LIVE-discussie: Spanje met twee wijzigingen, klein drama voor Jahanbakhsh

    LIVE-discussie: Spanje met twee wijzigingen, klein drama voor Jahanbakhsh

    woensdag 20 juni 2018 om 19:22

    Alireza Jahanbakhsh ontbreekt woensdagavond in de tweede groepswedstrijd van Iran op het WK. In Kazan is Spanje de tegenstander. De aftrap is om 20.00 uur.

    Jahanbakhsh viel tegen Marokko (1-0 zege) uit met een blessure en werd per brancard van het veld gedragen. Het leek om kramp te gaan, waardoor de verwachting was dat hij tegen Spanje ‘gewoon’ zou kunnen aantreden. Het is onduidelijk of de AZ-aanvaller niet fit is óf is gepasseerd. Jahanbakhsh zit naast Reza Ghoochannejhad (sc Heerenveen) op de bank.

    Bij Spanje zijn er twee wijzigingen ten opzichte van de eerste groepswedstrijd tegen Portugal (3-3). Nacho Fernández moet ondanks een wereldgoal tegen de Portugezen plaatsmaken voor de weer fitte Dani Carvajal. Ook heeft bondscoach Fernando Hierro een basisplaats ingeruimd voor Lucas Vázquez in de basis.

    De opstellingen:

    Spanje: De Gea; Carvajal, Pique, Ramos, Alba; Busquets, Iniesta; Silva, Isco, Vazquez, Costa

    Iran: Beiranvand; Rezaeian, Hosseini, Pouraliganji, Hajsafi; Ansarifard, Ebrahimi, Taremi, Ezatolahi, Amiri; Azmoun.

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 19:25
    en weer 10 miljoen van zijn transferwaarde af
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:28
    Omdat hij geblesseerd is?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:31
    denk dat hij gewoon gepasseerd is hoor, viel ook niet op de eerste partij
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:34
    Geblesseerd op de bank..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:28
    5-0
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:28
    0-3
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 19:28]
    Vind ik leuk
    Timmio Iotio +11358
    woensdag 20 juni 2018 om 19:28
    1-0 laatste minuut eigen goal Pique;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:31
    1-3 voor Irannaaaa
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +755
    woensdag 20 juni 2018 om 19:39
    Jij zei ook dat Polen wereldkampioen zou worden,dus jij bent niet serieus te nemen
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:40
    Polen wordt net zo kansloos het WK uitgeknikkerd als Marokko.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:55
    We zullen ziennnnnn Henkie Veerman! Ik geloof erin en zal altijd achter mijn land staan! VICTORIOUS!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26279
    woensdag 20 juni 2018 om 19:28
    Alsof ze met hem wel kans zouden maken....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12606
    woensdag 20 juni 2018 om 19:29
    Heeft de NOS helemaal vanuit Alkmaar Van Den Brom ingevlogen om 'zijn' Jahanbakhsk te beoordelen, speelt die niet.

    Nu is Iran helemaal kansloos. 6-0 voor Spanje, 3x Isco.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:41
    En geen Ghoochannejhad.

    Onnozel figuur die coach.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4867
    woensdag 20 juni 2018 om 19:29
    Dit wordt ook weer een kut wedstrijd om te zien.
    Vind ik leuk
    Koeroe +9558
    woensdag 20 juni 2018 om 19:29
    8-0 voor spanje
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +805
    woensdag 20 juni 2018 om 19:32
    Zuur voor Jahanbakhsh.
    Na vanavond mogen ze voor de eer spelen in hun laatste pot
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +10064
    woensdag 20 juni 2018 om 19:41
    Ehh... wat lul je nou? Voor de eer spelen hierna? Als ze vandaag verliezen dan moeten ze nog steeds enkel van Portugal winnen en dan zijn ze door. Onzin dus!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +805
    woensdag 20 juni 2018 om 19:47
    Winnen van Portugal.
    Geloof je het zelf xD?

    Marokko maakte vandaag meer kans op 3 punten dan Iran zal hebben in de laatste groepswedstrijd.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 19:38
    Wanneer Spanje gewoon haar plicht doet, dan kunnen de Marokkaanse voetballers het vanavond op een zuipen zetten. Morgen nog lekker wat zwemmen en zonnebaden aan het zwembad. Vrijdag nog even wat kiekjes nemen in de stad en in het weekend nog even wat relaxen. Komende maandag nog even afgeslacht worden door Spanje, en hopsakee terug naar huis. H. Ziyech is niet alleen door de mand gevallen afgelopen seizoen in de ED ook op dit WK zijn de mankementen van Ziyech duidelijk aan het licht gekomen. AS Roma trekt niet voor niets haar keutel in.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2032
    woensdag 20 juni 2018 om 19:45
    word tijd voor een goede wedstrijd met goed voetbal want tot nu toe is het een wk van de armoede
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 20:00
    3-0 Iran.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2888
    woensdag 20 juni 2018 om 20:04
    De vuvuzela’s weer uit de kast getrokken?
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 20:14
    Wat een rampzalige verslaggever ook. Die ziet ook allerlei dingen die niet zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:18
    Dit wordt een lange wedstrijd...
    Vind ik leuk
    R3knoj +98
    woensdag 20 juni 2018 om 20:19
    Waarschijnlijk niet helemaal top fit dus begint op 't bankie. Meteen allemaal van die wilde speculaties.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:25
    Lekker bezig die nr 20 van Iran. Die haalt de 90 minuten niet.
    Vind ik leuk
    derksen +8311
    woensdag 20 juni 2018 om 20:41
    Het is allemaal zo ongelooflijk slecht zo ongelooflijk langzaaaaaaaaam niet normaal
    Wat een ongelooflijk kut wk is dit toch tot nu toe
    34 goals 21 uit standaard situatie s het is zo ongelooflijk slecht!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:50
    Heb je al eerder gezegd, dan kijk je toch niet weer. Jankbek.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3272
    woensdag 20 juni 2018 om 20:42
    Wat een stelletje jankerds zijn die Iraniërs, vreselijk irritant. Jammer dat dit soort kutlandjes op het WK zijn
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 20:45
    Wat een verschrikkelijke jankerd is die verslaggever. Je zou denken dat het een Spanjaard is. Vreselijk irritant. Als een Spanjaard wat doet is het niets en als een Iranier wat doet is het weer een gemene overtreding of zoiets. Ik word er zo moe van.
    En ja, die spanjaarden, maar ook portugezen en nog meer landen zijn toneelspelers. Maar bij Iran kunnen we het natuurlijk niet hebben.
    Vind ik leuk
    satesaus +427
    woensdag 20 juni 2018 om 20:49
    Als er een bal netjes door de tegenstander wordt terug gespeeld en de keeper gaat dan tijdrekken, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Er is geen fuck aan aan dit Iran.
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 20:52
    Pfff, ook daar is Iran niet uniek in, maar bij Iran moet daar wel heel veel extra aandacht aan besteed worden. Maar dat komt dan waarschijnlijk weer door die belachelijke verslaggever die loopt te geilen op Spanje.
    Vind ik leuk
    satesaus +427
    woensdag 20 juni 2018 om 20:57
    Ja, elke week als Iran live op tv komt hebben ze het daar over. Klopt, Calimero.
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 21:02
    Wat een onzin opmerking weer.
    Twee zaken noemen die niets te maken hebben met wat ik zeg.
    Volgens mij is het jouw bedtijd al lang geweest.
    Vind ik leuk
    satesaus +427
    woensdag 20 juni 2018 om 21:04
    Zou ik ook zeggen als ik klem geluld ben.
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 21:13
    Dat deed je ook, je was klem geluld, anders had je wel met een normale reactie gekomen.
    Vind ik leuk
    satesaus +427
    woensdag 20 juni 2018 om 21:17
    In 5 minuten een keeper die bijna dood gaat na een nikszeggende botsing en een veter strikken. Zal nu wel voorbij zijn.
    Jij hebt zeker gestemd op sylvana?
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 21:18
    Nee, maar jij wel op Wilders.
    Dat jij er allerlei onzin bij moet halen om je gelijk te proberen te halen zegt meer over jou dan over mij. Als je gelijk had dan had je dat niet nodig gehad.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    satesaus +427
    woensdag 20 juni 2018 om 21:21
    Aha, zit de wereld zo in elkaar. Als je een team bagger vindt dat toevallig uit exotische oorden komt, ben je een wilders stemmer.
    Ik vind Heerenveen ook wel eens bagger, wat maakt dat mij?
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 21:25
    Laten we dat eens naast jouw opmerking leggen dan. Omdat ik vind dat er onevenredig negatief gesproken wordt over Iran en zaken worden overdreven ben ik schijnbaar:
    1. Een Iran fan?
    2. Een Sylvana stemmer?
    3. Een Calimero?
    Nu geldt voor mij geen van drie. Maar als ik jou dan als reactie een Wilders stemmer noem dan ben je opeens zo enorm verongelijkt?
    Je maakt de wereld zelf zo ontzettend simpel en vindt het dan vreemd dat een ander dat ook doet?
    Vind ik leuk
    satesaus +427
    woensdag 20 juni 2018 om 21:30
    Zoals jij nu reageert doe je net alsof het om het land Iran gaat. Heeft er niks mee van doen, als de Belgen of Duitsland zo'n schijtvoetbal speelt, zeg ik dat ook.
    Jij bent zo'n type dat overal discriminatie in ziet. Daar walg ik echt van. We mogen geen negerzoenen meer, een cowboy indianenfeest wordt verboden, Sinterklaas gaat op de schop, maar een schaap ritueel slachten hoort bij cultuur. Schijtziek word ik daarvan!
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 21:38
    De discriminerende opmerking die jij maakte was het feit dat jij mij een typische Sylvana stemmer noemde. Naast dat ik geen enkele reden heb om ook maar iets met Sylvana te hebben, ik houd ook van het sinterklaasfeest en zie ook geen problemen met indianenfeesten en ritueel slachten heeft ook weer helemaal niets hiermee te maken, begrijp ik daarom ook niet.
    Dat absolute negatieve gehuil van de Nederlandse Verslaggever over een team (toevallig Iran) dat zo gemeen doet tegenover de Spanjaarden en dan hier nog eens al dat soort dingen terug te zien heeft mij doen reageren. Ik werd onpasselijk van dat gehuil op tv. En de reden waarom heb ik ook aangegeven.
    En het gaat me er ook niet om dat het om Iran gaat. Op zich vind ik het wel leuk dat een underdog zich niet gelijk naar de slachtbank laat leiden soms en probeert op allerlei manieren tegenstand te bieden. Ik heb ook niets speciaals met Spanje.
    Maar het feit dat jij om dit soort zaken met Sylvana en ritueel slachten komt geeft mij toch wel te denken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3272
    woensdag 20 juni 2018 om 21:16
    Als je met je ogen open kijkt zie je wel dat die Iraniërs alleen maar lopen te janken.
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 21:17
    Maar dat doen anderen ook, alleen bij Iran is het een probleem schijnbaar. Ik zie Spanjaarden ook janken. Ik heb in andere wedstrijden ook veel jankpartijen om niets gezien.
    Alleen de verslaggever maakt er dan weer wat anders van.
    Maar ja, daar mag ik schijnbaar niets over zeggen hier.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3272
    woensdag 20 juni 2018 om 21:23
    Wat lul je man, jij bent degene die op andere reageert wegens een afwijkende mening.
    Vind ik leuk
    isnake +1952
    woensdag 20 juni 2018 om 21:27
    En schijnbaar mag ik geen afwijkende mening hebben?
    Of moet ik die vooral voor me houden en meeroepen met de meute die die Nederlandse verslaggever naspreekt.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3272
    woensdag 20 juni 2018 om 21:31
    Waar haal je al die onzin vandaan man. Wie heeft het over een Nederlandse verslaggever, ik kijk notabene via de Belg.

    Niemand heeft het ook over het niet mogen hebben van een mening. Je bent zelf degene die reageert op mij en anderen hoor.
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +849
    woensdag 20 juni 2018 om 20:44
    Wat een anti voetbal dat Iran
    Ze kunnen beter in een film gaan acteren
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 20:52
    Slimme tactiek heet dat. Wat moeten ze dan met elf man voorin rennen? Zei hebben niet de kwaliteiten van de grote landen. Ze moeten wel een wedstrijd zo spelen. Ik heb er alle begrip voor hoor. Knap dat ze het zolang nog volhouden.
    Vind ik leuk
    ronnie1100 +849
    woensdag 20 juni 2018 om 21:51
    Ja je moet op een WK inderdaad niet willen winnen en niet willen verliezen dan weet je zeker dat je na 3 wedstrijden naar huis kan
    Vind ik leuk
    satesaus +427
    woensdag 20 juni 2018 om 20:44
    Wat een schande voor het voetbal is Iran! Willen liefst geen seconde voetballen. Snel weer enkeltje Theran!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +786
    woensdag 20 juni 2018 om 21:16
    Om te janken hoe Iran speelt
    Vind ik leuk
    stratumseind +139074
    woensdag 20 juni 2018 om 20:50
    Iran .... dat heeft werkelijk helemaal niks met voetbal te maken . En wk met 16 -18 landen zou een verademing zijn zodat we nooit meer naar zulke landen hoeven te gluren.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18364
    woensdag 20 juni 2018 om 21:10
    Helemaal eens....zelfs hotsenknotsvoetbal is leuker om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +786
    woensdag 20 juni 2018 om 21:14
    Iran speelt schijtbakkenvoetbal komt je vast wel bekend voor-;)
    Vind ik leuk
    Hupfean +2895
    woensdag 20 juni 2018 om 20:53
    Lekker, weer zo,n achterlijk land wat niet kan voetballen. Trappen op alles wat beweegt. En mogen vrouwen nu wel in het stadion van iran? En zonder hoofddoek ook nog.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +786
    woensdag 20 juni 2018 om 21:25
    Ach ach wat een niveau zeg. Friezen kunnen er ook wat van hoor.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +430
    woensdag 20 juni 2018 om 21:44
    Jij reageert als een inteelt Fries.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +786
    woensdag 20 juni 2018 om 21:13
    Hoppa 1-0 dag iran.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3272
    woensdag 20 juni 2018 om 21:17
    Mooi voor Iran dat ze zo de deksel op de neus krijgt.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +786
    woensdag 20 juni 2018 om 21:23
    Haha Spanje kan er ook weinig van. Komen wel goed mee weg.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +786
    woensdag 20 juni 2018 om 21:22
    Nu wordt VAR wel geraadpleegd. Komisch is de fifa wel.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    derksen +8311
    woensdag 20 juni 2018 om 21:41
    Iran - Spanje 80 minuut 0-1 en dan mensen huilen en blerre en janken als ik zeg het is allemaal niet om aan te gluren
    Wat een idioten!
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +430
    woensdag 20 juni 2018 om 21:43
    Iran verdiend de 1-1 Spanje alleen dat saaie getik.

    En de afgekeurde goal van Iran was onterecht.
    Vind ik leuk
    Foebele +47599
    woensdag 20 juni 2018 om 21:54
    WTF! Wat is dit voor een onzin, dit is het WK pipo, niet het circus!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Spanje met twee wijzigingen, klein drama voor Jahanbakhsh