'Bayern meldt zich na deal van '50 à 60 miljoen' onmiddellijk bij Ajax'

    'Bayern meldt zich na deal van '50 à 60 miljoen' onmiddellijk bij Ajax'

    woensdag 20 juni 2018 om 07:20

    Mocht Jérôme Boateng inderdaad vertrekken bij Bayern München, dan weet de kampioen van Duitsland precies wie zijn opvolger moet worden in de Allianz Arena. Matthijs de Ligt staat met stip bovenaan het verlanglijstje van Bayern. 

    Boulevardkrant Sport Bild schrijft dat woensdag. De 29-jarige Boateng, momenteel met Duitsland actief op het WK in Rusland, liet aan het einde van afgelopen seizoen blijken dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. De verdediger zou in de belangstelling staan van onder meer Juventus en Paris Saint-Germain. Voor een bedrag van 50 à 60 miljoen is Boateng af te halen in Zuid-Duitsland.

    Bij een vertrek van de oud-speler van Hamburger SV en Manchester City is de leiding van Bayern van plan om Niklas Süle te promoveren naar de basiself. Afgelopen seizoen zat de international nog vaak op de bank. Een groot deel van de opbrengst van Boateng wordt geïnvesteerd in een nieuwe, talentvolle stopper. De Ligt is hét toptarget van Der Rekordmeister, weet Sport Bild. 

    De Oranje-international staat in de belangstelling van vrijwel de gehele Europese top. Ook Man City, Juventus en FC Barcelona worden aan De Ligt gelinkt. De tiener heeft bij Ajax een contract tot medio 2021.

    Poll

    Is Bayern de ideale club voor De Ligt?

    (8933 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nightcrawler +5287
    woensdag 20 juni 2018 om 07:22
    Maak 75 miljoen over en je hebt hem
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:26
    75 miljoen voor de speler die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat Nederland niet te bewonderen is op het WK.
    Die jongen zou best talent hebben, maar maakt veel te veel fouten.
    Laat hem eerst, net zoals Vertonghen uitblinken in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Moa +3608
    woensdag 20 juni 2018 om 10:48
    Inderdaad, de Ligt is een grote belofte maar belofte maakt schuld. Laat hem die eerst maar eens inlossen en dan als een grote meneer naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11783
    woensdag 20 juni 2018 om 11:50
    Het niet halen van het WK afschuiven op de Ligt. Ja man, daardoor zijn we er niet..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:01
    Het niet halen van het WK is niet zozeer de schuld van de Ligt.
    Blind had hem gewoon nooit mogen selecteren voor de cruciale wedstrijden.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:42
    Wat jij zegt. Allereerst had hij nooit geselecteerd mogen worden. Helaas is het nog steeds zo, als je 3 wedstrijden in Ajex 1 hebt gespeeld, dan ben je al klaar voor het "grote oranje".
    Hij maakte toch wel cruciale fouten, die bij Bayern en Barcelona dodelijk zijn voor je carrière.

    Ik hoop dat hij uiteindelijk het niveau van Ramos en Piqué haalt. Goed voor Nederland.
    Vind ik leuk
    abraksas +1170
    woensdag 20 juni 2018 om 11:54
    Wow, hij is er persoonlijk voor verantwoordelijk? Niet alle andere keren dat Nederland hopeloos gefaald heeft, nee enkel en alleen zijn slechte debuut is de reden.
    Je weet toch hopelijk wel dat Nederland meer dan 1x puntverlies geleden heeft he? Dat ze meer dan 1x zwaar door de mand gevallen zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:56
    "Je mag het De Ligt niet kwalijk nemen dat hij fouten maakt. Hij is immers nog jong"; "Ik ken hem uit de jeugdopleiding van Ajax en weet wat hij in zijn mars heeft"; "En Oranje is een prima leerschool voor hem, waardoor hij zich nog verder kan ontwikkelen."

    Het zijn niet mijn teksten. Ik heb ze wel, als serieuze analysepraat, langs zien komen ;);)
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1296
    woensdag 20 juni 2018 om 12:18
    Das ungeheuer, dat vind ik een mankement, oranje als leerschool zien. Daarvoor zijn de clubs. Bij oranje moet je er gewoonstaan, en daar heeft hij (met 8 anderen en de slechtste bondscoach ooit) gefaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:26
    Breek me de bek niet open ;)
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1296
    woensdag 20 juni 2018 om 12:28
    Of juist wel. In de lokale kroeg met een biertje, kijkend naar het WK.
    Maar hoe meer ik drink, hoe slapper ik kul. Soms benader ik zelfs mijn VP niveau.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3204
    woensdag 20 juni 2018 om 13:09
    Ik vind het echt onzin wat jij zegt.
    De ligt heeft er niet voor gezorgd dat wij niet op het wk zijn.
    Voetbal is een team sport, deze jongen werd voor de leeuwen gegooid in een elftal wat gewoon totaal niet draaide.
    Zelfs Ronaldo had oranje niet kunnen plaatsen met zijn kwaliteiten omdat de rest eromheen faalde.
    Vind ik leuk
    Iggy +3628
    woensdag 20 juni 2018 om 14:49
    Wat een lulkoek!
    Vind ik leuk
    Gerro +6155
    woensdag 20 juni 2018 om 16:33
    Idd laat hem eerst maarneens wekelijks uitblinken in de eredivisie en een eindronde met oranje spelen. We hebben alle kunnen zien hoe het met Bazoer verlopen is die dacht ook even in Duitsland te slagen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:08
    Wat een gelul zeg . Ik hoop dat je meer verstand heb van andere zaken .
    Vind ik leuk
    Snapje? +5207
    woensdag 20 juni 2018 om 12:02
    Boateng de verdediger die keert als een vrachtwagen...De Ligt is veel beter...slimme deal van Bayern
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:45
    De Ligt beter? Die jongen maakt volop fouten in de Eredivisie, ook tegen clubs als Excelsior. Dit wordt bij Bayern echt niet geaccepteerd.

    (kijk maar hoeveel Hummels aan kritiek heeft gehad. Was in potentie de beste verdediger van de wereld)
    Vind ik leuk
    Snapje? +5207
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
    Ja beter ja!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:23
    Weet waar je aan begint middelmatige speler
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5034
    woensdag 20 juni 2018 om 07:24
    Vandaar ook dat de hele wereld hem wilt.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:27
    Maar het bedrag is absurd hoog. Boateng is al voor 50 a 60 op te halen. Die staat er ook direct. Dat is met te ligt nog afwachten
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:31
    Boateng gaat korter mee.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16611
    woensdag 20 juni 2018 om 07:37
    Die is dan ook al 29
    Vind ik leuk
    Jozef +36174
    woensdag 20 juni 2018 om 09:03
    Serieus? Probeer je dat 'te Ligt' grapje nu nog steeds?

    Gek toch dat de complete top hem wil.

    Oh ja, dat is verzonnen natuurlijk... Ik vrees maar een ding en dat is dat het klopt. Liefst zie ik hem nog vier jaar bij Ajax. Dan heeft hij de perfecte leeftijd voor een overgang... Maar ik vrees het ergste. Natuurlijk omdat ze stront in hun ogen hebben....
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    woensdag 20 juni 2018 om 09:10
    Alle bedragen zijn tegenwoordig absurd hoog voor welke spelers dan ook. van Dijk kostte geloof ik 85. De Ligt is inmiddels al een jaar International en speelde op zijn 17e al een seizoen UEFA-cuptoernooi met finale. Alle Europese topclubs volgen hem dat zal dus een reden kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    woensdag 20 juni 2018 om 10:16
    250 miljoen voor Neymar is ook absurd vandaar dat Ajax marktconform bezig is.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8457
    woensdag 20 juni 2018 om 10:28
    Met Neymar koop je ook het merk.de merchandise van Neymar verkoopt als een tierelier wereldwijd.hoor niemand buiten ajacieden zeggen ik ga me een tshirtje van de Ligt aanschaffen,ook niet als hij voor Bayern speelt
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    woensdag 20 juni 2018 om 12:09
    Die 250 miljoen excl. dat megasalaris zal in geen 100 jaar terug verdiend worden maar hij word betaald met oliedollars.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8457
    woensdag 20 juni 2018 om 15:59
    Eerder dan 60
    Miljoen voor iemand die buiten nederland niemand kent
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    donderdag 21 juni 2018 om 11:34
    Onder welke steen kom jij vandaan? Buiten Europa kent niemand hem, ga je huiswerk wat beter doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 09:45
    Als hij bij bayern speelt loopt het ook als een tierelier.
    Al dat gelul over 1 speler .
    weet je wat het is "jaloezie" Geen speler die vanuit Nederland vertrekt die meer opbrengt dan de de Ligt.
    Toeval of niet kijk nou eens wat voor belangstelling er is voor de spelers bij Ajax.
    Het maakt niet uit voor welke club je voorkeur uit gaat maar al dat negatieve gelul dat is toch iets wat supporters van andere clubs graag meedelen.
    Laat je hart eens spreken en doe niet zo negatief over de voetballers van Nederlandse clubs.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1478
    woensdag 20 juni 2018 om 10:21
    Die heb zeker 0 restwaarde de ligt kan nog weleens veel duurder worden op termijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:17
    Wat allemaal wel niet kan
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Ik had liever dat hij naar Manchester United ging.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:37
    Zelfs rashford en martial krijgen daar amper kansen onder de huidige trainer. Beter naar Bayern München.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:42
    @Ajax 2018

    Rashford en Martial zijn backups van Lukaku,Sanchez & Lingard en dat doet iedere club of heeft Ajax ook maar 11spelers.

    Dus praat niet iedereen achterna maar wacht tot je werkelijk inzicht krijgt van boven Kardinaal van Ajax.🤔
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:05
    Iedereen naar praten? Ik kijk normaal wekelijks naar de Premier League. waarom haal je Lukaku en Sanchez als je matrial en rashford hebt. De jeugd krijgt daar echt 0 kans. Denk je werkelijk dat een koop club als united ooit de jeugd een kans gaat geven? Doe normaal man.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37968
    woensdag 20 juni 2018 om 10:19
    Punt is dat je in de PL nauwelijks potjes hebt waarin je even wat spelers kunt 'uitproberen'. Rustig brengen is er gewoon niet echt bij.

    Clubs als Bayern en Barca spelen 60-70% van hun nationale wedstrijden tegen clubs die misschien zelfs onderdoen voor Ajax en PSV. In zulke potjes kan je de Ligt direct opstellen zonder een risico te nemen.

    Daarbij kan je moeilijk ontkennen dat Mourinho weinig doet met talentontwikkeling. Ik vind Rashford vooral echt een geweldenaar en die maakt imo veel te weinig minuten.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:54
    Jammer dat rashford en martrial niet haalbaar zijn voor Ajax. Echt twee fantastische spelers die hun geld waard zijn.
    Vind ik leuk
    buddha +8414
    woensdag 20 juni 2018 om 11:41
    mede mogelijk gemaakt door sanchez. met sanchez vond ik hem beter dan zonder. maar hij is absoluut niet slecht.
    Vind ik leuk
    AZjesse +2
    donderdag 21 juni 2018 om 01:00
    Wil*
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1430
    woensdag 20 juni 2018 om 09:03
    Hij heeft int. nog niks laten zien dus hij kan alleen maar op zijn bek gaan . Iedereen roept maar wat ,iedereen roept elkaar na ,wat een kudde dieren zijn het toch vreselijk.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5034
    woensdag 20 juni 2018 om 12:00
    Jij wist ook zeker dat Frenkie de Jong een Brabander is dus jij bent al helemaal niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:18
    Hij zou eerder een Brabander zijn dan een Amsterdammer
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:42
    jij bent de enige die dat zeg en vind!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20511
    woensdag 20 juni 2018 om 11:06
    Jij bent in alles beneden maat.
    Vind ik leuk
    Godin1 +904
    woensdag 20 juni 2018 om 07:23
    Bayern is een mooi club voor De Ligt. Ik vind Boateng minder aan het worden en De Ligt zie ik in staat om Boateng nu al te vervangen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:32
    Als je het artikel leest weet je meteen dat die niet gaat spelen... bij vertrek wordt Sule naar de basiself gepromoveerd. Ik zeg dus niet doen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    De Ligt is het enige Nederlandse toptalent, de vraag is alleen of het voor hem beter is om eerst nog een jaar of twee ergens te spelen
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    woensdag 20 juni 2018 om 09:12
    De enige?..en Frenkie de Jong dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:46
    Zeker ook een talent, maar als De Ligt 21 is, staat hij basis bij Europese topclub in plaats van basis Ajax...
    Vind ik leuk
    Pimman +2921
    woensdag 20 juni 2018 om 19:54
    Klopt dat is wel de verwachting.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Bla bla bla De Ligt bla bla bla
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18367
    woensdag 20 juni 2018 om 07:37
    Dit zou een mooie stap zijn voor de Ligt.
    Of ie er ook meteen gaat spelen is een 2e, maar bij Bayern zit er in ieder geval vaak een plan achter.
    Vind ik leuk
    Korm +33677
    woensdag 20 juni 2018 om 07:39
    Heerlijke positie voor Ajax, laat de clubs maar lekker elkaar overbieden!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8457
    woensdag 20 juni 2018 om 10:30
    Voor de aandeelhouders bedoel je dan toch of niet ? Voor Ajax en Ajacieden word het er niet beter op.
    Vind ik leuk
    Korm +33677
    woensdag 20 juni 2018 om 11:10
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    woensdag 20 juni 2018 om 07:40
    Maar hij is nog steeds niet weg...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:40
    Zijn naam zegt het al....Te ligt
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1273
    woensdag 20 juni 2018 om 07:47
    Boateng arsenal haal hem binnen
    Vind ik leuk
    ajaxdev +417
    woensdag 20 juni 2018 om 07:52
    De Ligt moet zich met ajax zien te kwalificeren voor europees voetbal. Mocht dat niet lukken dan begrijp ik dat de ligt weg wil maar nu niet aan de orde. Bovendien is De Ligt regelmatig ook aan het blunderen. Allemaal een beetje teveel aandacht voor dat soort talenten. Zelfde voor frenkie de jong. Heeft een paar goede wedstrijden gespeeld maar is verre van stabiel en zeker geen dragende speler. Kortom laat dit soort spelers nog minimaal 2 jaarbij ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    Corse996 +1247
    woensdag 20 juni 2018 om 09:19
    De Ligt kan ik nog enigszins inkomen. Maar dat gehype van De Jong ontgaat me volledig? Vind het een oke speler. Niet meer dan dat. Steekt er niet bovenuit ofzo, en met alle respect, als je dat in de Eredivisie niet eens lukt....
    Vind ik leuk
    ajaxdev +417
    woensdag 20 juni 2018 om 11:50
    Volgens de berichten uit spanje en wat ik net weer lees wordt frenkie als mega talent weggezet door de media
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:11
    Ik denk dat ik de WC nu doorspoel en Ajax wc eend gebruik.

    Nogmaals...een elftal bestaat uit 11 spelers niet zonder backup.Iedereen speeld en rouleerd.

    Naast een elftal moet je spelers achter de hand hebben.Je schrijft onzin en je schrijft iedereen achterna Kardinaal Ajax20182019 of moet je titel afnemen en je degraderen tot priester van AJAX.

    Gr,Paus van Manchester United
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:12
    Hier moet Ajax echt voor gaan liggen. Als je 18 jarigen al niet meer kan behouden dan kan je beter stoppen. Misschien eens met Bayern gaan praten over de mogelijkheid tot deelnemen in de Bundesliga. In de eredivisie kan je alleen nog maar verliezen. Zinkend schip.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4005
    woensdag 20 juni 2018 om 08:21
    Veels te vroeg maar waarschijnlijk onhoudbaar voor Ajax. Zonde, maar dat is hoe het tegenwoordig gaat
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    woensdag 20 juni 2018 om 08:24
    Ik ben benieuwd, Ajax wil (enigszins terecht) de hoofdprijs voor De Ligt en Bayern is niet een club die dat soort bedragen betaalt.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +191
    woensdag 20 juni 2018 om 08:25
    Je zou maar een seizoenskaart in 020 hebben. Elk jaar hetzelfde veel praatjes maar matige selectie als men start. Enkel de directie en aandeelhouders blij. Het gaat goed met het bedrijf. Nou gelukkig ben ik fan van een voetbalclub wat hopelijk nooit een beursgenoteerd bedrijf wordt. Ik wens al het publiek in 020 veel plezier komend jaar. Ik voorspel weer helemaal niets op geld op de bank na. 🤨😎
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:16
    Je hebt het over Ajax toch?
    Vind ik leuk
    Iggy +3628
    woensdag 20 juni 2018 om 14:51
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:28
    Niet voldoende 80 milj en niks minder !
    Vind ik leuk
    Muscles +712
    woensdag 20 juni 2018 om 08:35
    Goede club voor de Ligt......over een jaar
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11035
    woensdag 20 juni 2018 om 08:48
    Word weer een gevalletje mislukken in het buitenland vrees ik.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +405
    woensdag 20 juni 2018 om 08:54
    Als Boateng al 50 tot 60 miljoen kost dan levert De Ligt zeker 80 tot 90 miljoen op. Alleen is de vraag of Bayern wel genoeg geld heeft om De Ligt te kopen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:55]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25470
    woensdag 20 juni 2018 om 09:14
    De Ligt past perfect bij Bayern. Prima duo met Hummels.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:29
    Begrijp niets meer van die Duiteser. lachen om uit omdat Oranje niet aan het WK meedoet, vinden onze competitie van een Jip en Janneke niveau en toch zitten ze achter spelers van Ajax aan. Ra ra ra ben ich krank .... oder
    Vind ik leuk
    noblesse +812
    woensdag 20 juni 2018 om 09:46
    voor de bank,of wordt uitgeleend.
    Komt nog heel veel tekort voor de top..
    Wat voor idioot maakt de Ligt wijs ,dat hij dit niveau
    aankan.
    Hebben wij nu nog niet genoeg voorbeelde.
    Kijk alleen naar Klaassen/Clasie.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2399
    woensdag 20 juni 2018 om 09:48
    Wat een gekte. NL clubs moeten bij buitenlandse transfers meegaan in de gekte. Het voetbal gaat toch wel naar de kloten zoals het nu gaat kan het niet veel langer goed gaan
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29675
    woensdag 20 juni 2018 om 09:50
    Lekker 70 vragen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    woensdag 20 juni 2018 om 09:52
    De ligt gaat niet op de bank zitten bij Bayern.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +417
    woensdag 20 juni 2018 om 11:52
    Sterker hij wordt doorverhuurd
    Vind ik leuk
    kwartje50 +523
    woensdag 20 juni 2018 om 10:03
    je gaat 50-60 miljoen neerleggen voor een speler die er misschien over 2 jaar staat, had bayeren hoger ingeschat!
    Vind ik leuk
    hassel +705
    woensdag 20 juni 2018 om 10:34
    Onzin dit natuurlijk. Bayern kan wel wat beters krijgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:08
    Kom maar naar Bayern de Ligt.

    1 jaar bij Ajax en dan 1 jaar naar de subtop Bundesliga.
    Dan kan Bayern jou klaarstomen voor de top
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:16
    Matthijs kan zonder problemen nog 2 seizoenen voor Ajax spelen. Als hij daarna niet wil verlengen, wat heel jammer zou zijn, kan hij alsnog vertrekken. Ajax moet zijn sterkhouders zo lang mogelijk vasthouden om een sterk team te formeren en niet ieder seizoen opnieuw te moeten beginnen. Spelers hebben met hun volle verstand een contract getekend, dat is een bindende afspraak.
    Vind ik leuk
    De Hout +1669
    woensdag 20 juni 2018 om 11:27
    Boateng is wel een paar klassen beter dan Matthijs.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1690
    woensdag 20 juni 2018 om 11:29
    Wanneer stopt deze de Ligt soap nou eens. Het lijkt wel of ie 9 tweelingbroers heeft met dezelfde kwaliteiten want hij is zo'n beetje door elke topclub in Europa al een paar keer gekocht.
    Vind ik leuk
    kees ee +538
    woensdag 20 juni 2018 om 11:49
    als boateng gaat komt er waarschijnlijk een echte verdediger voor in de plaats, . . maar ook bayern heeft een tweede elftal en da's om te beginnen al mooi voor matthijs, . . beter dan bv een engelse club, in duitsland is "ausdauer" verplicht, en dat brengen ze hem daar dan echt wel bij. over de hier genoemde bedragen, . . grote onzin !!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    peinke +1994
    woensdag 20 juni 2018 om 11:59
    Mocht dit, mocht dat, in het geval dat dit gebeurd, dan dat en als er dan 60 miljoen is dan.... Pfffff, vermoeiend al die berichten voor die geweldige Ajax-spelers. Maar voorlopig is er nog niets geregeld. Maar ALS het gaat gebeuren, en ALS de Ajax-Moneymaker akkoord gaat, dan gebeurd er wat hoor. ALS ze dan maar wel de voorronde tegen die Oostenrijkers gaan halen. ALS dat niet het geval is, heb je niets aan al die miljoenen en kun je weer opnieuw beginnen. Tenminste, ALS die trainer daar dan nog zin aan heeft en ALS de supporters er dan nog trek in hebben. ,,ALS dat geen statement is!'' Maar wel tussen ,,''...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 12:00]
    Vind ik leuk
    R94 +1813
    woensdag 20 juni 2018 om 12:04
    De Ligt is beter dan Boateng, hij kan daar meteen in de basis. Schei toch uit man, fc plaat voor je kop. Geen enkele Eredivisie speler is op dit moment rijp voor de top, dat gat is immens.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5802
    woensdag 20 juni 2018 om 12:21
    Matthijs de Ligt is met de aankomende verjongingen bij o.a. Bayern en Barca onhoudbaar geworden bij Ajax. Hopelijk staat daar een prima vergoeding tegen over. Met Wöber en Schuurs hebben we een prima alternatief. Al ben ik bang dat als Matthijs weg is de kans op CL poulefase ook weg is!!
    Vind ik leuk
    rinirat +2220
    woensdag 20 juni 2018 om 12:40
    weer zo een onzin verhaal.
    Vind ik leuk
    14forever +8511
    woensdag 20 juni 2018 om 17:16
    Het fysieke spel in Duitsland zal hem wel liggen en daardoor zou hij wel eens in een keer een aantal grote stappen kunnen maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bayern meldt zich na deal van '50 à 60 miljoen' onmiddellijk bij Ajax'