'Cocu mag bij Fenerbahçe hopen op Liverpool-aanvaller: vraagprijs van 17 miljoen'

    'Cocu mag bij Fenerbahçe hopen op Liverpool-aanvaller: vraagprijs van 17 miljoen'

    Phillip Cocu krijgt komend seizoen bij Fenerbahçe wellicht de beschikking over Daniel Sturridge. Volgens The Times staat de 28-jarige aanvaller in de belangstelling van de Turkse topclub.

    Sturridge heeft weinig toekomst meer bij Liverpool en mag voor zeventien miljoen euro vertrekken, zo meldt de Britse kwaliteitskrant. Het afgelopen seizoen werd hij na de winter al verhuurd aan West Bromwich Albion, maar die overgang viel door een blessure grotendeels in het water. Naast Fenerbahçe heeft ook de Spaanse subtopper Sevilla interesse getoond, weet The Times.

    De 26-voudig Engels international is sinds begin 2013 actief op Anfield. The Reds namen hem destijds over van concurrent Chelsea. Mocht Sturridge voor Fenerbahçe kiezen, dan krijgt hij waarschijnlijk te maken met Cocu. De Nederlandse oefenmeester zou zijn ja-woord al hebben gegeven aan de grootmacht uit Istanbul. Fener moet nog wel een akkoord bereiken met PSV.

    Plaats een reactie

    MichPSV +8761
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:14
    Kan je beter Luuk halen voor die prijs dan weet je zeker dat je garantie hebt voor goals en is niet te lui om te werken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:29
    Luuk de Jong een garantie voor goals? Ahaa, zet je PSV-BRIL eens af knulletje.
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:31
    Ga jij eens PSV kijken knulletje
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:36
    Nee, ik houd niet van jullie schijtbakkenvoetbal. Zelfs jullie samenvattingen doen pijn aan de ogen van vele voetballiefhebbers.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 02:00
    Heb respect voor de beste voetbal club knul
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 03:33
    @DeParelvanhetZuiden

    Ik had het net over WC roddel en je mag het gelijk doorspoelen met schijtbakjenvoetbal en de roddel.Gebruik ook AJAX WCeend na het gebruik en WC verfrisser.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 06:53]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Dat heb ik nou met alles wat met breda te maken heeft
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:37]
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2165
    woensdag 20 juni 2018 om 08:18
    Je kijk dus wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:29
    Uuuuhm. In het seizoen 2016-2017 maakte hij er als PSV-spits 8 in 32 wedstrijden.

    Afgelopen seizoen waren dat er 12 in 28 wedstrijden.

    In Mönchengladbach en in Newcastle waren ze wel uitermate tevreden over Luuk. Bij Gladbach maakte hij er in 2013-2014 in 13 wedstrijden 0 en in hetzelfde seizoen voor Newcastle in 12 potjes maar liefst 0.
    Vind ik leuk
    Gerro +6690
    woensdag 20 juni 2018 om 00:02
    Ja met Luuk heb je bijna de garantien de nul te houden.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14431
    woensdag 20 juni 2018 om 03:38
    Maar Luuk werkt wel heel hard! Hahaha de lat in Eindhoven is lachwekkend.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171283
    woensdag 20 juni 2018 om 06:05
    Zo lachwekkend zelfs dat Luuk in zijn 4 jaar PSV 3x landskampioen geworden is en 2 x de Cruijff schaal gewonnen .
    Dat is meer dan wat heel die selectie bij elkaar van jullie de laatste 4 jaar bij elkaar gevoetbald hebben.

    Inderdaad lachwekkend ......... die reacties vanuit jullie struisvogel hoekje
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:06
    Dementie? Dat je maar 4 jaar kan terugdenken.

    Luuk een garantie voor doelpunten noemen is niet vragen, maar schreeuwen om reacties. Die 3 titels in 4 jaar ten spijt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:07]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171283
    woensdag 20 juni 2018 om 09:32
    We hebben het hier over de jong die is 4 jaar bij PSV waarom dan verder terug denken? Is dat vanwege jullie 0,0 score?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:39
    Jij haalt Ajax erbij en het ging ook over Luuk in Engeland en Duitsland.
    Wel bij de les blijven hè!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171283
    woensdag 20 juni 2018 om 13:48
    Nee hoor ik heb het woord Ajax niet genoemd.
    Bovendien heb ik het ook nergens over de periode Luuk de jong in het buitenland , maar over de Luuk de jong bij PSV . Wel bij de les blijven en beter lezen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:56
    Niet genoemd maar wel er naar verwezen, best kinderachtig hoe je nu reageert.
    Jij reageert toch ergens op, en die discussie begon over de carrière van Luuk zoals ik net aangaf.
    Begin ff met lezen bij de reactie van “gelijkspelletje”.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171283
    woensdag 20 juni 2018 om 15:29
    Mijn reactie is op jcjwc
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    woensdag 20 juni 2018 om 06:57
    Moet je nagaan in Amsterdam ligt de lat nog lager. Vier jaren droog doet vast pijn
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 00:54
    Luuk de jong mag de veters nog niet strikken van sturridge
    Vind ik leuk
    R2 +5127
    woensdag 20 juni 2018 om 00:59
    Scheelt dat Sturridge zijn veters niet al te vaak gestrikt hoeven te worden. Vaker geblesseerd dan fit.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 01:01
    Moet je nagaan Al is hij niet fit nog steeds 2klasses beter
    Vind ik leuk
    R2 +5127
    woensdag 20 juni 2018 om 01:07
    Achja, als Luuk bij PSV blijft, vind ik dat helemaal prima.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 06:19
    Luuk is geen uithangbord voor fener...
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +178
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Geblesseerd zijn is iets anders dan te lui om te werken.
    Als Studge speelt, heb je ook garantie voor goals. In het seizoen dat hij fit was (2012/2013 dacht ik) scoorde hij gemiddeld de meeste doelpunten per aantal minuten ooit van alle Liverpool spitsen.
    Sturridge is zoveel klasses beter
    Vind ik leuk
    Gerro +6690
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:16
    Voor dat geld kan ie lozano waarschijnlijk ook meenemen uit eindhoven.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:16
    Overal wordt al geschreven dat Cocu de trainer van Fenerbahce is, maar er is toch nog helemaal niets zeker? Wanneer wordt het officieel gemaakt eigenlijk?
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:17
    Als je het dan toch over een man van glas hebt... Daniel Sturridge.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:21
    Arnold Schwarzenegger. Ook zo eentje.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:23
    Blondie had zelfs een hart van glas
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    woensdag 20 juni 2018 om 00:35
    De poema’s hadden er dan weer een van hout..
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5153
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:27
    Robben litmanen bale
    Vind ik leuk
    Bocajuun +501
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:42
    Ik wil gewoon tuuteren
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:43
    Geblesseerd...
    Vind ik leuk
    Demi +292
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:55
    Haal sturridge aub op.. scheelt liverpool een hoop salariskosten!!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21482
    woensdag 20 juni 2018 om 05:48
    Spanje / Turkije...Spanje / Turkije....lekker bij Sevilla gaan ballen als je de kans krijgt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 05:48]
    Vind ik leuk