'Brands denkt aan eerste Everton-aankoop en maakt 13,6 miljoen euro vrij'

    'Brands denkt aan eerste Everton-aankoop en maakt 13,6 miljoen euro vrij'

    woensdag 20 juni 2018 om 22:38

    Marcel Brands haalt zijn eerste Everton-aankoop mogelijk uit het Championship. Jarrod Bowen staat bovenaan het verlanglijstje, meldt The Sun.

    Bowen is een 21-jarige aanvaller, die afgelopen seizoen indruk maakte bij Hull City. Dat is de oude club van Everton-manager Marco Silva. Bowen maakte vijftien doelpunten en werd door zowel de supporters als zijn teamgenoten uitgeroepen tot beste speler van het jaar.

    Dat is niet onopgemerkt gebleven op Goodison Park. Brands deed bij zijn komst de belofte éérst te zullen verkopen, maar komt mogelijk snel in actie voor Bowen. Hij zou denken aan een openingsbod van 13,6 miljoen euro. Het contract van Bowen bij Hull City loopt nog twee jaar door. The Sun meldt dat Silva druk gaat zetten op het rondmaken van de transfer. Bowen wordt door Everton gehaald om de vleugels te versterken.

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 22:44
    Pff VP heeft goud in de handen nu Brands weg bij ons is.

    Stap 1: Zie dat everton vaag gelinkt is aan een bepaalde speler
    Stap 2: Maak daar een nieuwsbericht van
    Stap 3: Zet Brands in de titel
    Stap 4: Clicks.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    woensdag 20 juni 2018 om 22:51
    Dus geen Lozano naar everton
    Vind ik leuk
    yuuup +8573
    donderdag 21 juni 2018 om 05:50
    Die houden ze nog even achter de hand voor als het WK afgelopen is.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7762
    woensdag 20 juni 2018 om 22:51
    Wees maar blij ermee, hoeven de PSV'ers niet meer te huilen dat er te veel Ajax nieuws op de site is. Komen ze een keer met ander nieuws, is het nog niet goed met je pfff :D
    Vind ik leuk
    JustH +10655
    woensdag 20 juni 2018 om 23:00
    Hollandse prijsjes van Brands.
    Die moet nog ff wennen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:40
    "Huilen"... jammer dat je als een wijf reageert.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7762
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:56
    Wanneer er al wijven lopen te huilen op de site, is het wel van het supportersvolk waar jij bij hoort. Iedere dag weer dat geklaag over te veel Ajax topics :D
    Vind ik leuk
    Gerro +5453
    woensdag 20 juni 2018 om 23:17
    Stap 5, weet Marcel.wel dat de gemeente niet mee finaciert.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +5383
    woensdag 20 juni 2018 om 23:25
    Zo,zo Gerro......zelf verzonnen
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1574
    woensdag 20 juni 2018 om 23:44
    Kan jij niet lekker gaan slapen met je ajaxpyamaatje .
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 00:17
    Stap 6, er komt een Ajacied aan met een afgezaagde grap.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 05:29
    Gerro heeft zelfs nog likes gekregen van nog zieligere types pffffffffffffff
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:41
    Hey kijk een iemand met een IQ van net 70.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:28
    Gerro, wanneer je niet eens weet hoe men het woord "financiert" moet schrijven, kun je wellicht beter je muil houden met deze dagelijkse kleuteronzin.
    Vind ik leuk
    2cents +49426
    woensdag 20 juni 2018 om 23:18
    Dit gaat gauw over. Nog even en het Brands-nieuws interesseert niemand meer.

    Een Nederlandse trainer in het buitenland is nog wel aardig, maar een technisch manager kun je toch nauwelijks nog beoordelen tijdens het seizoen. Alleen de transferperiode is aardig, maar Everton waar hebben we het over?
    Vind ik leuk
    Psvschilder +1574
    woensdag 20 juni 2018 om 23:39
    Everton ? Middenmoter in engeland . Wat een vraag zeg .p
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1134
    donderdag 21 juni 2018 om 00:49
    Lozano stond toch bovenaan?...
    Vind ik leuk
    MichPSV +4883
    woensdag 20 juni 2018 om 22:50
    Lijkt me niet dat Everton deze speler haalt , lijkt me ook niet als ik zie dat het bericht van The Sun komt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 juni 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    Vowtar +3641
    woensdag 20 juni 2018 om 22:56
    Versterking op de flanken hebben ze daar wel nodig hoor. Onder Koeman stond Klaassen regelmatig linksbuiten..
    Vind ik leuk
    Rodajc +11034
    woensdag 20 juni 2018 om 23:28
    13,5 miljoen voor zo'n talent met zulke cijfers in deze tijd is een koopje. Zou prima werk van Brands zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Brands denkt aan eerste Everton-aankoop en maakt 13,6 miljoen euro vrij'