'Ajax wil soap deze week beëindigen en nieuwe transfer afronden'

    'Ajax wil soap deze week beëindigen en nieuwe transfer afronden'

    donderdag 21 juni 2018 om 06:53

    De Telegraaf meldt opnieuw dat Lisandro Magallán op weg is naar Ajax. In Argentinië is deze week gemeld dat de 24-jarige verdediger een nieuw en verbeterd contract tekent bij Boca Juniors, maar de Nederlandse ochtendkrant twijfelt niet: Magallán komt deze week nog naar Amsterdam.

    De soap rond Magallán begint bizarre vormen aan te nemen. De Argentijn is een tijdje geleden al medisch gekeurd in Amsterdam, waarna het opvallend stil werd. De reden dat de transfer vertraging opliep is omdat Boca eerst een vervanger in huis wilde halen. Die lijkt met Christian Zapata (AC Milan) binnen, waardoor niets een overgang van Magallán naar Ajax in de weg leek te staan.

    Deze week werd door een journalist van TNT Sports echter gemeld dat Magallán niet naar Ajax vertrekt, maar bij Boca blijft en daar een nieuw contract tekent tegen betere financiële voorwaarden. Onzin, claimt De Telegraaf. De verwachting van de krant is dat de Argentijnse stopper deze week definitief Ajacied is.

    Lees ook'Ajax bereikt akkoord met Tadic en breekt clubrecord voor Ziyech-opvolger'

    Lees ookTen Hag: 'Streven om in elke linie nog een nieuwe speler aan te trekken'

    Plaats een reactie

    donderdag 21 juni 2018 om 06:55
    Bericht 753 over deze soap....NEXT
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 06:56
    Goede tijden slechten tijden is er niks bij. RTL sla je slag 😉.

    Vraag me wel af of deze speler Ajax verder gaat helpen.

    We kunnen straks wel een Bayer situatie krijgen hier. Niemand houd Ajax bij qua geld en aankopen.

    Dag is net begonnen en nu al 4 berichten over Ajax. Heerlijk om fan te zijn van de grootste club van het land.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 07:00]
    Vind ik leuk
    RWB013 +2004
    donderdag 21 juni 2018 om 07:01
    Daar zul je toch eerst weer een keer kampioen voor moeten worden.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3277
    donderdag 21 juni 2018 om 07:47
    Nouja, dat Ajax de grootste club is lijkt me duidelijk. Maar een kampioenschap moet inderdaad niet lang meer duren. Oftewel, dit seizoen MOETEN we
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:03
    Niemand houd Ajax bij....maar al 3 jaar op rij geen kampioen,geld is ook niet alles
    Vind ik leuk
    ficusje +2215
    donderdag 21 juni 2018 om 07:22
    Die gaan nu echt wel doorpakken,zijn we van al die negatieve personen hier jaren vanaf.zal het rustig zijn op vp.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26561
    donderdag 21 juni 2018 om 08:55
    Een dikke bankrekening kan je niet vieren als club zijnde. Een prijs wel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 08:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 10:33
    de aandeelhouders die alles te zeggen hebben in Amsterdam , vieren die dikke bankrekening elk jaar bij de aandeelhoudersvergadering
    het hoogtepunt van het jaar tegenwoordig bij Ajax
    daar ziet de gewone supporter,hoe de dikke nekken hun club verneuken ....
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 11:49
    Prachtig die afgunst! Bij de algemene ledenvergadering in Eindhoven wordt iedereen gevraagd de spaarpot van thuis mee te nemen. Kunnen ze in ieder geval gezamenlijk een schaaltje bitterballen rond laten gaan
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 12:16
    bij de algemene ledenvergadering in Eindhoven word het kampioenschap van het jaar daarvoor besproken , en het spaarpotje is om de spaarkas te vullen voor het volgende kampioensfeest , maar dat zijn allemaal dingen die jij nog niet veel hebt meegemaakt
    en bitterballen gaan inderdaad vaak rond als er iets te vieren is
    het is lang geleden dat iemand in Amsterdam bitterballen heeft gehad ofniet ....
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 12:24
    Nee, In Amsterdam hebben ze dagelijks te vieren dat ze actief zijn voor:

    De mooiste, de grootste, de rijkste, maar vooral de warmste club van Nederland en ver daar buiten!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 12:30
    ja een en al warmte daar , behalve bij sommige arrogante domme amsterdamse supporters
    als ik jou was zou ik je CV eruit gooien , en een poster van Ajax aan de muur hangen , want die straalt zoveel warmte uit , dat jij je CV helemaal niet nodig hebt
    oh nee wacht even , jij woont helemaal niet in Amsterdam .....
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    donderdag 21 juni 2018 om 11:54
    Nou ja continuering van een club is hede ten dage ook al geen zekerheidje meer dit is bij ons ajax zeker niet in gevaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 10:30
    ik ben toch liever fan van een 'kleinere" club , waar af en toe iets te vieren is eerlijk gezegd
    en aankopen van kv Mechelen , Fortuna en fc Utrecht , kunnen echt wel meer clubs in Nederland betalen hoor
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9494
    donderdag 21 juni 2018 om 06:59
    Hij zit er toch al -:) Wanne miskoop
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:29
    De soap is vaak geen soap maar wordt gecreëerd door de media die niet goed op de hoogte zijn en allerlei tegenstrijdige onzin plaatsen. Ik weet het niet maar wellicht is het zo dat Boca idd alleen heeft gewacht op den vervanger en de transfer nu afgerond kan worden. Deze treintjes zijn heel gebruikelijk bij transfers.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    donderdag 21 juni 2018 om 08:00
    Ik word dit beu. Wat een soap, gtst is er niks bij.

    Hopen dat als hij daadwerkelijk komt,hij geen zoutzak blijkt te zijn.
    Want dan is het ineens een comedy ipv drama
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:11
    Binnenkort zijn er veel andete berichten over Ajax!!! En die zijn niet zo negatief. 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:57
    Het is groen en geen gras?
    Stiekem toch gras.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 09:13
    Waarom haalt Ajax Christian Zapata niet, tien keer beter dan magallan???
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 09:16
    Zou deze transfer dan eindelijk 100% rond zijn?

    Ben benieuwd hoe Ajax dan gaat spelen als ze Tadic en magallan binnenhalen en alleen Ziyech en kluivert laten vertrekken?

    Misschien is dit een idee? Een soort 5-3-2?

    --------------------Onana----------------------------
    ---------Magallan----De Ligt----Schuurs-------
    Mazraoui--------------------------------Tagliafico
    -----------F.De Jong-------Van de Beek---------
    ------------------------Tadic--------------------------
    ----------------Neres-----Dolberg----------

    In balbezit kan schuurs nog opschuiven naar CVM positie en Tadic kan meer naar de linkerkant uitwijken zodat Neres op zijn favoriete positie op de rechter vleugel kan spelen. In dit systeem kan je makkelijk overschakelen naar 4-3-3 mocht het nodig zijn

    Is natuurlijk niet volgens de Ajax - school (4-3-3) maar dat systeem heeft de laatste jaren toch ook niet echt iets opgeleverd!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 09:26]
    Vind ik leuk
    Mari +9405
    donderdag 21 juni 2018 om 10:08
    Dit maakt het voetbal toch ook leuk.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    donderdag 21 juni 2018 om 10:53
    Zou wel lekker zijn als Tadic en Magallan snel aansluiten, maandje nog en je speelt al in de voorronde CL. Zou eindelijk de aankopen zijn van het niveau wat we nodig hebben, zeker Tadic.

    Ik was even bang dat Labyad de belangrijke aanvallende versterking was, maar gelukkig is dat dus waarschijnlijk Tadic.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws