Ten Hag: 'Ik heb keiharde garanties gekregen van de leiding van Ajax'

    Ten Hag: 'Ik heb keiharde garanties gekregen van de leiding van Ajax'

    donderdag 21 juni 2018 om 07:23

    De directie van Ajax heeft trainer Erik ten Hag 'keiharde garanties' gedaan. De clubleiding gaat er alles aan doen om de huidige kern spelers intact te houden, vertelt Ten Hag aan De Telegraaf.

    "Ik heb de keiharde garantie van de directie gekregen dat Ajax er alles aan doet om deze kern bij elkaar te houden", legt Ten Hag uit aan de ochtendkrant. "Justin Kluivert (AS Roma, red.) is weg en het ligt in de lijn der verwachting dat Hakim Ziyech vertrekt. En wat ons betreft blijft het daarbij."

    Diverse spelers hebben aangegeven te willen blijven bij Ajax. "Frenkie heeft aangegeven graag nog een jaar te blijven en Matthijs (De Jong en De Ligt, red.) zou een extra seizoen hier niet erg vinden."

    De wissel van Marcel Keizer naar Ten Hag betekende voor de spelers van Ajax een behoorlijke verandering. De spelers moeten naar verluidt langer trainen en langer op de club blijven. Ten Hag tegen het Algemeen Dagblad: "Het gaat erom dat de boodschap overkomt. Dan kun je soms je eigen benadering veranderen, maar de grote lijn zal hetzelfde blijven. Het idee van voetballen ook: offensief."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    ajax1973 +2365
    donderdag 21 juni 2018 om 07:28
    gewoon 2 stappen terug gezet met deze trainer
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:48
    je bent nog goed gestemd...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8852
    donderdag 21 juni 2018 om 09:30
    Uiteindelijk moeten de jongens het doen, een trainer moet je niet groter maken dan het is, als die koekwaus de sfeer maar hoog houd daar ben ik meer bang voor
    Vind ik leuk
    Zultkop +5456
    donderdag 21 juni 2018 om 07:31
    Ten Hag dag vandaag?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:34
    Nou,dat wordt weer een geweldig jaar,moet je bij Tadic mee aankomen met zijn onzin....Ten Hag zal hem wel even voetbal les geven
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 13:36
    Heeft Tadic niet al onder ten hag gevoetbald?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9635
    donderdag 21 juni 2018 om 07:38
    En Toch als Ajax weer geen kampioen wordt komend seizoen of weer slecht presteert kan via de achter deur het sleutel gat wel vinden Denk ik 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:48
    Goed verhaal.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2663
    donderdag 21 juni 2018 om 08:38
    Probeer het nog eens...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:44
    Offensief? Hou toch op man. Schijnoffensief bedoel je. Onder keizer, toen speelden we offensief
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26698
    donderdag 21 juni 2018 om 08:46
    Onder Keizer werd Ajax uitgeschakeld in Europa door Rosenborg. Dat zal onder ten Hag niet gebeuren. Vorig jaar schakelde ten Hag bijna Zenit uit met Utrecht. Door een kloppend tactisch plan. Tevens won Utrecht door een tactische zet in de Arena van Ajax.

    Geef ten Hag een kans! Je zal zien dat hij gaat presteren. Zeker nu hij aan het seizoen kan beginnen.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8852
    donderdag 21 juni 2018 om 09:36
    Goed gezegd, dat hij instapte na Keizer was het een puinhoop de spelers liepen voor 1400 uur weer weg en stonden niet voor 10 aan de poort. Het is een proces, en als je de arbeid omhoog gooit val je net als in het echte leven eerst even terug, omdat je lijf moet herstellen. Enkel omdat ze van PSV die een totale off day had en nipt van AZ wonnen( gelijkspel was meer op zijn plaats of anders verlies) word Keizer ineens bejubeld, terwijl ze in de beker niet eens van Twente kunnen winnen, terwijl de rest van Nederland er gewoon overheen walst. Geef de man wat tijd
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1227
    donderdag 21 juni 2018 om 17:36
    Waarom zoveel negatieve reacties op deze site over Ten Hag?
    Volgens mij hopen ze ook nog dat ze gelijk krijgen.
    Triest volk.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8852
    donderdag 21 juni 2018 om 18:34
    Dat zijn de internet supporters, in het stadion willen we gewoon dar Ten Haq gaat slagen nu hij de kans krijgt vanaf het begin erbij te zijn. Onder Keizer was alles al verspeeld maar omdat we met meer geluk dan wijsheid wat wonnen was iedereen achteraf voor Keizer. Die jongens liepen halverwege al met de tong op de schoenen en hielden alles maar net bij. Een trainer met een visie heeft tijd nodig, hij is wat ongemakkelijk in de media, maar ach als de resultaten goed worden dan zeurt niemand meer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:16
    Je bedoelt Bosz, neem ik aan?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 07:48
    "Keiharde garanties". Oké doei.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1661
    donderdag 21 juni 2018 om 07:48
    Ik zag hem gisteren op tv. Lag het aan mij of praatte hij minder plat dan eerder?
    Vind ik leuk
    T. Henry +173
    donderdag 21 juni 2018 om 07:52
    Was er niet gisteren zo zelfde nieuwsbericht als deze?
    Vind ik leuk
    orion73 +1487
    donderdag 21 juni 2018 om 07:53
    Garanties zijn in het voetbal 0,0 waard.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21666
    donderdag 21 juni 2018 om 07:57
    Ajax zal er linksom of rechtsom alles aan doen om Ten Hag te faciliteren.

    Het lot van enkele lieden is dit seizoen meer dan ooit aan het lot van de trainer gekoppeld.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    donderdag 21 juni 2018 om 07:57
    Vind het wel veel aangenamer wanneer de uitspraken van Ten Hag getypt zijn en ik ze kan lezen ipv zijn gemompel en heen en weer gekijk word je gek van.

    On: ik weet het toch niet met Ten Hag. Ik heb er altijd al een slecht gevoel bij gehad.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1108
    donderdag 21 juni 2018 om 08:02
    Hij gaat er als eerste trainer uit dit seizoen...
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1227
    donderdag 21 juni 2018 om 17:39
    En ben je daar nu al blij om?
    Of gun je deze man met Ajax succes?
    Azijnzeikers genoeg op dit forum, Overmars kan er niks van, Ten Hag moet weg, Van der Sar is waardeloos, de RvC houd alles tegen, de selectie is weer niet op tijd in orde, en ga zo maar door...………..
    Ben je voor onze Club Ajax of hoop je echt dat alles fout gaat?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    LIO7 +1108
    donderdag 21 juni 2018 om 22:05
    Nee hoor. Ik hoop alleen snel weer een toptrainer met uitstraling te zien bij Ajax. En ik ben niet eens ajacied. Ik ga alleen niet alles rechtpraten wat krom is. Ik vind overigens Overmars prima werk doen. Edje vind ik wel een droppie ja... dat kan ik zomaar vinden. Jij hebt recht om alles gaaf te vinden aan jouw cluppie. Leuk he?
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1227
    donderdag 21 juni 2018 om 17:46
    En ben je daar nu al blij om?
    Of gun je deze man met Ajax succes?
    Azijnzeikers genoeg op dit forum, Overmars kan er niks van, Ten Hag moet weg, Van der Sar is waardeloos, de RvC houd alles tegen, de selectie is weer niet op tijd in orde, en ga zo maar door...………..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:03
    Goed lezen: gaan er alles aan doen... dat is geen garantie dat iedereen blijft alleen dat ze er alles aan zullen doen. Verder als de spelers ten Hag zo'n drama vonden, zouden dan de Frenkie de Jong's en de Ligt's aangeven nog een seizoen te willen blijven?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:03
    Eerst maar afwachten! Misschien gaat alles goed komen. Dan is hij opeens een goede trainer.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:04
    Ajax laat blijken dat men hoger op wil in europa door middel van bedragen van aankopen ..
    Het zou dan ook niet misstaan dat er trainer voor de groep staat met ervaring in europa .
    Ten hag is ligt gewicht daar ..
    Wie wel heb ik geen antwoord op maar vermoeden is dat van het schip wel eens volgende kan zijn .
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1277
    donderdag 21 juni 2018 om 08:41
    Van Gaal was ook een lichtgewicht toen hij bij Ajax begon, die heeft het aardig gedaan.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1227
    donderdag 21 juni 2018 om 17:46
    Rinus Michels had ook 0,0% ervaring op Europees gebied, maar presteerde wel. De selectie bepaalt je succes, toen Michels vertrok kwam Stephan Kovacs, en won ook de Europacup 1.

    Maar alles aan Ten Hag wordt hier negatief beoordeelt, wat is er aan John van 't Schip beter 'dan als aan Ten Hag op Europees gebied dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 08:07
    Ze zouden een extra seizoen niet erg vinden? Dus eigenlijk verkassen ze liever
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32097
    donderdag 21 juni 2018 om 08:20
    Keiharde garanties dat je word ontslagen als je de groepsfase niet haalt...
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1148
    donderdag 21 juni 2018 om 08:26
    hahaha De Ligt zou een extra seizoen niet erg vinden...., die wil dus zoooo graag weg ... , wat een motivatie zeg...
    Vind ik leuk
    mr1963 +9
    donderdag 21 juni 2018 om 09:14
    Over een paar weken als de transfer periode open gaat piept ie wel anders denk ik.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 09:15
    Keiharde garanties stellen bij ajax niet veel voor gezien het verleden
    Vind ik leuk
    Basik013 +452
    donderdag 21 juni 2018 om 09:33
    Tadic komt , hij gaat ajax kampioen maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 11:08
    Misschien gaat ten hag toch nog van ajax houden en gaat hij 2018/2019 verrassen in cl en kampioen worden
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    donderdag 21 juni 2018 om 11:15
    Probleem is echter dat de aandeelhouders de baas zijn.keiharde garanties dat ze gaan proberen het bij elkaar te houden. Of je geeft garantie dat het bij elkaar blijft of je gaat proberen het bij elkaar te houden maar dan kan je geen garantie geven.behoorlijk duidelijk allemaal weer. Als er 6 man vertrekken hebben ze geprobeerd maar niet gelukt. Ondanks de garantie haha
    Vind ik leuk
    imho +1048
    donderdag 21 juni 2018 om 12:15
    Keiharde garanties zijn er niet, keiharde euro's wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:45
    Garantie? ook voor een cursus Engels?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws