'Bayern meldt zich na deal van '50 à 60 miljoen' onmiddellijk bij Ajax'

    'Bayern meldt zich na deal van '50 à 60 miljoen' onmiddellijk bij Ajax'

    woensdag 20 juni 2018 om 07:20

    Mocht Jérôme Boateng inderdaad vertrekken bij Bayern München, dan weet de kampioen van Duitsland precies wie zijn opvolger moet worden in de Allianz Arena. Matthijs de Ligt staat met stip bovenaan het verlanglijstje van Bayern. 

    Boulevardkrant Sport Bild schrijft dat woensdag. De 29-jarige Boateng, momenteel met Duitsland actief op het WK in Rusland, liet aan het einde van afgelopen seizoen blijken dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. De verdediger zou in de belangstelling staan van onder meer Juventus en Paris Saint-Germain. Voor een bedrag van 50 à 60 miljoen is Boateng af te halen in Zuid-Duitsland.

    Bij een vertrek van de oud-speler van Hamburger SV en Manchester City is de leiding van Bayern van plan om Niklas Süle te promoveren naar de basiself. Afgelopen seizoen zat de international nog vaak op de bank. Een groot deel van de opbrengst van Boateng wordt geïnvesteerd in een nieuwe, talentvolle stopper. De Ligt is hét toptarget van Der Rekordmeister, weet Sport Bild. 

    De Oranje-international staat in de belangstelling van vrijwel de gehele Europese top. Ook Man City, Juventus en FC Barcelona worden aan De Ligt gelinkt. De tiener heeft bij Ajax een contract tot medio 2021.

    Poll

    Is Bayern de ideale club voor De Ligt?

    (8928 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nightcrawler +4986
    woensdag 20 juni 2018 om 07:22
    Maak 75 miljoen over en je hebt hem
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:26
    75 miljoen voor de speler die er persoonlijk voor gezorgd heeft dat Nederland niet te bewonderen is op het WK.
    Die jongen zou best talent hebben, maar maakt veel te veel fouten.
    Laat hem eerst, net zoals Vertonghen uitblinken in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Moa +2471
    woensdag 20 juni 2018 om 10:48
    Inderdaad, de Ligt is een grote belofte maar belofte maakt schuld. Laat hem die eerst maar eens inlossen en dan als een grote meneer naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10115
    woensdag 20 juni 2018 om 11:50
    Het niet halen van het WK afschuiven op de Ligt. Ja man, daardoor zijn we er niet..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:01
    Het niet halen van het WK is niet zozeer de schuld van de Ligt.
    Blind had hem gewoon nooit mogen selecteren voor de cruciale wedstrijden.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:42
    Wat jij zegt. Allereerst had hij nooit geselecteerd mogen worden. Helaas is het nog steeds zo, als je 3 wedstrijden in Ajex 1 hebt gespeeld, dan ben je al klaar voor het "grote oranje".
    Hij maakte toch wel cruciale fouten, die bij Bayern en Barcelona dodelijk zijn voor je carrière.

    Ik hoop dat hij uiteindelijk het niveau van Ramos en Piqué haalt. Goed voor Nederland.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 12:59
    Precies kop in het zand en als roeptoeter door het leven gaan, dom geneuzel van domme mensen. Hiddink en Blind in combinatie met te weinig kwaliteit.
    Vind ik leuk
    abraksas +1065
    woensdag 20 juni 2018 om 11:54
    Wow, hij is er persoonlijk voor verantwoordelijk? Niet alle andere keren dat Nederland hopeloos gefaald heeft, nee enkel en alleen zijn slechte debuut is de reden.
    Je weet toch hopelijk wel dat Nederland meer dan 1x puntverlies geleden heeft he? Dat ze meer dan 1x zwaar door de mand gevallen zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:56
    "Je mag het De Ligt niet kwalijk nemen dat hij fouten maakt. Hij is immers nog jong"; "Ik ken hem uit de jeugdopleiding van Ajax en weet wat hij in zijn mars heeft"; "En Oranje is een prima leerschool voor hem, waardoor hij zich nog verder kan ontwikkelen."

    Het zijn niet mijn teksten. Ik heb ze wel, als serieuze analysepraat, langs zien komen ;);)
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1119
    woensdag 20 juni 2018 om 12:18
    Das ungeheuer, dat vind ik een mankement, oranje als leerschool zien. Daarvoor zijn de clubs. Bij oranje moet je er gewoonstaan, en daar heeft hij (met 8 anderen en de slechtste bondscoach ooit) gefaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:26
    Breek me de bek niet open ;)
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1119
    woensdag 20 juni 2018 om 12:28
    Of juist wel. In de lokale kroeg met een biertje, kijkend naar het WK.
    Maar hoe meer ik drink, hoe slapper ik kul. Soms benader ik zelfs mijn VP niveau.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 12:57
    Je lult complete onzin, er zijn twee schuldigen aan te wijzen voor mislopen WK, Hiddink en Blind bovendien is de huidige selectie niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    woensdag 20 juni 2018 om 13:12
    Eigenlijk maar 1 & dat is Hiddink.
    Want blind werd achtergelaten met zijn rotzooi terwijl hij er nog niet klaar voor was
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    woensdag 20 juni 2018 om 13:09
    Ik vind het echt onzin wat jij zegt.
    De ligt heeft er niet voor gezorgd dat wij niet op het wk zijn.
    Voetbal is een team sport, deze jongen werd voor de leeuwen gegooid in een elftal wat gewoon totaal niet draaide.
    Zelfs Ronaldo had oranje niet kunnen plaatsen met zijn kwaliteiten omdat de rest eromheen faalde.
    Vind ik leuk
    Iggy +3006
    woensdag 20 juni 2018 om 14:49
    Wat een lulkoek!
    Vind ik leuk
    Gerro +5453
    woensdag 20 juni 2018 om 16:33
    Idd laat hem eerst maarneens wekelijks uitblinken in de eredivisie en een eindronde met oranje spelen. We hebben alle kunnen zien hoe het met Bazoer verlopen is die dacht ook even in Duitsland te slagen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 18:08
    Wat een gelul zeg . Ik hoop dat je meer verstand heb van andere zaken .
    Vind ik leuk
    Snapje? +664
    woensdag 20 juni 2018 om 12:02
    Boateng de verdediger die keert als een vrachtwagen...De Ligt is veel beter...slimme deal van Bayern
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:45
    De Ligt beter? Die jongen maakt volop fouten in de Eredivisie, ook tegen clubs als Excelsior. Dit wordt bij Bayern echt niet geaccepteerd.

    (kijk maar hoeveel Hummels aan kritiek heeft gehad. Was in potentie de beste verdediger van de wereld)
    Vind ik leuk
    Snapje? +664
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
    Ja beter ja!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:23
    Weet waar je aan begint middelmatige speler
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    woensdag 20 juni 2018 om 07:24
    Vandaar ook dat de hele wereld hem wilt.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:27
    Maar het bedrag is absurd hoog. Boateng is al voor 50 a 60 op te halen. Die staat er ook direct. Dat is met te ligt nog afwachten
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:31
    Boateng gaat korter mee.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 07:41
    Ja maar van Boateng weet je precies was je eraan hebt.

    Met De Ligt kooo je een belofte, deze moet echter nog ingelost worden want wat heeft deze man bij vlagen staan blunderen afgelopen seizoen.

    Daarnaast neemt Boateng een prijzenkast met zich mee die niet eens in dat kleine appartementje van Mathijs past, is de beste man een sleutelspeler van de regerend wereldkampioen en heeft hij een waslijst aan interlands in dit elftal!

    Vandaar datik zeg dat als je 30 plus vangt voor De Ligt je gewoon goed zaken hebt gedaan maar bedragen als 50 of 60 zijn natuurlijk gewoon belachelijk voor een speler met zijn CV!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 20 juni 2018 om 07:50
    Zegt meneertje Black Power
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 07:53
    Niets met Black power te maken, pik!

    En snap niet waar ik jou beledigt heb?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:54]
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 20 juni 2018 om 08:02
    Je voelt je direct beledigd? Kort lontje en dit vuistje staat voor Black power...

    Je zult toch net ff flinker je best moeten doen om mij te kunnen beledigen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 08:12
    Dit vuistje heeft niets met black power te maken.
    Zoals je ziet is mijn vuist ook gewoon wit.

    Niets met huidskleur of racisme te maken!

    Maar aan jou reacties te zien, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt.

    Of heb je ergens anders last van dat je denkt dat ik mijn best doe om je te beledigen?

    Ik heb echt wel betere dingen te doen dan dat, daarbij gun ik jou al het beste, geen reden im anders te denken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:15]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    woensdag 20 juni 2018 om 11:24
    Moraalridders: Proberen als een goed mensn over te komen door te janken over alles of anderen zonder reden naar beneden proberen te halen.

    Negeer zo'n Lucky maar, diep triest van 'm dat ie dit doet




    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:53
    Hij is Ajacied en provoceerder. Als jij iets over een Ajax speler zegt, iets negatiefs, dan worden ze boos. Normale mensen kijken er objectief naar, maar sommigen hier totaal niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:57
    Jij wit?
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 20 juni 2018 om 08:04
    Ik niet. Ook niet, zwart. denk niet zwart wit... maar wel de kleur van je hart (-;
    Vind ik leuk
    mcmodd +19814
    woensdag 20 juni 2018 om 09:23
    Denk dan ook eens in de kleur van je hart ten opzichte van Den Daats. Hij zegt je hoe het zit en neem dat gewoon aan. En voordat je in de kleur van je hart gaat denken, denk eerst eens na wat woorden teweeg kunnen brengen., Een enkele vraag: “Staat die vuist voor black power?” had volstaan.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 20 juni 2018 om 09:26
    Verdiep je eens in de geschiedenis van dit teken (handschoen of niet het blijft een Black power teken)

    Hij zegt helemaal niet waar het voor staat!

    Fijne dag
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 09:27]
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 09:42
    Zoals MCmodd hierboven al aangeeft...

    Om de juiste antwoord te krijgen moet je de juiste vraag stellen.
    Vind ik leuk
    Thobar +3619
    woensdag 20 juni 2018 om 13:06
    Weer een heerlijk stukje geschiedvervalsing
    Wanneer je je nu zelf eens in verdiept had had je geweten dat het symbool van de geheven vuist ( symbool van verzet, revolutie, strijdbaarheid, eenheid, kracht en overwinning) een ietsje pietsje ouder was dan de Black Power Movement (hebben het ook maar gewoon overgenomen omdat het zo'n simpel en duidelijk symbool is
    Het is daarom ook zeker geen exclusief symbool van deze beweging integendeel zelfs.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 13:49
    Prachtig!

    Ik heb hieronder ook een link gedeeld om mijn vingers te besparen.

    Mensen prijzen zich al gauw wijsheid toe die ze helaas bij lange na niet bezitten.

    https://nl.depositphotos.com/110002134/stockafbeelding-vuist-als-een-symbool-van.html

    Het lelijke is dat ze hun valse aannames als waarheid beschouwen en deze proberen over te brengen op anderen.

    Vervolgens komt er een hele kudde die dezelfde aanname gaat verdedigen omdat ze niet in staat zijn om deze eerst te onderzoeken alvorens ze het als waarheid bestempelen.

    Misschien heb ik het ook fout en zijn ze gewoon liever lui dan moe of gewoon te onbeschoft om er gewoon naar te vragen!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 13:53]
    Vind ik leuk
    Thobar +3619
    woensdag 20 juni 2018 om 13:54
    Typisch voorbeeld van zij die selectief shoppen in de wereldgeschiedenis
    Lezen iets wat hun uitkomt en kijken geen alinea verder of negeren het gewoon

    Hier nog een link http://www.docspopuli.org/articles/Fist.html
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 13:58]
    Vind ik leuk
    Drobtine +2372
    woensdag 20 juni 2018 om 09:45
    Daats zegt niet hoe het zit hij geeft zijn mening die niet perse juist hoeft te zijn. Het is echter wel gerechtvaardigd om zijn idee achter het vuistje te geloven
    Vind ik leuk
    mcmodd +19814
    woensdag 20 juni 2018 om 09:55
    Op het moment dat een aanname als argument voor een mening wordt gebruikt is er geen enkele rechtvaardiging voor de mening zelf. Het is wat Den Daats zelf later opmerkt: De juiste vraag stellen zorgt voor het juiste antwoord en dan zal je met een juiste mening een betere bijdrage geven op een forum.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35433
    woensdag 20 juni 2018 om 10:13
    Als ik een hakenkruis gebruik moet een ander dus eerst vragen wat ik met het hakenkruis bedoel zeker?

    #absurd
    Vind ik leuk
    mcmodd +19814
    woensdag 20 juni 2018 om 10:18
    Dit is gewoon geen vergelijking. Je kan een witte vuist als teken van kracht bedoelen, de gebruiker kan ook gewoon gek zijn van de bokssport enz. Een hakenkruis laat geen enkele ruimte over dan wat een runenteken bedoelt te zeggen, daarvoor is het een runenteken. Een vuist staat niet op voorhand voor black power, dat is nog een heel verschil.
    Ik beeindig ook hier deze discussie, als altijd geldt: als je alleen beperkt wil denken als het je zo uitkomt kan je het best eerst met jezelf in discussie, daar komt geen ander tussen.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35433
    woensdag 20 juni 2018 om 10:21
    Een hakenkruis laat geen ruimte over?
    Je weet dat een hakenkruis wel degelijk voor vele anderen zaken is gebruikt en wordt gebruikt?

    Kom op man. Een naar bovenstaande vuist als deze is obvious.
    Probeer niet recht te lullen wat krom is.
    En beschuldig vooral jezelf eens van beperkt denken als dit je zo uitkomt. Want dat is overduidelijk in deze het geval.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19814
    woensdag 20 juni 2018 om 10:33
    Arie, geef me eens drie voorbeelden waarin een hakenkruis niet als een runenteken wordt gebruikt. Een patroontje in het behang telt niet mee.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3140
    woensdag 20 juni 2018 om 11:06
    Hakenkruis is door de nazi's uit z'n oorspronkelijke context gehaald. Iemand die dat begrijpt zou nooit zeggen dat een hakenkruis geen ruimte voor andere interpretatie laat. Je lult inderdaad recht wat krom is. Als je bepaalde tekens gebruikt dan moet je de reacties hierop voor lief nemen en hoeft een ander niet in ieder individueel geval te vragen wat je nu precies bedoelt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11303
    woensdag 20 juni 2018 om 11:26
    Soms zeker, bij een hakenkruis nanar rechs zal ook altijd een vraag achter moeten komen, maar bij een random teken iemand afschilderen als 'meneertje black power' slaat natuurlijk nergens op

    Zoals McModd al zei: aannnames tellen niet
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35433
    woensdag 20 juni 2018 om 14:25
    Het punt is dat het symbool wordt gebruikt voor andere zaken. Waarom zouden runentekenen dan niet meetellen ineens?

    Het hakenkruis werd gebruikt in diverse religies. Van het hindoeïsme tot boeddhisme en zelfs in het vroege christendom. In de oosterse (die eerste twee bijvoorbeeld) religies is het nog steeds een heel normaal teken.

    Pegida draagt het symbool ook steeds vaker en dat is zelfs toegestaan. Naar eigen zeggen niet omdat ze tot het Nazi-regime van toen willen behoren. Die keuren ze zelfs af.

    Door indianen, zelfs in deze tijd, wordt het ook gewoon nog gebruikt als symbool.

    Hele punt is dat we allemaal weten wat 99,99% associeren met het hakenkruis.
    Dat is écht niet anders met een witte omhoogstaande gebalde vuist.
    Hoe je dat recht probeert te lullen is echt stuitend.
    Vind ik leuk
    Zicodinho +226
    woensdag 20 juni 2018 om 10:52
    In feite niet zo absurd, daar de swastika door de geschiedenis heen verschillende betekenissen heeft voor verschillende volkeren.

    Maar ik snap je comment, de meesten hopelijk wel.
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3140
    woensdag 20 juni 2018 om 11:02
    Precies wat ik dacht, geniale reactie.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 11:21
    En dan voor jullie betweters:
    nl.depositphotos.com/110002134/stockafbeelding-vuist-als-een-symbool-van.html

    Verder neem ik afstand van julie discussie over hakenkruizen en al helemaal van de mensen die menen te weten waar ze de ballen verstand van hebben zoals jijzelf!

    Dit is een voetbalforum!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1119
    woensdag 20 juni 2018 om 12:22
    Juist Arie. Swastika komt uit India en is sterk gelieerd aan het hindoeïsme. Als dat gebruikt wordt, kan het ook met je roots te maken hebben ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:19
    Dat zou wel zo slim zijn, want volgens mij bestond het symbool eerder dan dat "hij" het gebruikte. Ook dat symbool is van een "oudere" betekenis overgenomen.

    (Neemt niet weg dat er met zo'n beladen symbool waarschijnlijk ook uit de context van jouw bericht duidelijk is welke bedoeling jij met het gebruik daarvan hebt)

    Voorbeeld:
    De KKK loopt ook eerst met het kruis voordat ze het in brand steken. Zijn nu alle katholieken potentiele KKK'ers?

    context, context, context

    ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:27
    Wat een niveau
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 11:33
    Inderdaad!

    Om er simpel van te worden!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:34
    Had t eerlijk gezegd tegen jou.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 11:37
    Wat precies is onder jouw niveau?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:38
    Eeeeuuhhmm...ok.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 11:39
    Ok!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:42
    Ahaaaa..... Yep!
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 11:36
    Nee, het is gerechtvaardigt om ernaar te vragen!

    Dat wordt hier niet gedaan.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:07
    Ik snap wat je bedoelt, maar dan kun je beter andersom denken. 50 miljoen is dan weinig voor Boateng.
    Over de CV van De Ligt heb je ook gelijk. Maar de belofte en de houdbaarheidsdatum maakt de markt gek.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 08:17
    50 mil te weinig????

    En ik dacht dat de martk al gek genoeg was...

    Haha!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:43
    85 miljoen voor Van Dijk! Was lang niet zover als deze Boateng.

    De markt is gekker dan jij denkt.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:43
    Nerveus, dat het een toptransfer wordt?
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 10:46
    Ik hoop juist dat die weg is!

    Ik ben niet nerveus zolang jullie ze zo snel mogelijk weer verkopen!

    Voor NLse elftal hoeft het niet slecht te zijn als die weggaat, als hij maar de juiste keuze maakt en aan speeltijd toekomst.

    In de absolute top zal.dit minder snel.gebeuren.

    Tottenham is daarom naar mijn mening de beste optie! Of beter nog, Everton!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:09]
    Vind ik leuk
    Zwitserland +3140
    woensdag 20 juni 2018 om 11:00
    Regerend wereldkampioen is een beetje een non-argument vind je niet? Dat is hij over 3 weken niet meer. Daarnaast is hij traag, kan niet voetballen en bijna altijd geblesseerd. De Ligt is IN POTENTIE drie klassen beter dan Boateng en is 10 jaar jonger. Dus minimaal 50 mil gaat Ajax vangen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 11:07
    Oke, zet dan nu even je bril af en probeer het nog eens...

    Toemaar, je kunt het wel!

    Als ziyech de beste speler is van de ED, De Ligt de beste verdediger die in potebtie beter is dan een Boateng. Dolberg sowieso de eerste spits hoort te zijn van Denemarken omdat jorgensen er niets van bakt. Neres beter is dan Lozano...

    Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je ONS kampioenswedstrijd verliest met 3-0 en 3 speelronden voor het eind al geen kans maakt om kampioen te worden van een matige competitie als de ED?

    Ik wil jullie echt graag begrijpen...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 03:48]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12467
    donderdag 21 juni 2018 om 00:17
    Omdat Ajax de minste tegengoals had en het meest gescoord had van de eredivisie.

    psv had het meeste mazzel met droevig spel en de scheidsrechters mee, zoals de vele nagels in de rug van de Jong.

    Thuis wonnen we met 3-0, of ben je die al weer vergeten.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    donderdag 21 juni 2018 om 00:19
    Die ben ik alweer vergeten na de 3-0 in Eindhoven en het feestje die we daarna hebben mogen vieren!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 03:15
    Pietje pietje ajax wat ben je een triest geval.

    Al 4 jaar de beste selectie maar door de scheids en puur geluk telkens geen prijs behaald.

    Ga lekker in de zandbak spelen met je iq genootjes.
    Vind ik leuk
    Toets +35
    woensdag 20 juni 2018 om 11:36
    @Den Daats,...zeg je nou dat als jij 50mio zou kunnen vangen voor De Ligt dat je gezegd zou hebben, joh doe maar niet je mag hem voor 30 mio?
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 11:37
    Geen idee waar ik dat gezegd zou moeten hebben.
    Vind ik leuk
    Toets +35
    woensdag 20 juni 2018 om 12:02
    je verklaart in je post dat een bedrag van 50 mio belachelijk is en dat ze in Amsterdam goede zaken gedaan zouden hebben als ze een bedrag van 30+ mio zouden vangen. Dus zeg je eigenlijk dat het belachelijk is dat Ajax gaat voor het maximum voor de Ligt en blij moeten zijn met het bedrag wat jij vindt dat hij waard is. Voor mij maakt het verder niet uit maar als dit niet is wat je bedoelt wat bedoel je dan wel eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 14:00
    Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat dergelijke bedragen door de medai worden geschetst.

    Bij Kluivert was de vraagprijs 35 en dat werd door verschillende kranten overgenomen.

    Wij weten allemaal voor hoeveel hij uiteindelijk is weggegaan.

    Hetzelfde geldt voor Lozano. Jij denkt toch niet serieus dat PSV een bedrag noemt en vervolgens zegt dat ze pas na het wk willen onderhandelen?

    Door een bedrag te noemen ga je in feiten een onderhanfeling aan.

    Kranten mogen schrijven wat ze willen, tijd zal leren wat echt is en wat niet.
    Vind ik leuk
    Toets +35
    woensdag 20 juni 2018 om 21:37
    ok, ik snap je, ik vind de bedragen die voor voetballers worden betaald al een tijdje belachelijk maar dat neemt niet weg dat clubs en spelers proberen er zo veel mogelijk uit te halen. Verder blijft het een soort dubieuze mensenhandel voor mij.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14871
    woensdag 20 juni 2018 om 07:37
    Die is dan ook al 29
    Vind ik leuk
    Jozef +32786
    woensdag 20 juni 2018 om 09:03
    Serieus? Probeer je dat 'te Ligt' grapje nu nog steeds?

    Gek toch dat de complete top hem wil.

    Oh ja, dat is verzonnen natuurlijk... Ik vrees maar een ding en dat is dat het klopt. Liefst zie ik hem nog vier jaar bij Ajax. Dan heeft hij de perfecte leeftijd voor een overgang... Maar ik vrees het ergste. Natuurlijk omdat ze stront in hun ogen hebben....
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    woensdag 20 juni 2018 om 09:10
    Alle bedragen zijn tegenwoordig absurd hoog voor welke spelers dan ook. van Dijk kostte geloof ik 85. De Ligt is inmiddels al een jaar International en speelde op zijn 17e al een seizoen UEFA-cuptoernooi met finale. Alle Europese topclubs volgen hem dat zal dus een reden kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3227
    woensdag 20 juni 2018 om 10:16
    250 miljoen voor Neymar is ook absurd vandaar dat Ajax marktconform bezig is.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    woensdag 20 juni 2018 om 10:28
    Met Neymar koop je ook het merk.de merchandise van Neymar verkoopt als een tierelier wereldwijd.hoor niemand buiten ajacieden zeggen ik ga me een tshirtje van de Ligt aanschaffen,ook niet als hij voor Bayern speelt
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3227
    woensdag 20 juni 2018 om 12:09
    Die 250 miljoen excl. dat megasalaris zal in geen 100 jaar terug verdiend worden maar hij word betaald met oliedollars.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    woensdag 20 juni 2018 om 15:59
    Eerder dan 60
    Miljoen voor iemand die buiten nederland niemand kent
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3227
    donderdag 21 juni 2018 om 11:34
    Onder welke steen kom jij vandaan? Buiten Europa kent niemand hem, ga je huiswerk wat beter doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 09:45
    Als hij bij bayern speelt loopt het ook als een tierelier.
    Al dat gelul over 1 speler .
    weet je wat het is "jaloezie" Geen speler die vanuit Nederland vertrekt die meer opbrengt dan de de Ligt.
    Toeval of niet kijk nou eens wat voor belangstelling er is voor de spelers bij Ajax.
    Het maakt niet uit voor welke club je voorkeur uit gaat maar al dat negatieve gelul dat is toch iets wat supporters van andere clubs graag meedelen.
    Laat je hart eens spreken en doe niet zo negatief over de voetballers van Nederlandse clubs.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +958
    woensdag 20 juni 2018 om 10:21
    Die heb zeker 0 restwaarde de ligt kan nog weleens veel duurder worden op termijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:17
    Wat allemaal wel niet kan
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Ik had liever dat hij naar Manchester United ging.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:37
    Zelfs rashford en martial krijgen daar amper kansen onder de huidige trainer. Beter naar Bayern München.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:42
    @Ajax 2018

    Rashford en Martial zijn backups van Lukaku,Sanchez & Lingard en dat doet iedere club of heeft Ajax ook maar 11spelers.

    Dus praat niet iedereen achterna maar wacht tot je werkelijk inzicht krijgt van boven Kardinaal van Ajax.🤔
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:46]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:05
    Iedereen naar praten? Ik kijk normaal wekelijks naar de Premier League. waarom haal je Lukaku en Sanchez als je matrial en rashford hebt. De jeugd krijgt daar echt 0 kans. Denk je werkelijk dat een koop club als united ooit de jeugd een kans gaat geven? Doe normaal man.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35433
    woensdag 20 juni 2018 om 10:19
    Punt is dat je in de PL nauwelijks potjes hebt waarin je even wat spelers kunt 'uitproberen'. Rustig brengen is er gewoon niet echt bij.

    Clubs als Bayern en Barca spelen 60-70% van hun nationale wedstrijden tegen clubs die misschien zelfs onderdoen voor Ajax en PSV. In zulke potjes kan je de Ligt direct opstellen zonder een risico te nemen.

    Daarbij kan je moeilijk ontkennen dat Mourinho weinig doet met talentontwikkeling. Ik vind Rashford vooral echt een geweldenaar en die maakt imo veel te weinig minuten.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 14:54
    Jammer dat rashford en martrial niet haalbaar zijn voor Ajax. Echt twee fantastische spelers die hun geld waard zijn.
    Vind ik leuk
    buddha +7680
    woensdag 20 juni 2018 om 11:41
    mede mogelijk gemaakt door sanchez. met sanchez vond ik hem beter dan zonder. maar hij is absoluut niet slecht.
    Vind ik leuk
    AZjesse +2
    donderdag 21 juni 2018 om 01:00
    Wil*
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +512
    woensdag 20 juni 2018 om 09:03
    Hij heeft int. nog niks laten zien dus hij kan alleen maar op zijn bek gaan . Iedereen roept maar wat ,iedereen roept elkaar na ,wat een kudde dieren zijn het toch vreselijk.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    woensdag 20 juni 2018 om 12:00
    Jij wist ook zeker dat Frenkie de Jong een Brabander is dus jij bent al helemaal niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 17:18
    Hij zou eerder een Brabander zijn dan een Amsterdammer
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:42
    jij bent de enige die dat zeg en vind!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18386
    woensdag 20 juni 2018 om 11:06
    Jij bent in alles beneden maat.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5515
    woensdag 20 juni 2018 om 11:37
    Middelmatig? Het monster van Abcoude is meer waard dan de complete verdediging van Psv incl. doelman en reserves.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:42
    En nog geen titel
    Vind ik leuk
    jakeisback +5515
    woensdag 20 juni 2018 om 11:44
    Die komen vanzelf heb vertrouwen in onze Nederlandse Recordmeister.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 13:35
    Voor de oorlog
    Vind ik leuk
    Godin1 +863
    woensdag 20 juni 2018 om 07:23
    Bayern is een mooi club voor De Ligt. Ik vind Boateng minder aan het worden en De Ligt zie ik in staat om Boateng nu al te vervangen.
    Vind ik leuk
    Den Daats +4360
    woensdag 20 juni 2018 om 07:43
    Haha!

    Tuurliijk! Heeft nog niet eens leren zwemmen maar laten we hem maar eens meteen met de toppers meten!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:32
    Als je het artikel leest weet je meteen dat die niet gaat spelen... bij vertrek wordt Sule naar de basiself gepromoveerd. Ik zeg dus niet doen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    De Ligt is het enige Nederlandse toptalent, de vraag is alleen of het voor hem beter is om eerst nog een jaar of twee ergens te spelen
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    woensdag 20 juni 2018 om 09:12
    De enige?..en Frenkie de Jong dan?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:46
    Zeker ook een talent, maar als De Ligt 21 is, staat hij basis bij Europese topclub in plaats van basis Ajax...
    Vind ik leuk
    Pimman +1418
    woensdag 20 juni 2018 om 19:54
    Klopt dat is wel de verwachting.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:36
    Bla bla bla De Ligt bla bla bla
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16087
    woensdag 20 juni 2018 om 07:37
    Dit zou een mooie stap zijn voor de Ligt.
    Of ie er ook meteen gaat spelen is een 2e, maar bij Bayern zit er in ieder geval vaak een plan achter.
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    woensdag 20 juni 2018 om 07:39
    Heerlijke positie voor Ajax, laat de clubs maar lekker elkaar overbieden!
    Vind ik leuk
    FSCeara +7864
    woensdag 20 juni 2018 om 10:30
    Voor de aandeelhouders bedoel je dan toch of niet ? Voor Ajax en Ajacieden word het er niet beter op.
    Vind ik leuk
    Korm +29552
    woensdag 20 juni 2018 om 11:10
    Waarom niet?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2204
    woensdag 20 juni 2018 om 07:40
    Maar hij is nog steeds niet weg...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 07:40
    Zijn naam zegt het al....Te ligt
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +732
    woensdag 20 juni 2018 om 07:47
    Boateng arsenal haal hem binnen
    Vind ik leuk
    ajaxdev +309
    woensdag 20 juni 2018 om 07:52
    De Ligt moet zich met ajax zien te kwalificeren voor europees voetbal. Mocht dat niet lukken dan begrijp ik dat de ligt weg wil maar nu niet aan de orde. Bovendien is De Ligt regelmatig ook aan het blunderen. Allemaal een beetje teveel aandacht voor dat soort talenten. Zelfde voor frenkie de jong. Heeft een paar goede wedstrijden gespeeld maar is verre van stabiel en zeker geen dragende speler. Kortom laat dit soort spelers nog minimaal 2 jaarbij ajax.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    Corse996 +1125
    woensdag 20 juni 2018 om 09:19
    De Ligt kan ik nog enigszins inkomen. Maar dat gehype van De Jong ontgaat me volledig? Vind het een oke speler. Niet meer dan dat. Steekt er niet bovenuit ofzo, en met alle respect, als je dat in de Eredivisie niet eens lukt....
    Vind ik leuk
    ajaxdev +309
    woensdag 20 juni 2018 om 11:50
    Volgens de berichten uit spanje en wat ik net weer lees wordt frenkie als mega talent weggezet door de media
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:11
    Ik denk dat ik de WC nu doorspoel en Ajax wc eend gebruik.

    Nogmaals...een elftal bestaat uit 11 spelers niet zonder backup.Iedereen speeld en rouleerd.

    Naast een elftal moet je spelers achter de hand hebben.Je schrijft onzin en je schrijft iedereen achterna Kardinaal Ajax20182019 of moet je titel afnemen en je degraderen tot priester van AJAX.

    Gr,Paus van Manchester United
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:12
    Hier moet Ajax echt voor gaan liggen. Als je 18 jarigen al niet meer kan behouden dan kan je beter stoppen. Misschien eens met Bayern gaan praten over de mogelijkheid tot deelnemen in de Bundesliga. In de eredivisie kan je alleen nog maar verliezen. Zinkend schip.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3278
    woensdag 20 juni 2018 om 08:21
    Veels te vroeg maar waarschijnlijk onhoudbaar voor Ajax. Zonde, maar dat is hoe het tegenwoordig gaat
    Vind ik leuk
    pietprecies +2397
    woensdag 20 juni 2018 om 08:24
    Ik ben benieuwd, Ajax wil (enigszins terecht) de hoofdprijs voor De Ligt en Bayern is niet een club die dat soort bedragen betaalt.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:25
    Je zou maar een seizoenskaart in 020 hebben. Elk jaar hetzelfde veel praatjes maar matige selectie als men start. Enkel de directie en aandeelhouders blij. Het gaat goed met het bedrijf. Nou gelukkig ben ik fan van een voetbalclub wat hopelijk nooit een beursgenoteerd bedrijf wordt. Ik wens al het publiek in 020 veel plezier komend jaar. Ik voorspel weer helemaal niets op geld op de bank na. 🤨😎
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:16
    Je hebt het over Ajax toch?
    Vind ik leuk
    Iggy +3006
    woensdag 20 juni 2018 om 14:51
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 08:28
    Niet voldoende 80 milj en niks minder !
    Vind ik leuk
    Muscles +389
    woensdag 20 juni 2018 om 08:35
    Goede club voor de Ligt......over een jaar
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11083
    woensdag 20 juni 2018 om 08:48
    Word weer een gevalletje mislukken in het buitenland vrees ik.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +231
    woensdag 20 juni 2018 om 08:54
    Als Boateng al 50 tot 60 miljoen kost dan levert De Ligt zeker 80 tot 90 miljoen op. Alleen is de vraag of Bayern wel genoeg geld heeft om De Ligt te kopen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 08:55]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22042
    woensdag 20 juni 2018 om 09:14
    De Ligt past perfect bij Bayern. Prima duo met Hummels.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:29
    Begrijp niets meer van die Duiteser. lachen om uit omdat Oranje niet aan het WK meedoet, vinden onze competitie van een Jip en Janneke niveau en toch zitten ze achter spelers van Ajax aan. Ra ra ra ben ich krank .... oder
    Vind ik leuk
    noblesse +804
    woensdag 20 juni 2018 om 09:46
    voor de bank,of wordt uitgeleend.
    Komt nog heel veel tekort voor de top..
    Wat voor idioot maakt de Ligt wijs ,dat hij dit niveau
    aankan.
    Hebben wij nu nog niet genoeg voorbeelde.
    Kijk alleen naar Klaassen/Clasie.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2372
    woensdag 20 juni 2018 om 09:48
    Wat een gekte. NL clubs moeten bij buitenlandse transfers meegaan in de gekte. Het voetbal gaat toch wel naar de kloten zoals het nu gaat kan het niet veel langer goed gaan
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23662
    woensdag 20 juni 2018 om 09:50
    Lekker 70 vragen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    woensdag 20 juni 2018 om 09:52
    De ligt gaat niet op de bank zitten bij Bayern.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +309
    woensdag 20 juni 2018 om 11:52
    Sterker hij wordt doorverhuurd
    Vind ik leuk
    kwartje50 +377
    woensdag 20 juni 2018 om 10:03
    je gaat 50-60 miljoen neerleggen voor een speler die er misschien over 2 jaar staat, had bayeren hoger ingeschat!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 10:23
    Bayern kan denken wat ze willen maar 50/60 miljoen is te weinig voor de Ligt als 65 miljoen van City al is afgewezen. Bayern is wel een van de clubs waar hij zich verder kan ontwikkelen mits hij direct speelt maar dit geldt ook voor de Barcelona en de Spurs.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:40
    Laat de rest schrijven wat ze willen hun elftal is het bedrag nog niet waard oftewel jaloezie !
    Vind ik leuk
    hassel +579
    woensdag 20 juni 2018 om 10:34
    Onzin dit natuurlijk. Bayern kan wel wat beters krijgen.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2429
    woensdag 20 juni 2018 om 11:08
    Kom maar naar Bayern de Ligt.

    1 jaar bij Ajax en dan 1 jaar naar de subtop Bundesliga.
    Dan kan Bayern jou klaarstomen voor de top
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:16
    Matthijs kan zonder problemen nog 2 seizoenen voor Ajax spelen. Als hij daarna niet wil verlengen, wat heel jammer zou zijn, kan hij alsnog vertrekken. Ajax moet zijn sterkhouders zo lang mogelijk vasthouden om een sterk team te formeren en niet ieder seizoen opnieuw te moeten beginnen. Spelers hebben met hun volle verstand een contract getekend, dat is een bindende afspraak.
    Vind ik leuk
    De Hout +1292
    woensdag 20 juni 2018 om 11:27
    Boateng is wel een paar klassen beter dan Matthijs.
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1530
    woensdag 20 juni 2018 om 11:29
    Wanneer stopt deze de Ligt soap nou eens. Het lijkt wel of ie 9 tweelingbroers heeft met dezelfde kwaliteiten want hij is zo'n beetje door elke topclub in Europa al een paar keer gekocht.
    Vind ik leuk
    kees ee +479
    woensdag 20 juni 2018 om 11:49
    als boateng gaat komt er waarschijnlijk een echte verdediger voor in de plaats, . . maar ook bayern heeft een tweede elftal en da's om te beginnen al mooi voor matthijs, . . beter dan bv een engelse club, in duitsland is "ausdauer" verplicht, en dat brengen ze hem daar dan echt wel bij. over de hier genoemde bedragen, . . grote onzin !!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    peinke +1832
    woensdag 20 juni 2018 om 11:59
    Mocht dit, mocht dat, in het geval dat dit gebeurd, dan dat en als er dan 60 miljoen is dan.... Pfffff, vermoeiend al die berichten voor die geweldige Ajax-spelers. Maar voorlopig is er nog niets geregeld. Maar ALS het gaat gebeuren, en ALS de Ajax-Moneymaker akkoord gaat, dan gebeurd er wat hoor. ALS ze dan maar wel de voorronde tegen die Oostenrijkers gaan halen. ALS dat niet het geval is, heb je niets aan al die miljoenen en kun je weer opnieuw beginnen. Tenminste, ALS die trainer daar dan nog zin aan heeft en ALS de supporters er dan nog trek in hebben. ,,ALS dat geen statement is!'' Maar wel tussen ,,''...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 12:00]
    Vind ik leuk
    R94 +1061
    woensdag 20 juni 2018 om 12:04
    De Ligt is beter dan Boateng, hij kan daar meteen in de basis. Schei toch uit man, fc plaat voor je kop. Geen enkele Eredivisie speler is op dit moment rijp voor de top, dat gat is immens.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4748
    woensdag 20 juni 2018 om 12:21
    Matthijs de Ligt is met de aankomende verjongingen bij o.a. Bayern en Barca onhoudbaar geworden bij Ajax. Hopelijk staat daar een prima vergoeding tegen over. Met Wöber en Schuurs hebben we een prima alternatief. Al ben ik bang dat als Matthijs weg is de kans op CL poulefase ook weg is!!
    Vind ik leuk
    rinirat +1483
    woensdag 20 juni 2018 om 12:40
    weer zo een onzin verhaal.
    Vind ik leuk
    14forever +7915
    woensdag 20 juni 2018 om 17:16
    Het fysieke spel in Duitsland zal hem wel liggen en daardoor zou hij wel eens in een keer een aantal grote stappen kunnen maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bayern meldt zich na deal van '50 à 60 miljoen' onmiddellijk bij Ajax'