'Real Madrid heeft doelman binnen: talentvolle Oekraïner tekent in Spanje'

    'Real Madrid heeft doelman binnen: talentvolle Oekraïner tekent in Spanje'

    woensdag 20 juni 2018 om 08:42

    Real Madrid staat op het punt een nieuwe doelman te contracteren. De negentienjarige Andriy Lunin uit Oekraïne kan de stap naar de Spaanse hoofdstad maken.

    Dat meldt Marca dinsdag. Lunin staat momenteel onder contract bij Zorya Luhansk, waar hij een verbintenis heeft tot juni 2019. Met de overgang zou zo'n veertien miljoen euro gemoeid zijn. De afgelopen twee seizoenen wist de goalie in 51 wedstrijden twintig keer zijn doel schoon te houden.

    De talentvolle doelman is niet gehaald om direct eerste keeper te worden. De kans dat er deze zomer nog een keeper wordt gepresenteerd in Madrid blijft dan ook aanwezig. De Koninklijke wordt al langere tijd in verband gebracht met AS Roma-goalie Alisson Becker. Maandag meldde Marca nog dat Real en Roma er bijna uit zijn.

    Alisson is momenteel met Brazilië actief op het WK in Rusland. Eerder sprak hij de wens uit nog vòòr het WK duidelijkheid te hebben over zijn toekomst, maar die wens ging niet in vervulling.

    Plaats een reactie

    Arvin +2949
    woensdag 20 juni 2018 om 08:47
    14 miljoen voor een 19 jarige keeper die niet voor de basis wordt gehaald. We wisten het allemaal allang, maar de markt is volledig gek geworden.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7034
    woensdag 20 juni 2018 om 08:58
    Dit is een hele veelzijdige keeper en daar betaal je nu eenmaal wat meer voor. Hij kan niet alleen keepen maar kan ook heel mooi zingen (van pop tot rock) en kan koken op een heel aanvaardbaar niveau. Op jonge leeftijd moest hij de keuze maken, voetballen of docent moderne talen, waar eigenlijk zijn hart ligt. Zijn kennis van het alfabet is verbazingwekkend. "Het alfabet is mijn lust en mijn leven, helaas kan ik er als voetballer te weinig tijd aan besteden. Hoogstens tijdens saaie wedstrijden kan ik een paar letterreeksen uit het alfabet zachtjes oplepelen, maar in de kleedkamer moet je in Oekraine stil zijn" zei hij ooit in een interview. Al met al een vrij complete keeper.
    Vind ik leuk
    Arvin +2949
    woensdag 20 juni 2018 om 09:03
    Hahaha, ja, nee dan is hij het geld volledig waard :')
    Vind ik leuk
    PRICE +31909
    woensdag 20 juni 2018 om 08:51
    Zal Real echt wel iets in zien voor de toekomst,alleen hij zal wel moeten spelen om niveau te houden en zich door te ontwikkelen
    Vind ik leuk
    Adje80 +8257
    woensdag 20 juni 2018 om 08:54
    Te goedkoop die komt nooit in het eerste...misschien een bekerwedstrijd om hem tevreden te houden
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:49
    Varane was ook goedkoop, maar nu pakt Real 2 tot 3x het dubbele van wat zij hadden betaald.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8257
    woensdag 20 juni 2018 om 21:47
    Een keeper is een ander verhaal..die wissel je niet snel en ze zijn met een top keeper bezig en die zullen ze dan ook niet snel passeren
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1259
    woensdag 20 juni 2018 om 08:54
    Is toch een koopje over twee jaar was het misschien wel het tweevoudige. Twee jaar rijpen en klaar is Kees.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:01
    @Kees Bman 1

    Is geen kaas die moet rijpen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 10:01]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1259
    woensdag 20 juni 2018 om 10:07
    Lijkt er wel op maar twee jaar wachten een inval beurt en hij is 100% klaar er voor.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 10:09
    @Kees Bman1

    Twee jaar rijpen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 09:59
    Geen De Gea eindelijk
    Vind ik leuk
    kwartje50 +437
    woensdag 20 juni 2018 om 10:08
    en Blij dat ze zijn kwispelen kwijlen ,JAWEL!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    woensdag 20 juni 2018 om 12:11
    Boeien.... tis Real maar....
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    woensdag 20 juni 2018 om 16:16
    Verrassende transfer wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid heeft doelman binnen: talentvolle Oekraïner tekent in Spanje'