'Cocu mag bij Fenerbahçe hopen op Liverpool-aanvaller: vraagprijs van 17 miljoen'

'Cocu mag bij Fenerbahçe hopen op Liverpool-aanvaller: vraagprijs van 17 miljoen'

Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 23:11di 19-06-2018 om 23:11

Phillip Cocu krijgt komend seizoen bij Fenerbahçe wellicht de beschikking over Daniel Sturridge. Volgens The Times staat de 28-jarige aanvaller in de belangstelling van de Turkse topclub.

Sturridge heeft weinig toekomst meer bij Liverpool en mag voor zeventien miljoen euro vertrekken, zo meldt de Britse kwaliteitskrant. Het afgelopen seizoen werd hij na de winter al verhuurd aan West Bromwich Albion, maar die overgang viel door een blessure grotendeels in het water. Naast Fenerbahçe heeft ook de Spaanse subtopper Sevilla interesse getoond, weet The Times.

De 26-voudig Engels international is sinds begin 2013 actief op Anfield. The Reds namen hem destijds over van concurrent Chelsea. Mocht Sturridge voor Fenerbahçe kiezen, dan krijgt hij waarschijnlijk te maken met Cocu. De Nederlandse oefenmeester zou zijn ja-woord al hebben gegeven aan de grootmacht uit Istanbul. Fener moet nog wel een akkoord bereiken met PSV.

Plaats een reactie

Gerro +8466
dinsdag 19 juni 2018 om 23:16
Voor dat geld kan ie lozano waarschijnlijk ook meenemen uit eindhoven.
Vind ik leuk
Karakter1 +1325
dinsdag 19 juni 2018 om 23:16
Overal wordt al geschreven dat Cocu de trainer van Fenerbahce is, maar er is toch nog helemaal niets zeker? Wanneer wordt het officieel gemaakt eigenlijk?
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 19 juni 2018 om 23:17
Als je het dan toch over een man van glas hebt... Daniel Sturridge.
Vind ik leuk
dinsdag 19 juni 2018 om 23:21
Arnold Schwarzenegger. Ook zo eentje.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
dinsdag 19 juni 2018 om 23:23
Blondie had zelfs een hart van glas
Vind ik leuk
Quareck +7454
woensdag 20 juni 2018 om 00:35
De poema’s hadden er dan weer een van hout..
Vind ik leuk
Johnny Cash +8843
dinsdag 19 juni 2018 om 23:27
Robben litmanen bale
Vind ik leuk
Bocajuun +907
dinsdag 19 juni 2018 om 23:42
Ik wil gewoon tuuteren
Vind ik leuk
haarlemx +430
dinsdag 19 juni 2018 om 23:43
Geblesseerd...
Vind ik leuk
Demi +338
dinsdag 19 juni 2018 om 23:55
Haal sturridge aub op.. scheelt liverpool een hoop salariskosten!!!
Vind ik leuk
wattenstaafje +23626
woensdag 20 juni 2018 om 05:48
Spanje / Turkije...Spanje / Turkije....lekker bij Sevilla gaan ballen als je de kans krijgt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 05:48]
Vind ik leuk