Nijhuis kan claim Amrabat niet geloven: Als ik tenminste voor mezelf spreek

    Nijhuis kan claim Amrabat niet geloven: "Als ik tenminste voor mezelf spreek"

    woensdag 20 juni 2018 om 22:28

    Bas Nijhuis kan zich niet voorstellen dat scheidsrechter Mark Geiger om het shirt van Pepe heeft gevraagd. Nordin Amrabat claimde dat kort na Portugal - Marokko (1-0).

    "Ongelooflijk, hij was zwaar onder de indruk van Cristiano Ronaldo. Ik hoorde van Pepe dat hij vroeg of hij Pepe's shirt mocht. Kom op man, waar hebben het over? Het is een WK, geen circus", foeterde Amrabat na afloop over Geiger bij de NOS. Nijhuis heeft de uitspraken ook gezien en is verbaasd. "Ik kan het me niet voorstellen", zegt de arbiter bij de omroep.

    "Deze scheidsrechter heeft al zoveel wedstrijden gefloten met zoveel grote voetballers, dan is het niet zo dat wij onder de indruk raken van zulke spelers. Als ik tenminste voor mezelf spreek", aldus Nijhuis, die zelf niet snel om shirts vraagt. "Nee, ik krijg ze vaak aangeboden. Natuurlijk. Het gebeurt in een wedstrijd: scheidsrechter, mijn shirt is voor jou. Dat is al zo vaak gebeurd."

    Plaats een reactie

    MichPSV +4883
    woensdag 20 juni 2018 om 22:33
    Gewoon een slechte verliezer die Amrabat.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:35
    Want?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:36
    Een Marokkaan
    Vind ik leuk
    vossing +316
    woensdag 20 juni 2018 om 22:42
    Slechte reactie Hans van Zanten......
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:42
    Zwakzinnige opmerking van een racist!
    Vind ik leuk
    Finesse +62
    woensdag 20 juni 2018 om 22:56
    Marokkanen zijn geen ras, dus het is geen racisme.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:08
    Nee, een vredelievende uitspraak van iemand die denkt dat hij superieur is tov anderen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:41
    Of gewoon een grapje?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 11:08
    En iedereen moest vet hard lachen...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 12:51
    Niet iedereen. Ik lees het nodige commentaar op mijn grapje maar ik heb er ook een aantal likes voor ontvangen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 15:17
    Ik vond hem lachen
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:21
    Idioot, tering racisten zoals jij moet je verwijderen uit de maatschappij. Spuit een eiland op voor de kust en zet losers zoals jij erop.

    Roeptoeters zoals jij zijn als papegaaien, Wilders roept iets en jij neemt het aan voor waarheid.


    Vind ik leuk
    diekertjedap +3873
    woensdag 20 juni 2018 om 23:25
    dat kun je ook omdraaien natuurlijk: wilders roept iets en bij jou is het direct een leugen.of niet?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:32
    Zijn het geen leugens dan wat hij roept? Zet het eens af tegen de Nederlander. Enig idee wat populisme inhoudt? Bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten?
    Hoeveel zwarte Afrikanen zijn vermoord door blanken met Nederlandse roots, daar horen we Wilders niet over of wel?


    Vind ik leuk
    diekertjedap +3873
    woensdag 20 juni 2018 om 23:40
    we leven in het hier en nu, niet 4 of 5 eeuwen geleden. vraag je maar eens af hoe het komt dat in bijna alle landen deze partijen op forse winst staan. we leven in een vrij land, en dus mogen mensen die anders denken dan jij ook hun mening vertellen. dat komt je misschien niet zo goed uit, dat ken, maar zoals het nu gaat kan het niet blijven doorgaan. en nee, ik voel me helemaal geen racist. dat wat de linkse kant wil kan helemaal niet.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:50
    Je bent een hypocriete klootzak als je wel op vakantie gaat naar het buitenland. Waarom deze partijen op winst staan is duidelijk, angst zaaien wat effect heeft op mensen met een laag IQ en lage opleiding neem Baudet probeert geleerd over te komen in de tweede kamer door in het latijn te gaan lullen maar wat hij zei in het latijn zou hijzelf nooit kunnen vertalen omdat het nergens opsloeg, dat mensen met een laag IQ en lage opleiding zich aangetrokken voelen tot dit soort figuren is begrijpelijk omdat ze inspelen op de angst van de mensen.

    Noem mij eens iets wat Baudet of Wilders wil en waarmee Nederland vooruit kan?

    Vind ik leuk
    kevinleo +2505
    donderdag 21 juni 2018 om 00:13
    Laag iq en lage opleiding is ook generaliserend. Totaal niet van deze tijd je hebt namelijk praktisch en theoretisch opgeleiden en jij bent blijkbaar niet opgeleid .Iemand met een minder iq is niet bepaald slechter
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    donderdag 21 juni 2018 om 06:42
    de grenzen dicht!!!!!
    Vind ik leuk
    kevinleo +2505
    donderdag 21 juni 2018 om 00:10
    Hoezo haal jij dat soort dingen erbij?
    Dan kan je over alles gaan mierenneuken wat in een ver verleden is gebeurd.
    -hoeveel blanken hebben als slaaf in afrika rondgelopen?
    -hoeveel chinezen zijn er gestorven door de japanners?
    -hoeveel mensen zijn er omgekomen door islam terrorisme?
    -hoeveel joden zijn er doodgegaan door duitsers?
    -hoeveel dino's zijn er dood gegaan door een kut steentje?

    Geschiedenis moet er niet altijd bij worden gehaald en worden afgespiegeld tegen de huidige maatschappij. Want ook dat is een vorm van racisme. Wij kunnen er niks aan doen, plus het was een ander tijdperk en waren die dingen nog niet illegaal. Welicht is over 40 jaar wel illegaal om een auto te rijden omdat daar indirect mensen aan dood gaan, ben jij dan een boef zeg.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8187
    donderdag 21 juni 2018 om 00:39
    Ik heb helemaal niks tegen Marokkanen of andere buitenlanders hoor.

    Maar statistisch gezien is criminaliteit onder 3e generatie Marokkaanse jongeren hoger dan onder autochtone jongeren. Dat is nu eenmaal een feit, terwijl 1. De groep 3e generatie Marokkanen kleiner is dan die groep autochtone jongeren en toch hebben ze per saldo meer misdrijven.
    Dus theoretisch gezien liegt wilders niet.

    Echter, wilders benoemt echter enkel problemen van 1 kant op. Want elk verhaal heeft twee kanten natuurlijk.
    1. Deze groep krijgt minder maatschappelijke kansen.
    2. Wilders komt enkel met oplossingen die een veel grotere groep treft, namelijk de onschuldige (islamitische) allochtonen. En die oplossingen die Wilders roept zijn veel te overdreven, in strijd met de grondwet bovendien.

    Wilders heeft in heel veel punten gelijk hoor, niet alleen vwb islamisering, maar ook vwb hardere juridische straffen (voor iedereen). Ook omdat de rest van de maatschappij natuurlijk enorm verlinkst.
    Je kan tegenwoordig niks meer zeggen of je bent een racist, homofoob, genderneutraalhater.

    Ik stem geen PVV overigens omdat ik vind dat Wilders heel goed is in roepen wat de problemen zijn, maar nooit met een fatsoenlijke/realistische oplossing komt.

    Maar we moeten wel af van het denkbeeld dat iedereen die rechts van het midden stemt een racist is... en die rascismekaart moet ook een stukje minder snel getrokken worden.

    Iedereen is gelijk en iedereen heeft recht om zichzelf te zijn. Leef en laat leven en accepteer elkaar zoals je bent.

    Oorlog is er al genoeg in de wereld laten we hier in godsnaam gewoon lief voor elkaar zijn.


    Met hier en daar een steekje om elkaar scherp te houden ;)
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    donderdag 21 juni 2018 om 06:41
    zuch heb je er weer een .
    en dan beginnen over leugens nee gelukkig liegen ze bij de vvd pvda en groen links niet.
    Vind ik leuk
    Ale +3614
    donderdag 21 juni 2018 om 06:50
    Populisme is niks verkeerd aan!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +2030
    donderdag 21 juni 2018 om 09:16
    De Hutu´s kwamen zelf naar Zuid Afrika als "kolonisten" en hebben de inheemse bevolking uitgemoord.. En doen alsof hun er een claim op hebben.
    Zelfs ten tijde van de apartheid kwamen de vluchtelingen uit alle windstreken naar Zuid Afrika, omdat je het nergens op dat continent beter had. Lees eens een geschiedenis boek voordat je dingen roept.. Je komt nu zelf namelijk nogal ongeschoold over. (Malema fan!)
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    donderdag 21 juni 2018 om 06:40
    kunnen ze er ook een eiland voor jou opspuiten gelijk jij doet hetzelfde mbt wilders
    Vind ik leuk
    Dani82 +625
    donderdag 21 juni 2018 om 10:14
    Dat spuit eiland is wel een goed idee, alleen dan moeten we de marokkanen erop zetten, en dan kan jij er ook gelijk bij.
    Kunnen jullie daar onder elkaar lekker gaan zeuren over hoe je je gediscrimineerd voelt
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 15:18
    Jij moet het land uit... en neem de mocros mee aub
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 00:53
    Wat een zielige reactie Hans
    Vind ik leuk
    Koeroe +9543
    woensdag 20 juni 2018 om 22:38
    Handschoen?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:44
    Rubber met glijmiddel up your arse?
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    woensdag 20 juni 2018 om 22:38
    Nijhuis steeds op tv is ook een béétje over de top.
    Vind ik leuk
    Romario9 +9717
    woensdag 20 juni 2018 om 23:41
    En weer popi-Jopie doen, met z’n “ik krijg ze vaak aangeboden. Natuurlijk. Het gebeurt in een wedstrijd: scheidsrechter, mijn shirt is voor jou. Dat is al zo vaak gebeurd."
    Vind ik leuk
    Quaresma +4244
    woensdag 20 juni 2018 om 22:38
    Wat is het verschil tussen Wilders en Ronaldo?

    Ronaldo stuurt de Marokkanen wel naar huis.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:43
    Geweldig dit soort opmerkingen, alleen een racist komt met dit soort onzin.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:48
    Wat ben jij een ongelooflijke jankzak!!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:52
    Je noemt jezelf al simpel dat zijn overigens alle racisten hoor, 99% is laag opgeleid...kun je ook niets aan doen!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:57
    Alles rasistisch vinden en noemen komt overigens wel enorm intelligent over!!! Sjappie:)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:03
    Niet alles maar als simpele zielen niet beseffen dat ze dergelijke onzin uitkramen ach ja dan kom erg intelligent over. Noem eens van de drijfveren van Wilders en populisme, zijn het niet alleen de Marokkanen. Sukkel!
    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    woensdag 20 juni 2018 om 22:57
    Kan*.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:24
    Zit nog op een reactie te wachten blijkbaar lukt het niet om inhoudelijk op je eigen onzin in te gaan..
    Vind ik leuk
    kerel +1533
    woensdag 20 juni 2018 om 22:58
    Je kunt die reactie over wilders ook een beetje als humor zien?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:01
    Humor Wilders? Waarom denk jij dat populisme terrein wint in Europa?
    Vind ik leuk
    kerel +1533
    woensdag 20 juni 2018 om 23:05
    Ik weet niet of jij marrokkaanse roots hebt, maar je lijkt het persoonlijk op te vatten..
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:13
    Nee hoor, mijn roots liggen aan de andere kant van de wereld maar het stoort mij dat Marokkanen elke keer het doelwit zijn. Jezelf op de borst kloppen als Nederlander wetende dat de Nederlanders geen haar beter zijn dan welke bevolkingsgroep dan ook in Nederland is eigenlijk gewoon ziekelijk.

    Ook de Marokkaan is gehaald als werknemer voor werk waar de Nederlanders hun neus voor optrokken, ze als minderwaardig neerzetten is een schande steek dan eerst eens de hand in eigen boezem.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +830
    woensdag 20 juni 2018 om 23:34
    Eindelijk iemand die zegt hoe het wel is en ik heb wel roots in Marokko. Waar ik een hekel aan heb is om heel snel te roepen dat iets racisme is. Maar ik merk wel dat mensen heel gauw dingen zeggen waar ze andere mee kwetsen en het dan onder het mom van vrijheid van meningsuiting gooien of je moet niet zo zeiken. Dat slaat natuurlijk helemaal 3x nergens Op. Vrijheid van meningsuiting is biet vrijheid van het kwetsen van alles en iedereen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:52
    "Vrijheid van meningsuiting is biet vrijheid van het kwetsen van alles en iedereen."

    Dat klopt, maar iemands mening kan een ander natuurlijk soms wel tegen de borst stuiten. Het gaat er dus ook om hoe die ander daarmee om gaat en sommige mensen laten zich wel érg makkelijk kwetsen. En dat gekwetst zijn wordt dan weer gebruikt om de ander de vrijheid van het geven van een mening af te nemen.

    Zo'n spotprent over die pedofiel van een profeet Mohammed bijvoorbeeld. Die gasten moeten zich ook niet zo makkelijk op de kast laten jagen. Als zo'n spotprent je niet bevalt, lees het dan niet. Maar elke keer dat gezeur dat zoiets niet zou moeten mogen. Mag ik nog een vrouw met zwarte kousen tekenen, of worden ze in de Gereformeerde Kerk dan boos?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +830
    donderdag 21 juni 2018 om 08:07
    Ja alleen helaas word het eerste meer gedaan als het andere wat je noemt. Ik vind zowiezo dat we vrome mensen van het geloof en dat soort dingen gewoon moeten laten ga lekker cartoons tekenen over politiek en dagelijkse dingen maar laat geloof en dat soort dingen in waarde daarmee kun je namelijk heel veel meer mensen echt kwetsen voor niks. Iedereen moet de vrijheid krijgen maar laten we proberen elkaar wel in de waarde te laten.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:18
    Ik vind dat dus van niet. Ik vind dat alles geridiculiseerd moet kunnen worden. Jij mag van mij spotprenten maken over atheïsten. Ik kom ze genoeg tegen op verschillende fcebookpagina's waar ik op zit. Het punt is: ik kan er niet mee zitten. Ik vind dat atheïsten vaak verkeerd worden voorgesteld, maar ik neem aan dat christenen en moslims precies hetzelfde denken als ze een spotprent over hun geloof voorbij zien komen.

    Bovendien maak ik jou niet belachelijk, ik maak je geloof belachelijk. Dat jij die 2 zo in je persoonlijkheid met elkaar hebt verweven, daar kan ik niets aan doen. Ik vind dat ik de vrijheid heb om een geloofssysteem belachelijk te maken. Daar kun je héél boos om worden (en we hebben gezien wat sommige moslims doen als ze héél boos worden vanwege hun geloof), je kunt het ook schouderophalend naast je neerleggen. Probeer dat laatste eens. En als meer mensen dat laatste eens proberen, dan houden die spotprenten vanzelf wel op.
    Vind ik leuk
    kerel +1533
    donderdag 21 juni 2018 om 13:16
    Dat is ook mijn mening. Ik vind al het geloof in verhevenen vreemd.. er is namelijk geen bewijs van hun bestaan.. alsof je in sprookjes geloofd.. ik wil daar niemand persoonlijk mee voor het hoofd stoten, maar ik begrijp het gewoon echt niet..
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    donderdag 21 juni 2018 om 06:47
    ga lekker bij sylvana zitten of zo zwarte piet is ook kut zeker
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 15:20
    Ga aub samen met sylvana simons op een bootje zitten en vaar heeeel ver weg!!
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4975
    woensdag 20 juni 2018 om 23:15
    HO.... Dit mag je nooit meer zeggen!

    Het is praktisch opgeleid ;o)
    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    woensdag 20 juni 2018 om 23:23
    Ajoh, tis toch een grap. Ben geen racist, maar kan er wel flauw om lachen...
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:27
    Weet je wat het probleem is, het is altijd de Marokkaan die de dupe is van dergelijke uitspraken en stuit mij tegen de borst. Gebrek aan opvoeding als je elke keer weer gemakkelijk wil scoren over de rug van de Marokkaan.

    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    woensdag 20 juni 2018 om 23:55
    Dat is zeker waar.
    Zelf maak ik die opmerkingen ook niet, wat heb je eraan joh...
    Ze zijn nu onderdeel van het land. De grootste oorzaak van al die commotie zit in de slechte kant van de mens in zn algeheel en die zal helaas nooit veranderen...
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    donderdag 21 juni 2018 om 00:02
    Ik hou er niet van, en hoe hypocriet kun je zijn als je wel op vakantie gaat naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    donderdag 21 juni 2018 om 06:54
    weet je wat het probleem is types als jij die nergens tegen kunnen en overal tegen zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 15:21
    Stootte het maar daadwerkelijk keihard tegen je borst haha
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    donderdag 21 juni 2018 om 22:10
    Simpele ziel ben je toch, een zielig figuur die vermoedelijk nog elke dag de tiet van moeders in het bekkie heeft maar betwijfel of het vetgehalte in deze melk hoog genoeg is om jouw een ontwikkeling te laten doormaken.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:40
    Hahaha.. jij neemt alles en iedereen serieus .. herkent geen grapjes of humor, je neemt jezelf heel serieus en vat alles op als belediging of racisme:) wat moet jij een triest leven hebben maatje:)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:48
    Ik neem iedereen serieus mits ze dit verdienen, jij verdient dit dus duidelijk niet.
    Een triest leven ach tis maar hoe je het wilt noemen, hij zal ongetwijfeld rijker zijn gevuld dan die van jou triest maar waar...helaas.

    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:03
    Hahahah... gevuld met?? Ik ben benieuwd:)
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    vrijdag 22 juni 2018 om 08:17
    net zoals jij het niet verdiend dat wij jou serieus nemen.
    je moet nogal gefrustreerd door het leven gaan ik heb gewoon medelijden met je.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    donderdag 21 juni 2018 om 06:46
    en dat kun je uiteraard onderbouwen toch?
    maar ik wist niet dat het zo slecht ging in nederland twee miljoen laagopgeleiden mensen in nederland schokkerend of zou het zo kunnen zijn dat alleen domme mensen dat roepen .
    Vind ik leuk
    Hupfean +2956
    woensdag 20 juni 2018 om 23:02
    sylvana
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:04
    Die spoort net zo men als Trump!
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2903
    donderdag 21 juni 2018 om 00:17
    Sorry maar ik denk dat trump net ietsjes meer spoort dan zij, ik vind haar echt een triest geval.
    Een betweter die niet eens weet waar ze over praat aangezien ze vaak discussies & problemen maakt na aanleiding van nep nieuws xD
    Zij zorgt juist voor verdeling terwijl ze er zo op tegen is...
    Die vrouw wilt allee maar naam maken ten kosten van alles en iedereen...
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    donderdag 21 juni 2018 om 00:23
    Trump als zoon van een Duitse vader die gevlucht is uit nazi Duitsland en illegaal de VS binnen is gekomen. Trump doet precies hetzelfde als wat Hitler deed in nazi Duitsland scheiding van ras daarnaast is het strafbaar in Amerika om kinderen bij ouders weg te halen zonder tussenkomst van de rechter.

    Trump is vele gevaarlijker voor de wereldvrede dan een Poetin.

    Sylvana Simons is een roeptoeter die alleen een gevaar is voor zichzelf en niet voor anderen daarom nemen anderen haar ook niet serieus.
    Vind ik leuk
    Quaresma +4244
    donderdag 21 juni 2018 om 11:11
    Als jij alles zo serieus neemt vrees ik dat jij een heel moeilijk leven hebt.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    donderdag 21 juni 2018 om 11:24
    In tegendeel, ik neem niets meer serieus in het leven omdat alles zo betrekkelijk is. Dat jij dit zo ziet omdat ik ageer tegen kneuzen die alleen maar kut Marokkaan kunnen roepen zegt heel erg veel over jouw als persoon.
    Vind ik leuk
    Quaresma +4244
    donderdag 21 juni 2018 om 12:04
    Wie zegt dat dan? Ik roep dat niet. Ik heb genoeg Marokkaanse vrienden die hier smakelijk om kunnen lachen. Het is meer een kwestie van sarcastische humor, iets wat jij dus totaal niet begrijpt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    MoSalah +5
    donderdag 21 juni 2018 om 08:29
    Geweldige opmerking, jammer dat marrokko eruit ligt....maar met zon opmerking....je moet er toch opkomen
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    woensdag 20 juni 2018 om 22:40
    Helaas Nordin,jammer 2e ronden gaat t niet meer worden.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14565
    woensdag 20 juni 2018 om 23:28
    Die scheids denkt ook...ik vraag m maar, voordat een Marokkaan ' m jat
    Vind ik leuk
    Purist01 +429
    woensdag 20 juni 2018 om 22:33
    Hoe voorspelbaar. Eerst een grote muil, dan na 2 potjes kansloos naar huis. En aan wie ligt het? Nee, niet aan de Marokkanen zelf, maar aan de scheids natuurlijk. Alle vooroordelen bevestigen.
    Vind ik leuk
    Dussss +36
    woensdag 20 juni 2018 om 22:35
    EK 2012.
    Vind ik leuk
    030_Joep +120
    woensdag 20 juni 2018 om 23:17
    Wk 2010
    Vind ik leuk
    Mari +5519
    woensdag 20 juni 2018 om 22:35
    Kansloos??
    Tegen Iran. Klote goal tegen
    Tegen Ronaldo. penalty onthouden (of waren het er 2?)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:41
    Dat zegt Amrabat niet of wel? Trouwens waarom is hands niet bestraft als het Iran overkomt is het wel een strafschop.

    Je reactie is net zo voorspelbaar, beide keren was Marokko gewoon beter, jij rept over vooroordelen die jij zelf hier uit, vervolgens mogen de Marokkanen geen vooroordelen hebben...Racist in dop die zo reageert.

    Trump vergeet ook altijd zijn Duitse achtergrond, zijn vader was een illegaal uit Duitsland en Trump zelf heeft trekjes waar Hitler op werd afgerekend.

    Volgende keer eerst in de spiegel kijken knul.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:11
    Ik begrijp dat de scheids Marokko heeft benadeeld en dat hij daarom een racist is ;)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 23:16
    Tsja, en dat vraag een Hrubesch fan?
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:22
    Dat is een geuzennaam, in tegenstelling tot "gutmensch".
    Vind ik leuk
    Mari +5519
    woensdag 20 juni 2018 om 22:34
    Wat een lulhannes. Kort gezegd: "wij (aldus Nijhuis) raken niet onder de indruk. haha. aandachtsgeil manneke
    Nog erger.
    Hij vraagt niet om een shirt
    Bias Nijhuis laat zich omkopen tijdens de wedstrijd.
    Ik hoop dat hier onderzoek naar wordt gesteld door de KNVB
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:34]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:35
    Het gebeurt veel vaker dat een scheids het shirtje van een speler vraagt dus dat is niets nieuws en ook tijdens een WK gebeurt dit standaard maar misschien is het handiger om dit buiten bereik van anderen te vragen.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +148
    woensdag 20 juni 2018 om 22:35
    Ik hou niet van de huilverhalen, want ze speelden gewoon slecht, maar ze hebben zeker een punt over de scheidsrechter/VAR.

    Als die arm met het balletje dat via de knie tegen de arm stuiterde van een tegenstander van Brazilie in de halve finale was geweest, lag die bal op de stip. 100%.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4200
    woensdag 20 juni 2018 om 22:45
    Was natuurlijk geen opzettelijke handsbal , dus geen penalty.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +148
    woensdag 20 juni 2018 om 22:49
    Wel fijn dat de scheidsrechter in de hoofd van een speler kan kijken.
    Is ook geen regel, er wordt maar wat aangeklooid.

    Beter zou een hockeyregel zijn; elke handsbal (bal tegen de voet in hockey) is een vrije trap in de 16, hoe gering ook.

    Dan kan een scheids niet meer in de fout gaan (bewust of onbewust).
    Vind ik leuk
    kerel +1533
    woensdag 20 juni 2018 om 23:03
    Goed idee.. bewust is penalty, onbewust indirecte vrije trap.. zo kun je alleen nog twisten over of het echt bewust is, in ieder geval heb je wel iets er aan over gehouden..
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 20 juni 2018 om 22:54
    Dat voordeel heeft dus de gevestigde orde in de voetbalwereld, oneerlijk als je het mij vraagt temeer omdat de belangen gewoon te groot zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:36
    Hij moet toch iemand de schuld geven....het ligt nooit aan de finnen zelf
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:39
    De Finnen zitten net als wij gewoon thuis voor de buis;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:45
    Klopt, maar ik snap de fout.
    Amrabat lijkt sprekend een Fin.
    Vind ik leuk
    Dussss +36
    woensdag 20 juni 2018 om 22:41
    Ik kan me serieus geen uitschakeling van Nederland herinneren waarbij het volgens ons niet aan de scheids lag.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +148
    woensdag 20 juni 2018 om 22:46
    Wat ook vaak zo was.

    Iemand nog de onthouden strafschop van Van Hooijdonk tegen Brazilie in gedachte?

    Nederland had tijdens de halve finale van het WK 1998 in blessuretijd een strafschop moeten krijgen. Pierre van Hooijdonk werd destijds, bij een stand van 1-1, onderuit getrokken door Junior Baiano. Deze Braziliaanse verdediger heeft, in gesprek met Van Hooijdonk, toegegeven dat de bal op de stip had gemoeten.

    "Ik kwam Junior Baiano een poosje geleden tegen, tijdens een 35+-toernooi in de zaal", vertelt Van Hooijdonk in Studio Voetbal. "Ik kon het niet laten om, samen met wat vrienden, even naar hem toe te lopen. Toen zei hij wat ik eigenlijk al jarenlang wist, namelijk dat het een honderd procent strafschop was", aldus de spits.

    De onterechte rode kaart voor Heitinga in de finale? De fout van geen corner maar wel tegengoal in de finale van een WK?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:52]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:46
    Norfin Amrabat. Haha...:-)
    Vind ik leuk
    NvC +1402
    woensdag 20 juni 2018 om 22:37
    Geen idee of het waar is, maar eerlijk gezegd de scheidsrechter had niet zn beste dag. Het VAR team trouwens ook niet. Maar jammer, volgende keer zit het hopelijk wel mee voor ze. Overigens zie ik Amrabat de schuld niet volledig bij de scheids neerleggen, maar dat hij wel invloed had op de verloop vd wedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:40]
    Vind ik leuk
    hassel +579
    woensdag 20 juni 2018 om 22:41
    Amrabat is een typische jankende kutmarokkaan. Nooit naar zichzelf kijken, janken en wijzen naar anderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:48
    Och och:p
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:56
    sukkel een lange middelvinger waar je op mag zitten irritant kut kind
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:47
    Ik hoorde van Pepe dat hij vroeg of hij Pepe's shirt mocht.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:49
    Waarom citeer je dit?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:00
    Bas Nijhuis kan zich niet voorstellen dat scheidsrechter Mark Geiger om het shirt van Cristiano Ronaldo heeft gevraagd.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:50
    Mag ik jou shirt

    ??
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:51
    Hey De Ajacied, ik zou geen energie en tijd verspillen aan dit kut volk. Nederlanders zijn de ergst op aarde. Zulke reacties durven niet te zeggen als je ze tegenkomt. Dit volk zijn goed mes in je rug te steken en hun voorouders waren daar prof in.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:12
    Je kunt niet ieder kut volk over 1 kam scheren
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:37
    Nou nou... Als je dan met geschiedenis feiten komt dan ook graag met bron vermelding. Anders gewoon dimmen. Ga ergens anders lopen kloten. "Ergst op aarde". Wat een zwakzinnige opmerking.
    Vind ik leuk
    Mr. O +653
    woensdag 20 juni 2018 om 23:39
    Dit zegt genoeg over jouw emotionele status
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +4200
    woensdag 20 juni 2018 om 23:44
    Discrimineren doe je maar op je eigen site.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:11
    nederlanders zijn de ergste op aarde haha gelukkig ben jij niet racistisch idioot.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:52
    Een Amerikaan fluit geen wedstrijden op hoog niveau....
    Vind ik leuk
    John040 +1274
    woensdag 20 juni 2018 om 22:54
    Die Amrabat gewoon 15 wedstrijden schorsen om zo onbeschoft te liegen. Bij PSV gelooft niemand hem nog de parasiet.Echt eerste klas jankent zoals heel dat Marokaans elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:14
    Jankert?? Heb jij die nummer 7 van Portugal niet zien janken dan
    Vind ik leuk
    John040 +1274
    woensdag 20 juni 2018 om 23:17
    Ja die schoot Marokko terrcht naar huis. voetballend in kleine teen zitten dan heel marokaans team hahaha 4x gescoort
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:22
    Tuurlijk heeft Ronaldo veel kwaliteiten. Daarnaast is hij echt een enorme aansteller. Van die kwaliteiten heeft hij vandaag niet veel laten zien, van het aanstellen wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:38
    Portugezen hebben zich weer laten kennen deze wedstrijd. Echt vreselijk om te zien die schwalbes.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:55
    Schwalbe is geen Portugees woord hoor ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 23:58
    wie is hier de leugenaar
    Vind ik leuk
    CPP +603
    woensdag 20 juni 2018 om 23:18
    Je moet dit Amrabat maar niet kwalijk nemen. Hij heeft een ernstige hersenschudding opgelopen en dan ben je een hele tijd niet geheel toerekeningsvatbaar.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2126
    woensdag 20 juni 2018 om 23:26
    Van wie vroeg hij nu het shirt van Pepe of Ronaldo?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 00:33
    Ze liggen er uit dus alle deuren en ramen kunnen weer op slot :)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:36
    Meneer Nijhuis dan ben jij dus ook beïnvloedbaar. Als scheidsrechter en onpartijdige mag jij geen geschenken aannemen van een speler, spelers of club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nijhuis kan claim Amrabat niet geloven: "Als ik tenminste voor mezelf spreek"