'Cocu mag bij Fenerbahçe hopen op Liverpool-aanvaller: vraagprijs van 17 miljoen'

    'Cocu mag bij Fenerbahçe hopen op Liverpool-aanvaller: vraagprijs van 17 miljoen'

    dinsdag 19 juni 2018 om 23:11

    Phillip Cocu krijgt komend seizoen bij Fenerbahçe wellicht de beschikking over Daniel Sturridge. Volgens The Times staat de 28-jarige aanvaller in de belangstelling van de Turkse topclub.

    Sturridge heeft weinig toekomst meer bij Liverpool en mag voor zeventien miljoen euro vertrekken, zo meldt de Britse kwaliteitskrant. Het afgelopen seizoen werd hij na de winter al verhuurd aan West Bromwich Albion, maar die overgang viel door een blessure grotendeels in het water. Naast Fenerbahçe heeft ook de Spaanse subtopper Sevilla interesse getoond, weet The Times.

    De 26-voudig Engels international is sinds begin 2013 actief op Anfield. The Reds namen hem destijds over van concurrent Chelsea. Mocht Sturridge voor Fenerbahçe kiezen, dan krijgt hij waarschijnlijk te maken met Cocu. De Nederlandse oefenmeester zou zijn ja-woord al hebben gegeven aan de grootmacht uit Istanbul. Fener moet nog wel een akkoord bereiken met PSV.

    Plaats een reactie

    MichPSV +4906
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:14
    Kan je beter Luuk halen voor die prijs dan weet je zeker dat je garantie hebt voor goals en is niet te lui om te werken.
    Vind ik leuk
    PRICE +18629
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:19
    Geruchten,eerst Locadia,dan Luuk de Jong nu deze weer.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1332
    woensdag 20 juni 2018 om 02:35
    En Cocu zit er nog niet eens......
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:28
    @GREY/WITHE

    Geruchten zijn WC roddels en die moet je gelijk doorspoelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 03:29]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 06:44
    dit lijkt mij ook best wel weinig geld voor een aanvaller en engels international van deze leeftijd ook al is ie veel gebleseerd gezien andere absurde transferbedragen
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:29
    Luuk de Jong een garantie voor goals? Ahaa, zet je PSV-BRIL eens af knulletje.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4906
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:31
    Ga jij eens PSV kijken knulletje
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:36
    Nee, ik houd niet van jullie schijtbakkenvoetbal. Zelfs jullie samenvattingen doen pijn aan de ogen van vele voetballiefhebbers.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 02:00
    Heb respect voor de beste voetbal club knul
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1332
    woensdag 20 juni 2018 om 02:36
    Heet jij toevallig GJ Verbeek?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:33
    @DeParelvanhetZuiden

    Ik had het net over WC roddel en je mag het gelijk doorspoelen met schijtbakjenvoetbal en de roddel.Gebruik ook AJAX WCeend na het gebruik en WC verfrisser.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 06:53]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Dat heb ik nou met alles wat met breda te maken heeft
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1674
    woensdag 20 juni 2018 om 08:18
    Je kijk dus wel
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:43
    Graag onderbouwen waarom jij zo dom reageerd
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:46
    Dom en reageerD in 1 zin? Jij bent niet het helderste lampje uit Eindhoven zeker?
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:29
    Uuuuhm. In het seizoen 2016-2017 maakte hij er als PSV-spits 8 in 32 wedstrijden.

    Afgelopen seizoen waren dat er 12 in 28 wedstrijden.

    In Mönchengladbach en in Newcastle waren ze wel uitermate tevreden over Luuk. Bij Gladbach maakte hij er in 2013-2014 in 13 wedstrijden 0 en in hetzelfde seizoen voor Newcastle in 12 potjes maar liefst 0.
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 00:02
    Ja met Luuk heb je bijna de garantien de nul te houden.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12626
    woensdag 20 juni 2018 om 03:38
    Maar Luuk werkt wel heel hard! Hahaha de lat in Eindhoven is lachwekkend.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    woensdag 20 juni 2018 om 06:05
    Zo lachwekkend zelfs dat Luuk in zijn 4 jaar PSV 3x landskampioen geworden is en 2 x de Cruijff schaal gewonnen .
    Dat is meer dan wat heel die selectie bij elkaar van jullie de laatste 4 jaar bij elkaar gevoetbald hebben.

    Inderdaad lachwekkend ......... die reacties vanuit jullie struisvogel hoekje
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:06
    Dementie? Dat je maar 4 jaar kan terugdenken.

    Luuk een garantie voor doelpunten noemen is niet vragen, maar schreeuwen om reacties. Die 3 titels in 4 jaar ten spijt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:07]
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    woensdag 20 juni 2018 om 09:32
    We hebben het hier over de jong die is 4 jaar bij PSV waarom dan verder terug denken? Is dat vanwege jullie 0,0 score?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:39
    Jij haalt Ajax erbij en het ging ook over Luuk in Engeland en Duitsland.
    Wel bij de les blijven hè!
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    woensdag 20 juni 2018 om 13:48
    Nee hoor ik heb het woord Ajax niet genoemd.
    Bovendien heb ik het ook nergens over de periode Luuk de jong in het buitenland , maar over de Luuk de jong bij PSV . Wel bij de les blijven en beter lezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:56
    Niet genoemd maar wel er naar verwezen, best kinderachtig hoe je nu reageert.
    Jij reageert toch ergens op, en die discussie begon over de carrière van Luuk zoals ik net aangaf.
    Begin ff met lezen bij de reactie van “gelijkspelletje”.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139257
    woensdag 20 juni 2018 om 15:29
    Mijn reactie is op jcjwc
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2003
    woensdag 20 juni 2018 om 06:57
    Moet je nagaan in Amsterdam ligt de lat nog lager. Vier jaren droog doet vast pijn
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:46
    De hele club in Amsterdam is lachwekkend, net als die mongool sjaak swart
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:54
    Luuk de jong mag de veters nog niet strikken van sturridge
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    woensdag 20 juni 2018 om 00:59
    Scheelt dat Sturridge zijn veters niet al te vaak gestrikt hoeven te worden. Vaker geblesseerd dan fit.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 01:01
    Moet je nagaan Al is hij niet fit nog steeds 2klasses beter
    Vind ik leuk
    R2 +4811
    woensdag 20 juni 2018 om 01:07
    Achja, als Luuk bij PSV blijft, vind ik dat helemaal prima.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2866
    woensdag 20 juni 2018 om 06:19
    Luuk is geen uithangbord voor fener...
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +117
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Geblesseerd zijn is iets anders dan te lui om te werken.
    Als Studge speelt, heb je ook garantie voor goals. In het seizoen dat hij fit was (2012/2013 dacht ik) scoorde hij gemiddeld de meeste doelpunten per aantal minuten ooit van alle Liverpool spitsen.
    Sturridge is zoveel klasses beter
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:16
    Voor dat geld kan ie lozano waarschijnlijk ook meenemen uit eindhoven.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:35
    Jij kan de lachgas beter laten staan.
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:56
    Hoezo Kluivert doet ook maar circa 17 miljoen is drie jaar jonger dus meer restwaarde en hij speelt voor AJAX dus met dat bedrag mag psv zijn handjes dicht knijpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 02:04
    Hij kan wel voor Ajax spelen, maar Psv is kampioen geworden. Lozano kende een veeeel betere seizoen dan Kluivert. Kluivert was nog meer onzichtbaar dan Lozano. Ook helpt het mee dat Lozano een international is en regelmatig in de basis staat bij Mexico. Onlanga nog een goede wedstrijd gespeeld tegen Duitsland. Als hij die vorm doortrekt, moeten mensen zich schamen als ze maar slechts 17 miljoen bieden
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12626
    woensdag 20 juni 2018 om 03:41
    Als Mexico de volgende ronde eruit vliegt is Lozano ineens weer minder waard. Ik lees een hoop als dit als dat, Psvers geven af op het ophemelen van Ajax talenten maar Lozano is ondertussen al verheven tot god en moet 80miljoen kosten. Ze zijn in Eindhoven na 1 kampioenschap al arroganter dan de recordkampioen van Nederland Ajax.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 05:42
    Houd nou eens op joh met je recordkampioen lachwekkend , psv doet al 30 jaar niet onder van ajax .
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:00
    Nog steeds de record kampioen zoals je die in elk land hebt dat zeg je alleen om dat je eigen clubje dat niet is
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 10:36
    Nou volgens mij doen ze wel onder want na 88(precies 30 jaar terug) hebben jullie Europees helemaaaaal niets meer klaargemaakt maar wij wonnen nog even een eufa cup,de Cl ,de Europese Supercup en werden ook nog even wereldkampioen.Daarnaast nog een paar finales gespeeld waar ze in Amsterdam dus wel aan toe komen maar in eindhoven dus niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:59
    Totaal andere tijd, maar dat is types Ajax teren op succes van vroeger hedendaags kunnen ze niks meer klaar maken.
    Zelfs hun eigen vrouw niet
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 12:36
    Na 98 is het europees al niks meer met ajax , psv voor het laatst in 2005 , ik had die ploeg van ajax van 95 weleens willen zien spelen tegen die van psv van 2005 .
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 12:59
    Ja dan was psv dus kansloos afgedroogd daar in eindhoven.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 14:58
    Ik denk dat dat wel mee zal vallen .
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 16:37
    Wat heeft PSV dan in 2005 gepresteerd, stonden die in ergens in een finale? Kan het nanelijk nergens vinden onder Google bij het ingeven van de succesen van PSV in 2005 zegt google namelijk er zijn geen resultaten gevonden die voldoen aan uw zoekcriteria .
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 22:19
    Halve finale tegen ac milan , op een haar na in de finale .
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 22:42
    Sorry maar halve finales daar gaat niemand op google om historie op te zoeken. Alleen finales zullen mensen zich bij blijven zoals bijv vorig jaar Ajax Man U.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 22:53
    Wat maak mij dat uit , ik onthoud het wel , die halve finale is veel knapper dan ajax vorig jaar waarin ze onderweg veel geluk hebben gehad .
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 23:13
    Schei toch uit man Ajax won verdiend tegen schalke en tegen Lyon en het waren wedstrijden waar de hele internationale pers met Lof over sprak.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:01
    Ja precies VOETBALSTAD van nederland is toch al de laatste 20 jaar Eindhoven
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:22
    Maar vind jij ook dat ze Lozano voor 'slechts' 17 miljoen moeten verkopen? Denk niet alleen aan het ophemelen ofzo, maar aan het geld. Overmars zou voor dezelfde speler veeeel meer vangen dan 17 miljoen
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 05:39
    Hahaha je zal zien voor hoeveel Lozano weg gaat . Met dat meer restwaarde moeten clubs een x mee ophouden want ze komen steeds bedrogen uit met die zogenaamde ajaxtoppers
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 10:39
    Bedrogen Ajax toppers? Eriksen,Alderweireld, Vertongen, Suárez,Sanchez doen het anders uitstekend in de PL en Primera Division.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 12:34
    Ik heb het over de laatste paar jaar , we leven nu ajaxsupportjes .
    Vind ik leuk
    Gerro +5488
    woensdag 20 juni 2018 om 12:58
    Dat zijn jongens van de laatste 5 a 6 jaar of ga je het nu per seizoen bekijken ipv 30 jaar.
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1633
    woensdag 20 juni 2018 om 22:23
    Het slaat nu door met de ajaxspelers , je ziet het nu met kluivertje is uiteindelijk maar 17 geworden , wat eigenlijk nog teveel is.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1138
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:16
    Overal wordt al geschreven dat Cocu de trainer van Fenerbahce is, maar er is toch nog helemaal niets zeker? Wanneer wordt het officieel gemaakt eigenlijk?
    Vind ik leuk
    PRICE +18629
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:20
    Zal eind deze week anders in t weekend wel rond zijn,alleen de hoofdrol speler Cocu daar hoor of zie je momenteel niks van.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 23:21]
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1138
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:23
    Ja ik ben benieuwd. Het zou niet de eerste transfer zijn die 99% zeker is en vervolgens toch niet doorgaat of nooit aan de orde is geweest. Ik ben benieuwd wat hij van Fenerbahce kan maken, hoewel ik de Turkse competitie totaal niet volg.
    Vind ik leuk
    PRICE +18629
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:26
    Is een verre regio,de grootste clubs ken je van naam maar volgen nee doe ik niet.
    Ben wel op vakantie in Istanbul geweest. Nieuwe stadion van Besiktas gezien dat is wel erg mooi.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1138
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:29
    Staan toch vooral bekend om hun emo-management. Hoewel ik vanochtend een artikel las over de nieuwe voorzitter van Fenerbahce. Hij wilde de club op een West-Europese manier gaan leiden. Met beleid in plaats van emotionele beslissingen. Dat zou een mooie omschakeling kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    PRICE +18629
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:33
    Idee dat Cocu echt word aangesteld met intenties iets neer te zetten voor de langere termijn.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1332
    woensdag 20 juni 2018 om 02:37
    Heeft onderweg in het vliegtuig zeker geen Wi-Fi of 4G...
    Vind ik leuk
    RtdDub +9580
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:17
    Als je het dan toch over een man van glas hebt... Daniel Sturridge.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:21
    Arnold Schwarzenegger. Ook zo eentje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:23
    Blondie had zelfs een hart van glas
    Vind ik leuk
    Quareck +6318
    woensdag 20 juni 2018 om 00:35
    De poema’s hadden er dan weer een van hout..
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1501
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:27
    Robben litmanen bale
    Vind ik leuk
    Bocajuun +116
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:42
    Ik wil gewoon tuuteren
    Vind ik leuk
    haarlemx +422
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:43
    Geblesseerd...
    Vind ik leuk
    Demi +250
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:55
    Haal sturridge aub op.. scheelt liverpool een hoop salariskosten!!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18511
    woensdag 20 juni 2018 om 05:48
    Spanje / Turkije...Spanje / Turkije....lekker bij Sevilla gaan ballen als je de kans krijgt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 05:48]
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2866