VP-voetbalkantine: 'Transfer naar China is funest voor carrière van Promes'

VP-voetbalkantine: 'Transfer naar China is funest voor carrière van Promes'

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 17:00di 19-06-2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Ook met Kane maakt Engeland geen kans op de WK-winst'

Stelling 2: 'Lozano bewijst dat hij nu al veel te goed is voor Eredivisie'

Stelling 3: 'Transfer naar China is funest voor carrière van Promes'

Plaats een reactie

Johnny Cash +8062
dinsdag 19 juni 2018 om 11:07
Zie engeland niet winnen daarvoor hebben ze toch een te slechte selectie
Vind ik leuk
2cents +57646
dinsdag 19 juni 2018 om 11:14
Teveel middelmaat. Zo’n Young die de vrije trappen mag nemen zegt al genoeg over de kwaliteiten.
Vind ik leuk
La Luz +587
dinsdag 19 juni 2018 om 11:18
Nou idd, zag hem gisteren die bal opeisen en vakkundig de tribune in lepelen. Tja, als dit soort spelers de vrije trappen moeten nemen..... Engeland heeft een top spits en nog een paar goede spelers, maar ook veel middelmaat. Volgende ronde gaan ze wel halen, maar dan houdt het op.....
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:28
Volgende ronde tegen Colombia, Japan, Polen of Senegal.. Zeg niet dat het eenvoudig zal zijn, maar die zie ik ze ook nog wel overleven (en dan sta je al in de kwartfinale).
Vind ik leuk
Jozef +40967
dinsdag 19 juni 2018 om 12:42
En dan is het helaas klaar voor de Engelsen. Ze plukken nu al jaren de wrange vruchten van een competitie waar alles op veelal buitenlandse aankopen draait. De keerzijde van idioot veel geld bij de clubs. Engeland is al jaren niks meer en als ik gisteren naar dat spel kijk, dan wordt wel erg duidelijk dat ze hun unieke identiteit te grabbel hebben gegooid.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 12:45
Dat eerste zou goed kunnen, ik zei ook al dat alles meer dan de kwartfinale een dikke bonus zou zijn.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:46]
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:12
Engeland heeft een hele mooie en gebalanceerde selectie, maar vaak zie je ze toch sneuvelen omdat het geen hecht team blijkt te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:16
In tegenstelling tot veel voorgaande toernooien is dit wel een eenheid die er echt het maximale uit wil halen (en met Kane ook een aanvoerder die het goede voorbeeld geeft en door iedereen gerespecteerd wordt), maar uiteindelijk hebben ze te weinig kwaliteit om écht mee te doen.. Als ze de kwartfinale halen en dan knokkend ten onder gaan, vind ik het al een vrij geslaagd WK, alles meer dan dat zou een pure bonus zijn.

Gareth Southgate heeft een duidelijke speelwijze voor ogen waar de spelers zich ook goed bij lijken te voelen, hij doet het prima als bondscoach (wat een zegen dat Big Sam weg moest).
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:00]
Vind ik leuk
snorrepof +1234
dinsdag 19 juni 2018 om 11:19
eens
Vind ik leuk
Wemberly +332
dinsdag 19 juni 2018 om 11:23
Engeland speelde gisteren de beste eerste helft van alle teams dit WK, verdedigend oogt het af en toe wat zwak maar dat komt ook doordat ze met een hoge voorwaartse pressie spelen. Tegenstanders die hier onderuit kunnen spelen kunnen Engeland pijn doen, maar ik zou er niet zo snel eentje kunnen noemen die dat nu overtuigend heeft laten zien... Dus ook Engeland maakt met wat geluk in de knockout-fase gewoon kans op de WK titel!
Vind ik leuk
ForzaToro +104
dinsdag 19 juni 2018 om 11:23
Ook met Ronaldo en Messi maakt Engeland geen kans op de WK-winst
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:25
Alle ballen op Kane,daarna houd het op
Vind ik leuk
Smithsonian +38010
dinsdag 19 juni 2018 om 11:31
Engeland gaat het wk sowieso niet winnen. Vliegen er in de kwartfinales of zo eruit.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:42
WC roddel.Gelijk doorspoelen
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
dinsdag 19 juni 2018 om 11:42
1: Draai het om, zonder Kane hadden ze waarschijnlijk niet eens van Tunesie gewonnen.. Matige selectie imo..
Vind ik leuk
tikkietoe +5787
dinsdag 19 juni 2018 om 11:51
Stelling 1) Eens. De finale van het WK is voor deze 11 niet weggelegd.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 11:52
En waar is het ooow zo geweldige nederland te vinden op het WK ? Daar zit wel echt ware kwaliteiten in de selectie zeker? Nu allemaal maar schijnheilig voor de belgen juichen en de rest afkraken👍
Vind ik leuk
Donnygo +3438
dinsdag 19 juni 2018 om 11:55
1) Weet niet ze speelde goed zeker het eerste half uur. Duitsland,Spanje, Brazilie en Frankrijk hebben ook niet dat je zegt erg overtuigend gespeeld.
Denk dat Engeland nu wel meer kans heeft dan voorgaande jaren, beter team(meer in balans) en een trainer die rustig is en meer draag vlak heeft dan voorgaande trainers.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 11:57]
Vind ik leuk
scorpion82 +105
dinsdag 19 juni 2018 om 12:19
Ik woon zelf in Engeland en wat mij opvalt is dat de vibe rond het team bij zowel de pers als de analisten heel anders i dan voorgsaande jaren. Het oogt allemaal heel relaxed. Ik heb gister zeker de eerste 30 minuten genoten en ben van mening dat ze ver kunnen komen. Het WK winnen lijkt me wel teveel gevraagd, maar dit team heeft zeker de potentie om het elk ander land op zijn minst moeilijk te maken.
Vind ik leuk
Springbok +1333
dinsdag 19 juni 2018 om 12:28
Best, man. In de buurt van Londen of totaal ergens anders?
Vind ik leuk
scorpion82 +105
dinsdag 19 juni 2018 om 12:30
Woon in Manchester
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 12:38
Dat relaxe kan ook wel als je geen torenhoge verwachtingen hebt, ik ken eigenlijk niemand die denkt dat ze een echt serieuze kanshebber zijn.. Het is een beetje wat ik al zei: de kwartfinale moet kunnen - zeker als je ziet welke landen je in de volgende rond kunt treffen - en alles meer dan dat zou een dikke bonus zijn moment voor Engeland.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:39]
Vind ik leuk
scorpion82 +105
dinsdag 19 juni 2018 om 12:41
Dat is juist het verschil in mijn ogen. Over het algemeen verwachtten Engelsen teveel van het nationale team wat soms zorgde voor immense druk. Nu er een stuk realistischer gekeken wordt naar het elftal zie je bij de spelers een soort van vrijheid en vooral pleazier, waardoor ik persoonlijk denk dat ze verder kunnen komen dan de laatste wk's
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:42]
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 12:51
Dat laatste mag ik wel hopen, in 2010 uitgeschakeld in de achtste finale en 4 jaar geleden niet eens de groepsfase overleefd! Ik denk dat de kwartfinale er nu wel inzit.

En verder zie ik ook veel meer plezier en vrijheid, iets waar Southgate ook wel de nodige credits voor verdient.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
dinsdag 19 juni 2018 om 13:29
In mijn poule halen ze de halve finale.

Wat jij signaleert en verwoordt was me ook al opgevallen. Er staat een collectief. Het is rustig rond de ploeg. Er staan een aantal zeer begaafde spelers in. Het lijkt een goede mix.

Terugkijkend op deze eerste speelronde (op 2 potjes na) vind ik Engeland en Frankrijk nog de beste indruk maken. Brazilie had volgens mij een off-day en Duitsland komt ook nog wel op niveau. De rest vond ik allemaal tegenvallen.... op Mexico na dan; die waren gewoon goed.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 13:46
Vond Frankrijk eigenlijk maar een matige indruk maken tegen Australië waar ze uiteindelijk nipt van wonnen, dan heeft Spanje meer indruk gemaakt wat mij betreft.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 13:46]
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
dinsdag 19 juni 2018 om 15:07
Die Fransen waren inderdaad niet op hun best, maar ik meen gezien te hebben dat er sprake is van een echt team. D.w.z. dat ze voor elkaar willen werken. Bij Spanje moet ik het allemaal nog maar zien na die affaire kort voor de WK. En dat ik liever niet heb dat die Spanjolen er met de cup vandoor gaan zou ook mee kunnen spelen in de beeldvorming....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 15:08]
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6777
dinsdag 19 juni 2018 om 15:48
Gun het die stokbroodjes anders ook niet. Vind het geen sympathieke ploeg.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
dinsdag 19 juni 2018 om 18:02
Franse hè..... we schrijven sympathiek niet voor niets met een -k en niet met -que !!!
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6777
dinsdag 19 juni 2018 om 18:05
Stoquebroodjes zou echt raar zijn ja
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 12:44
Ik ben bang zodra kane uitvalt komt Vardy erin wat een heel andere speler is. en toch minder kwa kwaliteit
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
dinsdag 19 juni 2018 om 13:26
1 Engeland maakt ongeveer evenveel kans als Nederland
2 Bijna iedere voetballer is al snel te goed voor de Eredivisie
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 15:11]
Vind ik leuk
huge +502
dinsdag 19 juni 2018 om 13:37
Een smet op je eigen achternaam zo'n opmerking.
Vind ik leuk
rotterdammm +1507
dinsdag 19 juni 2018 om 13:40
Come ann Polacy! Wonend in Krakau hoop ik op een mooie pot tegen Senegal. Ik heb die selectie van hun eens nagecheckt, lopen aardig wat bazen in. Wordt spannend.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 14:03
1. Nee

2. Dat was voor de start van het wk voor mij al duidelijk dat lozano te goed is voor de eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 14:11
Stelling 2:

Lozano (en Ziyech) bewijzen dat de elkaar na-papegaaiende voetbal"analisten" en -journalisten stront in hun ogen hebben (of misschien niet helemaal objectief zijn?!).
Vind ik leuk
dijkie87 +1296
dinsdag 19 juni 2018 om 14:11
stelling 2 nope
Vind ik leuk
Ennou +93
dinsdag 19 juni 2018 om 14:13
Ziyech!
Vind ik leuk
tikkietoe +5787
dinsdag 19 juni 2018 om 14:25
Stelling 2) Voor dit soort jongens kom je naar het stadion, word hij verkocht kun je net zo goed Eredivisie Live nemen.
Vind ik leuk
Gid010 +669
dinsdag 19 juni 2018 om 14:25
Stelling 1 Eens, alleen al door dat belachelijk filmpje wat ze hebben gemaakt over Engeland wereldkampioen. Als je een echte favoriet bent voor de wk, ga je zo n filmpje niet maken. Het was alsof de Engelsen belachelijk werden gemaakt, voor zo n grote voetbalnatie eigenlijk. Bij de NOS konden ze erom lachen. Kane is een goede spits, maar kan het niet in zijn eentje doen. Als team zijn ze kwetsbaar, als je zoveel moeite hebt met alle respect voor een land als Tunesie.

Stelling 2 Lozano is nog jong, zijn prestaties op t wk gaan bepalend zijn of hij gaat blijven of niet. Zijn transferwaarde zal wel omhoog gegaan zijn na die goal tegen Duitsland. Hij kan het beste nog een jaar zijn best doen, dan kan hij misschien uit meerdere clubs kiezen. Hij had een goed seizoen bij psv gedraaid
Vind ik leuk
pos +8999
dinsdag 19 juni 2018 om 14:29
Lozano was vorig jaar nu ook weer niet zo indrukwekkend. Laat staan te goed voor de eredivisie.
Vind ik leuk
T. Henry +214
dinsdag 19 juni 2018 om 14:42
Het is wel echt treurig gesteld met VP de laatste tijd. Er is tegenwoordig alleen maar nieuws over PSV, Feyenoord of Ajax, Ajax en Ajax ow en of er is een voetbalkantine waar je offtopic mag kletsen. Waar is de tijd gebleven dat er ook aandacht werd besteed aan de kleinere clubs? Zo hou je weinig bezoekers over dan alleen die van de topclubs. Is dan ook niet raar dat die nieuwsberichten over de topclubs de meeste kliks krijgen.

Ga een nieuwsitem opzetten met de nieuwste shirts van elke club die ze al heeft en laat ze op VP stemmen wie de mooiste heeft. Is er ook weer een nieuwe item/discussie en zo betrek je elke club haar supporters er bij krijg je misschien ook wel meer kliks op een nieuwsbericht.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 15:06
Wat een onzin.1 doelpunt gemaakt op het wk.allemaal voorbarig.laat hem maar nog 1 seizoen eredivisie spelen.ben benieuwd of hij zijn niveau weer haalt.
Vind ik leuk
Donnygo +3438
dinsdag 19 juni 2018 om 15:30
2) maakte een goede indruk bij een paar momenten maar meer was het ook niet. Wel is hij een speler die naar een grotere competitie zou kunnen zetten.

off Topic, Brazilie wil uitleg van de FIFA waarom VAR niet gebruikt bij momenten tegen Zwitserland http://www.skysports.com/football/news/12098/11409696/brazil-seek-answers-from-fifa-regarding-var-after-world-cup-draw-against-switzerland
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 19 juni 2018 om 15:30
Stelling 2: FUCKING BULLSHIT!

We moeten eens ophouden om spelers continue de grens over te praten na 2 goede potjes. We moeten de eredivisie niet steeds naar beneden praten, want daarmee praten we het niveau letterlijk omlaag!

Lozano, de Ligt, Kluivert, Frenkie de Jong, ze zijn allemaal nog niet te goed voor de eredivisie, alleen Ziyech is misschien echt uitgeleerd in de eredivisie!
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 17:14
Ik snap dat jij Ziyech de grens over wil praten, maar ben bang dat Ajax er mee blijft zitten. Lozano heeft geen referenties nodig. Hij laat het zelf wel zien.
Vind ik leuk
Foebele +53739
dinsdag 19 juni 2018 om 17:35
Wat een hoop onzin kun jij met een stalengezicht verkondigen zeg.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 17:41
WYW
Vind ik leuk
FCshotover +119
dinsdag 19 juni 2018 om 23:30
Toch denk ik dat oranje best nog wel ver kan komen..toch?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws