'Monsterdeal voor De Gea: United-doelman gaat tekenen en duurste sluitpost worden'

    'Monsterdeal voor De Gea: United-doelman gaat tekenen en duurste sluitpost worden'

    David de Gea staat op het punt om zijn contract bij Manchester United te verlengen en de bestbetaalde doelman op dit moment te worden. Een transfer naar Real Madrid of een andere club zit er (voorlopig) niet in.

    De Spaanse krant Marca schrijft dat De Gea zijn contract gaat verlengen tegen een salaris van 21 miljoen euro per seizoen. United is de onderhandelingen met de keeper in de eerste maanden van dit jaar begonnen en nu is er een akkoord bereikt. José Mourinho heeft veel vertrouwen in de doelman en wilde dat er nog voor het WK een akkoord op tafel lag, voor het geval De Gea een andere aanbieding zou krijgen. Naar verwachting wordt er na het WK getekend.

    Als De Gea tekent is hij de duurste doelman op dit moment. Volgens Marca is er geen keeper die op dit moment meer verdient dan hij. Manuel Neuer verdient rond de vijftien miljoen euro per seizoen bij Bayern München. Dat is zes miljoen euro minder dan de Spanjaard gaat krijgen.

    Mourinho heeft eind vorig jaar in een vergadering met de eigenaren van United gevraagd om een financiële impuls om aan te haken bij de Europese topclubs. De Portugees wilde dat het salarishuis aangepast werd en vroeg om geld voor nieuwe aankopen.

    Poll

    Is De Gea de beste keeper op dit moment?

    (1621 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 19 juni 2018 om 10:25
    Dat was allemaal voor zijn "sterke" optreden tegen Portugal
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:28
    ondanks dat "sterke" optreden blijft hij wel 1 van de beste keepers ter wereld
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:33
    klopt...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:34
    en die pakt jouw ballen gewoon met 1 hand klemvast Miss dubbel D
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:35
    MAAK ME GEK!!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:39
    zelfs vanachter de computer maak ik vrouwen al opgewonden .....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:43
    Tot dat ze je in het echt zien!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:30
    "De Portugees wilde dat het salarishuis aangepast werd en vroeg om geld voor nieuwe aankopen."

    Het was natuurlijk tot nu toe ook pure armoe daar.

    Maakt geen fuck uit hoeveel miljoenen er daar nog stuk gegooid worden, zolang dat uitgegeven wordt aan spelers die het lekker doen op de billboards ipv in het elftal passen, wordt het toch niks.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:32
    Meer geld en aankopen AUB Ik heb niet genoeg aan 45 spelers onder contract en wil graag meer spelers die niet passen in mijn tacktiek en wil graag de keuze houden en hebben tussen 15 spelers voor 3 posities.

    Tuurlijk Mourinho geen probleem je moet wel keuze hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:32
    Al verlengt met Manchester United
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:41
    Enige speler waar Mourinho vertrouwen in heeft zo ongeveer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:00
    Matic, Valencia, Young en in wat mindere mate Lukaku ook wel.. Of het terecht is, is een andere vraag. ;)
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:45
    Tja, als er dit soort jaarsalarissen aan keepers uitgegeven gaat worden, misschien moeten wij dan maar stoppen met deze beleidsbepalers heel erg serieus te gaan nemen. Het spelletje waar wij allen zoveel van houden gaat helaas helemaal naar de klote door dit volk. Het veld wordt steeds meer met slechte acteurs bezet dan met echte ras(lees:brood)voetballers, jammer.....
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:01
    Weet niet maar een keeper is wel 1 van zo niet de belangrijkste positie op het veld. Als Karius nou 15 mil zou verdienen ja dan kun je beter stoppen maar een keeper als De Gea is het wel waard, als een Neymar 45 mil per jaar 'mag' verdienen waarom moet een keeper het dan met 10 moeten doen.
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:15
    Dat "mag" Neymar ook niet van mij ;-)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25142
    dinsdag 19 juni 2018 om 11:31
    Ben ik helemaal met je eens! Je ziet de gevulde matennaaiers op het veld met 1 ding bezig zijn...met zichzelf ! Hoe kan ik nog meer geld, premie en bonussen krijgen....vreselijk
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31827
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:49
    Op die blunder na tegen portugal een wereldkeeper.

    Maar iedereen heeft zo weleens zijn gabor babos momentjes.
    Vind ik leuk
    Mari +9357
    dinsdag 19 juni 2018 om 10:59
    Mourinho wil Rashford en Lindgard
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    dinsdag 19 juni 2018 om 13:23
    David De Gea , Manuel Neuer , Jan Oblak , Ter Stegen en Thibaut Courtois zijn de beste keepers van de wereld.
    Ze zijn allemaal vrij gelijk aan elkaar en allemaal van wereld niveau.
    Verschil van 6 miljoen tussen De Gea en Neuer is een beetje gekkenhuis.
    Lekker bij Bayern aankloppen vriend , je verdiend hetzelfde te verdienen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +501
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:57
    Sturen we ronaldo even langs!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws