Nijhuis kan claim Amrabat niet geloven: Als ik tenminste voor mezelf spreek

    Nijhuis kan claim Amrabat niet geloven: "Als ik tenminste voor mezelf spreek"

    woensdag 20 juni 2018 om 22:28

    Bas Nijhuis kan zich niet voorstellen dat scheidsrechter Mark Geiger om het shirt van Pepe heeft gevraagd. Nordin Amrabat claimde dat kort na Portugal - Marokko (1-0).

    "Ongelooflijk, hij was zwaar onder de indruk van Cristiano Ronaldo. Ik hoorde van Pepe dat hij vroeg of hij Pepe's shirt mocht. Kom op man, waar hebben het over? Het is een WK, geen circus", foeterde Amrabat na afloop over Geiger bij de NOS. Nijhuis heeft de uitspraken ook gezien en is verbaasd. "Ik kan het me niet voorstellen", zegt de arbiter bij de omroep.

    "Deze scheidsrechter heeft al zoveel wedstrijden gefloten met zoveel grote voetballers, dan is het niet zo dat wij onder de indruk raken van zulke spelers. Als ik tenminste voor mezelf spreek", aldus Nijhuis, die zelf niet snel om shirts vraagt. "Nee, ik krijg ze vaak aangeboden. Natuurlijk. Het gebeurt in een wedstrijd: scheidsrechter, mijn shirt is voor jou. Dat is al zo vaak gebeurd."

    Plaats een reactie

    MichPSV +8759
    woensdag 20 juni 2018 om 22:33
    Gewoon een slechte verliezer die Amrabat.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5495
    woensdag 20 juni 2018 om 22:38
    Wat is het verschil tussen Wilders en Ronaldo?

    Ronaldo stuurt de Marokkanen wel naar huis.
    Vind ik leuk
    MoSalah +52
    donderdag 21 juni 2018 om 08:29
    Geweldige opmerking, jammer dat marrokko eruit ligt....maar met zon opmerking....je moet er toch opkomen
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25004
    woensdag 20 juni 2018 om 23:28
    Die scheids denkt ook...ik vraag m maar, voordat een Marokkaan ' m jat
    Vind ik leuk
    Mari +9312
    woensdag 20 juni 2018 om 22:34
    Wat een lulhannes. Kort gezegd: "wij (aldus Nijhuis) raken niet onder de indruk. haha. aandachtsgeil manneke
    Nog erger.
    Hij vraagt niet om een shirt
    Bias Nijhuis laat zich omkopen tijdens de wedstrijd.
    Ik hoop dat hier onderzoek naar wordt gesteld door de KNVB
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    Bontscoach +366
    woensdag 20 juni 2018 om 22:35
    Ik hou niet van de huilverhalen, want ze speelden gewoon slecht, maar ze hebben zeker een punt over de scheidsrechter/VAR.

    Als die arm met het balletje dat via de knie tegen de arm stuiterde van een tegenstander van Brazilie in de halve finale was geweest, lag die bal op de stip. 100%.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5726
    woensdag 20 juni 2018 om 22:45
    Was natuurlijk geen opzettelijke handsbal , dus geen penalty.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +366
    woensdag 20 juni 2018 om 22:49
    Wel fijn dat de scheidsrechter in de hoofd van een speler kan kijken.
    Is ook geen regel, er wordt maar wat aangeklooid.

    Beter zou een hockeyregel zijn; elke handsbal (bal tegen de voet in hockey) is een vrije trap in de 16, hoe gering ook.

    Dan kan een scheids niet meer in de fout gaan (bewust of onbewust).
    Vind ik leuk
    kerel +2075
    woensdag 20 juni 2018 om 23:03
    Goed idee.. bewust is penalty, onbewust indirecte vrije trap.. zo kun je alleen nog twisten over of het echt bewust is, in ieder geval heb je wel iets er aan over gehouden..
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:36
    Hij moet toch iemand de schuld geven....het ligt nooit aan de finnen zelf
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:39
    De Finnen zitten net als wij gewoon thuis voor de buis;)
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    woensdag 20 juni 2018 om 23:45
    Klopt, maar ik snap de fout.
    Amrabat lijkt sprekend een Fin.
    Vind ik leuk
    Dussss +277
    woensdag 20 juni 2018 om 22:41
    Ik kan me serieus geen uitschakeling van Nederland herinneren waarbij het volgens ons niet aan de scheids lag.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +366
    woensdag 20 juni 2018 om 22:46
    Wat ook vaak zo was.

    Iemand nog de onthouden strafschop van Van Hooijdonk tegen Brazilie in gedachte?

    Nederland had tijdens de halve finale van het WK 1998 in blessuretijd een strafschop moeten krijgen. Pierre van Hooijdonk werd destijds, bij een stand van 1-1, onderuit getrokken door Junior Baiano. Deze Braziliaanse verdediger heeft, in gesprek met Van Hooijdonk, toegegeven dat de bal op de stip had gemoeten.

    "Ik kwam Junior Baiano een poosje geleden tegen, tijdens een 35+-toernooi in de zaal", vertelt Van Hooijdonk in Studio Voetbal. "Ik kon het niet laten om, samen met wat vrienden, even naar hem toe te lopen. Toen zei hij wat ik eigenlijk al jarenlang wist, namelijk dat het een honderd procent strafschop was", aldus de spits.

    De onterechte rode kaart voor Heitinga in de finale? De fout van geen corner maar wel tegengoal in de finale van een WK?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    woensdag 20 juni 2018 om 23:46
    Norfin Amrabat. Haha...:-)
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    woensdag 20 juni 2018 om 22:37
    Geen idee of het waar is, maar eerlijk gezegd de scheidsrechter had niet zn beste dag. Het VAR team trouwens ook niet. Maar jammer, volgende keer zit het hopelijk wel mee voor ze. Overigens zie ik Amrabat de schuld niet volledig bij de scheids neerleggen, maar dat hij wel invloed had op de verloop vd wedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:40]
    Vind ik leuk
    hassel +814
    woensdag 20 juni 2018 om 22:41
    Amrabat is een typische jankende kutmarokkaan. Nooit naar zichzelf kijken, janken en wijzen naar anderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:48
    Och och:p
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:56
    sukkel een lange middelvinger waar je op mag zitten irritant kut kind
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:51
    Hey De Ajacied, ik zou geen energie en tijd verspillen aan dit kut volk. Nederlanders zijn de ergst op aarde. Zulke reacties durven niet te zeggen als je ze tegenkomt. Dit volk zijn goed mes in je rug te steken en hun voorouders waren daar prof in.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:12
    Je kunt niet ieder kut volk over 1 kam scheren
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:37
    Nou nou... Als je dan met geschiedenis feiten komt dan ook graag met bron vermelding. Anders gewoon dimmen. Ga ergens anders lopen kloten. "Ergst op aarde". Wat een zwakzinnige opmerking.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    woensdag 20 juni 2018 om 23:39
    Dit zegt genoeg over jouw emotionele status
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5726
    woensdag 20 juni 2018 om 23:44
    Discrimineren doe je maar op je eigen site.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:11
    nederlanders zijn de ergste op aarde haha gelukkig ben jij niet racistisch idioot.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:52
    Een Amerikaan fluit geen wedstrijden op hoog niveau....
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    woensdag 20 juni 2018 om 22:54
    Die Amrabat gewoon 15 wedstrijden schorsen om zo onbeschoft te liegen. Bij PSV gelooft niemand hem nog de parasiet.Echt eerste klas jankent zoals heel dat Marokaans elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:14
    Jankert?? Heb jij die nummer 7 van Portugal niet zien janken dan
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    woensdag 20 juni 2018 om 23:17
    Ja die schoot Marokko terrcht naar huis. voetballend in kleine teen zitten dan heel marokaans team hahaha 4x gescoort
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:22
    Tuurlijk heeft Ronaldo veel kwaliteiten. Daarnaast is hij echt een enorme aansteller. Van die kwaliteiten heeft hij vandaag niet veel laten zien, van het aanstellen wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:38
    Portugezen hebben zich weer laten kennen deze wedstrijd. Echt vreselijk om te zien die schwalbes.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:55
    Schwalbe is geen Portugees woord hoor ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:58
    wie is hier de leugenaar
    Vind ik leuk
    CPP +775
    woensdag 20 juni 2018 om 23:18
    Je moet dit Amrabat maar niet kwalijk nemen. Hij heeft een ernstige hersenschudding opgelopen en dan ben je een hele tijd niet geheel toerekeningsvatbaar.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    woensdag 20 juni 2018 om 23:26
    Van wie vroeg hij nu het shirt van Pepe of Ronaldo?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 00:33
    Ze liggen er uit dus alle deuren en ramen kunnen weer op slot :)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:36
    Meneer Nijhuis dan ben jij dus ook beïnvloedbaar. Als scheidsrechter en onpartijdige mag jij geen geschenken aannemen van een speler, spelers of club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws