PSV haalt 'absolute meerwaarde': 'Hij zal niet heel lang in Eindhoven blijven'

    PSV haalt 'absolute meerwaarde': 'Hij zal niet heel lang in Eindhoven blijven'

    Stijn Vreven weet het zeker: PSV-aanwinst Angelino is niet lang te bewonderen in Eindhoven. De voormalig trainer van NAC Breda gelooft dat Angelino binnen afzienbare tijd een stap hogerop zal maken. 

    Afgelopen week nam PSV de 21-jarige Angelino voor enkele miljoenen euro's over van Manchester City. Vreven werkte met de linksback succesvol samen in Breda. NAC huurde de linkspoot vorig jaar van The Citizens. "Met zijn specifieke kwaliteiten is hij als linksback voor PSV direct een absolute meerwaarde", stelt de oefenmeester in gesprek met Voetbal International.

    "Ik voorzie voor hem geen pad zoals Santiago Arias dat heeft afgelegd bij PSV. Angelino staat er direct en hij zal ook niet heel lang bij PSV blijven. Met zijn branie, bravoure en grinta kent hij voor geen enkele tegenstander schrik. Hij is mentaal zo sterk, het maakt hem niet uit of hij in de Eredivisie tegen Excelsior speelt of in de Champions League tegen Atlético Madrid."

    "Ik denk zelfs dat Angelino mee kan bij Manchester City. Daar geloof ik echt in", vervolgt Vreven. "Hij is fantastisch in een ploeg die dominant voetbalt op de helft van de tegenstander. Het maakt niet uit of de tegenstander heel compact staat. Angelino is in staat om in geen ruimte, ruimte te creëren. Dat kunnen niet veel spelers."

    Plaats een reactie

    Thilo +2799
    dinsdag 19 juni 2018 om 17:59
    Stijn Vreven 😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:09
    Nu lach je nog. Ik heb hem elke wedstrijd zien spelen. Hij is verkozen bij NAC tot linksback van de eredivisie. Hij en García overstegen het niveau van NAC met 2 vingers in hun neus. Stijn zelf heeft met hele beperkte verdere middelen er het maximale uitgehaald en was zelf een redelijke beperkte voetballer, maar met een hele goede instelling kwam hij ver. Dus zal er ook wel kijk op hebben lijkt me. Oordelen prima, maar doe dat eens nadat je hem meer dan 10 wedstrijden hebt zien spelen bij PSV.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:12
    Ben megafan van Angelino. Top omgeruild voor Brenet, wie had dat gedacht ??? Flinke stap voorwaarts op linksachter.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:40
    Juist en zo puzzelen we lekker verder naar een cl waardig elftal zoals psv eigenlijk ook elk jaar hoort te zijn.
    Na het reeker drama terug aan de top,en nu verder,kan niet wachten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:20
    NACBREDA076,
    Ik heb niet begrepen waarom Vreven weg moest bij NAC.
    Het leek mij juist een goede match.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:08
    Dat was het zeker. Stijn wilde zelf sneller vooruit dan de TD en de rest nu...simpel hij moest weg omdat hij zijn mond niet kon houden. Als dat hey enige is. Hij heeft absoluut de juiste mentaliteit. Heel soms zei hij iets onhandigs, maar was goed gemotiveerd en gaf dat goed mee aan de spelers
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:15
    Bij mij leeft het idee dat de club zich in de voet geschoten heeft.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3315
    woensdag 20 juni 2018 om 00:21
    Dat kun je wel aan NAC overlaten...
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    woensdag 20 juni 2018 om 07:32
    "zich in de voet geschoten heeft" is een "staande" uitdrukking maar bij een club is dat al grappig, in het voetbal leest het toch wel wat vreemd!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:55
    Jan het lijkt me juist een uitdrukken die in het voetbal tot de verbeelding spreekt.
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:36
    Vond het juist leuk die passie van hem, beetje gek maar dat missen we in Nederland
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:37
    Is zeker waar Guust
    Vind ik leuk
    Guust +5704
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:40
    Beetje anders en je word niet geaccepteerd, ze hadden hem gewoon twee seizoenen door laten gaan. Jammer voor jullie vind ik.
    Vind ik leuk
    Thilo +2799
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:22
    Ik lach om Stijn Vreven niet om Angelino. Tuurlijk zal het wel een degelijke linksback zijn. Ik zal alleen nooit de 8-0 vergeten waar hij werd dolgedraaid door Neres
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:20
    En ik lach om Thilo, want nog steeds is hij de beste linksback van de eredivisie
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Thilo +2799
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:27
    lach*
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 20:04
    Lijkt me als linksback ook erg moeilijk verdedigen wanneer Neres het op zijn heupen heeft.
    Ik had hem graag bij Ajax gezien als back up voor Nico. Erg sterke aankoop van Psv, vind Dumfries daarintegen een mindere keus
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:52
    Voor NAC absoluut een meerwaarde, en bij PSV zal hij het nationaal ook wel laten zien, maar daarna wordt het gewoon een Eintracht Frankfurtje, of Wigan Athletic. En dan na een jaar verhuurd. Nee, dit is echt geen superhoogvlieger.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3315
    woensdag 20 juni 2018 om 00:20
    Met andere woorden, de woorden van Vreven zijn niks waard, want ook hij heeft Angelino nog geen 10 wedstrijden bij PSV zien spelen...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 00:22]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:10
    Indiaansteller
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:01
    Vraag het ook even aan mensen die geen geestelijke beperking hebben.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:04
    Doe toch normaal man droeftoetert....

    Stijntje heeft meer bereikt in zijn leven dan jij.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:13
    Zo'n geestelijke beperking die kinderen hebben die zoon van hun oma zijn ?
    Jouw vader heeft dus zijn moeder zwanger geneukt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3174
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:41
    Scherp!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3315
    woensdag 20 juni 2018 om 00:23
    Da's toch knap...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:28
    Zoals je hele fam bedoel je die allemaal ernstig beperkt zijn
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 18:29]
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7903
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:02
    Fijn als iemand dat van een psv’er vindt maaruh Vreven heeft nog nooit een goeie speler van dichtbij gezien. Ik wil hem even in onze kleuren zien spelen.
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:04
    Nog geen min gespeeld en nu al bestempelen dat hij snel weg is, moet het eerst maar is bewijzen bij PSV, zelfde geld voor Perr Schuur bij Ajax!
    Vind ik leuk
    2cents +56638
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:05
    De Messi onder de linksbacks, aldus Stijn Vreven.
    Vind ik leuk
    Morris +22848
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:37
    Nog beter zelfs..
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:05
    Das heel mooi maar we hebben dr niks aan. En weer door.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:06
    Ik vind het mooi dat Stijn weet hoe Angelino op CL voetbal reageert zonder dat die jongen op dat niveau heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    bartjeee +969
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:13
    Hij heeft volgensmij welles met man city tegen bayern munchen gespeeld maar dat weet ik niet zeker
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:43
    Shit, dat is waar ook, die heb ik helemaal over het hoofd gezien. Scherp!
    Vind ik leuk
    bartjeee +969
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:46
    Wet je okk of dat hij die wedstrijd goed speelde ofniet?
    Dat heb ik dan weer niet gezien!😂
    Vind ik leuk
    DrDeef +2091
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:55
    Begon toch weer te twijfelen dus heb t even nagezocht. Was tegen Steaua Boekarest. Hoe hij t deed geen idee. Was de nietszeggende return in de eerste knockout ronde.
    Vind ik leuk
    bartjeee +969
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Aah oke vandaar ook dat hij toen speelde😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:33
    Dat klopt niet. Hij heeft al in de Champions League gespeeld.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:09
    En als Stijn het zegt....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:12
    Als je het tegendeel beweert dan komt ie je opzoeken!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:16
    Hij is altijd welkom...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:16
    Met tomahawk....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:20
    Tomahawk steak,lekker man
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:09
    Ben benieuwd, bij NAC een zeker een meerwaarde geweest!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171275
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:10
    Als unne spanjaard op de platte kar gestaan heeft wil ie dat ieder jaar dus vanaf april 2019 is angelino helemaal verslaafd aan psv
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3315
    woensdag 20 juni 2018 om 00:25
    Van platte karren krijg je een houten kont...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171275
    woensdag 20 juni 2018 om 06:21
    Voel je niks van door al dat bier
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:12
    Over drie weken wordt ie verkocht....
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:12
    Om in geen ruimte,ruimte te creëren....dat is niet zo moeilijk,als ik alle lege kratten bier in de schuur opruim, crieer ik weer ruimte voor volle kratten
    Vind ik leuk
    Jafio +1789
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:15
    Stijn heeft er wel degelijk oog voor. Ik denk ook dat Angelino na een jaar weer weggaat. Makkelijk om Stijn af te zeiken maar hij heef veel bereikt met beperkte middelen. Hij heeft Manu ook aan het voetballen gekregen en onder hem had Nac de beste linksback van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    bartjeee +969
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:17
    Daar heb je helemaal gelijk in!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3315
    woensdag 20 juni 2018 om 00:26
    Maar of dat nou door Stijn Vreven kwam...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:16
    Op papier wellicht, maar nu nog in praktijk!
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:19
    Dus als ik het goed lees, past deze speler helemaal niet bij psv. Psv is namelijk geen dominante ploeg, die op de helft van de tegenstander speelt.
    Vind ik leuk
    bartjeee +969
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:28
    Vgm lees je het verkeerd want hij zegt dat angelino OOK in de kleine ruimte kan spelen. Dus dat betekent dat hij ook goed kan spelen met veel ruimte en dat heb je met het countervoetbal van PSV(maar ik kan het ook verkeerd hebben gelezen)
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:31
    Dat is een aaname van die, waar je van mening over kan verschillen. Sommige spelers zijn juist beter in de kleine ruimte.
    Vind ik leuk
    bartjeee +969
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:32
    Daar heb je gelijk in 😄 als ie maar n stuk 8 assists aflevert aan luuk ben ik allang tevreden😉🤣
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1283
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:37
    Klinkt als een betere uitvoering van maldini
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 18:56
    Vreven heeft zijn hoofd gestoten denk ik
    Vind ik leuk
    orion73 +1480
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:31
    Voegt niets toe aan psv.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:34
    komt voor de absolute top fysiek veel te kort
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 19:40
    "Hij is fantastisch in een ploeg die dominant voetbalt op de helft van de tegenstander. Het maakt niet uit of de tegenstander heel compact staat. Angelino is in staat om in geen ruimte, ruimte te creëren. Dat kunnen niet veel spelers."

    Gaat PSV komend seizoen dominant voetballen dan??
    Vind ik leuk
    Bocajuun +501
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:53
    Komt tekort
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws