentijnse media heeft Boca Juniors dan toch een vervanger voor de centrale verdediger gevonden.

De Colombiaan Cristian Zapata van AC Milan verhuist hoogstwaarschijnlijk op huurbasis naar Buenos Aires. De 31-jarige stopper speelt al sinds 2012 in Milaan, maar kan de laatste seizoenen niet meer op een vaste basisplek rekenen. De WK-ganger heeft bij de Rossoneri nog een contract tot medio 2019. 

Het betekent dat Magallán direct naar Amsterdam af kan reizen. De 24-jarige verdediger is met Ajax al rond over een vijfjarig contract en kan naar alle waarschijnlijkheid direct mee op trainingskamp naar het Duitse Klosterpforte. Magallán is vermoedelijk ook inzetbaar in de tweede voorronde van de Champions League, die op dinsdag 24 juli of woensdag 25 juli aanvangt.

Plaats een reactie

J Kiprich +18661
dinsdag 19 juni 2018 om 09:06
De langste 72 uur van m'n leven ;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 09:06]
Vind ik leuk
slechtekont +4855
dinsdag 19 juni 2018 om 09:07
Ach, de media maakt van elk stukje nieuws een sensatie. Je moet toch wat in deze periode.

Nu nog Tadic binnenslepen en een vervanger voor Kluivert en dan is de zaak rond.
Vind ik leuk
chicken +14016
dinsdag 19 juni 2018 om 09:10
Rustig aan....de telegraaf meldt wel meer...
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:19
Tadic is veelste duur voor Ajax..
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 09:10
Hahahaha. Idd. Maar we zijn d'r nog niet !?
Vind ik leuk
Nistel +3604
dinsdag 19 juni 2018 om 09:12
Hiervoor is de uitdrukking "don't hold your breath" dus uitgevonden :-)
Vind ik leuk
Snapje? +8060
dinsdag 19 juni 2018 om 09:20
Welnietwelnietwelnietwelniet
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 09:29
Geloofd nog in de kerstman en de paashaas?
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 13:47
Marc had de stekker er uitgetrokken. Toch?
Marc had 18 juni zijn selectie rond wat moet hij dan nog met Magallán?
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 09:09
Plan A dus...

Wat een paniek.
Vind ik leuk
Korm +39365
dinsdag 19 juni 2018 om 09:25
als hij komt wel... blijft lastig die onderhandelingen met zuid-amerikanen...
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 09:28
Het zijn vooral de media geweest die hier steeds weer mee aan de haal gingen. En zullen gaan. Want hij is er inderdaad nog niet.

Maar alle conclusies over deadlines en afblazen waren veel te voorbarig.

Er is ingezet op plan A en daar is men in aan het volharden.

Kijkt me ook goed naar de speler toe. Spreekt veel vertrouwen uit.

Dit soort Latijnse onderhandelingen blijken steeds maar weer van de lange adem te zijn.
Vind ik leuk
chicken +14016
dinsdag 19 juni 2018 om 09:42
Als dat standaard is daar...

Hoe langer het duurt hoe groter de kans dat een transfer gekaapt wordt..
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 09:46
Klopt, en dat is ook een risico dat je neemt. Maar als je overtuigd bent van iemand moet je dat risico nemen.

Vorig haar ging het nog net aan mis met Richarlison, maar dat was echt een hele grote aanwinst geweest voor Ajax.
Vind ik leuk
chicken +14016
dinsdag 19 juni 2018 om 09:47
Daarom...dat willen we niet nog eens meemaken..
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 09:49
Wil je dan voor mindere goden gaan om deze risico’s te vermijden?
Vind ik leuk
chicken +14016
dinsdag 19 juni 2018 om 09:51
Dat maakt ons niet sterker..maar laat hem een voor contract tekenen ofzo. Dat hij gereserveerd is bij wijze van spreken.

Nu bereik je een akkoord en kun je afwachten of hij ook echt gaat komen...slechte zaak.
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 10:01
Er is volledige overeenstemming over alle voorwaarden. Daar zal vast iets over ondertekend zijn, maar helaas zijn er altijd ontbindende voorwaarden totdat de uiteindelijke contracten worden ondertekend.

Magallan gaat volgens de verhalen in Argentinië ook al langere tijd uit zijn dak richting zijn club. Die wil gewoon naar Amsterdam. Dát is de belangrijkste voorwaarde om dit rond te krijgen.
Vind ik leuk
chicken +14016
dinsdag 19 juni 2018 om 10:04
Dan nog houd je die onzekerheid. Zoals met richarlison...die werd op schiphol ff opgepikt door een ander..

Krijg altijd weer hey gevoel dat ze met de aanbieding van ajax de boer op gaan.

Hopelijk is hij er morgen...
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 10:27
De speler moet zelf graag willen en een bepaald plan hebben. Zoals bijvoorbeeld Sanchez. Die wilde gewoon spelen en niet in Barcelona B belanden. Anders had hij bij Barca getekend.

Als het de speler niet uitmaakt waar hij terechtkomt kan de club gaan leuren. Of de zaakwaarnemer natuurlijk.

Dit is wel een jongen die nadenkt over zijn stappen. Zoals hij ook zijn studie wilde volbrengen vóór een stap naar het buitenland.
Vind ik leuk
Korm +39365
dinsdag 19 juni 2018 om 10:47
lijkt inderdaad een wijze jongen. Veel plezier met deze (aankomende) aankoop
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 10:58
Even afwachten nog en daarna maar zien of hij naast verstand ook voetballend een aanwinst kan zijn. ;)
Vind ik leuk
Korm +39365
dinsdag 19 juni 2018 om 10:46
ben het mee eens, maar je kan er ook te lang op wachten en dan is het kort tijd voor plan B. Zoiets had PSV met Defour.. wat was ik blij dat Guardado kwam als B-plan ;)
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 10:57
Daar werd PSV echter gedwongen voor plan B te gaan door de keuze van Defour. Niet omdat ze zelf de stekker eruit trokken.

Destijds was Mokotjo overigens het geplande plan B. ;)

Kun je zien hoe zoiets ook uit kan pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 09:31
Plan A was Messi toch?
Vind ik leuk
2cents +59083
dinsdag 19 juni 2018 om 09:38
Dat bleek niet zo’n goede verdediger...
Vind ik leuk
Thilo +2745
dinsdag 19 juni 2018 om 09:11
Nou, ben benieuwd wat ze nou in hem zien
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12282
dinsdag 19 juni 2018 om 09:13
Een verdediger (-:
Vind ik leuk
Darter 876 +793
dinsdag 19 juni 2018 om 09:13
Deze soap overtreft de Kluivertsoap!!!
Vind ik leuk
Oud Fluks +1022
dinsdag 19 juni 2018 om 09:14
Hehe eindelijk rond moeilijkste72 uur voor Overmars !
Vind ik leuk
Korm +39365
dinsdag 19 juni 2018 om 09:14
@Morris, hij blijkt toch wel weer te komen.... een jojo is er niks bij :)
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21103
dinsdag 19 juni 2018 om 09:19
Moet Milan niet eerst een vervanger hebben voor op de bank :p?
Vind ik leuk
Korm +39365
dinsdag 19 juni 2018 om 09:21
Die gaan de ligt oppikken ;)
Vind ik leuk
Morris +23601
dinsdag 19 juni 2018 om 09:52
Uhm oké.. Wat heb ik daar mee te maken?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21103
dinsdag 19 juni 2018 om 09:17
Jippie
Vind ik leuk
mcmodd +25950
dinsdag 19 juni 2018 om 09:24
En wat kan er dan nu nog gebeuren? Turbulentie van het vliegtuig, lekke band van het onderstel, als alles al tegen heeft gezeten is het een wonder dat er verder niks meer gebeurt.
Vind ik leuk
LIO7 +1734
dinsdag 19 juni 2018 om 09:24
Lekker geloofwaardige deadline van Ajax... hahaha
Vind ik leuk
Smithsonian +41120
dinsdag 19 juni 2018 om 09:33
Dan had je beter zapata kunnen halen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 09:33
Deal
Vind ik leuk
Koen Blom +80
dinsdag 19 juni 2018 om 09:42
Wat een mannetje die Overmars! Een beetje man had gezegd Adieu! En doorgeschakeld naar de volgende! De eerst volgende Zuid-Amerikaanse club flikt hem gewoon hetzelfde trucje natuurlijk!
Vind ik leuk
Blindsy +17232
dinsdag 19 juni 2018 om 09:46
Hij komt wel, hij komt niet, Ajax zou een deadline van 72u hebben en toch bleef het nieuws maar komen.. maar al die tijd hoorde je niets van Ajax.
Als die jongen straks daadwerkelijk komt, is dat toch een compliment waard.
Vind ik leuk
Drobtine +2528
dinsdag 19 juni 2018 om 10:12
Handelen met Zuid-Amerika blijft toch een apart fenomeen
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 10:17
Ok mooi, als we er dan nog van uitgaan dat de Ligt en Frenkie de Jong nog weg gaan dan hebben we het volgende nog nodig:

1-2 vleugelaanvallers want nu hebben we Neres en Bandé, back up zou mooi zijn
1-2 middenvelders, ja we hebben Schöne, Eiting en Donnie & eventueel Mazraoui maar een beetje concurrentie is prima.
1 rechtsback
1 linksback
2 centrale verdedigers want zonder de Ligt hebben we Wöber en dan nu Magallan met Perr Schuurs nog

Qua keepers zitten we prima denk ik, zelfs als Onana weg gaat. Van Leer is een prima keeper.

Denk dat we dan kunnen spreken van een volwaardige selectie.
Dus Marc, werk aan de winkel!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 10:20]
Vind ik leuk
Blindsy +17232
dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
Werk aan de winkel? In mei meldde Marc dat hij bij de eerste training de selectie rond wilde hebben. Wat jij meldt is een behoefte aan nóg enkele nieuwe spelers, terwijl er een kans is dat er nog enkele spelers gaan vertrekken (Ziyech, De Ligt, en er is genoeg interesse voor Onana, De Jong en Neres). Die arme Marc slaapt de komende dagen niet meer!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:13]
Vind ik leuk
Laliga +2621
dinsdag 19 juni 2018 om 11:38
Denk niet dat onana en neres gaan , en van de ligt en frenkie zal ajax er max 1 laten vertekken bij een bizar bod . Ziyech zal wss wel gaan , 1 middenvelder nog nodig
Vind ik leuk
Blindsy +17232
dinsdag 19 juni 2018 om 15:58
Ik zelf verwacht alleen De Ligt en -uiteraard- Ziyech.
De andere 3 vertrekken zomer 2019.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8751
dinsdag 19 juni 2018 om 10:21
Hoop nou wel dat dit een echte versterking is die er gelijk staat anders was dit hele circus allemaal voor niks
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 10:21]
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 10:22
Zeer goed, nu snel tekenen dan is dat gezeur van die psv Supporters ook weer voorbij. Dat is altijd een risico in zuid Amerika met goede spelers dat het nog mis gaat,maar als het wel lukt heb je het goed gedaan. Nu nog tadic halen en een sterke verdedigende middenvelder en de competitie is al beslist voor die begint.
Vind ik leuk
G.Kopf +4349
dinsdag 19 juni 2018 om 10:23
He he komt die kerel nou endelijk. Ben inmiddels wel benieuwd na die 2828381 berichten.
Vind ik leuk
Jozef +42441
dinsdag 19 juni 2018 om 11:54
Dat zijn inderdaad een hoop berichten.

Je kunt ook wat anders lezen natuurlijk.
Vind ik leuk
G.Kopf +4349
dinsdag 19 juni 2018 om 11:59
Geen optie.
Vind ik leuk
Jozef +42441
dinsdag 19 juni 2018 om 12:00
Dan moet je een kutleven hebben.
Vind ik leuk
G.Kopf +4349
dinsdag 19 juni 2018 om 12:46
Feitje.
Vind ik leuk
Jozef +42441
dinsdag 19 juni 2018 om 12:48
Tis zonde.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 10:28
Als Ajax echt ballen had gehad dan hadden ze gezegd dat het niet meer hoeft. Op deze manier geef je alleen maar aan dat je als speelgoed kan dienen voor elke club waar je zaken mee doet!!!
Vind ik leuk
Heerenv1 +228
dinsdag 19 juni 2018 om 10:34
Als dit waar is, dan stelt die deadline van Ajax ook niks voor..
Vind ik leuk
mba4u2c +3588
dinsdag 19 juni 2018 om 10:42
Van Buenos Aires naar Klosterpforte. Het is wat...
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:28
Nu nog een rechtsback
Vind ik leuk
Champ1 +238
dinsdag 19 juni 2018 om 11:59
Straks komt wattford langs met een zak geld en speelt hij in de pl
Vind ik leuk
AfcaJB +213
dinsdag 19 juni 2018 om 12:44
Fuck heel die mangalan, lekker in argentinië laten spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws