Ter Avest haakt in op 'geldgerucht': Ik weet daar helemaal niks van

    Ter Avest haakt in op 'geldgerucht': "Ik weet daar helemaal niks van"

    dinsdag 19 juni 2018 om 13:55

    Hidde ter Avest ontkent stellig dat hij met ADO Den Haag gesprekken heeft gevoerd over een transfer. Afgelopen week schreef onder meer Voetbal International dat de transfervrije back van FC Twente te hoge salariseisen had neergelegd bij ADO. 

    Dat bericht klopt absoluut niet, zegt Ter Avest in gesprek met RTV Oost. "Daar wil ik even op inhaken, want daar heb ik nooit contact mee gehad. Ik weet daar helemaal niks van."

    Vrijdagmiddag werd bekend dat de vleugelverdediger een droomtransfer maakt naar de Serie A. Udinese bood hem een vierjarig contract aan. "Ja, het is supermooi en een topcompetitie. De club heeft al langere tijd interesse, dit speelde al twee jaar en nu was het moment daar. Het was een lastig seizoen, maar ze weten wat ik kan en dat ik ook beter kan."

    Lees ook: Twente ziet vaste waarde transfervrij vertrekken: vierjarig contract in Serie A

    Plaats een reactie

    Alain2708 +10575
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:04
    Wat is er toch met Italiaanse clubs en Nederlandse verdedigers?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22277
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:08
    Goedkoop en onze topclubs scouten slecht denk ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:09
    dat weet ik ook niet , maar waarschijnlijk heeft Udinese hem niet bekeken afgelopen seizoen , want wat een drama was hij , net zoals de rest van het team overigens
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22277
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:11
    Of bij Udinese kijken ze verder dan hoeveelste je eindigt.
    Met Van Dijk, Van Drongelen, Hoogma, Hateboer, Ebuehi en mu Ter Avest vertrekken vrij veel verdedigers naar behoorlijke clubs.
    Ik denk dat we niet zo goed scouten hier.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:29
    Klopt die match begrijp ik ook niet helemaal maar er zijn er de laatste tijd best wel wat nasr Italië gegaan.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:08
    Lekker de bank warmhouden daar Hidde! Wat maakt het uit: lekker eten daar,lekkere wijven daar,lekker salaris daar en een Serie A club op je CV!!! Kom je altijd wel weer aan de bak,TD's denken dan toch:"Hij heeft toch in de Serie A gevoetbald bij een traditieclub!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:11
    Er lopen in den Haag toch ook wel lekkere wijven?....maar wel minder salaris, dat dan weer wel
    Vind ik leuk
    pro +197
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:23
    Helemaal mee eens.. er lopen hele mooie Nederlandse wijven rond in Den Haag!
    Vind ik leuk
    kaazelien +2818
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:29
    Barbie?
    Vind ik leuk
    companen +538
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:49
    Tja weinig Nederlands aan daar.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:24
    Jazeker wel,en dan dat accent he........ik ga meteen plat daarvoor,geweldig!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:26
    Volgens mij kun je al voor 25 euro terecht in de doubletstraat,maar dan moet je de lat niet te hoog leggen
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:28
    Is de Geleenstraat er niet meer dan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 14:58
    Minimaal 30 euro daar,tja scheelt wel 5 euro
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:29
    Gingen met de jongens van de toenmalige SCF altijd wel 'rondje' doen in Den Haag ha,ha.. Altijd een paar jongens op de uitkijk,voor als Midden-Noord iets in de smiezen had.... goede,ouwe tijd. Veel kapotgegaan na Beverwijk bij ons, ook bij de FC den Haag( zoals wij ze nog steeds noemen!) is er niet veel meer over van de echte Midden-Noord. Kan me nog die gekke indiaan van hun herinneren,een echte waus die zelfs bij ons respect genoot......Gekke tijd!!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23663
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:04
    Ado of udinese zou het ook wel weten.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7391
    dinsdag 19 juni 2018 om 15:55
    Adonese
    Vind ik leuk
    allround +1482
    woensdag 20 juni 2018 om 08:48
    "ik weet nergens van". Slecht contact met zijn zaakwaarnemer. Vermoed ik. Want die zag het grote(re) geld al binnen komen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ter Avest haakt in op 'geldgerucht': "Ik weet daar helemaal niks van"