'Monsterdeal voor De Gea: United-doelman gaat tekenen en duurste sluitpost worden'

    'Monsterdeal voor De Gea: United-doelman gaat tekenen en duurste sluitpost worden'

    dinsdag 19 juni 2018 om 10:22

    David de Gea staat op het punt om zijn contract bij Manchester United te verlengen en de bestbetaalde doelman op dit moment te worden. Een transfer naar Real Madrid of een andere club zit er (voorlopig) niet in.

    De Spaanse krant Marca schrijft dat De Gea zijn contract gaat verlengen tegen een salaris van 21 miljoen euro per seizoen. United is de onderhandelingen met de keeper in de eerste maanden van dit jaar begonnen en nu is er een akkoord bereikt. José Mourinho heeft veel vertrouwen in de doelman en wilde dat er nog voor het WK een akkoord op tafel lag, voor het geval De Gea een andere aanbieding zou krijgen. Naar verwachting wordt er na het WK getekend.

    Als De Gea tekent is hij de duurste doelman op dit moment. Volgens Marca is er geen keeper die op dit moment meer verdient dan hij. Manuel Neuer verdient rond de vijftien miljoen euro per seizoen bij Bayern München. Dat is zes miljoen euro minder dan de Spanjaard gaat krijgen.

    Mourinho heeft eind vorig jaar in een vergadering met de eigenaren van United gevraagd om een financiële impuls om aan te haken bij de Europese topclubs. De Portugees wilde dat het salarishuis aangepast werd en vroeg om geld voor nieuwe aankopen.

    Poll

    Is De Gea de beste keeper op dit moment?

    (1619 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 10:25
    Dat was allemaal voor zijn "sterke" optreden tegen Portugal
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:28
    ondanks dat "sterke" optreden blijft hij wel 1 van de beste keepers ter wereld
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:33
    klopt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:34
    en die pakt jouw ballen gewoon met 1 hand klemvast Miss dubbel D
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:35
    MAAK ME GEK!!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:39
    zelfs vanachter de computer maak ik vrouwen al opgewonden .....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:43
    Tot dat ze je in het echt zien!
    Vind ik leuk
    Den Daats +5342
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:23
    Wat ben je een sukkel, man man man
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:25
    daar moette gij nie teveel van zeggen , kneus
    want gij snapt schijnbaar nie wanneer iemand een grapje maakt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:26]
    Vind ik leuk
    PRICE +18636
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:29
    Top salaris voor een keeper.
    Hopelijk kan united nog een keertje city voor bij voor de titel.
    United veel meer traditie dan city.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4761
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:33
    Helaas zijn het beiden van die gare koopclubs, United nog erger dan City moet ik bekennen
    Vind ik leuk
    davidben +3591
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:50
    Noem mij 1 topclub die geen 'gare koopclub' is? Het is altijd zo geweest.
    Clubs met geld kopen.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4761
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:09
    Ik neem aan dat jij ook wel onderscheid kunt maken in het beleid van bv. Tottenham en Man Utd?
    Vind ik leuk
    StijnManU +16
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:31
    We hadden het toch over topclubs? Hoezo heb je het nu ineens over Tottenham?
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4761
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:38
    Die schat ik op zowat hetzelfde niveau als Man Utd, alleen hoeven die er geen half miljard voor uit te geven. Ow ja, en geen afbraakvoetbal
    Vind ik leuk
    StijnManU +16
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:19
    Ow ja, en winnen nooit een prijs
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4761
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:55
    Dat mag ook wel, voor al dat geld en dat lelijke grafvoetbal.
    Vind ik leuk
    davidben +3591
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:36
    De absolute top 10 van Europe zijn Real Madrid, Barcelona, Atletico Madrid, Bayern München, Juventus, Liverpool, Manchester United, Arsenal, AC Milan en Inter Milan.

    Dit zijn de traditionele topclubs die de meeste prijzen hebben gewonnen. Deze clubs kopen spelers.

    Tottenham hoort bij de top 20 rijkste clubs en geven ook wel grote bedragen uit van tussen 20 en 50 miljoen. Dat ze niet in de gekte meegaan is te danken aan de handelsgeest van de eigenaar. Waarom denk je dat Kane 7 miljoen gaat verdienen. Hoeveel verdient Van Dijk bij Liverpool.....meer dan 10 miljoen.

    Levy heeft alle aandelen van Tottenham ondergebracht in zijn eigen bedrijf. Tottenham is formeel eigendom van een bedrijf. Het oogmerk van een bedrijf is winst maken.
    Van de 6 Engelse topclubs hebben 5 een Joodse eigenaar. Denk je dat die mensen aan de romantiek van het voetbal denken. Tuurlijk niet. Het gaat om geld verdienen.
    Manchester is de rijkste club ter wereld dus die kunnen het ook uitgeven. Weet niet wat de exacte verhouding is, maar misschien is Tottenham naar verhouding meer onverantwoord bezig. Maar goed, daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Al die clubs verdienen meer dan dat ze uitgeven. Joodse ondernemers zullen naar mijn mening nooit onverantwoorde uitgaven doen.
    Dan heb ik toch echt meer bewondering voor Manchester City. Die eigenaar doet het dan denk ik meer uit liefde voor de sport dan die andere eigenaren van de Engelse top.

    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 05:25
    @Mrunterwijst

    Er zijn ook genoeg eigen eigen jeugd aanwezig.Ik ben zelf ook trainer dus als ik miljoenen verdien en krijg maar heb maar 2jaar de tijd een club kampioen te maken dan had ik het ook gedaan.De eigen jeugd rouleren en topvoetballers laten voetballen.Pogba is ook eigen jeugd maar hij word als CM als succes gerekend net als Lingard,Rashford en Scott McTominay maar de rest word verhuurd helaas.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 05:27]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10725
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:42
    Gaat niet lukken met dat lelijke voetbal dat United speelt..
    Vind ik leuk
    PRICE +18636
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:57
    Klopt is al een paar jaar zo bij United dat het niet geweldig is om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9580
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:30
    "De Portugees wilde dat het salarishuis aangepast werd en vroeg om geld voor nieuwe aankopen."

    Het was natuurlijk tot nu toe ook pure armoe daar.

    Maakt geen fuck uit hoeveel miljoenen er daar nog stuk gegooid worden, zolang dat uitgegeven wordt aan spelers die het lekker doen op de billboards ipv in het elftal passen, wordt het toch niks.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:31
    Ojee... Als Neuer dit leest... Zal hij dan net zo gaan janken als CR7
    Vind ik leuk
    chicken +10152
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:09
    Vast niet...maar Ronaldo wel :D
    Vind ik leuk
    Donnygo +1874
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:32
    Meer geld en aankopen AUB Ik heb niet genoeg aan 45 spelers onder contract en wil graag meer spelers die niet passen in mijn tacktiek en wil graag de keuze houden en hebben tussen 15 spelers voor 3 posities.

    Tuurlijk Mourinho geen probleem je moet wel keuze hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:32
    Al verlengt met Manchester United
    Vind ik leuk
    G.Kopf +746
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:41
    Enige speler waar Mourinho vertrouwen in heeft zo ongeveer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:00
    Matic, Valencia, Young en in wat mindere mate Lukaku ook wel.. Of het terecht is, is een andere vraag. ;)
    Vind ik leuk
    La Luz +290
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:45
    Tja, als er dit soort jaarsalarissen aan keepers uitgegeven gaat worden, misschien moeten wij dan maar stoppen met deze beleidsbepalers heel erg serieus te gaan nemen. Het spelletje waar wij allen zoveel van houden gaat helaas helemaal naar de klote door dit volk. Het veld wordt steeds meer met slechte acteurs bezet dan met echte ras(lees:brood)voetballers, jammer.....
    Vind ik leuk
    Donnygo +1874
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:01
    Weet niet maar een keeper is wel 1 van zo niet de belangrijkste positie op het veld. Als Karius nou 15 mil zou verdienen ja dan kun je beter stoppen maar een keeper als De Gea is het wel waard, als een Neymar 45 mil per jaar 'mag' verdienen waarom moet een keeper het dan met 10 moeten doen.
    Vind ik leuk
    La Luz +290
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:15
    Dat "mag" Neymar ook niet van mij ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14721
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:31
    Ben ik helemaal met je eens! Je ziet de gevulde matennaaiers op het veld met 1 ding bezig zijn...met zichzelf ! Hoe kan ik nog meer geld, premie en bonussen krijgen....vreselijk
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24105
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:49
    Op die blunder na tegen portugal een wereldkeeper.

    Maar iedereen heeft zo weleens zijn gabor babos momentjes.
    Vind ik leuk
    Mari +5597
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:59
    Mourinho wil Rashford en Lindgard
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +141
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:23
    David De Gea , Manuel Neuer , Jan Oblak , Ter Stegen en Thibaut Courtois zijn de beste keepers van de wereld.
    Ze zijn allemaal vrij gelijk aan elkaar en allemaal van wereld niveau.
    Verschil van 6 miljoen tussen De Gea en Neuer is een beetje gekkenhuis.
    Lekker bij Bayern aankloppen vriend , je verdiend hetzelfde te verdienen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +116
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:57
    Sturen we ronaldo even langs!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Monsterdeal voor De Gea: United-doelman gaat tekenen en duurste sluitpost worden'