Poolse goalie verlaat gedegradeerd Swansea en blijft in Premier League

    Poolse goalie verlaat gedegradeerd Swansea en blijft in Premier League

    woensdag 20 juni 2018 om 11:24

    West Ham United heeft zich versterkt met de Poolse keeper Lukasz Fabianski. De goalie komt over van het gedegradeerde Swansea City.

    Dat melden The Hammers op de eigen website. De 33-jarige Fabianski tekent een contract dat hem voor drie jaar aan West Ham bindt. Welk bedrag Swansea ontvangt voor de goalie is niet bekend. De goalie wilde na de degradatie graag weg bij Swansea. Bij West Ham wordt hij gezien als de opvolger van Joe Hart, die vorig seizoen werd gehuurd van Manchester City.

    De doelman maakte in 2014 de overstap van Arsenal naar Swansea. Hij was toen transfervrij. Bij The Swans had Fabianski nog een contract tot medio 2019. Fabianski neemt op dit moment met Polen mee aan het WK in Rusland. De eerste groepswedstrijd verloren de Polen dinsdag met 1-2 van Senegal. Polen neemt het verder nog op tegen Colombia en Japan. 

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 11:29
    als eenmaal naar West Ham gaat dan weet je dat je carrière bijna te einde is
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:31
    Hoezo West ham is een grote club hoor of volg je geen Engels voetbal?.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:41
    Daarom
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    woensdag 20 juni 2018 om 12:04
    Heeft veel historie, maar maakt de afgelopen 50 jaar geen poep klaar. Dan ben je volgens mij wel grote club "AF"....
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:47
    Vergaande glorie
    Vind ik leuk
    PRICE +31909
    woensdag 20 juni 2018 om 12:24
    33 jaar en dan een 3 jarig contract krijgen absoluut niet verkeerd
    Vind ik leuk
    RtdDub +11714
    woensdag 20 juni 2018 om 11:36
    Dat gevoel zal hij op zijn 33ste toch wel hebben
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29342
    woensdag 20 juni 2018 om 11:45
    Kan jij er niet heen dan? 😇
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:30
    Lekker belangrijk
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 11:34
    Goede zet van West Ham, een degelijke, betrouwbare doelman die nog wel wat jaren meekan. En beter dan Adrian (nee, niet Adriaan).
    Vind ik leuk
    Hyena +28289
    woensdag 20 juni 2018 om 11:45
    Fijn dat er gebruikers zijn die ook nog normaal kunnen reageren, hulde!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29342
    woensdag 20 juni 2018 om 11:45
    Prima opvolger en een onderschatte keeper.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    woensdag 20 juni 2018 om 12:01
    Een van de vele, vele goede Poolse doelmannen....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    woensdag 20 juni 2018 om 12:00
    Ben benieuwd of er nog een mooie club voor Fer aan komt kloppen....

    Zijn blessure heeft zeker bijgedragen aan de degradatie; met hem erbij waren ze in ieder geval stukken beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 12:05
    De clubs passen wel op, hij is immers een GARANTIE voor degradatie:

    Norwich
    QPR
    Swansea

    Vind ik leuk
    Barry Engels +31378
    woensdag 20 juni 2018 om 12:06
    Geweldige voetballer.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2411
    woensdag 20 juni 2018 om 12:02
    Prima transferperiode tot nu toe!
    Nu nog Mawson em Felipe Anderson halen en wat overbodige spelers als Pedro Obiang ( Besiktas) , Hugill , Sakho verkopen en dan kan er voor Europees voetbal gestreden worden!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +208
    woensdag 20 juni 2018 om 13:42
    Hopen dat Kristoffer Nordfeld nu wel het vertrouwen en de speeltijd krijgt als 1e keeper!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Poolse goalie verlaat gedegradeerd Swansea en blijft in Premier League