Van Geel heeft schaduwlijst klaar: 'Inherent aan Feyenoord dat spelers vertrekken'

    Van Geel heeft schaduwlijst klaar: 'Inherent aan Feyenoord dat spelers vertrekken'

    Bij Feyenoord is tot dusver sprake van een rustige transferzomer. Volgens technisch directeur Martin van Geel hebben de Rotterdammers hun zaakjes op orde.

    "We hebben alleen spelers laten gaan die niet in de basis stonden", zegt Van Geel tegen RTV Rijnmond. "De spelers die we vorig seizoen hebben aangetrokken zijn er nog. Amrabat, St. Juste, Haps, Boëtius en Larsson. Ze gaan allemaal hun tweede seizoen in en dat betekent dat ze meer gaan presteren en veel beter worden. Ze zijn nu gewend aan de club."

    "Ja, wij zijn nu op dit moment voorbereid, maar het is wel afwachten hoe de WK-gangers terugkomen", vervolgt Van Geel, die niet bang is voor vertrekkers. "Het zijn allemaal spelers die langdurig vastliggen bij Feyenoord, dus we kunnen altijd onderhandelen. Maar het is inherent aan Feyenoord, aan Nederlandse clubs en eigenlijk alle clubs, dat er spelers vertrekken. Als het gebeurt, dan hebben we onze schaduwlijst klaar."

    Feyenoord doet voorlopig geen poging om Kevin Diks definitief over te nemen van Fiorentina. "Op dit moment denken we dat we die positie behoorlijk ingevuld hebben. St. Juste kan daar goed spelen, dat heeft hij afgelopen seizoen laten zien. Van Bart Nieuwkoop verwacht ik veel meer dan het afgelopen jaar en we hebben nog Lutsarel Geertruida, we kijken altijd in eerste instantie naar onze eigen jeugd en dat heeft ons geen windeieren gelegd."

    Een vertrek van Kenneth Vermeer is nog niet aan de orde. Eerst moet de doelman fit worden. "Dat gaat nog weken duren voordat hij weer kan trainen en wedstrijden kan spelen. Die is helaas behoorlijk ernstig geblesseerd geraakt in het bovenbeen."

    Poll

    Begrijpelijk dat Feyenoord Diks niet probeert te kopen?

    (2560 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nuance +9066
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:37
    Best ventje, maar succes verder.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 05:58
    Nuance Diks kan niks ,heeft alleen maar geld gekost !!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:37
    Jörgensson zal in ieder geval niemand meer geïntresseerd in zijn.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:40
    Jorgensen*
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21871
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:44
    Jørgensen ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:49
    Te lui om het tekentje te zoeken ;).
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21871
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:50
    Dan ben je wel heel erg lui zeg. Alt GR (Rechter Alt) + l
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:52
    Zit niet achter de pc 😉😉😉
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    woensdag 20 juni 2018 om 00:14
    Dan is het nog makkelijker... Gewoon langer op de o drukken...
    Vind ik leuk
    Stranger +5111
    woensdag 20 juni 2018 om 00:23
    Weer wat geleerd!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:52
    P.s lui altijd...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:51
    😁😁😁😁😁😂👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:48
    Jurgenson
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:11
    Zoon van Jurg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:48
    Haha, en uiteindelijk heeft van geel alleen de oogschaduw van zijn vrouw bij in plaats van zijn schaduwlijstje
    Vind ik leuk
    Nuance +9066
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:03
    Geen veranderlijke wereld dan die van voetbal.
    Vind ik leuk
    Fooligan +1026
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:40
    En die had je voor 17 mln kunnen verkopen.... Daar heeft Van Geel de plank mis geslagen om perse 20 te vragen. Hij had bijvoorbeeld voor 6 Sol kunnen kopen en die had ook weer met winst verkocht kunnen worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:10
    Hij gaat nog steeds voor 20+ weg hoor. Gelukkig kijken scouts niet naar 1 of 2 mindere wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5851
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:29
    In de winterstop zat het gevoel van het seizoen daarvoor nog in iedereens geheugen. Maar wat heeft Jørgensen dit seizoen laten zien waarom clubs 20 miljoen zouden betalen?
    Hopelijk speelt ie komende wedstrijd beter maar anders wordt het een lastig verhaal
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    woensdag 20 juni 2018 om 00:16
    Je krijgt zo wel een one day fly sticker op je hoofd.. Maar dat 20 niet haalbaar is lijkt me prima, maar 15 moet nog wel lukken.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:37
    Groot gelijk hebben ze bij Feyenoord diks is niks.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:52
    ❌❌❌
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:25
    💚⚪️💚
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:32
    💚💭💚💔
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12711
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:38
    Inherent dat er spelers vertrekken bij Feyenoord ? Nou, op basis van afgelopen seizoen niet..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:40
    Diks weg bilal weg. Nou jones nog.

    Hopelijk blijft diks weg.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:46
    leuk van Geel. we hebben de zaken op orde. hoeveel punten achterstand had je ook al weer

    met dit elftal ga je het echt niet redden om mee te doen om de titel
    Vind ik leuk
    Stranger +5111
    woensdag 20 juni 2018 om 00:27
    Het seizoen voordat ze kampioen werden stonden ze ook zo' n 20 punten achter dus wat wil je zeggen ?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:48
    "dat betekent dat ze meer gaan presteren en veel beter worden"

    Dat is geen feit, dat kun je hooguit hopen.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:52
    Schaduwlijst?? Daar zal Lucky Luke ook wel op staan..... (pff, niet grappig)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:56
    😂😂😂😂 ehm nee. 😑😐😶
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:56
    Lucky Luke ???? Dat is de bijnaam voor Ajax supporters
    jullie rennen namelijk sneller dan jullie eigen schaduw ;-)
    Vind ik leuk
    danny9874 +2353
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:04
    En ik ren het snelst als ik ongevraagd achterna word gelopen door totaal idiote, met knuppels in de hand schreeuwende hersenlozen die m'n gebit er uit willen rossen terwijl ik eigenlijk alleen kwam om een wedstrijd te zien....
    Vind ik leuk
    Stranger +5111
    woensdag 20 juni 2018 om 00:30
    Dan heb je er wel ongevraagd ik heb nog nooit ME ets gezien die op mensen insloegen die niet in de buurt van rellen waren;-)
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:04
    Mij lijkt dat Van Geel zo anno 2014 is, betekent weer een schaduwlijst met middelmaat. Nieuw elan is harder nodig dan een ( te) duur nieuw stadion, dus zwaai Van Geel uit en laat de ex bondcoach van onze honkbalploeg de komende 5 jaar de kar trekken
    Vind ik leuk
    Patje41 +771
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:21
    Haha inherrent aan feijenoord dat er spelers weg gaan..... gebeurd zelden volgens mij dat er spelers vrijwillig weg gaan
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    woensdag 20 juni 2018 om 00:18
    Hihi
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:49
    Ook de kop van deze topic deugt weer voor geen meter. Je denkt eerst, maar wat zeg je nou, man, dat geldt toch voor alle clubs?

    En dan ga je het stukje lezen en dan blijkt dat hij dat ook gewoon zegt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:13
    Zoals altijd... duidelijke teksten.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +344
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:19
    Typisch Feyenoord, wij kijken altijd in eerst instantie naar eigen jeugd en dat heeft ons géén windeieren gelegd???
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    woensdag 20 juni 2018 om 00:20
    Nee, sinds van Geel er zit is er aardig wat eigen jeugd doorgekomen. Daar hebben ze sinds lange tijd weer een positief eigen vermogen aan over gehouden.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +344
    woensdag 20 juni 2018 om 00:59
    Dat staat niet hierboven.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    woensdag 20 juni 2018 om 10:54
    Wat dan wel?
    Vind ik leuk
    Chebaisit +344
    woensdag 20 juni 2018 om 11:12
    Dat schrijf ik juist met een knipoog wel te verstaan.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6457
    woensdag 20 juni 2018 om 21:48
    De eerste of de tweede...
    Vind ik leuk
    Bocajuun +501
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:46
    Mischien die man van Roda halen die midmid
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1936
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:48
    Zullen weinig feijenoorders rouwig om zijn lijkt me haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:58
    Ik verwacht minstens een snelle aanvallert uit Slowakije ofzo waar heel Europa achteraan zit
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9470
    woensdag 20 juni 2018 om 07:09
    Wij hebben inderdaad genoeg animo om op die positie te kunnen spelen .
    En ik ben blij dat Van Geel de optie tot koop niet ligt voor Kevin Diks
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9873
    woensdag 20 juni 2018 om 08:34
    Van Geel kan natuurlijk ook zeggen; we hebben de slechtste spelers verkocht en in de spelers waarover wij tevreden zijn heeft niemand interesse.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:59
    Jorgensen is een goede spits voor de eredivisie, mits in vorm..niet verkopen dus.
    Zijn vervanger is even duur!
    Van Persie goed voor maximaal 10 wedstrijden.
    Vente (nog) niet klaar ervoor
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:06
    Ik lees weer en hoop onzinnige reacties op dit artikel. Denk idd dat Feyenoord de boel goed op de rails heeft staan,of het goed genoeg is dat zien we aan eind vh seizoen wel. Ik hoorde vandaag Ten Hag zeggen dat hij voor iedere linie nog op versterking hoopte en dit terwijl ze al voor iedere linie een speler gekocht hebben.......Mocht het daar aan het begin vh seizoen niet lopen dan moet ik het nog zien hoe het met Ten Hag gaat, heb namelijk totaal niet het idee dat er rust heerst Verder is het bij Psv toch ook afwachten na het vertrek van Brands en waarschijnlijk Cocu.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws